Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Gigafactory aneb O postoji vlády
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Novak 21.10.2022 6:53Dobry napad. Ten pojede i za blackoutu. |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 6:21
|
![]() |
M. Moravcová 21.10.2022 6:03Pokryjme naši zemičku solárními panely, zasaďme co nejvíce větrníků, postavme co nejvíce skladovacích plechových hal a montoven, ať se naše zadky mohou vozit v autech a tloustnout a mozky obalovat tukem. Na co potřebujeme naši krásnou, zelenou a přirozenou krajinu? Že Astone. Vždyť tu zemičku máme jako dlaň, proč se pořád chceme vyrovnávat obrům a nechat se od nich drancovat? |
![]() |
I. Pávek 21.10.2022 6:26
|
![]() |
R. Langer 21.10.2022 7:27Krávy prdí! Vyhubit! |
![]() |
R. Franz 21.10.2022 6:02Milá česká vládo, je na Vás a vašem lidu, jak půjdete našemu záměru na ruku. Nejste jedinou zemí, kde lze projekt uskutečnit. V úctě a s přátelskými podravy Váš VW. |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 5:54Ano, vláda P. Pitharta to stihla ( mohla i lépe - nějaké % vlastnictví ČR, by neškodilo, když ve VW má spolková země Německa, Dolní Sasko 40% ), ale to byl tenkrát V. Klaus jenom ministrem financí, naštěstí. |
![]() |
A. Renjascu 21.10.2022 6:43Prodat zbytek akcií bylo opravdu zbytečné, ale byla za tím opět hamižnost politiků a to zejména Mertlíka,... V nově vzniklé akciové společnosti Škoda, automobilová a.s. Němci nejprve získali 31 procent akcií za vklad 620 milionů marek, svůj podíl ale navyšovali. V prosinci 1994, prosinci 1995 a nakonec 30. května 2000, kdy Volkswagen získal všechny akcie mladoboleslavské automobilky a stal se jejím jediným vlastníkem https://archiv.hn.cz/c1-751761-volkswagen-ma-zajem-o-zbytek-skody |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 5:49Továrnu na baterie ? Proč ne ( i když zase montovna ), ale jistě lze najít místo, které je co nejblíže železnici a dálnici, vedoucím do Německa. |
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 5:55Proč si montovnu neudělají v Německu ? |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 5:59To není otázka pro mě. Za ty peníze, co budou platit zaměstnancům zde, by jim u nich Němci nedělali - viz ŠKODA AUTO ML. Boleslav. |
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 6:04Přesně tak. Třetinové mzdové náklady zde jsou pro ně velmi výhodné. A zisky ještě zdaní v Německu. Gute Arbeit ... |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 5:46Astone, za poslední odstavec 1*. |
![]() |
R. Dubravský 21.10.2022 5:42"tehdy auta vážila osm metráků a šířku měla metr pade, komu to tenkrát vadilo?" Tenkrát nikomu. Dnes už víme, že tehdy umíralo při dopravních nehodách trojnásobek lidí než dnes, kdy těch aut jezdí snad desetkrát víc. |
![]() |
V. Mokrý 21.10.2022 5:45
|
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 6:02Do jakých velikostí a hmotností aut by to tedy mělo pokračovat? Q7, Q8, Q9 ...Q20 ... |
![]() |
A. Dudík 21.10.2022 5:37MANUÁL PRO NP DISKUTÉRY ... UKÁZKA !!! ________________________________ B. Hančl 20.10.2022 23:15 Ty bolševickej z m r de Nováku, co se sereš do diskuse mezi mnou a panem Jirkovským. Jdi si žvejkat svoji legitimaci KSČ a neser se do nás. Vy bolšáni jste neuvěřitelně vtíraví. Soudruhu Nováku, jdi do p r de le. TAK SE DISKUTUJE |
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 5:54Ale píšete “B”, aniž byste připomněl, že tomu předcházelo “A”. Ten p. Novák také není etalonem slušnosti ... |
![]() |
I. Koubová 21.10.2022 5:34Jestliže tedy máme to myslet s elektromobilitou vážně..... upřímně doufám, že ji NIKDO vážně nebere a že se konečně najde někdo statečný, kdo řekne, že král je nahý. |
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 6:09To se nikdo neodváží. Musí to celé padnout na pr..., vlastně na zadek. |
![]() |
R. Nešpůrek 21.10.2022 6:09To se nikdo neodváží. Musí to celé padnout na pr..., vlastně na zadek. |
![]() |
R. Langer 21.10.2022 5:32Neekologická a neekonomická výroba akumulátorů? Podporoval bych to postavit na Ukrajině. |
![]() |
J. Pilny 21.10.2022 5:27Tak montovny za pusu u nás kdysi propagovala hlavně sociální demokracie se Zemanem. Pozemek za korunu, sítě zdarma a daňové úlevy na pět let. Všichni víme, kam jsme se dostali. Pracovníci dovežení bůhví odkud, po pěti letech nazdar. Republika měla z toho kulový, ale pár zainteresovaných si tím finančně pomohlo. |
![]() |
J. Strakoš 21.10.2022 5:29Takhle je to bohužel skoro s každou dotací. |
![]() |
P. Drahovzal 21.10.2022 4:50Já se bojím, že to dopadne tak, že stát poskytne nějako "záruku", VW to podepíše, stát záruku odvolá, VW nás zažaluje u arbitráže, kterou stát prohraje, zaplatí peníze nebo se mimosoudně vyrovná a nebudeme mít peníze, fabriku, pracovní místa ani dobrou pověst... Prostě mě to, vzhledem ke zkušenostem z jiných oblastí napadlo jako první... Samozřejmě jsem rád za každou investici, tuto nevýjimaje... |
![]() |
R. Langer 21.10.2022 5:32Co by kdo odvolával, už se to snad stalo? |
![]() |
A. Dudík 21.10.2022 4:28A CO DĚTI MAJÍ SI KDE HRÁT _____________________________
|
![]() |
B. Liborek 21.10.2022 4:12"posrat"? To je ta slušná diskuse, po které voláte pane Neffe? |
![]() |
T. Kohout 21.10.2022 4:25Za sprosté slovo to považují jen ti, co to považují za sprosté slovo... - asi menšina. |
![]() |
P. Han 21.10.2022 5:53Pan Menšík tomu říkal jadrná česká mluva. A pořád ho zná a uznává o zhruba deset milionů víc lidí než vás. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=5tuR4V7xfMEV1Vw&p=JZZ9UZ-z%7c05oAvpU2V3%7cyMUVA_sU0V%7cyZ7SzKzcUUj3d_DNuK%7cyU6v5prI0%7cKZvMTvOoq3&x=nI1tq9)