1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Duel bez noblesy

Po půldruhém desetiletí jsme se dočkali toho, o čem jsme se domnívali, že je podstatou demokratického politického systému, totiž volebního střetu konceptů. Stojí zde proti sobě koncepce tradičně pojímaného sociálního státu, založeného na více či méně důmyslné soustavě pobídek, dotací, restrikcí a daňové penalizace, a koncept maximiálně volné ekonomiky s minimální státní intervencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 22.5.2006 17:32

Pane idiote, když se naskytbe majitel bytu který od důchodkyně požaduje za garsonku Re: Re: Pane Douša, též nežiji v regulovaném Re: Re: Re: "nalevo", ať s Jarouškem nepřepadnete přes okraj Země placaté...:

maličkost, 17 000 kč/měsíc kdyř u něj v domě nadále bude bydlet, je to požadavek ničemný,neodůvodněný a šikanozní ( očekává ta bestie, že stařenka se snad zblázní). Pokud by to chtěl na mě

1. vysmál bych se mu

2.zkončil by jako kolega Zimmermann

Jirka 22.5.2006 17:29

Re: Re: Re: Re: Mít tak vaše starosti.....

přesto gratulujiR^ to je kalkulovaný risk;-D

Jacques 22.5.2006 17:29

Re: Re: Re: Ale pánové,

Dik za podporu. Povazuji vas pravdepodobne za jedineho objektivne smyslejiciho cloveka ktery se vyskytuje na tomto foru. Nekolikrat se mi rovnez zdalo ze Zlocinec Kunetka ma na veci nezaslepeny nazor. Ostatni jsou jen kafemlejnky. Kajan je singularita - neco na zpusob obecniho idiota ktereho je dobre si vydrzovat aby ho clovek mohl cas od casu profackovat

Jirka 22.5.2006 17:27

Re: Pravicaci?

chlapče J. lůza , pokud máte klasické vzdělání, je nejhorší, nevzdělaná , chudá, zavistivá vrstva lidí vždy rovnostářsky zaměřená, což jistě pravicový volič není, neříkám že je vždy vzdělaný a bohatý, ale jistě nezavidí a přeje ostatním úspěch.  Spíše to hodnocení hodí na voliče bolševiků. Neříkám záměrně sociální demakracie, protože i tam se najdou kultivovaní lide s rozhledem a bez závisti....( co třeba takový Špidla.. sice ne schopný politik , ale jistě slušný člověk.) Takže slovo lůza spíš patří na Vaši stranu hřiště...a nepaznáváte se tak trochu v definici lůzy????

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:26

Re: Re: Re: Mít tak vaše starosti.....

Zadny insider, v te ekonomice je to proste zevnitr videt - kdyz "drzite prst na tepu ekonomiky", tak to citite... Koneckoncu, ustrelil jsem se a prodal asi o tri mesice zbytecne brzo... Zatraceny pesimismus ;)

zíralek 22.5.2006 17:26

Se to zase mlátí,

no jo nejsou tu svatí.

Ani mi to nevadí,

když druhého do pozadí.

Kdyby Vás napadlo, mi,

Víte co mi můžete mi?;-D

Pete Brich 22.5.2006 17:26

Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

Protože podnikatel je u rudých a přelakovaných na oranžovo ekvivalentem k podvodníkovi, zloději, atd.

Kupředu levá, ...(Y)

PB

Čumil 22.5.2006 17:25

Re: Re: Re: Re: Ale pánové,

Jo, to je logická smyčka. A k tomu ještě předvolební šílenství...;-(

Mějte se, hezké odpoledne.

jonáš 22.5.2006 17:25

Re: Re: Re: Ale pánové,

Hlavně nechoď Hypernovat ;-)

Jacques 22.5.2006 17:25

Re: Re: Ale pánové,

Cha cha. Laskave si precti me prispevky. Od tebe a tobe podobnych fanatiku nikdy zadny jiny "argument" nez ze jsem komunista nebo rude hovado nezaznel.

jonáš 22.5.2006 17:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S tím růstem bych brzdil

Ne to je v pořádku, jseš jeden z těch který stojí za to číst .. a já nejsem ekonom, ale o obecnym fungování systémů něco tušim, třeba že "garbage in, garbage out" .. ten puč musí bejt kdyžtak sakra dobře fundovanej a musej o tom přesvědčit víc, než pevný jádro. A o to se moc nesnažej. Jinak mam už ve svym věku radši drobný korekce kursu, než obraty na místě na něčí povel.

Mimochodem, když se mele o zadlužení .. aspoň loni šlo do dálnic 60 ceskych, to je zhruba parita SD z paliv, to driv nebejvalo .. a takovych 300 bude pro nejblizsi cas potreba, to je taky hypoteka. A mame tu 120 000 km dvojek, ktery bude treba skoro postavit znova, to je tak dalsich 300 miliard? Mozna i 600. Radsi budu dluzit v cervenych cislech nez v neschopnosti infrastruktury.

Béda, medvěd Murphyho 22.5.2006 17:24

Re: Re: Mít tak vaše starosti.....

Že by "insider trading"?

Mějte se, zase někdy příště. :-)

Béda, medvěd Murphyho 22.5.2006 17:23

Re: Re: Ale pánové,

No, Jacques zde zase není tak dlouho a argumentovat dovede, když chce. Ovšem ti někteří nadávači na tak zvaně levicově smýšlející jsou bezpohlavní příslušnosti, jelikož když nemají argumenty, tak se nedají smýšlením zařadit...

Přeji slunečný zbytek dne, už fakt jdu Hybernovat. :-)

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:23

Re: Mít tak vaše starosti.....

No, zrovna nemam penize, pred par mesici jsem prodal akcie a koupil za ne barak. Hadej, proc jsem prodal akcie ;)

Jacques 22.5.2006 17:22

Pravicaci?

;-D;-D Nejvetsi problem CR je to ze zde neni pravice. Az na vzacne vyjimky jsou lidi co se mylne oznacuji za pracivaky mrzka luza s vymytymi mozky. Ve svych hlavach pouze vymenili Husaka za Klause ale jejich mysleni se vubec nezmenilo. Skutecni pracovce ci konzervativne smyslejici lide by si meli uvedomit ze jedina spravna cesta pro tuto zemi je znicit tu populisticko-fasisticko-debilni bandu z ODS a vytvorit skutecnou pravicovou stranu s konzervativnim programem. (Predesilam ze pokud by tu takova strana byla, v nadchazejicich volbach bych ji volil.) ODS je stvacska strana intelektualnich impotentu ktere zajima jen to co si nakradou. Pro tento stat udelaji naproste prd.Rv

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:21

Re: Re: Re: Ale pánové,

Tak dobre, vzdavam se... Nemusim byt vsude prvni ;)

Jo, pritvrdilo to tu, a hodne. A z obou stran

Sch.harpagon 22.5.2006 17:21

Mít tak vaše starosti.....

Burza nádherně padá. Otázka zní jakne pros*at správný okamžik k nákupu. A vy tady o nějakém fackování, cizích prachách a dalších hloupostech....

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:20

Re: Re: Re: Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

Zrovna jsem nevedel, co Vam odpovedet ;)

HK je asi nejslabsi komora v teto zemi, tesne za komorou "sberatelu lesniho hub s mimo sberatelu prasivek a bedli"... Clenstvi v ni je nepovinne, nic neprinasi, nic neznamena. Vsadil bych se, ze p. Skorepa v ni nebyl.

Čumil 22.5.2006 17:19

Re: Re: Ale pánové,

No, pane Kunetko, ono to tu stačí jen tak prolétnout a najdeme hezký zástup ve zmíněném oboru vydatnějších jmen, než je to vaše. Nebuďte zase TAK ješitný...;-)

AeroKarel 22.5.2006 17:19

Re: Ale pánové,

Můj soukromý dojem  je, že nejdříve se objevili levicoví nadávači bez argumentů (Jacques je jen jeden z nich) a někteří pravičáci se bohužel přidali.

Mohu se mýlit, ale IMHO toto byl vývoj věci.

Čumil 22.5.2006 17:17

Re: Re: Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

No, pane Kunetko, ne že bych nechápal vaši snahu, ale nezlobte se, on zase nějakému panu Skořepovi jen tak na hraní půlmiliardu nedá. Zato panu podnikateli ano.  To by se měla příslušná komora zabývat tím, jak zacházet se svými svéráznými členy... Ale já vím, co mi odpovíte...:-)

jonáš 22.5.2006 17:15

Re: Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

Ale houby, ten doktor, učitel, policista, ouředník je tam vesměs taky .. a hlavně každej je to, za co se sám prohlásí. Ostatně, je li to ten Skořepa co má v obchodnim rejstříku osm záznamů, neni co řešit.

Béda, medvěd Murphyho 22.5.2006 17:15

Re: Duel

No, ten moderátor TV PRIMA je šéfredaktorem Hospodářských novin. Asi by se měl držet svého "kopyta". Něco jiného je reagovat v přímé diskuzi a něco jiného korigovat psaný projev v HN. I když ta nána předtím byla o 500 procent horší. Beze sporu.

Jirka 22.5.2006 17:15

Re: Re: Re: Re: Re: Pánové, pánové

Ta já taky paní Petro, to já taky. Taky mě některé reakce pana J. překvapily. A vy se vůbec nemusíte omlouvat

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:14

Re: Ale pánové,

Treba ja ;)

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S tím růstem bych brzdil

Ja Ti rozumim... Bohuzel jsou urcite priznaky, ze bez toho, cemu rikas "fiskalni puc" pojedeme "do mociaru cierneho", kde jaksi uvizneme a potom budeme rikat, jak by se nam hodil ten "fiskalni puc" pred 10 lety. Ja netvrdim, ze ten fiskalni puc bude udelan dobre, ale ze pokracovani v soucasnem systemu (ktery nastavila ODS jako nastrel po bolsevikovi, a nikdo nemel odvahu do nej od te doby hrabnout ;) vede do diry. Priznaku - jsi li ekonomem - neni uplne malo.

Jsem proste ten typ cloveka, co zvykne mit pravdu driv, nez je to spravne... Diky bohu to dnes neni trestne, jenom jsem za blbce.

Konec koncu, at si kazdy voli koho chce, ja si sve penize, firmu i dum ohlidam. Zas jsme jendou chtel obsahnout vic, nez backyard. Moje chyba ;(

Halladin 22.5.2006 17:12

Ale pánové,

buďte trochu objektivní. Copak se tu expresivněvyjadřuje pouze Žako ?

Koukněte na některé pravičáky, a jsou to jen nadávky a žádné argumenty.

Dežo Demeter 22.5.2006 17:08

Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

Souhlasím, ale tohle se táhne již mnoho let. Prostě, když něco provedl (byl z něčeho obviněn) třeba úředník, policista, učitel - tedy zaměstnanec, nebo politik, tak se psalo třeba toto:

Občan (případně pan) J.P. z Horní Dolní je podezřelý, že ........

Pokud se ale jedná o OSVČ, tak je to vždy:

Podnikatel J.P. z Dolní Horní je podezřelý, že ............

A to i tehdy pokud jel na červenou, nebo nabančil svému lékaři (to nemá s Rathem nic společného;-D)

jonáš 22.5.2006 17:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S tím růstem bych brzdil

No tak například neslibuje že oholí důchodový fondy o sto miliard ročně .. nebo že firmám sníží daně z třicíti na patnáct. Ono i to porodný je furt o hodně míň, než platit každýmu na každý dítě šestatřicet rok co rok, jak navrhuje ODS. Prostě ať dělám co dělám, maj tam reálnější základ, neboť se jede dál močiarem černym a nechystá se fiskální puč. A to samozřejmě každej spíš skousne, protože se daří a s budovánim utopie tu jsou historicky blbý zkušenosti.

Ostatně, jak dlouho trvalo, než se u těch výhodnejch úvěrů začlo aspoň uvádět povinně rpsn, i když malym písmem dole a nikdo to lidem moc nevysvětlil. To je taky vina vlády, že to proti finanční lobby nedokázala včas prosadit? A kdo jí s tim pomoh a kdo házel šutry do převodovky?

Petr Kunetka, zlocinec 22.5.2006 17:06

Re: Re: Re: Půlmiliarda pro ČKA je v nedohlednu

Ja bych pouzil uplne neutralni slovo "pan", anebo vubec nic. Z takto formulovaneho clanku vidim snahu zostudit slovo "podnikatel"... Coz uz jsme tu jednou meli, a to, co z toho vzeslo, se mi nikterak nelibilo.Cekal bych, ze media budou mit uctu k jazyku a k jemne konotaci dane slovum... Ja vim, od cloveka co nepouziva diakritiku to nevyzni ;)