7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Franko-německá smlouva zítra v Cáchách

Na webové stránce týdeníku Echo 24 se objevila informace, že se 22. ledna, tedy zítra, podepíše v Cáchách smlouva mezi Francií a Německem o úzké spolupráci. Na tuto informaci reagoval náš ministr zahraničí Petříček slovy, že není důvod k znepokojení. Když nás státní činitel ujišťuje, že není důvod k znepokojení, je třeba významně zvýšit ostražitost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zima 21.1.2019 7:45

Re: Totalitní manýry zemí ve Vyšegrádu

A až se vymaní, tak budou ty struktury nahrazeny čím? Nevolenými úředníky z Brusele nebo nějakými pokrokovými neziskovkami?

V. Kotas 21.1.2019 7:54

Re: Totalitní manýry zemí ve Vyšegrádu

Už veřejně nadnárodními korporacemi, které již stejně ovládají jednotlivé státy, přes politiky.

I. Břízová 21.1.2019 7:46

Re: Totalitní manýry zemí ve Vyšegrádu

No jo. A ještě kdyby jim to tak nekazila ta Británie, že jo?

V. Hájková 21.1.2019 7:20

Re: Totalitní manýry zemí ve Vyšegrádu

Nějak se mně nechce věřit , že tyto krátké štěky píše pan NEFF! Prča je, že o této ""UTAJENÉ SMLOUVĚ"" - píše kdejaký čučkař ":-))))))))))))

P. Hofman 21.1.2019 7:06

Základní povinností novináře

je se informovat. Kdyby tak autor zdejších úvodníků dělal, věděl by například, že zahraniční politika je v EU v gesci jednotlivých států.

Proto si mohou dvě členské země EU dohodnout spolupráci a podporu v kterékoliv oblasti. To lze učinit i třeba s odstupující VB nebo kterýmkoliv státem mimo EU. Nic z toho se však nesmí dotýkat dohod, učiněných v rámci Lisabonské smlouvy.

Mimochodem, smlouva mezi Francií a Německem přímo deklaruje, že se k těmto dvěma zemím mohou připojit i další. S EU to principiálně nemá co do činění nic. Ale základem něčeho pevnějšího v Evropě to do budoucna být může. Což by bylo skvělé.

Z. Švrček 21.1.2019 7:02

Jo, už mafie měla heslo

Nelze-li nějakou lumpárnu porazit, je nejlepší se k ní přidat. Tak to bylo s EU, jak to bude s paktem Micron - Makrelová to nevím.

J. Havelka 21.1.2019 6:36

Měsíc je nádherně

neviditelný. O smlouvě nic nevím, tak nemohu diškutýrovat. Určitě se ale vyjádří ten zadlužený, se zapařenou p*delí od compu, blonďák podpírající raketu, ten se kaká do Všehomíra...bude asi silný jako býk a tak tak chytrý, ale věřím, že si ho Pohlová najde a poté zde zdokumentuje.

M. Němec 21.1.2019 6:46

Re: Měsíc je nádherně

Tak hlavně aby Kotas zůstal ještě nějakej den v tom Benghází, jak jste tu psal včera.

Hned se líp dejchá :o)))

M. Jandáková 21.1.2019 6:16

Ti, jimž planetární PROMĚNY

zůstaly, v zemském stínu, lhostejnými, jistě nepřehlédli vypočitatelnou podružnost, že se (premiér) Albánie již nemůže dočkat připojení k sobě Kosova:

https://1url.cz/lMERY

M. Mařák 21.1.2019 5:46

Brexit je nadějí pro EU

a tato prý potají ukutaná smlouva, o níž jsem tady v diskuzi psal již zhruba před dvěma týdny (stačilo číst diskuze a ne opožděné zprávy na webu jakémsi), je doufám důkazem oněch nových tendencí EU bez věčného britského reptala a škůdce federační integrace.

F. Houžňák 21.1.2019 6:03

"škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

se používal výraz "Volksschädling" pro Židy a další škůdce lidu. Je vidět, že jste horlivým učedníkem onoho Rakušáka.

M. Mařák 21.1.2019 6:05

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Oproti Vám a mnoha zdejším autorům nejsem vyznavač nacionalismu, takže jste si spletl dveře. To pište Kurasům a podobně...

J. Vlček 21.1.2019 6:32

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Na vašich dveřích je vizitka bruselského federativního kolaboranta, že pane Mařáku. Zase ta vaše hlava, ta se hned pozná.

M. Mařák 21.1.2019 6:45

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Bydlím v německo francouzskm pohraničí a jsem na spolupráci mezi regiony zvyklý.

J. Vlček 21.1.2019 6:58

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Pak vám lze jen přát jen to nejlepší, spolupracujte jak umíte a jak jste zvyklý, ale nevnucujte ostatním vaši federaci, když o ni nestojí. Spolupracovat lze mezi sebou i bez federace.

P. Hofman 21.1.2019 7:15

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Skvělé na Evropě posledních desetiletí je to, že nikdo nikomu nic nevnucuje. Vše je na svobodném rozhodnutí jednotlivých států, jejich vyspělosti, slušnosti, rozumnosti.

Ještě by to chtělo trochu zpřísnit přístup k těm, kteří již dohodnuté bezostyšně porušují. Ale věřím, že tímto směrem se EU do budoucna vydá, neb nic jiného jí ani nezbývá.

J. Zima 21.1.2019 7:42

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Nikdo nikomu nic nevnucuje? Jako třeba imigrační kvóty odsouhlasené tzv. kvalifikovanou většinou přes odpor států V4, nesmyslné povinné podíly a podpora tzv. alternativních energetických zdrojů, která stojí minimálně 40 mld. ročně, byrokratické omezování volného odchodu a služeb i když je to jeden z proklamovaných pilířů EU atd. Celé to korunuje dvojí metr kdy Brusel hrozí sankcemi za údajné porušování "evropských" hodnot v Polsku tím, že poslali do penze pár bolševických soudců, ale použití zakázaných gumových projektilů a represe proti Kataláncům (kde jsou de facto političtí vězni) nikoho nezajímá.

P. Hofman 21.1.2019 7:45

Re: "škůdce federační integrace", za časů Velkého Vůdce

Až se proberete z bezvědomí, zkuste si zjistit, jak se o tom všem (a kdo) v EU rozhoduje.

F. Houžňák 21.1.2019 8:44

Z vašich textů ovšem jasně vyplývá, že metody

a výrazivo Velkých Vůdců jsou vám vlastní. Takže jakékoli ujišťování o čemkoliv z vaší strany je jenom bzučením mouchy v mých uších.

F. Žůrek 21.1.2019 5:46

Je to rozumné. Význam Bruselu tak dále upadá

Pro nás má také větší význam spolupráce V4 než s Bruselem, kde úroveň po Brexitu půjde jen dolů. Spolupráce s chytrouši typu Junckera - k čemu to je? Opravbdu k ničemu,.

J. Fridrich 21.1.2019 5:38

EU-EHS a v prvopočátku Unie uhlí a železa byla založena

EU-EHS a v prvopočátku Unie uhlí a železa byla založena " Otci zakladateli " po II. světové válce s jasným a správným cílem - bezpečnost v Evropě bez válek a svobodný obchod se svobodným pohybem obyvatel. To, co z EU dělají její vůdci v posledních cca 10 létech je cesta k rozvratu a zkáze. Výsledkem je odchod Británie, která do té ještě dobře fungující EHS velmi chtěla, de Gaulle tomu bránil a po jeho odchodu Británie do ní vstoupila. Například odsuzování Polska a Mad'arska za jejich svobodné a odmítavé postoje k okupaci nepřátelskými a nelegálními imigranty je zcela NEPŘÍPUSTNÉ. " Europarlament schválil řízení proti Maďarsku, pošlapává prý hodnoty EU " - je to přesně NAOPAK. Evropu vede ke zkáze a rozvratu nynější vedení EU v Bruselu s Merkel a Macronem.. Pokud nedojde k rozumné reformě EU po odchodu Junckera a lídrů Německa, Francie atd. tak bude těch nespokojených zemí a jejich občanů přibývat..

A. Pakosta 21.1.2019 8:14

Re: EU-EHS a v prvopočátku Unie uhlí a železa byla založena

Přesně, pane Fridrichu, připojuji i svůj podpis, dovolíte-li.

M. Jandáková 21.1.2019 5:25

Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Jméno po vyjících vlcích pochází pravděpodobně z anglo-saského lunárního kalendáře - to bude mít pan Mařák radost. Bohužel, všichni vlci na Neviditelném psu UŽ CHRNÍ!, takže jim Měsíc nechybí.

Ostatně, ráno bude na svém viditelném místě.

M. Jandáková 21.1.2019 6:09

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Psy Měsíc opravdu nezajímá. Ani když se promění v Mars. A on se v něj dnes v noci opravdu proměnil. Neboť Pollux, řečený Polydeukés, na něj, až do poslední chvíle, svítil svou kapesní baterkou, takže k němu byl zrudlý MĚSÍC JAKOBY nakloněn svou zářivě bílou čepičkou. Velká krása! Děkuji za pokec!^)

M. Jandáková 21.1.2019 6:27

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

https://1url.cz/gMERn

M. Němec 21.1.2019 6:15

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Vy tady tak řvete, babi, že všecky vzbudíte.

U nás ve Vrbně pod Pradědem žádnej měsíc nikdy nebyl, neni a nebude.

M. Jandáková 21.1.2019 6:22

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Zaspal jste, ale málo. Měsíc je stále neviditelný a já jsem "babi" nikdy nebyla, nejsem a jen tak nebudu. )

M. Němec 21.1.2019 6:30

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Tak promiňte, slečno.

Já mám zvláštní zážitek. Dneska ráno jsem šel do kotelny zatopit a koukám, že na měsíci jsou takový jako krvavý šmouhy . Zvláštní. Nevíte, co by to mohlo bejt ?

M. Jandáková 21.1.2019 6:34

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

Zrcadlo, dědečku mravenečku, zrcadlo. Zavřete dvířka do kotle, zamiřte z kotelny do koupelny a mrkněte se po náplasti. Hodně štěstí!-)

M. Němec 21.1.2019 6:44

Re: Lednový úplněk se jmenuje "Vlčí úplněk".

A víte, že budete mít pravdu ?

Těch kořalek včera bylo přece jenom moře.