16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Doba hýření končí

To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou, pochvaloval si feldkurát Katz. Vládě lidé nepůjčují dobrovolně, ona si jejich peníze bere a dělá se za ně hezkou, řečeno zdvořile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 14.5.2019 10:30

I Babišova majonéza z řepky

je v míře přehnané nebezpečím pro svobodu individua. Bacha na to...

I. Břízová 14.5.2019 10:43

Re: I Babišova majonéza z řepky

Souhlasím. Prostě nic se nesmí přehánět. Ale opravdu nic.

M. Mařák 14.5.2019 10:46

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Hayek varuje před nacionalismem bez přívlastků...

M. Prokop 14.5.2019 10:49

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Tam i jinde jde vždy o to, kdo je arbitr, co je a co není nacionalismus, ale to už tu bylo mockrát.

Mimochodem, značná část onoho nacionalismu je vybuzena poněkud iracionálním bojem za nadnacionalismus a jeho občas škodlivé následky.

Prostě, jak výše psáno a nevesele nepochopeno, extrémy škodí.

M. Mařák 14.5.2019 11:02

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Tedy ještě jednou. Hayek nehovořil o extrémech, ale o nacionalismu jako takovém. Bez přívlastků.

M. Prokop 14.5.2019 11:12

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Tak ještě jednou: Všechno má svou extrémní a umírněnou podobu, včetně nacionalismu i nad nacionalismu či internacionalismu. Bez ohledu na Hayeka.

M. Mařák 14.5.2019 11:14

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Vaše dojmy a rádoby filosování jen odhalují, že dílo Hayeka neznáte a nečetl jste ho.

M. Prokop 14.5.2019 11:29

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

No však jsem taky nepsal o Hayekovi, ale o národovectví, nadnárodovectví a extrémech. O Hayekovi, vašich dojmech a rádoby filosofování se můžete dohadovat s Kajanem, do alelujá.

M. Mařák 14.5.2019 11:39

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

No a já zase o Hayekovi a jeho postoji k národovectví.

J. Fridrich 14.5.2019 10:32

Re: Fridrichu A.H., národovectví pro tebe bylo

Ano, můj prastrýc byl fajn člověk, ale i odborně byl v jeho milované ekonomii a filozofii na slušné úrovni.. Ale ošidil jste ho v jeho jméně o jedno písmenko - e ..

P. Aron 14.5.2019 10:09

Astone

Stručné, přesné a výstižné. Lépe bych to neřekl. Děkuji.

R. John 14.5.2019 10:02

Kde ten Olda je ?

...dneska měl mít komentář k úvodníku... jestli nešel za tou trpasličí pudlicí ... ta výstavní fena bernardýna se mu nelíbila ..chudinka přišla navíc o soudek s rumem... věno fuč, svatba fuč...jestli Olda nejde po predikátu,, vona ta trpaslice je prej "fon" a je z dobré rodiny.. její máma skákala přes obruče ve varieté a fotr štěkal na povel..

P. Spáčil 14.5.2019 10:00

Tak kancléř Mynář je nevinnej.

Aspoň podle policie. Teď ještě jak se k tomu postaví nezávislý státní zástupce. (:-))

Myslím že ctění senátoři by si měli zase sednout a trochu proškrtat tu svou žalobu na prezidenta. tam také uvádějí pokus o ovlivňování soudců.

https://www.novinky.cz/domaci/504694-mynarova-jednani-se-soudci-nejsou-trestna-tvrdi-policie.html

J. Ptáček 14.5.2019 9:59

Limity hýření

Doba hýření skončí teprve tehdy, až nebude komu brát. Ale z mé hlavy to není. Moudrý Winston Churchill řekl před mnoha lety:

Není nic co by ti vláda dala, aniž by ti to předtím sebrala.

V. Hájková 14.5.2019 10:03

Re: Limity hýření

Přesně tak !!! A to je to, co zdejší negramotní KOBLIHÁŘI - NIKDY NEPOCHOPÍ!

J. Kratochvíl 14.5.2019 10:17

Re: Limity hýření

Když nebude vláda podporovat potřebné t.j. senioři, mladé rodiny s dětmi apod. sežerou prachy oligarchové, různí Kalouskové do svých tzv. fondů atd. Všechno již tady bylo za vlád pravičáků. Je to smutné zjištění po 30 letech, neumíme si vládnout sami.

M. Prokop 14.5.2019 10:21

Re: Limity hýření

No vy neumíte, to zde pravidelně demonstrujete. Třeba neschopností pochopit, že vláda podporuje ty potřebné ZA PENÍZE JIM TOU VLÁDOU SEBRANÉ. Oligarchové, Kalouskové, Burešové, ... se o peníze obrat nenechají, mají na to právníky i jimi vytvořené zákony.

R. Langer 14.5.2019 10:49

Re: Limity hýření

Jo jo, komouši potřebují malej dvůr a velkej bič. Na nic jiného nereagují. Kdepak si vládnout.

F. Doušek 14.5.2019 9:58

Prodej aut v ČR meziročně klesl o více než 10%.

Asi to něco signalizuje.

M. Prokop 14.5.2019 10:53

Re: Prodej aut v ČR meziročně klesl o více než 10%.

Nějakou chvíli nebyla nabídka, čekalo se na homologaci podle ještě zelenějších předpisů.

F. Doušek 14.5.2019 11:56

Re: Prodej aut v ČR meziročně klesl o více než 10%.

Nemyslím si, že by to bylo tím.

K. Janyška 14.5.2019 9:46

Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

České republiky. Vždy jen Babiče a Agrofertu. Nákup sympatií a voličských hlasů za státní peníze pokračuje. A už dochází chechtáky, tak se zvedají daně. Toje běžné u levičáků všemožného druhu.

A když vidím na těch demonstracích demokratizátorských chvilkařů EU vlajky je mi z nich zle stejně, jako z Babiše, Zemana a Benešové... Dzp.

M. Prokop 14.5.2019 9:50

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

A málokdo si uvědomuje, že ze dvou korun státem sebraných se lidem vrátí jedna.

V. Hájková 14.5.2019 9:55

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

tO ANI NÁHODOU!! Když tak 50 haléřu!!!!

V. Hájková 14.5.2019 9:53

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

Každému se dělá špatně z někoho jiného. Mně třeba z VÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

J. Jelínek 14.5.2019 9:55

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

Paní Hájková, neprožívejte to tolik. Je to pacient, zaslouží si náš soucit a ne odpor a znechucení.

V. Hájková 14.5.2019 10:01

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

Proč bych měla něco tolik prožívat - jen proto že řeknu svuj názor? Vždyť tak se tu chovají všichni !

V. Novák 14.5.2019 10:03

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

Ovšem hysterčíte tady jen vy, SLINTavko.

V. Hájková 14.5.2019 10:08

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

Umíte napsat někdy něco jiného vy senilní zaprděný KOMOUŠI?

Inovujte- už je to s Vámi otrava:-)))))))))))))))))))))))

R. Brzák 14.5.2019 9:54

Re: Ano, ANO nepřišlo nikdy s ničím, co by bylo ve prospěch

bohužel, je to tak. Jste ale nespravedlivý - ANO je přece podnikatelský projekt, firma jednoho muže - a tak funguje přesně tak, jak má...