1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Dostatečná inspirace

Poslanec Michal Kraus se vzdal poslaneckého mandátu, jeho pád z trůnu je dokonán. Teď už je to skoro obyčejný pán, který má opletačky s policií kvůli praní špinavých peněz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 25.1.2006 23:57

Re: Re: Kraus je z toho venku

Jasně, Kraus je určitě našel "v krabici od bot po tatínkovi, co pracoval za totality na Ministestvu zahraničního obchodu", tohle už jsme tady měli... :-D
pf 25.1.2006 11:04

Re: Repetitorium pro Jarouška a ostatní, co mají deficit informací o poslanci ČSSD Krausovi

je snad jasne, ze ten colvek je uplne nevinny, dokud nebude vynesen rozsudek,ze?
Ivan Nový 25.1.2006 9:52

Pán bez vlivu?

S jeho informacemi? Hloupost. Jen z pozadí bude tahat za nitky. Vždyť může mít lepší informace než Zeman, a ten už toho ví :-)))
huhu 25.1.2006 9:31

Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

již policie/státní zástupce uvalila vazbu na Paroubka a gremium čssd, které rozeslalo poslancům a funkcionářům stovky sms aby nemluvili ? A co zastrašování poslance čssd O. Němce ? Vše bylo veřejně v TV. V případě Kulínský či Dalík i jiných Bublanova policie kvůli ovlivňování svědků s vazbou neváhá.
Halladin 25.1.2006 9:35

Re: Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

Huhu, jste poněkud mimo. Paroubek nikoho nevyzýval, aby nevypovídal policii, jen aby se zdržel komentářů v médiích. To fakt není totéž. Ale to je si nad vaši rozlišovací schopnost.
huhu 25.1.2006 9:45

Re: Re: Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

Ale vy znáte přesně obsah těch SMS a jak byl němec zastrašován ? Navíc Paroubek ovlivňoval a ovlivňuje svými výroky o "nevině" Krause vyšetřování. Přitom se Kraus k trestnému jednání sám veřejně přiznal.
Halladin 25.1.2006 9:50

Re: Re: Re: Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

A vy je znáte ? Bylo v nich "Držte huby před policií " ?
Ivan Nový 25.1.2006 9:54

ne, bylo tam,

ryby jdou na procházku :-)))
JJ 25.1.2006 11:12

Re: Re: Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

Nevim, jestli mel na toto pravomoc - snad jeste neni ani predsedou strany. Ano jako sef volebni kampane jim mohl vysvetlit, ze je pro stranu lepsi ... Ale nekoho vylucovat? Pokud si poslanec mysli, ze jako poslanec ma povinnost se k veci, ktera se dotyka volicu v jeho volebnim obvodu, vyjadrit? To jsou jasne znaky diktatury v pry "demokraticke" strane. Asi jako existovaly "lidove-demokraticke" rezimy, kde se Paroubek ucil, jak vladnout.
 
Ale jinak souhlasim, ze ho za to nikdo nezavre.
huhu 25.1.2006 11:16

Re: Re: Re: Paroubek a gremium čssd ovlivňuje svědky - jsou již ve vazbě ?

taky souhlasím, že za to Paroubka nezavřou. Protože jsme opět v situaci, že jiný zákon platí pro paroubka a spol, jiný pro ostatní (Kulínský, Dalík atd.), socani to považují za normální, jsou zvyklí z totality.
janabok 25.1.2006 9:30

nevíte,

zda se má říkat:
 
"lžeš jako Gross"
a nebo
"lžeš jako Kraus"? ...
 
OT: http://www.volebnifakta.cz/  ...
jako trocha zábavy...
huhu 25.1.2006 9:33

Re: nevíte,

socani se ve lhaní trumfují takže je těžjko vybrat vítěze. Z opakovaných veřejných lží byli usvědčení Paroubek, Bublan, Rath....
klon 25.1.2006 10:00

Nech toho,

nebo dostaneš přes držku. A ani nemusíš na čektek. Říká se : "Myslím to upřímně" "Průzkum veřejného mínění hovoří jasně" nebo "štveš jako médium"
Zofree 25.1.2006 9:18

Zlatý padák

Kraus dostal od Paroubka zlatyho padaka a jeste funkci v dozorci rade nektereho statem spravovaneho podniku. Pred volbami se to nehodi protahovat jako s Grossem.
 
tom 25.1.2006 9:17

Polanský

Pan Dušan Polanský na všech možných místech píše stále zo samé.Dokola vykládá bez důkazů jak se kradlo za ODS.Je to jen zametání stop a odvádění pozornosti od malérů ČSSD.Bohužel je stále spousta primitivů kteří mu to baští a papouškují jeho výmysly.Asi je to jeden z placených Paroubkových lidí.
Ladislav N. 25.1.2006 9:40

Re: Polanský

Kdepak, to je pohrobek komunistické ČS "lidové" armády...
Peter 25.1.2006 8:57

Lidovky sucks

zaplatte si lepsi redaktory... psani klepu umi kazdej druhej
brouk 25.1.2006 9:12

Re: Lidovky sucks

Ja si to tedy prelozil jako ze Lidovky tahnou. Jeste by mohli cucat,ale to me prijde zvlastni.
Jan 25.1.2006 8:56

To, jak jedna

CSSD, je pro mne jakozto volice potesujici. Zbavuje se lidi, na kterych ulpel jen stin podezreni (upozornuji, ze v pripade Krause velice pravdepodobne neslo o prani spinavych penez).
 
V ODS vichni ti Mackove, Cermaci, Uhdeove, Dybove a Kocarnici prezili vsechno a diky opozicni smlouve jsou nepostizitelni. Necas, Langer a dalsi jsou v ODS dodnes.
Bubik 25.1.2006 9:11

Re: To, jak jedna

co ukradl Langer a Nečas? Ale konkrétně prosím
Márfy 25.1.2006 9:22

Re: Re: To, jak jedna

Pan Langer má velice podivné aktivyty s nemovitostmi v Olomouci . O bytu pana Tlustého se v nedělní diskuzi mluvit nesmělo . O bytu pana Kalouska a jeho podivného švagra se mlčí. O financování bytu pana Topolánka a jeho zkrachovalé firmy která dluží První městské bance ( založil Koukal - ODS ) taky nic. Pány nevináře z Lidovek a Dnes holt zajímají jen kauzy jiných stran.
Márfy  
Švrk 25.1.2006 9:23

Re: To, jak jedna

Tak to jste nejen slepej, ale i naivní (dá se to vyjádřit i jinak). Vždyť kdyby nebylo toho, že to vyplavalo na povrch, klidně by si Kakao Boby Kraus seděl dál ve všech funkcích a předpokládám, že lidé jako vy by jej i poixté zvolili.
    A k Vašemu jednostrannému vidění světa- cožpak ODS na kongresu po jeho aféře Macka nepohřbila v jeho funkcích, Čermák nemusel odejít, atd.? Cožpak Doležal je vzduch, Kocourek taky? Je všeobecně dobře, že si strany čistí řady od profláknutých lidí. Ale zase nelze odstřelit každého, na koho se napíše nějaký blaf. Myslím, že ti, kteří odcházejí mají vymylováno, ti kteří zůstávají jsou spíše obětmi.
    Je ntak pro informaci - co ukradl třeba Uhde?? Nikdy jsem k němu nic nezaregistroval - máte něco?
    Jinak si myslím, že Kraus byl odstřelen z vlastních řad. Zemanovci mu to přejí, Sobotka měl přístup k informacím o podezřelých bankovních operacích a navíc jej aféra velmi příhodně  zbavila potencionálního konkurenta (Plnou parou back přece prohlásil, že si na jeho místě dokáže představit jiného člověka) a navíc lze vše předložit jako očistný proces!  
Ivan Nový 25.1.2006 9:57

Stalin to dělal také tak :-)))

Hitler dokonce nechal zapálit Říšský sněm :-)))
www racek 25.1.2006 12:32

Re: Re: To, jak jedna

no, pan uhde měl nějaké problémy s nadstardantními smlouvami na jeho nakladatelství ... ale je to už dávno a tehdy se to tak nebralo.
J.B.Marconi 25.1.2006 10:48

Re: To, jak jedna

asi ty peníze nebyly ani RIGA ani KKK. Nejspiš jde o černé konto CSSD a byla šance je nějak investovat a ulít do ciziny, tím si je pročistit. Bohužel se to nepovedlo. Kraus to nemůže přiznat a z cizího se lehce rozdává. Ať to stojí co to stojí. Kdo tu záhadu rozplete ???
Jaroušek 25.1.2006 8:42

Zase lži a manipulace s fakty, Astone

1) nezákonný charakter peněz, které prošly účtem Krausovy matky, dosud nebyl prokázán, takže úvahy o jakémsi propírání "špinavých peněz" (Was ist das? ptám se s naším Nejvyšším) jsou součástí právě takové štvavé kampaně, jejíž jasné pojmenování, se Ti na tom Paroubkovi, tak, ale tak moc nelíbí!
2) 2 miliony korun není pro průměrného občana žádná nepředstavitelná hodnota a řada z nich (mne nevyjímaje) by je byla schopna v případě potřeby dát dohromady. A to nemají téměř 1,000.000,- ročně jako asi měl légálně Kraus. Proč usuzuješ, že musí jít o úplatek, neboť na takovou částku by si poctivý poslanec (zeptej se Tlustého, co to je a jak si šetřil na svůj byteček) nikdy nemohl našetřit. Nenech se vysmát, trumbero! 
kapitán 25.1.2006 8:45

Re: Zase lži a manipulace s fakty, Astone

Kraus se z toho dostane, když bude policii tvrdit že 2M nebylo Riga. Rigo se k těm penězům také nehlásí.
cekon 25.1.2006 8:54

Re: Zase lži a manipulace s fakty, Astone

Jenom proboha nepoškodit dobré jméno STRANY, ať to stojí co to stojí. To už tady ale jednou bylo ...
rezy 25.1.2006 8:54

máte pravdu

taky nechápu, proč tak Kraus zazmatkoval a vypovídal lži, není mi to naprosto jasné. Jak se říká s pravdou dojdeš nejdále, na to ten Váš Dušín ve zmatku zapoměl. Jak už jsem napsal, ty peníze musely být jeho a pro starého harcovníka to dát dohromady byla hračka. Co mě však zaráží je, že je posílal někam na něco na co podle všeho nemohl mít, nebo měl??? a dal to jinam do něčeho lukrativnějšího a tuhle částku si jen tak odepsal jako drobné podnikatelské riziko??
Jaroušek 25.1.2006 9:18

Re: máte pravdu

Osobně si myslím, že chtěl jen vypomoci podnikateli- "společníkovi " a za něj (ten tak nemohl učinit z důvodu obstavení konta) tuto částku (zřejmě nějaký "bid bond" či akontace  nebo jiná okažitá úhrada požadovanáí smlouvou, jejíž nezaplacení mohlo kontrakt zrušit úplně) poukázal. Kraus zřejmě očekával, že mu Rigo za něj uhrazenou částku samozřejmě vrátí.