2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Dobře že tak

Několik desítek muslimů se zúčastnilo katolické bohoslužby v kostele Nejsvětějšího Srdce Páně na Vinohradech, to je ten obrovský, krásný, na náměstí Jiřího z Poděbrad. Před tím proběhlo médii, že muslimové nepochodili v Ludmile, to je taky velký krásný chrám, ale na Náměstí míru. Sloužila se zádušní mše za Jacquese Hamela, jemuž muslimští teroristé uřízli pro větší slávu Alláhovu hlavu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Moravcová 11.8.2016 11:59

Re: Pád OKD se odkládá, rána z milosti nepřišla.

to u se říkalo vloni. Už tenkrát Mládek říkal, že mají horníci rok na to, aby si našli práci. Neudělal to žádný z nich.

P. Vandas 11.8.2016 12:09

Re: Pád OKD se odkládá, rána z milosti nepřišla.

Kurnik! Celý život v komunismu všichni připláceli na předvoj dělnické třídy , na horníky, a teď už zase? :-):-):-)

J. Kombercová 11.8.2016 12:19

Re: Pád OKD se odkládá, rána z milosti nepřišla.

V devadesátých kleklo celé Kladno... i ti kladenští horníci, poté spousta dalších podniků po celé republice. Taková trpká vzpomínka... taky si ti lidé museli najít práci... a našli.

F. Doušek 11.8.2016 13:14

Re: Pád OKD se odkládá, rána z milosti nepřišla.

V "uranu" ve Stráži p.R. bylo zaměstnáno 6 500 lidí. Těžba skončila, zapomeňte.

R. Langer 11.8.2016 13:54

Re: Pád OKD se odkládá, rána z milosti nepřišla.

Jak zase, pořád... ;-)

F. Doušek 11.8.2016 11:38

Ještě "u nich" ON není, a už leze Celní správa

do zelí České policii.

Včera na sjezdu z D10 u Mnichova Hradiště kontrolovala Celní správa platnost dálničních známek. A zájemce o pokutu našli nejednoho.

A. Trick 11.8.2016 11:45

Celní správa to nesmí?

Mohu Vás uklidnit. Reorganizace Celní správy se již připravuje.

F. Doušek 11.8.2016 12:09

Re: Celní správa to nesmí?

Já klidný jsem. A co chystáte nově převratného?

A. Trick 11.8.2016 12:14

Re: Celní správa to nesmí?

Nepochopil?

R. John 11.8.2016 11:48

Celní správa....

... má některé pravomoci policie...a je to ozbrojená složka státu... auta kontrolují běžně, zrovínka jako stánky...

F. Doušek 11.8.2016 12:09

Re: Celní správa....

Vím, může zastavovat auta při podezření....

Podezřelí byli všichni projíždějící.

J. Forman 11.8.2016 12:09

Re: Ještě "u nich" ON není, a už leze Celní správa

To už se děje roky, vážený pane. Auta Celní správy číhají na dálničních přivaděčích a osádka dalekohledem sleduje, zda máte dálniční známku. Na D11 každodenní jev.

V. Novák 11.8.2016 12:22

Re: Ještě "u nich" ON není, a už leze Celní správa

No, já měl dojem, že to byl úkol (i) Celní správy. Ale jistý si nejsem ani náhodou...

Ovšem klídek - odbor vyšetřování se sotva bude zabývat dálnočními známkami.

P. Jášek 11.8.2016 11:36

Nemáte pravdu!

Islám je ZLO!

Konec diskuze!

M. Mařák 11.8.2016 11:35

Křesťanství je modlářské,

judaismus a islám jsou mnohem čistší a jejich vyznavači se neklaní modlám.

I to je jeden z mnoha důvodů, proč evropané konvertují na islámskou víru.

R. Tesařík 11.8.2016 11:41

Re: Křesťanství je modlářské,

Ale hovno.

M. Mařák 11.8.2016 11:44

Bible, Exod,

20,3.4: „Nebudeš mít jiného boha mimo mne. Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí.“

R. Tesařík 11.8.2016 12:36

Re: Bible, Exod,

Nehovořím o modlách nýbrž o tom vašem důvodu..

P. Smutný 11.8.2016 11:44

Re: Křesťanství je modlářské,

Žvaníte žvaniloviny, žvástale.

J. Anděl 11.8.2016 11:50

Re: Křesťanství je modlářské,

Včera jste mi neodpověděl.

Ano, v jedné dílčí věci máte pravdu. Křesťané mají na oltářích a ve výzdobě kostelů (atd.) jak obrazy Boha, tak Ježíše, který je také Bohem, tak i různých svatých, u kterých se lidé modlí.

Druhá věc je, že modlou je jakákoliv fetiš, na níž člověk lpí, místo aby se obracel pouze k bohu. Šátek na hlavě je, respektive pro někoho také může být fetiš, k níž se obrací do bezpečí (podobně jako u talismanu), místo aby si vystačil s prostou vírou v Boha.

A takové fetiše mají věřící všech náboženství. A pokud se to u některých muslimů obrátí tak, že pokyn k nezobrazování Boha dotáhnou tak daleko, že vraždí ty, kteří jej zobrazí (navíc třeba hanlivě), pak nedodrží jiná přikázání Boha. A tito "někteří muslimové" k velké nelibosti "některých jiných muslimů" v očích veřejnosti reprezentují islám.

M. Mařák 11.8.2016 11:53

Re: Křesťanství je modlářské,

Bylo pozdě, sorry, tak jsem Vám odpověděl dnes. Islám ani judaismus žádné zosovňování Boha v podobě soch, či obrazů nezná.

M. Mařák 11.8.2016 11:58

Re: Křesťanství je modlářské,

zosobňování

J. Anděl 11.8.2016 12:04

Re: Křesťanství je modlářské,

Ano, napsal jsem, že v tomhle máte pravdu.

Co k fetiším šátku, koberečku, pejz, obřezání, svatých míst (Mekka) atd?

"Čistší" náboženství je hodně relativní slovo.

M. Mařák 11.8.2016 12:06

Re: Křesťanství je modlářské,

To nejsou modly, "obrazy" Boha.

J. Anděl 11.8.2016 12:15

Re: Křesťanství je modlářské,

Napsal jste především, že jsou "čistší" náboženství a postavil to na tomto jednom argumentu.

Nejsou to obrazy Boha, ovšem dochází vám smysl toho, proč se člověk nemá klanět obrazům Boha? Proč si myslíte, že to dělat nemá?

Nebo vás to nezajímá a prostě si jen v čeklistu odškrtnete - mají obrázky Boha?

Nedává mi to vůbec smysl. Člověk si nemá dělat žádná zpodobnění Boha a těm se klanět proto, že se ty obrazy či sochy stanou fetiší. Člověk se pak upíná svou vírou k předmětu, místo k Bohu jako takovému. Podle mě to je tudíž stejné jako modlitba směrem k Mecce nebo trvání na nošení šátku, případně obřezání a jiné. Pokud je však pro někoho obraz jen připomenutím existence Boha a modlitba směřuje přímo k Němu, pak to problém není, stejně jako nemusí být pro někoho problém modlitba směrem k Mecce či obřízka.

J. Anděl 11.8.2016 12:19

Re: Křesťanství je modlářské,

Nebo snad Bůh bydlí v Mecce?

J. Anděl 11.8.2016 12:20

Re: Křesťanství je modlářské,

Tak holt muslimové nemají obrázky Boha a katolíci se nemodlí směrem k Vatikánu.

M. Mařák 11.8.2016 12:26

Re: Křesťanství je modlářské,

Jsou čistší z biblického hlediska, neboť neuctívají modly. A nejen z biblického. Třeba zen budhisté symbolicky znázorňují Boha jako kruh.

J. Anděl 11.8.2016 12:30

Re: Křesťanství je modlářské,

V Bibli je toho trošičku víc, než jen výzva k nezobrazování Boha.

Zen budhisté jsou jiné téma. Ti mívají jako fetiš odklepávání popela na budhu.

J. Anděl 11.8.2016 12:38

Re: Křesťanství je modlářské,

Je třeba odmítání vepřového čistší z biblického hlediska? (pro mě další fetiš, respektive absolutní nepodstatnost pro někoho tak velkého, že stvořil celý vesmír)