Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Do dalších dvaceti let
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Boublíková 7.8.2011 15:39Re: to. p. Kaniokova Ano, já jsem panu Jílkovi, který citoval, že "Klaus prohlásil ve středu" poslala odkaz na onen citovaný článek, který pochází z roku 2009 :-) Ptala jsem se pan Jílka, jestli to náhodou nebylo v pátek:-) |
O. Kadlec 7.8.2011 15:40Re: to. p. Kaniokova Vy jste se Turků ptala a většina vám sdělila že nemají zájem? Zájem mají už dlouho a prezident je veřejně podpořil. nejen on, i česká vláda (Topolánkova). Jestli kvůli tomu chce někdo "napadat" Klause tak asi nebude slyšet. Každá země EU, nejen Klaus osobně, má právo svůj postoj k rozšiřování Unie veřejně vyslovit a ne nechat lidi hádat. |
J. Kanioková 7.8.2011 15:59No, žádost nestáhli, ale jelikož se jim hodně daří, tak už je z mnoha vyjádření cítit, že by ráci byli "velmocí" ve svém rajónu. Což je možná horší varianta, kdo ví.. Příklon k islámu tam je fakt citelný. Četla jsem snad loni popis od jakéhosi komentátora, jak viditelně se Turecko mění. Popisoval ankarskou kolonádu i louky u pobřeží, že to tam do nedávna vypadalo jako kdekoliv jinde v západním světě. Ale že teď tam vídí naprostou většinu žen zahalených a další argumenty. Že do té doby bylo zákonem zakázáno do parlamentu přijít v zahalení. Ale že zrovna tehdy si prosadila kterási politička, že ten zákon zrušili a ona tam začla chodit v šátku. Psal mnoho faktů, jak je odstvovaná armáda. No, byl to velmi zajímavý článek, ale neuložila jsem si ho. Ale pak i jinde jsem narazila na podobné jednotlivosti. |
S. Netzer 7.8.2011 16:11Re: No, žádost nestáhli, Ta ambice být "velmocí ve svém rajónu" se zove neo osmanismus. http://www.klaus.cz/clanky/485 |
J. Kanioková 7.8.2011 16:37No jo, ale s tím článkem a jeho sdělením souhlasím, i já ještě i tendy zvažujíc pro a proti, jsem byla spíš pro vstup Turecka. Ale jen z jediného důvodu, že ho oddalování přijetí zažene na opačnou stranu, blíž k islámským spolubratrům. Ten čánek je z 10.10.2005 a to tam Klaus výslovně říká. Ale dnes je situaci diametrálně jiná, Turecko se ekonomicky neuvěřitelně zvetilo a už o Evropu tolik nestojí. Nejspíš aspiruje na vedoucí zemi na blízkovýchodním území. |
V. Hajková 7.8.2011 16:13Re: No, žádost nestáhli, Já- jak se jizlivě ptá p. Kadlec jsem se Turku na nic neptala ale asi tak před 2 měsíci jsem četla článek na BBC NEWS- že nálady v Turecku na vstup do EU se razantně mění - a pokud by bylo referendum- Turci by vstup odmítli! |
J. Jílek 7.8.2011 18:17Re: No, žádost nestáhli, na vstup jim stačí 3/5 senátu a Parlamentu |
O. Kadlec 7.8.2011 16:25Re: No, žádost nestáhli, Turecko se pomalu stává dospělou zemí. Neznám vůbec tamní situaci, ale myslím že dnešní vláda Erdoganova může být spolu s politickým příklonem k islámu a oslabením role armády zároveň více proevropská. Stejně jim to případně není nic platný. Myslím že dnešní Evropa, dokud se nevyřeší problémy kolem Eura, není pro rozšíření zralá. Paní Hájková uvádí průzkum veřejného mínění - haha! Ten je tak důležitý! Zeptat se obyčejných Turků v době, kdy se Evropa skládá na krachující Řecko, zda-li by chtěli do Unie...:-) |
V. Novák 7.8.2011 17:09No, já jsem se ptal. Samozřejmě ne reprezentativního vzorku - ale kdokoli, kdo jezdí do Turecka pravidelně od 90. let nenemohl přehlédnout silnou změnu vztahu Turků k EU. V 90. letech byla EU spásou, ještě v r. 2001 se mě mladí Turci při výjezdu ze země ptali, proč, proboha, jezdím do Turecka, když oni se snaží vypadnout, co to jde - a o 5 let později už nebyli podobně mladí Turci nijak nadšení tím, že by měli vstupovat do EU a plnit nějaká evropská nařízení. Turecko do EU nepatří - a už s to Turci uvědomují. Vzrůst jejich národní hrdosti až nacionalismu je mocný - a ekonomicky podložený. Kam se na ně a jejich růst hrabeme! Klaus podporuje vstup kdekoho do EU prostě proto, že on EU nesnáší a bezhlavé přijetí Turecka nebo Kazachstánu by znamenalo ránu EU do vazu. O Nabucco vůbec nejde - stejně pro ně nejsou zdroje. |
O. Kadlec 7.8.2011 18:29Re: No, já jsem se ptal. Děkuji za zprávu. Nemám běžně příležitost potkat lidi co tu zemi znají. O tom růstu ovšem vím, neboť už dlouho ho finančně využívám skrze OPF. Ale v Turecku jsem nebyl a asi ani nikdy nebudu. |
J. Jílek 7.8.2011 16:23Re: to. p. Kaniokova paní Hájková, ty cinty nejsou mé "cinty", je to přesné znění Klausových cintů |
L. Brabencová 7.8.2011 15:33p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Ale jediný člověk dokáže rozvráti veškerou i dobře míněnou a klidnou diskusi. |
J. Václavíková 7.8.2011 15:36Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Teď jde jen o to, kterého máte na mysli. |
L. Brabencová 7.8.2011 15:42Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Myslím,že je to všem jasné.Myslím p.Jílka. |
P. Boublíková 7.8.2011 15:44Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Pan Brodský kritizoval zejména příspěvky ad hominem - napadající diskutujího namísto oponentury názoru. Jenže to všechno vzniká nejčastěji takhle: diskutér A napíše, že politik X je blb, načež diskutér B, pro něhož je politik X guru, s nímž se naprosto zrotožňuje a snad by za něho i dejchal, napíše, že blb není politk X, nýbrž diskutér A. A už se to mele:-) |
S. Lazárek 7.8.2011 16:10Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Uměním zkratky vládnete dokonale, paní Boublíková. Ano, přesně tak to je......:-) |
J. Kombercová 7.8.2011 16:10Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Neukazujte pořád tím prstíčkem nebo vám upadne. :) |
P. Hofman 7.8.2011 16:22Re: p.Hofmane a p.Brodský souhlasím Nechci se tady přít, kdo to je, Pro jednoho ten, pro duhého někdo jiný. To není vůbec podstatné. Jediná zásadně důležitá informace pana Brodského je, že diskuse se mají točit kolem problému, politika, vlády atd. a ne kolem diskutéra. To je okamžitě stav vyhlášení války, neb správný chlap se brání a i ženská ví, jak na to. Naprosto rozhodující je, jestli na takovou osobní diskusi přistoupím. V tom je opravdová síla a osobnost toho diskutujícího. Jestli si chci honit triko na blbosti či jednoduchosti toho druhého, tak mám tisíce možností. Ale jestli mi jde o to, udržet diskusi, měl bych na osobní ataky zapomenout. Někdy je to však velmi těžké až nemožné. Ostatní by si ovšem měli všímat toho, kdo s tím napadáním diskutujícího začíná a zastat se toho druhého. Všeobecná praxe je, já nic, já si počkám a bavím se. Pak by takoví diskutéři ale měli držet hubu a nic nekritizovat. Mírumilovnost je krásná vlastnost, v boji však totálně na hovno. |
V. Hajková 7.8.2011 15:25Tak jsem se dnes cca ve 12.30- dozvěděla od všeználka z Varu, že p. profesor ZELENÝ je sice pravičák a ne levičák jak tvrdil truhlík MARŠÁLEK- ale ne takový jak si pravičáka představuje Hájkova! Nikdy jsem tady na těchto diskuzích nenapsala jediné slovo jak si představuji pravičáka. Takže další fantastická vlastnost toho blábolila z Varu- musím se jen smát! A to mi říká bývalý člen ODS- mně, která by nikdy do žádné strany nevlezla!! |
J. Kanioková 7.8.2011 15:28Nic ve zlém, ale Zelený levičák je.. proto už ho dlouho nečtu. Jen mě v posledním článku v Lidovkách překvapil, že nějak obrátil.. |
S. Maršálek 7.8.2011 15:35Re: Nic ve zlém, ale Zelený levičák je.. Děkuji. Je vidět, že jste sečtělá a ne jak ta propagátorka Blesku, dělající hanbu pravici. |
V. Hajková 7.8.2011 15:43Re: Nic ve zlém, ale Zelený levičák je.. On nikdy nebyl v žádné partaji- p. Kaniokova. Jeho názory - jsou spíše vedeny proti všem partajím světa! nazvat jej levičákem? to bych si tedy netroufla! |
J. Kanioková 7.8.2011 16:04Já jo, pro ekonomické teorie, které propagoval, mě nezajímá žádná příslušnost k straně, zajímají mě ekonomické téze, směřování. |
S. Maršálek 7.8.2011 15:29Re: Tak jsem se Neškrabte si to, bude to ještě horší. Zkuste "kozlíkovy kapky".))))))))))))))) |
O. Kadlec 7.8.2011 15:36Re: Tak jsem se :-) nejpravděpodobnější je, že pan Zelený není levičák ani pravičák. je to prostě profesor a ti se většinou do podobných táborů nevrhají. Pouze se to co učí jednou nelíbí levičákům a příště zase pravičákům. Ti i oni jsou nepoučitelní. |
J. Kanioková 7.8.2011 15:42Nezlobte se, ale já po převratu pečlivě četla články a vyjádření všech ekonomu, kteří se tu v tom nějak motali. A ubezpečuji vás, že jeho články mi naháněly kopřivku. Pro mě se stal následníkem O. Šika |
O. Kadlec 7.8.2011 15:43Re: Nezlobte se, ale já po převratu pečlivě četla články To u vás nikoho nepřekvapí. Jste extrémista. Všechno je nalevo. |
J. Kanioková 7.8.2011 16:06Extrémista těžko, ale nepřítel třetích cest určitě |
J. Jílek 7.8.2011 16:55Re: Extrémista těžko, ale nepřítel třetích cest určitě kde vidíte u Zeleného "Třetí cestu"???? :-))))))) |
J. Jílek 7.8.2011 16:54Re: Tak jsem se podobně jsem to psal i já, fackuje to napravo i nalevo... |