Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Dva úlety
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Prokop 6.4.2014 23:18Re: Připomínám A jste vy ten odborník? Zkuste "vzít do parády" pana Tolmana, tam je to skutečně silné. |
K. Janyška 6.4.2014 22:55Re: Připomínám Vůbec nevíte o čem je řeč... Dzp. |
M. Prokop 6.4.2014 22:45Re: Připomínám Já ještě nejsem tak sklerotický, abych si nepamatoval, že na privatizaci bank po roce 1996 neměl parlamentní většinu. To ještě Zeman řval o "rodinném stříbře" jak střelená svině. Ne, že by nechtěl, ale nechtěl metodou, že úředník rozhodne komu co ... a nebyl s tím sám. Je to velmi jednoduché, svádět vše na Klause. Vlády byly koaliční a vzpomínám si namátkou na jistého "hada na tři", prakticky opozici v koalici a socialistu s občasnou návštěvou kostela. I na Kalvodu, rozšafu, který utekl jakmile zjistil, že ministrování je hlavně práce (novočeštinou "o práci" :-P ). |
M. Martinovská 6.4.2014 22:49Re: Připomínám A prodej podniků? A On nemluvil o rodinném stříbře? |
M. Prokop 6.4.2014 22:57Re: Připomínám O rodinném stříbře si pouštěl hubu na špacír kdekdo (včetně Klause). Ono to bylo dost populární, zato privatizace přímým zahraničním zájemcům nepopulární. "Ja, ja, s tou demokracií jsou svízele ..." Koaliční vlády, potřeba znovuzvolení, s tím by měl problémy i politik, který v demokratickém systému vyrostl a zde byli "rychlokvašky" všichni. Blbnul (nějak) Klaus, blbnul (jinak) Havel, blbli všichni. |
M. Martinovská 6.4.2014 23:01Re: Připomínám Aha, takže když mluvil kdekdo, Klaus za to nemoh. |
M. Prokop 6.4.2014 23:19Re: Připomínám Mohl, ovšem ani více, ani méně než ti ostatní. To je to, o čem píši od začátku: Klaus nemůže za vše, ač je velmi pohodlné to tvrdit. |
P. Vandas 6.4.2014 22:28Jak to bylo s posudky na VŠ? Ponížení z vynuceného schvalování okupace měli za povinnost ti, kteří chtěli vstoupit do KSČ , nebo do Svazarmu. Mou přihlášku na VŠ Stavební fakultu předkládala i s posudkem, má třídní profesorka Říhová. Nesmírně slušná a rovná dáma, která byla nejen odvážná, ale protože to byla dcera legendárního profesora Francouze, z Němé barikády, tak si na ni ani bolševici netroufli. Ty kecy o poviném schvalováním okupace mne urážejí. |
M. Prokop 6.4.2014 22:31Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Já na takovou neměl štěstí, tak bylo na přihlášce hezky velkými písmeny a červeně NEDOPORUČUJEME! Žádné SSM a protikomunistické kecy .... |
P. Vandas 6.4.2014 22:33Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? A nutil Vás někdo schvalovat okupaci? Nenutil. |
M. Martinovská 6.4.2014 22:35Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Já jsem se na VŠ 2x nedostala, ale 2x jsem vyplňovala takový ten dotazník a nic o schvalování tam nebylo, ani u pohovoru. Klid, on nemá, co by našel, tak vymejšlí. |
K. Janyška 6.4.2014 22:42Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Pak jste byla hloupá nebo nevíte o tom, že to doporučení bylo záporné... Dzp. |
M. Prokop 6.4.2014 22:36Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Jakožto nečlena SSM nenutil. Ale něco zase ta sranda stála. Uvádím čistě na dotaz, nelitoval jsem tehdy, nelituji dnes. |
K. Janyška 6.4.2014 22:37Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Mlčel jste, tedy schvaloval jste. A přihlášky v první řadě schvaloval MěV KSČ. A tam jste to museli mít sakra dobrý... Dzp. |
P. Vandas 6.4.2014 22:40Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Jasně. MěVKSČ a tam jsi to dobře znal, co. Já v té době o MěV KSČ ani nevěděl. A že to schvalovala někde KSČ mi jasné je, a co je mi po tom. |
K. Janyška 6.4.2014 22:49Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Neznal, rudý dědku, ale u nás byl šéfem té komise místní řezník a byl postrachem rodičů. Já byl v té době ve vojenské base, když vy jste panáčkoval před svými soudruhy, komunisty. A netykat, rudý dědku... Dzp. |
M. Martinovská 6.4.2014 22:50Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Já myslím, že to je blbost.. rozhodně v Praze to neschvalovalo Měv KSČ... tisíce přihlášek... |
S. Udatný 6.4.2014 22:54Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? byly Obvodní výbory, Uliční výbory. Vždy se to schvalovalo. |
P. Vandas 6.4.2014 22:56Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? No a? Já jsem si je nevyžádal. Ty kreténi komunistický schvalovali cokoli. od bytů počínaje, až po dovolené. Já je o nic neprosil. |
P. Vandas 6.4.2014 22:50Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Neser mne ty komunistickej zmetku. Koho budeš poučovat? |
K. Janyška 6.4.2014 22:34Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? Bodejť by vás neurážely. Tichý souhlas je také souhlas. Jen byste pípnul, a už byste jel... Dzp. |
P. Vandas 6.4.2014 22:38Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? No jasně. Ty si pípal, nejen na vojně, ale i ve Svazarmu, jako kanár. A troufáš si dávat školení :-):-) |
J. Jílek 6.4.2014 22:42Re: Jak to bylo s posudky na VŠ? jo, ty jsi mladým svazarmovcům nahlas chválil NATO, vrbenský dobytku :-) |
E. Heusinger 6.4.2014 22:15Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc http://www.youtube.com/watch?v=trF1so7l0UA |
M. Prokop 6.4.2014 22:16Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc To tu je někdo takový, kromě vás kamošů Putina? |
J. Láníček 6.4.2014 22:21Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc No, ještě jsou tady třeba někteří kamarádi Gusty Pinocheta. |
M. Prokop 6.4.2014 22:24Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc Fakt škoda, že se zde žádný nenašel, v roce 1948. To už bychom byli o dost dál, morálně i materiálně. |
M. Martinovská 6.4.2014 22:07F. von Hayek mimo jiné píše, že nejvyšší hodnotou není demokracie, ale svoboda. 1.) Měl před očima situaci, kdy byli v různých zemích demokraticky voleni vysokou většinou populisté a diktátoři (Hitler, Gottwald... ) 2.) píše, že většina, zvláště výrazná většina, se někdy k menšině nedokáže chovat aspoň s minimální tolerancí, také tuto situaci měl ve své době reálně před očima v režimech fašistických i komunistických. Byl to velmi jasnozřivý člověk. Pořád tu narážíme na fakt, že "Janukovič / Putin / Orbán / Babiš / a další, byli přece demokraticky zvoleni, ačkoliv se vědělo... (nechci tyto pány klást na roveň, dostali se spolu do řádku jen z toho důvodu, že byli demokraticky zvoleni... atd). A potom nejspíš tedy každá diskuze končí. Také Rath byl zvolen, ačkoli se vědělo o jeho aférách, Klimovičová, zisky z inzerce v časopise LOK, atd. Byl zvolen, korupce tedy lidu nevadí a je tedy legální, to je zkratkovité uvažování, když to trochu přeženu. Ale u Babiše tento argument použil i Sobotka, prostě kdekdo. Byl zvolen, (a má spoustu love) a tudíž stb nevadí, docela nic nevadí, dodala bych. |
J. Tolman 6.4.2014 22:11Re: F. von Hayek To píše Zakária taky. A svobodu v lidském společnství nejlépe zajistí právní stát - nemusí být nutně demokratický. Demokracie je nezastupitelná pouze v případě voleb, což je jediný známý způsob pokojné změny moci. |
M. Prokop 6.4.2014 22:16Re: F. von Hayek A kdo dává tomu právnímu státu ta pravidla (a kontroluje dodržování)? |