1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

Dva úlety

Kolosálního úletu se dopustil Bohuslav Sobotka, když obvinil svého soka, opravuji, koaličního partnera Andreje Babiše, že zneužívá svých médií k vyvolání politického tlaku. Jde o odhalení MF Dnes, že v době Sobotkova ministrování financí došlo k prodeji OKD nevýhodnému pro stát, přičemž roli arbitra Sobotka přihrál svému kamarádovi, takto zástupci protistrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 6.4.2014 23:18

Re: Připomínám

A jste vy ten odborník?

Zkuste "vzít do parády" pana Tolmana, tam je to skutečně silné.

K. Janyška 6.4.2014 22:55

Re: Připomínám

Vůbec nevíte o čem je řeč... Dzp.

M. Prokop 6.4.2014 22:45

Re: Připomínám

Já ještě nejsem tak sklerotický, abych si nepamatoval, že na privatizaci bank po roce 1996 neměl parlamentní většinu. To ještě Zeman řval o "rodinném stříbře" jak střelená svině.

Ne, že by nechtěl, ale nechtěl metodou, že úředník rozhodne komu co ... a nebyl s tím sám.

Je to velmi jednoduché, svádět vše na Klause. Vlády byly koaliční a vzpomínám si namátkou na jistého "hada na tři", prakticky opozici v koalici a socialistu s občasnou návštěvou kostela. I na Kalvodu, rozšafu, který utekl jakmile zjistil, že ministrování je hlavně práce (novočeštinou "o práci" :-P ).

M. Martinovská 6.4.2014 22:49

Re: Připomínám

A prodej podniků? A On nemluvil o rodinném stříbře?

M. Prokop 6.4.2014 22:57

Re: Připomínám

O rodinném stříbře si pouštěl hubu na špacír kdekdo (včetně Klause).

Ono to bylo dost populární, zato privatizace přímým zahraničním zájemcům nepopulární.

"Ja, ja, s tou demokracií jsou svízele ..."

Koaliční vlády, potřeba znovuzvolení, s tím by měl problémy i politik, který v demokratickém systému vyrostl a zde byli "rychlokvašky" všichni.

Blbnul (nějak) Klaus, blbnul (jinak) Havel, blbli všichni.

M. Martinovská 6.4.2014 23:01

Re: Připomínám

Aha, takže když mluvil kdekdo, Klaus za to nemoh.

M. Prokop 6.4.2014 23:19

Re: Připomínám

Mohl, ovšem ani více, ani méně než ti ostatní.

To je to, o čem píši od začátku: Klaus nemůže za vše, ač je velmi pohodlné to tvrdit.

P. Vandas 6.4.2014 22:28

Jak to bylo s posudky na VŠ?

Ponížení z vynuceného schvalování okupace měli za povinnost ti, kteří chtěli vstoupit do KSČ , nebo do Svazarmu. Mou přihlášku na VŠ Stavební fakultu předkládala i s posudkem, má třídní profesorka Říhová. Nesmírně slušná a rovná dáma, která byla nejen odvážná, ale protože to byla dcera legendárního profesora Francouze, z Němé barikády, tak si na ni ani bolševici netroufli. Ty kecy o poviném schvalováním okupace mne urážejí.

M. Prokop 6.4.2014 22:31

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Já na takovou neměl štěstí, tak bylo na přihlášce hezky velkými písmeny a červeně NEDOPORUČUJEME!

Žádné SSM a protikomunistické kecy ....

P. Vandas 6.4.2014 22:33

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

A nutil Vás někdo schvalovat okupaci? Nenutil.

M. Martinovská 6.4.2014 22:35

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Já jsem se na VŠ 2x nedostala, ale 2x jsem vyplňovala takový ten dotazník a nic o schvalování tam nebylo, ani u pohovoru.  Klid, on nemá, co by našel, tak vymejšlí.

K. Janyška 6.4.2014 22:42

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Pak jste byla hloupá nebo nevíte o tom, že to doporučení bylo záporné... Dzp.

M. Prokop 6.4.2014 22:36

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Jakožto nečlena SSM nenutil. Ale něco zase ta sranda stála.

Uvádím čistě na dotaz, nelitoval jsem tehdy, nelituji dnes.

K. Janyška 6.4.2014 22:37

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Mlčel jste, tedy schvaloval jste. A přihlášky v první řadě schvaloval MěV KSČ. A tam jste to museli mít sakra dobrý... Dzp.

P. Vandas 6.4.2014 22:40

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Jasně. MěVKSČ a tam jsi to dobře znal, co. Já v té době o MěV KSČ ani nevěděl. A že to schvalovala někde KSČ mi jasné je, a co je mi po tom.

K. Janyška 6.4.2014 22:49

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Neznal, rudý dědku, ale u nás byl šéfem té komise místní řezník a byl postrachem rodičů. Já byl v té době ve vojenské base, když vy jste panáčkoval před svými soudruhy, komunisty. A netykat, rudý dědku... Dzp.

M. Martinovská 6.4.2014 22:50

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Já myslím, že to je blbost.. rozhodně v Praze to neschvalovalo Měv KSČ... tisíce přihlášek...

S. Udatný 6.4.2014 22:54

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

byly Obvodní výbory, Uliční výbory. Vždy se to schvalovalo.

P. Vandas 6.4.2014 22:56

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

No a? Já jsem si je nevyžádal. Ty kreténi komunistický schvalovali cokoli. od bytů počínaje, až po dovolené. Já je o nic neprosil.

P. Vandas 6.4.2014 22:50

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Neser mne ty komunistickej zmetku. Koho budeš poučovat?

K. Janyška 6.4.2014 22:34

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

Bodejť by vás neurážely. Tichý souhlas je také souhlas. Jen byste pípnul, a už byste jel... Dzp.

P. Vandas 6.4.2014 22:38

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

No jasně. Ty si pípal, nejen na vojně, ale i ve Svazarmu, jako kanár. A troufáš si dávat školení :-):-)

J. Jílek 6.4.2014 22:42

Re: Jak to bylo s posudky na VŠ?

jo, ty jsi mladým svazarmovcům nahlas chválil NATO, vrbenský dobytku :-)

E. Heusinger 6.4.2014 22:15

Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc

http://www.youtube.com/watch?v=trF1so7l0UA

M. Prokop 6.4.2014 22:16

Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc

To tu je někdo takový, kromě vás kamošů Putina?

J. Láníček 6.4.2014 22:21

Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc

No, ještě jsou tady třeba někteří kamarádi Gusty Pinocheta.

M. Prokop 6.4.2014 22:24

Re: Pro rychlokvašené přátele Ukrajiny na dobrou noc

Fakt škoda, že se zde žádný nenašel, v roce 1948. To už bychom byli o dost dál, morálně i materiálně.

M. Martinovská 6.4.2014 22:07

F. von Hayek

mimo jiné píše, že nejvyšší hodnotou není demokracie, ale svoboda.

1.) Měl před očima situaci, kdy byli v různých zemích demokraticky voleni vysokou většinou populisté a diktátoři (Hitler, Gottwald... )

2.) píše, že většina, zvláště výrazná většina, se někdy k menšině nedokáže chovat aspoň s minimální tolerancí, také tuto situaci měl ve své době reálně před očima v režimech fašistických i komunistických.

Byl to velmi jasnozřivý člověk. Pořád tu narážíme na fakt, že "Janukovič / Putin / Orbán / Babiš / a další, byli přece demokraticky zvoleni, ačkoliv se vědělo... (nechci tyto pány klást na roveň, dostali se spolu do řádku jen z toho důvodu, že byli demokraticky zvoleni... atd). A potom nejspíš tedy každá diskuze končí. Také Rath byl zvolen, ačkoli se vědělo o jeho aférách, Klimovičová, zisky z inzerce v časopise LOK, atd. Byl zvolen, korupce tedy lidu nevadí a je tedy legální, to je zkratkovité  uvažování, když to trochu přeženu. Ale u Babiše tento argument použil i Sobotka, prostě kdekdo. Byl zvolen, (a má spoustu love) a tudíž stb nevadí, docela nic nevadí, dodala bych.

J. Tolman 6.4.2014 22:11

Re: F. von Hayek

To píše Zakária taky. A svobodu v lidském společnství nejlépe zajistí právní stát - nemusí být nutně demokratický. Demokracie je nezastupitelná pouze v případě voleb, což je jediný známý způsob pokojné změny moci.

M. Prokop 6.4.2014 22:16

Re: F. von Hayek

A kdo dává tomu právnímu státu ta pravidla (a kontroluje dodržování)?