16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Doba hýření končí

To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou, pochvaloval si feldkurát Katz. Vládě lidé nepůjčují dobrovolně, ona si jejich peníze bere a dělá se za ně hezkou, řečeno zdvořile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jansky 14.5.2019 7:16

z Neffa čiší nenávist

nejraději by Milion chvilek zašlapal do země.. strašně mu vadí že organizátory demonstrací nikdo nevolil.. Neff už zapomněl jak to bylo v roce 89 nebo v roce 2000..

P. Kučera 14.5.2019 7:11

Hýření a demonstrace

Opravdu je třeba milionkrát opakovat, že vláda sama žádné peníze nemá. Vše co rozdává, musí napřed lidem vzít mnoha rozličnými způsoby. A teď si tipněte, kolik byste tolerovali na režii různého přerozdělování. Já bych, kdyby se opravdu rozdělovalo spravedlivě, nic nenamítal na režii do 5% vybraných peněz (to vykazuje např. Člověk v tísni). Trochu bych skřípal zuby, kdyby to bylo 5-10%. Co je nad to, bych nepřipustil. Jaká je skutečnost? Rozpočet městské části ve které bydlím má pod kolonkou "správa" 39 milionů, což je celá polovina rozpočtu a jeho zdaleka největší položka. Když jsem se byl informovat na podrobnější rozklíčování této částky, bylo mi úřednicí vysvětleno, že to není (prý "při vší snaze") možné. Ano, známé to mimikry byrokracie: co občana opravdu zajímá, tedy jeho byrokratovi svěřené peníze, tak jejich osud přesně vysvětlit "není možné". Jediná cesta je chovat se k lidem jako k dospělým, co nejmíň vybírat, aby bylo co nejmíň na (jen to nejnutnější) rozdělování. Což levice nikdy nepřipustí, že.

Aston dnes uvádí od Klause převzatou už legendární mantru - "jaký máte mandát?, založte si stranu a běžte do voleb, a vy jste kdo?" atd. Takto mluví člověk s klapkami na očích. Demokracie vyžaduje permanentní aktivitu - kontrolou zvolených zástupců jejich voliči, ti na to mají mandát občana, v demokracii suveréna. Mikuláš Minář to jasně Ovčáčkovi vysvětlil: "Na naše shromáždění chodí i čelní zástupci stran, které dohromady dostaly 2x víc hlasů než celé ANO a víc než prezident". A vážné výhrady k nominaci Benešové mají i mnozí další vlivní lidé, např. prezidentka soudcovské unie Zemanová aj. Kdyby žádné demonstrace nebyly, byli bychom opravdu všichni jen stádo ovcí.

Dobrý den.

M. Němec 14.5.2019 7:22

Re: Hýření a demonstrace

Dnešní občanský aktivista Václav Klaus st. nemá mandát naprosto žádný, a přesto se vyjadřuje všude a ke všemu.

Jo, zapomněl jsem, dělá na ČLTK předsedu tenisovýho oddílu. Tak tam ať si sype ty svoje moudra.

P. Hlosta 14.5.2019 7:27

Re: Hýření a demonstrace

Vždyť ho nemusíte poslouchat. Tak vo co GO? ;-))

M. Němec 14.5.2019 7:32

Re: Hýření a demonstrace

To je moje věc a on si může žvanit, co chce.

To GO je ale vo tom, že dřív všechny poučoval, že když nemaj mandát, tak ať držej hubu ( viz.p.Rudolf ). Sám dneska nemá mandát žádnej , a jak by ho to sejřilo, kdyby mu někdo o mandátu furt něco říkal.

A vo to GO.

R. Langer 14.5.2019 7:58

Re: Hýření a demonstrace

Aha, je to vaše věc, takže ho poslouchat musíte. Bezva logika. :-D

P. Hlosta 14.5.2019 7:26

Re: Hýření a demonstrace

Já si dovoluji typovat, že v případě vítězství ve volbách by současná opozice vlády byla stejně napadaná, jako ta předešlá a ve stejném množství opozičních. TO je demokracie. Menšina vládne, ačkoliv byla většinou vybraná při volbách.

Proti je vždycky víc, než pro. Znám to z dřívějšího života v paneláku, kde se mohl jeden i strhat a stejně nedošel vděku. Vždy byly námitky, nesouhlas a remcání proti tomu, co se odhlasovalo k uskutečnění. Nejvíc vždy remcali ti, co nic nedělali pro ostatní. Ti také nejvíce požadovali pro sebe, když šlo o výhodu. Vždy bez studu nadávali těm, co něco dělali ve společném zájmu. Dokonce i k soudu to hnali, aby ztrestali ty, co jim nebyli po chuti.

Už jsem svobodný cca 10let, že mám vlastní dům a pouze svou odpovědnost za sebe a ne druhé. Tihle křiklouni v ulicích mi nic kladného neříkají. Akorát vím, že na to mají zákonné právo.

I. Mertl 14.5.2019 7:52

Re: Hýření a demonstrace

Z Astona prostě leze jak jeho komunistická minulost, tak nepřímá finanční závislost na A.B. (přes Mafru a pod ní provozovaný web). A odchází tak jeho dlouho relativně úspěšně předstíraná apolitická nezávislost. Kdepak, když visíš na Burešovi!

P. Hofman 14.5.2019 7:08

Trapné

Kde se ve čtyřiasedmdesátiletém, vlastně ještě mladém dědkovi, bere ta primitivní zášť vůči mladým, nezávislým, aktivním lidem?!

V. Hájková 14.5.2019 7:16

Re: Trapné

To také nemohu pochopit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M. Moravcová 14.5.2019 9:59

Re: Trapné

tak mladí, nadšení a zapálení svazáci, zblblí pár fanatiky, se našlo za každého režimu.

J. Havelka 14.5.2019 7:04

Demonstrace patř k demokracií

jestli to pár pitomců nechápe, je věcí nepodstatnou.

R. Langer 14.5.2019 7:09

Re: Demonstrace patř k demokracií

Ale jistě. Také je v demokracii běžné hlupáka nazývat hlupákem a komouše komoušem. No ne?

A. Trick 14.5.2019 7:11

Jen ať demonstrují

I "milionový chlívek" má právo na demonstraci. Ale proč se to xakru neprojevuje na volebních preferencích?

M. Němec 14.5.2019 7:15

Re: Jen ať demonstrují

A proč by mělo ?

Je na to nějakej zákon nebo předpis, xakru ?

V. Šťastný 14.5.2019 7:16

Re: Demonstrace patř k demokracií

Ano, demonstrace patří k demokracii, každý má právo vykřičet svůj názor. A všiml jste si také, jak "demokrati", kteří tyto demonstrace organizují, přitápí pod kotlem? Nejdříve tu byl požadavek odchodu Benešové, ačkoli ho nějak demonstranti dodnes nezdůvodnili, včera už to byla demise celé vlády, copak to bude příští pondělí? A není personální obsazení vedení země primárně spíš výsledkem demokratických voleb? Kdepak byli demonstrující křiklouni, když se u nás volilo?

M. Němec 14.5.2019 7:35

Re: Demonstrace patř k demokracií

Odkud víte, že nebyli ?

A. Javůrek 14.5.2019 7:41

Re: Demonstrace patř k demokracií

předpokládám že ti demonstranti volili. Pochybuji že jde demonstrovat někdo kdo nevolil. Ale to je na koblihy evidentně moc složité. A proč by nepřitápěli, když je Benešová s Burešem uráží... ?

R. Langer 14.5.2019 8:00

Re: Demonstrace patř k demokracií

Školáci proti klimatu demonstrují imrvére, a nevolí, takže podmíněno volením to nebude... ;-)

V. Šťastný 14.5.2019 9:11

Re: Demonstrace patř k demokracií

Čímpak je paní Benešová urazila? Já jsem žádný její komentář nezaznamenal.

J. Fridrich 14.5.2019 6:49

Dnes skvěle, Astone, některé části Vašeho příspěvku jsou

Dnes skvěle, Astone, některé části Vašeho příspěvku jsou jasně na Pulitzerovu cenu za literaturu - jsou velmi vtipné a hlavně pravdivé - bohužel -

" To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou, pochvaloval si feldkurát Katz." Také - " Vynalézavé ministryni Maláčové je třeba pod lopatu nahrnout další obnosy, aby mohla rozhazovat a kupovat zbytky přízně pro chřadnoucí sociální demokracii a držet ANO na špici obliby ve volebních preferencích."

A do třetice - " Neúnavnou Maláčovou peníze z nových daní neuspokojí a chtivě natažené ručky to nezahrne. Pokud jde o ten alkohol, návrh se opatrně vyhýbá pivu a hájí sám sebe snahou ochránit obyvatelstvo před metlou lidstva."

J. Fridrich 14.5.2019 6:41

" Nedávejte cenu rasistovi, homofobovi a nepříteli žen

" Nedávejte cenu rasistovi, homofobovi a nepříteli žen Delonovi, žádá petice " - Ty děvčata z " organizace Women and Hollywood " by měla být za plotem nějaké dobře střežené psychiatrické kliniky.. Jestli vůbec ty holky vědí " vo co gou ", moje sestra měla před léty hezkého psa boxera a dala mu jméno Delon, protože tohoto výborného herce měla ráda.. My jsme na ZDŠce v 8. třídě osahávali v šatně děvčata. Máme se přihlásit sami, nebo počkat až nás naše dávné spolužačky obviní ? Děkuji za odpověd', doufám, že se jí chopí nějaká zdatná genderistka. Ze světa odchází ZDRAVÝ LIDSKÝ ROZUM, smysl pro vnímání REALITY, znalost a poučení z Historie - a přichází IRACIONALITA. Přibývá lidí kteří věří zcela přihlouplým konspirativním teoriím, čtenářů Blesku, sledovačů primitivních seriálů a stupidních reklam v televizi, odmítačů očkování svých dětí a naopak příznivců rodit děti v obýváku a pod..

M. Němec 14.5.2019 6:50

To chce klid

Že nějaká připitomělá americká organizace něco takovýho vyhlásí, aby se zviditelnila, přece neznamená vůbec nic.

Amerika je takových spolků plná. Hlavně že to rozmažou novináři, o tom jim jde.

To je jako kdybych tady vyhlásil :

"Nepouštějte Forejta k počítači, je to magor" a tvrdil, že už mám 974 podpisů pod peticí, žádající Forejtovu suspendaci.

J. Fridrich 14.5.2019 7:24

Re: To chce klid

Píšete - " Že nějaká připitomělá americká organizace něco takovýho vyhlásí, aby se zviditelnila, přece neznamená vůbec nic." - Já mám obavy, že to tak bezvýznamné není - ono totiž nejde jen o několik " připitomělých amerických organizací ". Na tato znepokojivá témata je dnes na NP níže příspěvek a diskuze -

Perfektní a burcující příspěvek pana Giulio Meotti. To, že se křest'anů a Západní civilizace zastává britský učenec a muslim Rakib Ehsan je jasné znamení toho, jaké hloubky úpadku a sklonu k sebezničení a rozvratu naší Euro-Atlantické civilizace dosáhlo nynější vedení Západních zemí a kdo opanoval naše sdělovací média.. „Kde je solidarita s křesťany na Srí Lance?“ zeptal se britský učenec a muslim Rakib Ehsan. Je to drama o třech dějstvích. První akt je tvořen znásilňováním a vražděním křesťanů a jiných nemuslimských domorodých národů. Druhý akt tvoří muslimští extremisté, kteří tuto genocidu páchají. A třetí akt je tvořen lhostejností Západu, který nezúčastněně hledí úplně jinam.."

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-kde-je-rozhorceni-zapadu-d2k-/p_zahranici.aspx?c=A190513_151910_p_zahranici_wag

M. Němec 14.5.2019 7:46

Re: To chce klid

To jsou podle mě teorie ze škamen nějakých vysokých škol.

Já mám radši realitu. Sám jsem žil léta v Bavorsku, mám tam bratra, kterého často navštěvuji, moje dcera žije trvale ve Francii, a že bych kdekoliv viděl nějaké "hroucení a úpadek", tak to ani náhodou.

Takže znovu : mě vůbec nezajímaj nějaký názory poplašených mladejch novinářů (staří totiž kromě Neffa neexistujou ), který jsou někam na 3 dni vyslaný a podle toho souděj. Vědi o životě v té zemi hovno.

Že jakýsi Meotti napíše sice burcující příspěvek, nemá pro vinaře na Rýnu nebo sedláky v Rakousku žádnej dopad a vůbec je to ani nezajímá.

J. Fridrich 14.5.2019 9:25

Re: To chce klid

" Že jakýsi Meotti napíše sice burcující příspěvek, nemá pro vinaře na Rýnu nebo sedláky v Rakousku žádnej dopad a vůbec je to ani nezajímá." - ZATÍM..

V Německu a zemích Evropy nebylo také mnoho lidí po roce 1933, kdy se k moci dostal Adolf Hitler, kteří by si necelých 20 roků po I. svět. válce připustili nějaké ohrožení od toho čalouníka-frajtra.. Jak to dopadlo víme a tušil to i Karel Čapek..

I. Širůček 14.5.2019 7:57

Re: To chce klid

Tak hele, jestli chcete, aby vás ta děvčata obvinila, tak musíte nejdříve zbohatnout! Vošahávat beztrestně smějí jenom chudí muži! To jste ještě nepochopil?

J. Fridrich 14.5.2019 9:21

Re: To chce klid

Ano, pochopil - ale legrace musí být...

J. Holíček 14.5.2019 12:58

Re: To chce klid

Ťuňťa si dneska užil, co? :-))

J. Fridrich 14.5.2019 13:16

Re: To chce klid

Hlavně, že je vám dobře, ťunťo...