27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Horákovou do zelinářství

Mladí pokrokáři mají pravdu, je třeba, abychom my staří bílí muži vymřeli a teprve … a v mysli mi naskočila píseň z padesátých let, která měla refrén: … pak přijdou ty krásné chvíle, chvíle, o nichž psal Marx ve svém díle, díle… Marxovi postavili v Trevíru pomník, Leninovi v Gelsenkirchenu už taky. Zkrátka, ty reminiscence se našinci tuze točí v hlavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 23.6.2020 12:41

https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/horakovou-do-zelinarstvi.A200622_212438_p_cirkus_nef/diskuse?reakce=101729402

I. Kellner 23.6.2020 12:44

:-))

M. Ilsner 23.6.2020 12:48

Nevíte, kdo je to BOHOUŠ?

F. Šimek 23.6.2020 12:46

"Taková blbost"-nejsem BOHOUŠ...FRŠTENZ ?

A. Nový 23.6.2020 13:07

Nekecáte? Jak vidno tak na Bohouše slyšíte.

;-D

M. Moravcová 23.6.2020 13:48

A to jsou nárokové dotace do zemědělství a potravinářského průmyslu jako u kterékoliv jiné firmy, nebo nějaké mimořádné dotace?

P. Spáčil 23.6.2020 14:09

Takovou blbost ale prohlásil Havelka.

Takové dotace podnikatel AB od premiera AB nikdy nedostal.

M. Mařák 23.6.2020 12:14

Národní socialistka Milada Horáková patřila k partě (Klofáč, Hitler, Beneš...), která si začala v alchymickém tyglíku hrát s pekelnou mocností nacionalismu (národovectví), použiji-li moderní esoterický čaulidispíč matka Země a podobně.

Velmi tvrdě za to zaplatila, ale viděno prizmatem kauzality nebyla tak krystalicky čistá, jak je nám dnes předkládáno, což samozřejmě platí i pro Beneše a Klofáče.

Tím v žádném případě neomlouvám zrůdnost komunistů, jen jsem chtěl připomenout, že některé události nejsou tak jednoznačně černobílé, jak se zdá na první pohled.

J. Anděl 23.6.2020 12:22

Volný souhlas - u národního socialismu je mi zatěžko vybrat, co z toho považuji za horší :-).

Jenomže - a tady budu asi obviněn z kádrování - ono taky záleží na tom, kdo to říká. Zjednodušeně: od vás to vyzní jinak, než od Semelové :-)

M. Ilsner 23.6.2020 13:20

Nezáleží kdo říká, ale co říká. S panem Mařákem zásadně nesouhlasím.

J. Anděl 23.6.2020 13:31

Nesouhlasím, že nezáleží, kdo říká. Ale chápu, že nesouhlasíte s tím, že by si paní Horáková zahrávala svým národovectvím s ohněm.

M. Ilsner 23.6.2020 13:39

Nebýt komunistů, byla národně-sosialistická strana rovnoprávným členem Národního Shromáždění. Jaképak zahrávání s ohněm máte na mysli?

J. Anděl 23.6.2020 13:53

To je moje nepřesná citace a otázka na pana Mařáka, ten píše o alchymickém tyglíku.

Ale nesnažím se z toho úplně vykroutit: podle mě je jakékoliv hlášení se k socialismu zahrávání si s ohněm ;-).

V. Zadák 23.6.2020 12:24

Uvítal bych kdybyste si uvědomil jaká byla situace v Kotlince když Klofáč zakládal partaj a nepletl si pojmy s dojmy.

Stejným způsobem můžete tvrdit, ž v KLDR je demokracie. Korejské lidově DEMOKRATICKÁ republika.

M. Mařák 23.6.2020 12:32

Velmi podrobně se této problematice věnuji. Dlouhodobě. Klofáč Hitlera obdivoval a ještě deset dní před jeho příjezdem na pražský Hrad napsal do nejčtenějších novin oslavný článek o německém a českém národním socialismu.

M. Mařák 23.6.2020 12:35

V roce 38, samozřejmě.

V. Zadák 23.6.2020 13:03

Na podzim 1938 Hitlera obdivoval kdekdo. Hlavně agrárníci.

P. Jirkovský 23.6.2020 12:25

Když von se ten nársoc u někoho manifestuje jako vlastenectví a u někoho jako nadřazenost a hostilita ke všemu, co jiný.

M. Mařák 23.6.2020 12:34

Vlastenectví nemá s nacionalismem nic společného. Náerdní socialisté byli skuteční nacionalisté, stačí se podívat do jejich politického programu a hlouběji se tím zabývat.

P. Jirkovský 23.6.2020 12:45

To já přece nerozporuju.

P. Jirkovský 23.6.2020 12:55

Jedním z prvních úkolů obnovy národně socialistické strany bylo vypracování nového programu. Národní socialisté vystupovali jako socialistická strana, ale jimi představovaný socialismus byl v mnohém odlišný od parlamentního socialismu sociální demokracie či od radikálního socialismu komunistů. Jejich poválečné programové dokumenty pojem socialismu zcela přesně nevysvětlovaly, byť hovořily o specifické formě „českého socialismu“. Z programových tezí vyplývalo, že socialismus národních socialistů byl spíše komplexem důležitých sociálních a hospodářských reforem s cílem budovat sociálně spravedlivý a demokratický režim. Výrazným prvkem jejich programu byl silný akcent na vlastenectví, které mělo podobu českého – po válce přirozeně silně protiněmecky laděného – nacionalismu.

IVK, 2015

P. Jirkovský 23.6.2020 12:58

O NS straně v roce 1945, jsem zapomněl upřesnit.

M. Mařák 23.6.2020 13:02

Před válkou tomu bylo poněkud jinak. Klofáč byl navíc velký antisemita.

J. Pavelka 23.6.2020 13:20

nacionalismus je považován za "ZÚŽENÉ VLASTENECTVÍ" tj. takové, které nepřijímá, že stejnými vlastenci mají "právo" být i příslušníci jiných národů...Ona špetka takového nacionalismu je tam vždy...

J. Černý 23.6.2020 12:29

Horáková byla extrémně ctižádostivá a chtela řídit svět. Soukolí stejných ji semlelo. Trest smrti dostat neměla, protože ten je nevratný.

ke Amíci za pár let popravili Ethel Rosenbergovou a vrásky si z toho nedělají

J. Drobný 23.6.2020 12:30

Správně, kdo jsi bez viny, hoď kamenem!

J. Vobr 23.6.2020 12:03

JEŠTĚ JE TŘEBA PROBRAT JAK SE TEN CHLAP OŽENIL .... s chlapem !!!!!!

;-D;-D;-D

R. John 23.6.2020 12:22

Nazdááár... ty máš nějaký spády...co tě to chytlo ?... Aranku jsi zapudil ? Prej si po ní chtěl , ať zítra nechodí a pošle bráchu.... ty kluku ušatá... jen počkej, až tě iinovci budou honit s bejčákem po Václaváku...a v průjezdu bez bejčáku...:-))

J. Anděl 23.6.2020 12:22

OK. Hned potom se ale vrátíme k cukrářům.

F. Sojka 23.6.2020 12:39

Pozor VOBR! Těch VOBROVSKEJCH šťavnatejch NÁPADŮ ZAČÍNÁ BEJT PŘÍLIŠ!

Aston je zatracen, Forejtovi klesá popularita, jen VOBR je stavjen na PY Jedestal!!

To cvrlikým se vší vážností !!

Zaslouženě !!!!