26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Dvě výročí

O víkendu jsme vzpomněli dvou výročí. Před šedesáti lety Američané založili agenturu NASA a před padesáti lety Dubček jednal v Čierné nad Tisou s Brežněvem. Obě události měly dopad i na náš osud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 30.7.2018 13:00

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

Zase užíváte termíny, o jejichž významu nemáte ánung?

M. Moravcová 30.7.2018 13:04

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

zase jste na mě nalepená? Lhářko?

S. Netzer 30.7.2018 13:05

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

"Nelíbí"?

To je poněkud slabý výraz pro můj vztah vůči ruským švábům.

M. Moravcová 30.7.2018 13:14

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

Nelíbí? Je mi to celkem jedno. Jste dost ubohá a denně na to upozorňujete. A já se bavím.

J. Václavíková 30.7.2018 12:59

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

Oni takhle hulákají podobné nesmysly, aby nebylo tolik vidět na to, že oni jsou ve skutečnosti neonáckové.

R. Tesařík 30.7.2018 13:03

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

Tak teď jste to tu všem nandala...pane jo..socialismo o muerte , venceremos.

Z. Čábelka 30.7.2018 13:24

Re: Václav Klaus za Tomášem Haasem

A dobře udělal. Jen jedno kopnutí ale nestačí. Podvod neomarxismu ukrytý do pojmu tzv. "liberální politiky" je nutné zcela vykopat na denní světlo v úplné nahotě a ukázat jeho levicovou špínu a pokrytectví. To je pravda, pro kterou se tak vztekáte. :o)

P. Rajman 30.7.2018 12:02

Našinecká konformost

která nechala vzniknout oposmlouvě (jakémusi celonárodnímu dekretu tohoto postoje) a ten zase pro svou zdánlivou povrchnost, ve skutečnosti až neuvěřitelnou zvrhlost Babišovu hnutí konformity bez přívlastků (ANO, ANO, ANO a opovaž se říci NE) prožívá ve vládě Zeman Babiš svůj vrchol. Konformita je (vedle hospodářského zaostávání) to nejhorší dědictví, které v zemi komunismus zanechal. Je dobře, že současná vláda funguje s podporou právě jich. Vždyť to právě oni se o dlouhodobě neměnný stav české společnosti nejvíce zasloužili.

R. Tesařík 30.7.2018 12:15

Re: Našinecká konformost

Řeknu vám, vy jste nadmíru přísný soudce.

P. Rajman 30.7.2018 12:44

Re: Našinecká konformost

To snad NE.

R. Tesařík 30.7.2018 12:53

Re: Našinecká konformost

Tepete to tady jako Roy Bean..

J. Matuška 30.7.2018 11:56

KOMENTÁŘ: Vymývání mozků dětem ve školách

– přede dveřmi – Václav Klaus ml.

... Nejděsivější na tom všem je především to, že vůbec nejde o nějaký nápad pana Babiše. Jde o „Dlouhý pochod institucemi“ nové neomarxistické levice, která již spolehlivě ovládá významná média, univerzity, státní úřady a ministerstva.

Myšlenku původně stvořil tehdejší ministr pro lidská práva Jiří Dienstbier. Poté, co klíčová ministerstva obsadili zástupci nové levice – Marksová, Valachová, Sobotka a spol. –, dostal projekt zelenou a četli jsme si v novinách o Domu demokracie a lidských práv. Jako vždy – početné pachatele dobra je potřeba krmit – rozpočet šel do desítek miliónů korun a cíl byl vytvořit „Koncepci občanského vzdělávání“, která by se povinně implementovala do škol a jejich vzdělávacích programů a nahradila by klasickou „občanku“.

https://www.novinky.cz/komentare/479132-komentar-vymyvani-mozku-detem-ve-skolach-prede-dvermi-vaclav-klaus-ml.html

Skvělý komentář! Ano, aktivní politika do škol nepatří... Ani ta pravá, ani ta levá.

V. Čermák 30.7.2018 12:04

Re: KOMENTÁŘ: Vymývání mozků dětem ve školách

V Brně se na některých školách, zejména v Bystrci, vyučuje tzv. "Růžový Islám", pod patronací Člověka v tísni. Ale vzniklo zde i protestní uskupení, které to značně brzdí. Myslím, že děcka to přežijí, i My jsme ve zdraví přežili...

R. Tesařík 30.7.2018 12:37

Re: KOMENTÁŘ: Vymývání mozků dětem ve školách

No, jak kdo:-))

V. Čermák 30.7.2018 12:46

Re: KOMENTÁŘ: Vymývání mozků dětem ve školách

Jasně, ale většina asi ano a za tu menšinu nemůže podle mě Škola...

M. Moravcová 30.7.2018 12:50

Re: KOMENTÁŘ: Vymývání mozků dětem ve školách

skvělý článek. Klaus je třída.

A. Alda 30.7.2018 11:31

Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

že na prověrkách po roce 1969 (netýkaly se jen straníků!) jako všichni manévroval a řekl, že situace se mohla řešit jinak než vojenskou invazí. A prověrková komise (někteří z nich sami později vyloučení či vyškrtnutí straníci) se ho dotázala, zda si opravdu myslí, že by to bylo lepší a bez větších obětí. Jeho odpověď "jsem lékař, ne stratég", ho z problému vysekala.

To mne přimělo později o těchto věcech velmi přemýšlet a pídit se po podrobnostech. A posléze mne to dovedlo i k úctě k panu JUDr. Gustávu Husákovi (žel až po jeho smrti).

M. Prokop 30.7.2018 11:33

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Tak to mně tedy nedovedlo. U vědomí toho, co zde nastolil a s kým. Protože to bylo i v "soclágru" ojediněle rigidní.

P. Vandas 30.7.2018 11:38

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Dr.Husák se propůjčil úloze podobné, té Háchově. Určitě si byl toho i vědom. Rád jsem jej neměl, ale snad zabránil možným rozsudkům smrti, které by Bilakové a Indrové určitě rádi vynášeli. :-):-):-)

M. Prokop 30.7.2018 11:40

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Zajímavé je, že feferoni měli větší svobodu, politickou i ekonomickou. Ekonomickou konec konců i dederoni a Poláci jsou vůbec kapitola sama pro sebe. Takže, ledacos by šlo, jen chtít. A Husák nechtěl.

O. Uživatel 30.7.2018 11:42

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 30.7.2018 11:44

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Možné to je. :-):-):-)

M. Prokop 30.7.2018 11:52

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Jo. Hácha nepřijal nacistickou ideologii a snažil se průsery minimalizovat.

Husák byl komouš celou dobu, i v base. Chválihodná stálost názoru, ovšem zavrženíhodný názor.

J. Fridrich 30.7.2018 13:35

Re: Povídal mi můj tatínek, již nebožtík,

Souhlas pane Vandas s tím co jste napsal - " Dr.Husák se propůjčil úloze podobné, té Háchově " - opravdu jeho úděl byl velmi podobný....

J. Matuška 30.7.2018 11:30

Jaromír Nohavica na festivalu

Pár pevných bodů, o které se lze opřít v tomto století

Vzdálené dunění válek korespondovalo také s tím, že Nohavica vybral několik písní, které se vojny bolestně dotýkají. S pokorou zazpíval Krylovy Jeřebiny, přidal svou už skoro zlidovělou Když mě brali za vojáka. A pocit, že tíhu válek nejvíc nese ten malý, obyčejný člověk, ještě podtrhl v Plebs blues: "Když poprvé jsem spatřil pyramidy / Proklel jsem všechny Cheopse a Ramsese / Jsem totiž jeden z téhle miliardy lidí / Který to za ně vždycky odnese."

V psychicky rozervaném prostředí desátých let tohoto století nastínil Nohavica pár pevných bodů, o něž se lze opřít, pár lidských dotyků a pohlazení. Z hlubin alba Tři čuníci vyhrabal opomíjenou a krásně zaranžovanou melodii V moři je místa dost a přidal i hrstku publikem oblíbených milostných melodií jako Zatímco se koupeš nebo Jdou po mně, jdou.

Dotknout se radosti a štěstí v okruhu svých nejbližších, to je podle Nohavici to největší, co může člověka potkat. https://magazin.aktualne.cz/kultura/hudba/jaromir-nohavica-benatska-s-impulsem-hudba-recenze-festival/r~f3d1edcc931111e88bcd0cc47ab5f122/?utm_source=volnyHP&utm_medium=newsbox&utm_content=editor1&utm_term=position-2&utm_campaign=Aktualne&redirected=1532942214

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=dNqvSnPtOto

A. Alda 30.7.2018 11:33

Souhlasím, pane.

Na festivaly nejezdím, ale pana Nohavici se velmi, převelmi vážím. Je to velký básník. Velký umělec.

J. Matuška 30.7.2018 11:38

Re: Souhlasím, pane.

Pane Aldo, Váš příspěvek mi udělal velkou radost. /Nohavicu jsem objevil díky Virtually paní Dědečkové.../

P. Vandas 30.7.2018 11:41

Re: Souhlasím, pane.

Znal jsem jej pouze v době minulé a tehdy byl světlem na konci tunelu. Rád jej poslouchám i dnes. Je to velký básník. :-):-):-)

V. Čermák 30.7.2018 11:55

Re: Jaromír Nohavica na festivalu

Jarek Nohavica je jediný folkový zpěvák, který přežil sametovou revoluci a doknce vyrostl. Ostatní kritizovali komouše, a ti když padli, tak měli oni utrum. Nohavica kritizuje Nešvary, které socialismus přetrvaly a ještě posílily....

S. Lazárek 30.7.2018 12:04

Re: Jaromír Nohavica na festivalu

Utrum? Co to melete za kraviny?