6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Gigafactory aneb O postoji vlády

Evropsky významná továrna na akumulátory pro elektromobily by mohla vzniknout v Líních u Plzně, v areálu nynějšího letiště. Kde kdo se z toho může posrat. Jako vždycky, když se náhodou něco stane a hrozí nebezpečí, že by snad v Česku mělo vzniknout něco velkolepého, hranice Česka přesahujícího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novak 21.10.2022 6:53

Dobry napad. Ten pojede i za blackoutu.

V. Mokrý 21.10.2022 6:21

?

M. Moravcová 21.10.2022 6:03

Pokryjme naši zemičku solárními panely, zasaďme co nejvíce větrníků, postavme co nejvíce skladovacích plechových hal a montoven, ať se naše zadky mohou vozit v autech a tloustnout a mozky obalovat tukem. Na co potřebujeme naši krásnou, zelenou a přirozenou krajinu? Že Astone. Vždyť tu zemičku máme jako dlaň, proč se pořád chceme vyrovnávat obrům a nechat se od nich drancovat?

I. Pávek 21.10.2022 6:26

R^ Zemědělské půdy máme nadbytek a nepotřebujeme ji. Nažerem se šroubů a plechů a baterií. I kravínů máme nadbytek a z vepřínů přestavíme památníky. A na co letiště když nemáme letadel. A k čemu máme mít armádu, co by tady měla bránit, to cizí? Nebo tu společnost blbců?

R. Langer 21.10.2022 7:27

Krávy prdí! Vyhubit! ;-)

R. Franz 21.10.2022 6:02

Milá česká vládo, je na Vás a vašem lidu, jak půjdete našemu záměru na ruku. Nejste jedinou zemí, kde lze projekt uskutečnit. V úctě a s přátelskými podravy Váš VW.

V. Mokrý 21.10.2022 5:54

Ano, vláda P. Pitharta to stihla ( mohla i lépe - nějaké % vlastnictví ČR, by neškodilo, když ve VW má spolková země Německa, Dolní Sasko 40% ), ale to byl tenkrát V. Klaus jenom ministrem financí, naštěstí.

A. Renjascu 21.10.2022 6:43

Prodat zbytek akcií bylo opravdu zbytečné, ale byla za tím opět hamižnost politiků a to zejména Mertlíka,...

V nově vzniklé akciové společnosti Škoda, automobilová a.s. Němci nejprve získali 31 procent akcií za vklad 620 milionů marek, svůj podíl ale navyšovali. V prosinci 1994, prosinci 1995 a nakonec 30. května 2000, kdy Volkswagen získal všechny akcie mladoboleslavské automobilky a stal se jejím jediným vlastníkem

https://archiv.hn.cz/c1-751761-volkswagen-ma-zajem-o-zbytek-skody

V. Mokrý 21.10.2022 5:49

Továrnu na baterie ? Proč ne ( i když zase montovna ), ale jistě lze najít místo, které je co nejblíže železnici a dálnici, vedoucím do Německa.

R. Nešpůrek 21.10.2022 5:55

Proč si montovnu neudělají v Německu ? ;-)

V. Mokrý 21.10.2022 5:59

To není otázka pro mě.

Za ty peníze, co budou platit zaměstnancům zde, by jim u nich Němci nedělali - viz ŠKODA AUTO ML. Boleslav.

R. Nešpůrek 21.10.2022 6:04

Přesně tak.

Třetinové mzdové náklady zde jsou pro ně velmi výhodné. A zisky ještě zdaní v Německu. Gute Arbeit ...

V. Mokrý 21.10.2022 5:46

Astone,

za poslední odstavec 1*.

R. Dubravský 21.10.2022 5:42

"tehdy auta vážila osm metráků a šířku měla metr pade, komu to tenkrát vadilo?"

Tenkrát nikomu. Dnes už víme, že tehdy umíralo při dopravních nehodách trojnásobek lidí než dnes, kdy těch aut jezdí snad desetkrát víc.

V. Mokrý 21.10.2022 5:45

Rv

R. Nešpůrek 21.10.2022 6:02

Do jakých velikostí a hmotností aut by to tedy mělo pokračovat? Q7, Q8, Q9 ...Q20 ... 8-o

A. Dudík 21.10.2022 5:37

MANUÁL PRO NP DISKUTÉRY ... UKÁZKA !!!

________________________________

B. Hančl 20.10.2022 23:15

Ty bolševickej z m r de Nováku, co se sereš do diskuse mezi mnou a panem Jirkovským. Jdi si žvejkat svoji legitimaci KSČ a neser se do nás. Vy bolšáni jste neuvěřitelně vtíraví. Soudruhu Nováku, jdi do p r de le.

TAK SE DISKUTUJE R^R^R^

R. Nešpůrek 21.10.2022 5:54

Ale píšete “B”, aniž byste připomněl, že tomu předcházelo “A”. :-/

Ten p. Novák také není etalonem slušnosti ... Rv

I. Koubová 21.10.2022 5:34

Jestliže tedy máme to myslet s elektromobilitou vážně..... upřímně doufám, že ji NIKDO vážně nebere a že se konečně najde někdo statečný, kdo řekne, že král je nahý.

R. Nešpůrek 21.10.2022 6:09

To se nikdo neodváží. Musí to celé padnout na pr..., vlastně na zadek.

R. Nešpůrek 21.10.2022 6:09

To se nikdo neodváží. Musí to celé padnout na pr..., vlastně na zadek.

R. Langer 21.10.2022 5:32

Neekologická a neekonomická výroba akumulátorů? Podporoval bych to postavit na Ukrajině. :-P

J. Pilny 21.10.2022 5:27

Tak montovny za pusu u nás kdysi propagovala hlavně sociální demokracie se Zemanem. Pozemek za korunu, sítě zdarma a daňové úlevy na pět let. Všichni víme, kam jsme se dostali. Pracovníci dovežení bůhví odkud, po pěti letech nazdar. Republika měla z toho kulový, ale pár zainteresovaných si tím finančně pomohlo.

J. Strakoš 21.10.2022 5:29

Takhle je to bohužel skoro s každou dotací.

P. Drahovzal 21.10.2022 4:50

Já se bojím, že to dopadne tak, že stát poskytne nějako "záruku", VW to podepíše, stát záruku odvolá, VW nás zažaluje u arbitráže, kterou stát prohraje, zaplatí peníze nebo se mimosoudně vyrovná a nebudeme mít peníze, fabriku, pracovní místa ani dobrou pověst...

Prostě mě to, vzhledem ke zkušenostem z jiných oblastí napadlo jako první...

Samozřejmě jsem rád za každou investici, tuto nevýjimaje...

R. Langer 21.10.2022 5:32

Co by kdo odvolával, už se to snad stalo? 8-o

A. Dudík 21.10.2022 4:28

A CO DĚTI MAJÍ SI KDE HRÁT ???

_____________________________

;-O;-O;-O;-D;-D;-D

B. Liborek 21.10.2022 4:12

"posrat"? To je ta slušná diskuse, po které voláte pane Neffe?

T. Kohout 21.10.2022 4:25

Za sprosté slovo to považují jen ti, co to považují za sprosté slovo... - asi menšina.

P. Han 21.10.2022 5:53

Pan Menšík tomu říkal jadrná česká mluva. A pořád ho zná a uznává o zhruba deset milionů víc lidí než vás.