30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Duel bez noblesy

Po půldruhém desetiletí jsme se dočkali toho, o čem jsme se domnívali, že je podstatou demokratického politického systému, totiž volebního střetu konceptů. Stojí zde proti sobě koncepce tradičně pojímaného sociálního státu, založeného na více či méně důmyslné soustavě pobídek, dotací, restrikcí a daňové penalizace, a koncept maximiálně volné ekonomiky s minimální státní intervencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
cekon 22.5.2006 10:39

Re: Topolánek byl lepší,

Mnoo nejde tak ani o Topolánka, ale už je nutná změna. ČSSD je prázdná, plná kariéristů typu Sobotky, Grosse... Chybí jim člověk, který JE skutečným sociálním demokratem i osobností. Jak řekl Topol, Špidla byl poslední sociální demokrat v ČSSD, teď už tam jsou pouze neokomunisti.

Douša Josef 22.5.2006 10:31

Jen pro Jarouška - podruhé!

Neuvěřitelně lživá a falešná je propaganda sockomoušů:

VŠEM DAJÍ VŠE ZADARMO!!!

Teď zase soudruh Filip se ohradil proti školnému zajímavým způsobem (uvedla dnešní ROVNOST). Ne studenti, ale zaměstnavatelé budou, až přijmou vystudovaného , platit na Vysoké školy za studenta, protože on jim vytváří ZISK!

Hlupák Paroubek včera neustále něco vykřikoval o Perpetum mobile a jeho neexistenci. A zde je to v podání sockomoušů názorné. Výsledky práce studenta jsou jen jedny a peníze nikdo ze zaměstnavatelů netiskne! Řešení: když sockomunisté k tomu podnikatele donutí (co všechno ještě bude platit???), podnikatel dá o tento další poplatek VYSTUDOVANÉMU MÉNĚ!

Tento způsob neustálého oblbování blbců by neměl být účinný u myslících lidí.  Používá jej soustavně TÁTA NEPRACUJÍCÍHO LIDU Paroubek, ve snaze přesvědčit, že ON se o všechny postará a jako hodný strýček nám vše dá ZADARMO a s láskou jen soběvlastní. Jen naprostý blbec neví, že si stejně zaplatíme vše sami. Stejně jako ve zdravotnictví!

brouk 22.5.2006 10:27

No pratele!

Jediny poznatek pri pondelku.

  At napisete sebevetsi hloupost, Beda se citi osloven;-) !

Béda, medvěd porážkový 22.5.2006 10:30

Re: No pratele!

Problém je v tom, že Vy neumíte napsat ani blbost. Umíte akorát "hodnotit". Vaše příspěvky diskuzi nic nepřinášejí, pouze zabírají místo. :-)

jonáš 22.5.2006 10:31

Re: Re: No pratele!

Ale když nemá h?8-o

Křupan 22.5.2006 10:34

Re: Re: No pratele!

Máte pravdu Béďo. Největší informační hodnotu mají pouze vaše příspěvky. Váš ostrovtip a nadhled je až neuvěřitelý. My hlupci se cítíme poctěni, že génius vašeho formátu s námi ztrácí čas. Dokážete si spočítat váš ušlý zisk, pokud byjste vaše naprůměrné schopnosti využíval komerčne?

Co to kecám já nízky... určitě dokážete, vy jste přece socialistický nadčlověk.

šimon klein 22.5.2006 10:57

Re: Re: Re: No pratele!

on přece fšemu rozumí, takže se od něj učme - hlavně ftipu a především bíístrosti - na to von je ředitel zemegule....

kocour, výrobce hesel 22.5.2006 10:27

Chcete druhou normalizaci? Pak volte Paroubka!

Paroubek - konečně návrat před Listopad!

Vždyť za normalizace bylo fajn :-)

gerontusinza 22.5.2006 10:42

Kocoure nemaťte, tato země normalizaci potřebuje. Re: Chcete druhou normalizaci? Pak volte Paroubka!

Bylo by nenormální volit nenormálního Tlustého. Já chci žít v normální zemi a ne v zemi kde se dostali k moci větší idioti než jsem já. (všimněte si ale, že já se vládu neucházím).  Vše pro heslo:

ŽÍT  NORMÁLNĚ V NORMÁLNÍ ZEMI.

Douša Josef 22.5.2006 10:51

Re: Kocoure nemaťte, tato země normalizaci potřebuje. Re: Chcete druhou normalizaci? Pak volte Paroubka!

To je ve SVOBODNÉ ZEMI! Bez odvolávání mluvčích, redaktorů, rušení pořadů a pod. V socialismu jsme si již užili dost!

kocour 22.5.2006 10:55

Normální země to tady bude, až tu budou žít normální lidé.

Stačí se podívat na komentáře a je mi jasné, že to se nestane. Teď ještě si to přiznat, že ti hnusní "oni" jsme vlastně "my" /(C) Václav Havel/ a že i Jaroušek, béda či zírálek za to nesou odpovědnost.

Paroubek nesměřuje k normální zemi, směřuje ke stavu, jaký tady byl v 80. letech. Prožil v něm střední věk, má ho hluboko pod kůží, možná mu to ani nedochází, jak moc mu to tehdy vyhovovalo. A s ním mnohým, kteří to až dosud neměli odvahu říct nahlas. Proto jsou tyhle volby o tom, kolik z nás se chce vrátit před rokem 1989. Sice tu byl pěkný smrad, ale když byl člověk poslušný, byl v teple a režim se o něj postaral.

Saša 22.5.2006 11:48

Mýlíte se, Kocoure.

Když byl člověk poslušný, režim se o něj nepostaral. Režim mu pouze neubližoval - rozhodně se o něj nepostaral. Byl jste tehdy mlád a nemusel jste se starat o sebe, natož o rodinu, a tak vůbec netušíte, jak těžko se tehdy žilo.

kocour 22.5.2006 11:57

Re: Mýlíte se, Kocoure.

Ale tuším, Sašo. Netvrdím, že to byl přepych. Ale lidi měli své jisté.

A ty   J I S T O T Y - to je to, co teď nemají a co jim chybí. 

P.S.: Pravda, byl-li jste málo dovtipný, občas jste neměl jistotu, co máte právě říkat ...

Douša Josef 22.5.2006 10:27

gerontusinza

....Pane Doušo on vám ji nepředložil? To je od něho skutečná drzost, že? A o čem si myslíte že s těmi nemocnicemi jedná co?

Vážený inžo, nesledujete zřejmě dění,nebo jen to, co se Vám hodí! Rath nejdříve tvrdil, že předloží koncepci, že ji má již léta v "šuplíku", pak v dalších debatách, že ji předloží doměsíce a pak, že ji nepotřebuje, že ji má v hlaveě a kdykoli těch "deset bodů načmárá tady na papír". Takže, když nesledujete, nediskutujte!

P.S. Jinak jsem Vás chtěl již několikrát požádat, abyste jako jediný v diskzích nezasviňoval "Nadpis příspěvku" dlouhým textem vlastním, neboť diskuzi znepřehledňujete. Jako "inža" byste mohl vědět, co se myslí výrazem "Nadpis příspěvku"!

gerontusinza 22.5.2006 10:59

Nechte pane mé výkřiky i jejich stylistiku mne samému. Prosím. Re: gerontusinza

Každý má mít právo se vyjadřovat jak chce. Třeba nadpisem. To totiž ví každý novinář (/třeba i blb), že nadpis píše. Hezký den vám i MUDr.Rathovi.

RycPic 22.5.2006 10:22

Ale možná měl...

Tragické je to, že pokud pan Paroubek lže (či jemu podobní), obviňuje a napadá, uráží a demagogicky sociálně-komunisticky argumentuje, nikomu to nevadí, všichni si již zvykli a moderátor díky zaklínadlu "vyváženosti" staví zjevné lži a urážky na roveň obraně napadených. V anglosaských zemích platí, že vinen agresí je vždy útočník. U nás je vinen ten kdo útočí i ten, kdo se - možná i nevhodně - brání. Při vyjádření soc. "demokratů" k  Mackově facce padlo, že by byl v USA zastřelen. Možná že ano. Ale v Americe by k celé věci nikdy nedošlo už proto, že pan Rath by byl již dávno za úplatky z dob svého působení v "lékařských orgánech" ve vězení. A tam se na nějakou facku nehledí. Navíc nyní vyšlo najevo, že bývalý poslanec Kraus uplácel úředníky cizího státu... a pan Doležal, bývalý Paroubkův spolupracovník č. 1 si určitě o "pět na stole v českých" řekl také sám pro sebe. Pan Paroubek nic nevěděl. Nehájil se tím už někdo?!!

cekon 22.5.2006 10:15

Vodu kázati a vino chlastati

Autor: Jan Zachrta (chat na Lidovkách)

Proč se mezi Vámi socany nenašel jeden Socan s velkým S, který by založil, zprivatizoval nebo revitalizoval jeden jediný podnik a řídil ho podle socanských zásad.

To jest tak, aby dal dělnictvu účast na vedení podniku, aby jim rozdělil plody jejich práce, aby se o ně staral jako táta dělnictva Falbr.Proč se nenašel jeden jediný socanský podnikatel s velkým P, který by stavěl levné byty pro mladé socany a socanky, aby tam mohli na lepší a spravedlivější svět přivádět malé socánky.

Zamyslel jsi se někdy nad tím, proč tvoji socanští soudruzi jen mlátí prázdnou slámu a od huby jim kapou kecy o sociální spravedlnosti, ale skutek jim sakra nějak utekl?R^R^R^

Béda, medvěd porážkový 22.5.2006 10:19

Re: Vodu kázati a vino chlastati

Něco vlastního, kromě tohdle blábolu a la brambor Jambor naruby byste neměl?

Ivan Nový 22.5.2006 10:20

Bédo, jeden takový byl,

Stehlík v Poldi Kladno.

Jirka 22.5.2006 10:23

Re: Bédo, jeden takový byl,

snopková ?

Jirka 22.5.2006 10:25

Re: Re: Bédo, jeden takový byl,

Svoboda ? .....už jsem si vzpoměl na toho parťáka

cekon 22.5.2006 10:21

Re: Re: Vodu kázati a vino chlastati

Není nad konstruktivní odpověď plnou vysvětlujících argumentů ...;-D

Béda, medvěd porážkový 22.5.2006 10:25

Re: Re: Re: Vodu kázati a vino chlastati

Trochu by Vám neškodilo proštudovat systém příčin a následků...

Janus 22.5.2006 14:22

Re: Vodu kázati a vino chlastati

Vy jste ten "Jan Zachrta Dán"?8-o;-D

Eva Hrindová 22.5.2006 10:14

Včerejší duel mě nepřekvapil. Mirek Topolánek nemusí být nervózní... Chce to jen víc mluvit s lidmi na ulici..

Vážení,

včerejší duel odkryl mnohé. Těžko už dnes někoho přesvědčíte programem - ten už všichni znají. Už můžete yískat body jen tím ,že uděláte dobrý dojem. Nechápu tedy včerejší nervozitu obou pánů. I když Paroubkovi jde asi o víc... Náš pan předseda Topolánek může být v klidu a neuvěřitelné reakce na facku Mackovu jsou jen dokladem toho, že si špičky ODS nechávají vnutit pravidla hry od socanů. Je to škoda... Denně se bavím s lidmi na ulicích, v kontaktní kampani a jsem klidná - máme dost argumentů, které na lidi platí a škoda, že je neumí používat naši lídři v televizi. Nevím, jsem jen obyčejný řadový člen - asi to v televizi nejde, používat jednoduchý jazyk a víc příkladů ze života. Víc o debatě a ykušenostech y volební kampaně najdete na mém blogu - www.hrindova.cz

Béda, medvěd porážkový 22.5.2006 10:22

Re: Včerejší duel mě nepřekvapil. Mirek Topolánek nemusí být nervózní... Chce to jen víc mluvit s lidmi na ulici..

Hezky zvrácená logika, milá Evičko Hrindová. Takže nakonec tu facku dal vlastně Paroubek... :-)

Ivan Nový 22.5.2006 10:31

Bédo,

jistě, angažoval Dr. Hulváta, záměrně a s rozmyslem.

pf 22.5.2006 10:24

ale kus devenko

vzdyt ty MUSIS podporovat Topolanka. tak si uzivej stranicke discipliny a neobtezuj tady ze sveho nevolitelneho poradi na kandidatce. Uz ti ti snad dost lidi reklo, ze jsi jen takove pitomoucke krovi.

Eva Hrindová 22.5.2006 10:33

Re: ale kus devenko

Možná křoví, ale aspoň něco dělám, říkám své názory nahlas a nemusím se schovávat za pseudonymy. Nástup socialismu a starých pořádků mě neskutečně štve a chci využít každé příležitosti k tomu, abych přesvědčila lidi, že je to cesta do pekel. Vám ten smrad a teplíčko asi vyhovuje?

pf 22.5.2006 11:04

vemte si cipek, milostiva

a prestante nam tu blabolit cinty z vasich politickych skoleni. Zadny nastup starych poradku se tu nekona, ekonomika roste, koruna tvrdne vuci euru a byzy se rust ekonomiky projevi i na poklesu nezamestnanosti. Investice ze zahranici pritekaji, o cesku se docitam v cizim ekonomickem tisku skoro jen samou chvalu. Prestante strasit lidi - uz tech vasi mobilizaci bylo moc.

O co veru nestojime je navrat starych poradku - vasi privatizacni partu, bankovni socik a pokles zivotni urovne z let devadesatych. a zarucene malokdo chce uvesla  ekonomicke pitomce typu Tlusteho a ODS idioty, kteri chteji komplikovat integraci ceska do Evropy.

Propagovanim Modre sance se jeste chlubte. Za totace se rikalo - nejhorsi je iniciativni blbec.