29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Dobře že tak

Několik desítek muslimů se zúčastnilo katolické bohoslužby v kostele Nejsvětějšího Srdce Páně na Vinohradech, to je ten obrovský, krásný, na náměstí Jiřího z Poděbrad. Před tím proběhlo médii, že muslimové nepochodili v Ludmile, to je taky velký krásný chrám, ale na Náměstí míru. Sloužila se zádušní mše za Jacquese Hamela, jemuž muslimští teroristé uřízli pro větší slávu Alláhovu hlavu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Habina 11.8.2016 8:48

Re: Proč rodem češi konvertují na islám?

Dobře jste to řekl ! Není-li někdo připraven na přílišnou svobodu, není ji hoden ! Opět je tu otázka ! Proč není na tu svobodu připraven ? Odpověď je jednoduchá a zcela prostá a skrývá se již v dětech. Je jasné , že na svobodu musí připravit výchova. Pokud ta selže a nedokáže vštípit člověku že ho čeká nejen svoboda ale i zodpovědnost a zodpovědnost = povinnosti, tak jsme prohráli už teď !

A pokud to mohu jako rodič posoudit , není to lehké a sám rodič musí jít příkladem. Proto si myslím, že nejdůležitější je podpora výchovy a rodiny. Děti musí mít jasno kde jsou hranice svobody a kde začíná zodpovědnost.

J. Anděl 11.8.2016 10:36

Re: Proč rodem češi konvertují na islám?

Každý, i na pohled zcela nesvobodný člověk, ve skutečnosti neustále svobodně volí. Tyhle ženy si z různých důvodů svobodně zvolily islám, respektive některou z jeho mnoha podob. A stejně jako my všichni ostatní ze svého rozhodnutí budou nést následky, bez ohledu na to, jestli jsou na to připravené nebo nejsou.

Bůh, který je veliký, v tom s muslimy souhlasím, kdo by stál o mrňavého Boha, na velikosti záleží... nechává svítit slunce na hlavy spravedlivých i nespravedlivých, padat déšť také na hlavy spravedlivých i nespravedlivých.

Rozdíl je v tom, že spravedliví a nespravedliví (a každý zvlášť) svítící slunce a padající déšť vnímají různě.

M. Prokop 11.8.2016 8:46

Re: Proč rodem češi konvertují na islám?

Pokud dokážete vysvětlit příchylnost k jakémukoliv náboženství, máte doma i ten islám.

Někdo rád svíčkovou, někdo borůvkové knedlíky.

D. Habina 11.8.2016 7:32

PROVOKACE !

Chápu to pouze jako provokaci a snahu vyprovokovat lidi k útokům na muslimy ! Muslimové dobře vědí, že lidé nesnáší rasistický islám ! Potřebují záminky, aby mohli razantně prosazovat svou hanebnou ideologii a chtějí toho docílit především skrze "svobodu vyznání" ! Proto se taky nacpali do kostela ! Všichni lidé jsou proti terorismu, ale jen muslimové jsou proti němu více ! Je to jako v tom přísloví "ZLODĚJ VOLÁ CHYŤTE ZLODĚJE" ! Z muslimů přímo stříká neupřímnost ! Už jen to, že někdo zneužije statistiku o znásilnění k tomu aby zakryl to , že muslimové mohou znásilňovat své ženy kdy se jim zachce !

J. Vobr 11.8.2016 7:31

SVOLAVATELKOU BYLA ROMANA ČERVENKOVÁ

... té je 22 let a je 2 roky muslimkou !!!

_________________________________________________

A KDE BYLI CHLAPI-MUSLIMOVÉ ??? PŘEDEVŠÍM PŘEDSTAVITELÉ MUSLIMSKÉ OBCE ???

JMÉNEM KOHO TO ČERVENKOVÁ SVOLALA, KDYŽ NIKOHO NEREPRESENTUJE ???

P. Hlosta 11.8.2016 7:57

Re: SVOLAVATELKOU BYLA ROMANA ČERVENKOVÁ

Oni mají nějaký islámský svaz mládeže. Název jsem zapoměl. Ten mládežnický mezinárodní svaz prý to svolával v Červenkové zastoupení.

Pravdu má ten, kdo tvrdí, že tohle je pouhé politické uskupení kryjící se náboženskou vírou. Má to už všechny znaky politické ideologie i strukturu v systému vedení.

M. Berka 11.8.2016 8:15

Re: SVOLAVATELKOU BYLA ROMANA ČERVENKOVÁ

Jménem KOHO? No KOHO??? Že by to byl Halík???? :D

L. Popovský 11.8.2016 7:21

Muslimové, kteří chodí do modliteben, které jsou financovány ze zemí Perského zálivu, nemohou sloužit jako první linie obrany. Takto mohou sloužit maximálně muslimové, kteří tam nechodí, i to je však pochybné.

I mezi muslimy jsou umírnění muslimové, ale jsou zabíjeni a umlčováni. U nás zatím naštěstí ne, v západní Evropě ano. Dokáže náš stát ochránit naše umírněné muslimy před konzervativními? Který stát v Evropě to dokázal?

Včera jsem četl na www.zboril.blog.ihned.cz článek o plánech Organizace islámské spolupráce na dalších 10 let. Zabránit integraci muslimských menšin mají jako jednu z priorit.

Další věcí je, kdo přesně v tom kostele za muslimy byl. Faktem však je, že vedoucí představitelé muslimských organizací u nás to s námi dobře ani upřímně nemyslí ani náhodou.

V. Klepetko 11.8.2016 7:57

Re:

Pane Popovský,zdravím Vás. Rozumově můzete mít pravdu, stejně tak jako ti co říkají že svolavatelka nereprezentovala vedení obce a že postrádáme stanovisko mužů.

Nicméně každé vstřícné gesto musíme ocenit! Naše místní muslimy tu prostě máme, a nemůže jim dávat najevo že ať dělají co dělají, vždy v tom budeme hledat nějaké zlo...

Do 15/9 budu v Austrálii bez možnosti komentovat dění, takže se tu mějte všichni dobře a at se vrátím zpět do stejně krásné a bezpečné země!

L. Popovský 11.8.2016 8:24

Já to vstřícné gesto, pane Klepetko, nekritizuji. Nevím, kdo v kostele byl a co cítil, ty lidi neznám, takže ani nemohu posoudit, jak upřímně to myslí.

Ale ano, máte pravdu, nevěřím...

Šťastnou cestu a šťastný návrat.

F. Lesniak 11.8.2016 7:20

Tak podle Neffa jsou ti chudáci teroristé frustrovaní.

Zajímalo by mně čím, když jsou štědře placeni pokřivenými sociálními systémy? Dostávají slušné peníze za to, že existují. Neřeší, že by museli pracovat, neřeší náklady na dopravu do práce apod. Z toho jsou frustrovaní?V Německu má uprchlík týdně nárok na 150 EUR (4.050 Kč), dítě do 10 let na 50 EUR (1.350 Kč), do 18 let na 75 EUR (2.025 Kč).Ve Švédsku je to 300 EUR (8.100 Kč) na dospělého na týden, 250 EUR (6.750Kč) na dítě bez ohledu na věk.Ve Francii má uprchlík nárok na 230 EUR (6.210 Kč) týdně, dítě 150 EUR (4.050) týdně.Švédsko i Francie navíc vyplácí příspěvky na bydlení (od 150 do 250 EUR měsíčně,t.j. 4.050 – 6.750Kč). Takhle by se nechal frustrovat kdekdo i u nás.

D. Habina 11.8.2016 7:19

ŠAŠKÁRNA

KŘESŤANÉ jste zhulení !?

Tak a teď bych chtěl vidět, jak se jdou křesťané modlit do mešity i se svými ženami ! Toto se nikdy nemůže uskutečnit ! Ženy se nesmí v mešitě modlit společně s muži to je jen jedna z mnoha překážek ! Proto je to šaškárna, správně to mělo být opačně a muslimové měli pozvat všechny lidi včetně nevěřících na společnou modlitbu do mešity !!!!!!!!!!!!!! Tady křesťané zobou muslimům z ruky, zatím co je na východě podřezávají, vyhánějí z domovů a boří jejich kostely už celá staletí !

L. Popovský 11.8.2016 7:42

Dobrý postřeh.

M. Moravcová 11.8.2016 8:43

Re: ŠAŠKÁRNA

ano, přesně toto to je. V Prostřenu na Primě kdysi vařila nějaká sovětská muslimka. Hned na první návštěvě řekla "zatolerujeme" (to slov se mi vrylo do paměti), řekla co smí a nesmí jíst, co smí a nesmí pít, nikomu nepodala ruku. Její zvyky tolerovali všichni, ona jejich ne.

D. Habina 11.8.2016 9:05

Re: ŠAŠKÁRNA

Islámská tolerance :-) ! MUSLIMKA si nesmí podat ruku s cizím mužem.

Muslimka nesmí sundat šátek ! Muslimka nejí vepřové ! Muslimka nepije alkohol ! FAJN ! A teď ta tolerance ! NEMUSLIM(KA) "musí" čelit netoleranci ! Tak místo podání ruky by ji "MOHL(A)" obejmout !

Když máš šátek, fajn, nech si ho a všichni by si měli vzít klobouk včetně muslimky ! Nejíš vepřové, dobře, nabídl bych jí kuřecí řízečky ve tvaru prasátka. Nepiješ alkohol dobře, dáme si jablečný mošt - co na tom , že se až v těle přemění na alkohol :-)

A tok lze tolerantně přistupovat k muslimům kteří jsou takzvaně tolerantní, ale ze svého neustoupí.

M. Berka 11.8.2016 7:18

Souhlas s Astonem

Jen bych to nesváděl na sociální podhoubí, protože různých imigrantů jsou spousty a oni kupodivu vybuchují jako popelnice pouze islámští...

Koukám, že Angelka požádala o azyl v ČR a Sobotka ji pozval. Podle mne chyba, s Angelkou se dá jednat jedině až bude sedět před mezinárodním tribunálem v Haagu. Dříve rozhodně to nemá smysl.

D. Polanský 11.8.2016 7:00

Frustrace obvykle má zdroj v

osobním neúspěchu. Západní civilizace pokračuje mílovými kroky v technologiích, technice a zvyšování standardu života lidí vpřed, kdežto nic takového nepozorujeme v muslimských zemích. Za příčinu tohoto je vydáván Západ. Což je pro myšlení frustrovaného typické, za problémy si nemohu já, ale někdo jiný.

Pokud by islám byl čisté náboženství, mělo by být zdrojem aktivity, činorodosti, slušnosti, úcty k lidem a ne nenávisti a vyhlašování války Západu či snaze na Západě ekonomicky parazitovat.

Ježíš Kristus dobře věděl, proč poslal své učedníky šířit právě křesťanství.

P. Boublíková 11.8.2016 6:16

Počet muslimů v čr

3,7 tisíc osob se přihlásilo k islamu v ramci sčítání lidu. K tomu si prihodte (odhad odborníků) dalších cca 20.000 trvale žijících v čr a několik tisíc muslimských studentů.

B. Volarik 11.8.2016 5:59

Sociální podhoubí je irelevantní.

Muslimové u nás shromáždění nikomu hlavu neřezali, naopak odsoudili teroristy coby zločince, kriminálníky, kteří jsou neznalí učení islámu. .... Ano, chovali se přesně podle pravidel takija, což je povinné lhaní nemuslimům v zájmu islámu.

Útočníci z jedenáctého září 2001 byli synkové ze zámožných rodin (šéf jejich buňky, Mohammed Atta, studoval v Německu architekturu). Všichni měli dost prostředků na cestu do USA a školení na piloty, které nezajímalo přistání.

Je nesmírně důležité si neustále uvědomovat základní pravdu o islámu:

ISLÁM JE POLITICKÉ HNUTÍ, JEHOŽ IDEOLOGIE SE MASKUJE JAKO NÁBOŽENSTVÍ!

J. Fridrich 11.8.2016 6:15

Re: Sociální podhoubí je irelevantní.

Souhlas. Je prostě k Západu, Evropě - tedy " nevěřícím psům " nepřátelský... Jen nynější vedení Západních zemí to neví a vedou své země k rozvratu a zničení.

F. Šimek 11.8.2016 6:23

Re: Sociální podhoubí je irelevantní.

teda BOREK- tys to přesně pověděl. Taková blbost : povídej to těm rodičům, co uřezali HLAVY jejich dětem ! Jestli studovali architekturu, nebo sexulogii, je mi i p.dele, ale ten výsledek-HA ???

J. Kohoutek 11.8.2016 7:31

Re: Sociální podhoubí je irelevantní.

Doporučuji naučit se používat mozek.

F. Šimek 11.8.2016 8:17

Re: Sociální podhoubí je irelevantní.

kohoutek- ty budeš určitě vyštudovanej chocholoušek-což ki-ky-ri -ky ???

J. Fridrich 11.8.2016 8:18

Re: Sociální podhoubí je irelevantní.

Dobrý nápad - háček je ale v tom, že mozek někdo má a někdo nemá..............

J. Mrázek 11.8.2016 4:34

Logické, leč nemožné a mimo téma

Ištvan žaluje Šlachtu a Babiše...... a nebo by podle své logiky měl. Vždyť za pomoc se svržením vlády Andrej Babiš na schůzkách sliboval plukovníkovi, že se o něj postará. A teď dostal trafiku u celníků.

F. Žůrek 11.8.2016 4:25

Podhoubí Evropy je dnes takové, že jen hlupáci pracují

Muslimskou komunitu neznám, jak jsou pracovití, ale o romech (cigánech) vím, že se v práci nepřetrhnou. Chyba našeho společenského systému jako podhoubí je v tom, že poctivě pracující člověk je k smíchu, je odírán a ti ostatní jen přemýšlejí, jak se pohodlně dostat k penězům. A těm se daří kupodivu lépe. Kdo je a kdo není potom frustrován?

J. Kavalír 11.8.2016 7:23

Re: Podhoubí Evropy je dnes takové, že jen hlupáci pracují

Tedy nevím, jak Romové, ale u nás teď překopávají plyn a "u lopaty" makají převážně Cikáni. A makají jako barevní. :-)))

M. Berka 11.8.2016 7:23

Re: Podhoubí Evropy je dnes takové, že jen hlupáci pracují

No, můj dědeček se před cca 50-60 lety podílel na budování Asuánské přehrady v rámci pomoci Egyptu. Byl z těch pracujících už tenkrát u vytržení a tvrdil, že jsou pro práci nepoužitelní. Určitě existují výjimky, ale asi se zase tak moc za půl století nezměnilo.

J. Mrázek 11.8.2016 4:12

Tristní pracovní návyky JINÉ populace

Kdokoli s ní má zkušenosti, tak konstatuje, že práce se dá očekávat půl až třičtvrtě hodiny a pak konec. Pracovat osm hodin je nepředstavitelné . Tomu odpovídá sociální postavení. Požadavky na plat jsou ovšem vysoké, vzhledem k početnosti rodinných příslušníků. To je nekompatibilní. Nikdo je živit nebude. Buď si zůstanou tam, nebo budou pracovat. Není jiná varianta. A šílenosti typu stejné německé sociální dávky všude, bez ohledu na to, že tady důchodci odpracovali čtiřicet let a měli by mít třetinu, to zákonitě vyustí v povstání a defenestraci ochotně vše podepisujícího nejen Bohouška...

P. Maleček 11.8.2016 2:10

Muslimové jako komouši.

Je otázkou nakolik to bylo ze strany muslimů myšleno vážně a nakolik to je jen tyátr mající muslimy předvést v dobrém světle. Vždyť i komouši si teď hrají na vzorné demokraty jen proto, aby přežili pro ně nepříznivé období. Jen by však získali moc, už by se zas ve jménu komunismu zavíralo, týralo a vraždilo.

No a islám není mírumilovné náboženství, jak se nám mnozí snaží nakecat, ale komplexní, kritické myšlení zakazující, tedy tvrdě totalitní a krvavě starověká ideologie.

A ta nemá v civilizovaném světě co dělat. Tedy aspoň do doby, než projde, stejně jako kdysi totalitně stejné křesťanství, civilizačním procesem, tedy vzdáním se expanzního násilí a moci světské a respektování kritického myšlení a rovnosti všech lidských bytostí. K čemuž má současný islám hóódně daleko. Asi tak 700 let.