29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Dokument hanby

V turbulenci kolem Jiřího Bradyho by se nemělo zapomenout na podstatný problém, totiž na kapitulantské prohlášení čtyř ústavních činitelů, kteří se nahrbili před Číňany ještě hlouběji, než byl donucen Hácha v Mnichově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 26.10.2016 14:14

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

S vražděním, jak je předvedli Mašínové, nesouhlasím.

J. Anděl 26.10.2016 14:20

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Tak to máme stejně, díky za odpověď.

Jinak proč jsem si na ně vzpomněl. Udělali něco před padesáti lety . Nesouhlasím se vším, co Mašínovi udělali. Osobně bych jim neuděloval státní vyznamenání. Ale nemám nic proti tomu, aby se s nimi někdo stýkal.

Jistě, setkání s nimi se může dotknout leda tak někoho v ČR, takže to není moc dobré přirovnání ke vztahu ČR - Čína, to jen tak okrajově.

Právě dynamika tohoto vztahu se mi nelíbí a to je vše.

J. Anděl 26.10.2016 13:17

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Argumentujete dobře, ale zbytečně. Můžeme tu rozvinout třístránkové vlákno na téma dalajlama je/není separatista a přesto to na mém názoru na to prohlášení nic nezmění. Což může klidně znamenat, že se na to dívám "špatně". S tím dovedu žít.

J. Mrázek 26.10.2016 12:43

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Ambasáda Kanady nedostala od

Pražského hradu žádné informace o tom, že by občan Kanady Jiří Brady měl od

českého prezidenta převzít státní vyznamenání. Šéf hradního protokolu Jindřich

Forejt přitom informoval, že ambasády se informují vždy. Podle komentátora

Štěpána Kotrby tak „kauza Brady“ navzdory křiku prezidentových odpůrců končí.

J. Anděl 26.10.2016 12:56

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Kauza Brady mě nezajímá.

P. Smutný 26.10.2016 12:41

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Oči Číny nějak šilhají, dalajlama nechce žádné odtrhávání Tibetu a nezpochybňuje územní celistvost Číny.

Vám by bylo dobře v čínské prdeli spolu s tou lokajskou čtyřkou, co podepsala ponižující dopis, že?

J. Anděl 26.10.2016 12:52

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

A opravdu chci zdůraznit, že za nepodstatné banality považuji většinu nafouknutých kauz, včetně Peroutky a spol. Obecně u všech prezidentů se řešily různé kauzy, z nichž většina jsou blbosti. Opravdu rozlišuju mezi věcmi, samozřejmě mám svůj filtr, své subjektivní hranice, co mi připadá důležité a co ne. Propiska či letuška mi nepřipadaly hodny toho zájmu a byly to absurdní mediální hony na čarodějnice, normální mediální hysterie, klidně s váma budu souhlasit, že pravdolásková. Nepotřebuju řešit, s kým se ten či onen setkal. Provokativní prohlášení Zemana obvykle ignoruju a nechápu, proč to lidem tolik stojí za tolik vášní. Připadá mi trapné nípat se v banalitách typu pravost SMSky nebo tom, jestli když někdo někomu zavolal, tak to znamená to nebo tamto.

U pana Klause mi z toho vyčnívala třeba abolice, kde jsem na jeho straně, i když chápu, že mnohým se to nelíbilo. Pro mě to však končí s tím, že takové je prezidentovo právo a nazdar. Navíc oficiální zdůvodnění mi nepřipadá absolutně nesmyslné, i když debatovat se dá o všem.

U Zemana mi z toho vystupuje hromadná reakce všech vládních představitelů směrem k Číňanům na něco (setkání s dalajlamou), co považuju za absolutní marginálii a čistě naší interní záležitost.

Jistě, že to jsou moje soukromá kritéria a můžete je mít jinak.

Zeman mi připadá méně kultivovaný než třeba Klaus, ale tak máme takového prezidenta, vzešel z demokratické volby, nebudu to řešit.

J. Anděl 26.10.2016 12:57

Re: Podrobnější vysvětlení pro pana Anděla

Mimochodem kauza Propiska byla opravdu neskutečně trapná.

I. Břízová 26.10.2016 12:26

Čekáte pozvánku?

Pan A.Trick na mne dělá dojem že by si zasloužil nabidku práce v prezidentské kanceláři. S takovým Ovčáčkem by se skvěle doplňovali. Nebo aspoň tu pozvánku na slavnost a recepci by mu mohli poslat.

A. Trick 26.10.2016 12:34

Re: Čekáte pozvánku?

Přimluvte se za mne. Budu Vám neskonale vděčen. Ale hlavně zdůrazněte, že jsem Váš strýček.

I. Břízová 26.10.2016 12:42

Re: Čekáte pozvánku?

Doufám, že to od Vás byl žert. Vy a můj strýček? I když je pravda, že za příbuzné člověk nemůže.

I. Břízová 26.10.2016 12:20

Pozvánky na oslavu

Kancelář prezidenta republiky posílá rychle ještě nějaké pozvánky na oslavu. Nějaký chytrák poslal pozvánku ex poslanci za Topku.V té rychlosti už nestačí přemýšlet.:-))

A. Trick 26.10.2016 12:22

Re: Pozvánky na oslavu

Takže paní Goldbergová to předevčírem před Matyášovou bránou nezvládla.

J. Vobr 26.10.2016 12:24

MÁM ČÍSLO NA OVČÁČKA !!! JE VPRAVO DOLE !!!

https://www.novinky.cz/domaci/418733-hleda-se-komparz-hrad-zve-na-28-rijna-i-byvale-poslance.html

_____________________________________________________

J. Vobr 26.10.2016 12:25

Re: Pozvánky na oslavu

Prej koupili i nějaké černé obleky !!!

:-)))

R. John 26.10.2016 12:32

Hele .. tak půjdem .. ne ?...

... nenecháme to duo blbáto ve štychu.... prej se budou vo tý slávě po vzoru feudálů rozhazovat čínský stříbrný mezi lid... luftjarda obětuje dvě kádě... chtěl bych být v první řadě... pak bysme šli na chlebíček a jahodovej..... :-)

J. Vobr 26.10.2016 12:44

SI MĚ UKECAL !!!

Ten oblek bude jen propůjčenej ???

____________________________________________

:-)))

R. John 26.10.2016 12:49

:-) No jasně...

... jako Bílej lev... ten se také propůjčuje... :-)

A. Trick 26.10.2016 12:14

A je to!

Ambasáda Kanady nedostala od Pražského hradu žádné informace o tom, že by občan Kanady Jiří Brady měl od českého prezidenta převzít státní vyznamenání. Šéf hradního protokolu Jindřich Forejt přitom informoval, že ambasády se informují vždy. Podle komentátora Štěpána Kotrby tak „kauza Brady“ navzdory křiku prezidentových odpůrců končí. Ambasáda Kanady nedostala od Pražského hradu žádné informace o tom, že by občan Kanady Jiří Brady měl od českého prezidenta převzít státní vyznamenání. Šéf hradního protokolu Jindřich Forejt přitom informoval, že ambasády se informují vždy. Podle komentátora Štěpána Kotrby tak „kauza Brady“ navzdory křiku prezidentových odpůrců končí.

A. Trick 26.10.2016 12:16

Re: A je to!

Telefonát, jehož obsah nikdo neznal, rozhovor na ambasádě, na který si žádný ze svědků nevzpomněl. Kolem těchto dvou událostí vznikla kauza medaile pro Jiřího Bradyho, strýce ministra kultury Daniela Hermana. Ten byl navržen na Řád T. G. Masaryka, nakonec jej však nedostal. Mnozí to začali dávat do souvislosti s kritizovanou schůzkou ministra Hermana s dalajlámou, a tak vznikl příběh, že prezident již schválené ocenění pro Bradyho na posledních chvíli škrtl jako pomstu za chování synovce.

Hrad od počátku popíral, že by se o ocenění Bradyho vůbec kdy uvažovalo. Mezi přibližně dvaceti z pěti set návrhů, kterým bylo vyhověno, prý nebyl nikdy. Do toho vstoupil ministr kultury tvrzením, že Hrad ústy šéfa protokolu Forejta Bradyho informoval, že ocenění dostane.

A. Trick 26.10.2016 12:19

Re: A je to!

Podle komentátora Štěpána Kotrby je toto prohlášení jasným důkazem a tečkou za celou kauzou, která během několika dní rozvrátila celou politickou scénu. „Výsledkem je, že Hrad se žádné vyznamenání nerozhodl dát, premiér a předseda Parlamentu jsou slaboši, kteří se nechají vydírat jedním katolickým hajzlem, toho času ministrem kultury,“ shrnul v narážce na vyjadřování Bohuslava Sobotky a Jana Hamáčka.

Ještě trpčí je podle Kotrby zjištění o úrovni umělecko-intelektuální fronty, která na podporu ministra Hermana a jeho strýce povstala. „Pražská kavárna v čele s rektory univerzit a částí poslanců a senátorů je banda idiotů, které je snadné zmanipulovat. Na první dobrou,“ zhodnotil to Kotrba.

P. Kmoníček 26.10.2016 12:39

Re: A je to!

Trcku,Vy už nejste ani hulín,Vy jste normální vůl!

J. Vobr 26.10.2016 12:17

Re: A je to!

Když to řekne ňákej Kotrba, tak to je pope po pytchy !!!

_________________________________________________

To dá rozum !!!

J. Franke 26.10.2016 12:18

Re: A je to!

Dvakrát je málo, musíte tu lež opakovat stokrát, ne?

A. Trick 26.10.2016 12:20

Re: A je to!

To "věřící" nasere, není-liž pravda?

P. Han 26.10.2016 12:44

Re: A je to!

Nenasere. Jen si pomyslí cosi o vás. Ale to si myslí stejně, takže je to dost fádní.

J. Šimek 26.10.2016 12:37

Re: A je to!

Vaše dedukce je zcela infantilní :o)

S informací o udělení se samozřejmě čekalo do okamžiku, jestli se Herman setká s dalajlámou. Se podívejte, kdy dostal Sobotka seznam ke kontrasignaci :o)

A. Trick 26.10.2016 12:08

Takže když jsme ve svobodné zemi

může kdokoliv přijmout kohokoliv. Nic proti tomu, ale co když kdokoliv přijme Zacharčenka?

J. Vobr 26.10.2016 12:15

Re: Takže když jsme ve svobodné zemi

Nebo Noční vlky .... coooo ???

_______________________________________________

Tu-ááá.

A. Trick 26.10.2016 12:18

Re: Takže když jsme ve svobodné zemi

Tak to tedy ne! Dobře, že Hašek dostal pěkně za uši.