27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Demokracie plný pytel

Je to věru zvláštní situace. V úterý je pražský Václavák plný lidí, padesát tisíc jich přišlo. Další demonstrace se chystají na příští úterý, v Praze i jinde, jedna bude i v Dolních Břežanech, kde mám pracovnu, čili takříkajíc u nás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 23.5.2019 15:44

Re: Nová německá ústava.

A žena bude moci mít tři muže. Nebo ne?

J. Schořík 23.5.2019 15:46

Re: Nová německá ústava.

Ne. Rovnost pohlaví je přece neomarxistický výmysl - genderismus :). V rámci tradice a tradiční rodiny nemají mít ženy ani volební právo..

P. Boublíková 23.5.2019 15:52

Re: Nová německá ústava.

Samozřejmě, to v té nové ústavě určitě bude taky.

J. Schořík 23.5.2019 15:55

Re: Nová německá ústava.

Na to nepotřebujeme islám paní docentko. Jen odmítnout ty neomarxistické výmysly a máme tady přece zpátky tradiční rodinu obvyklou po staletí tady ve střední Evropě.. Jen se přestat držet zpátkya jasně a nekorektně určit i ženským jejich správné místo.. Stejně tak chudším, hlopupým, postiženým atd.

P. Boublíková 23.5.2019 15:58

Re: Nová německá ústava.

Islám to jistí.

J. Schořík 23.5.2019 15:59

Re: Nová německá ústava.

Když myslíte. Já myslím, že to zvládneme bez problému v rámci své vlastní tradice :).

P. Boublíková 23.5.2019 16:06

Re: Nová německá ústava.

Nemyslím si, že nejateističtější národ světa by měl kdovíjak konzervativní tradice. Spíš racionalitu. Snad to tak i vydrží.

J. Schořík 23.5.2019 16:12

Re: Nová německá ústava.

Ženy volí od 1920. Aůe skutečně plnohodnotnými ve společnosti se staly až ve druhé světové a pak za socialismu (dokonce rychleji než na Západě).. Je to krátkodobý výstřelek. S tradiční rodinou ani uspořádáním vztahů to nemá nic společného.

J. Schořík 23.5.2019 16:13

Re: Nová německá ústava.

Evropská a západní dekadence.. :)

Je potřeba odhodit korektnost!

J. Venc 23.5.2019 16:43

Re: Nová německá ústava.

Takže opět zákaz nošení kalhot ženám?

Toyen se obrátí v hrobě.

:-)

J. Schořík 23.5.2019 16:46

Re: Nová německá ústava.

To přijde postupně, ale samozřejmě je nepřípustné, aby si ženy osobovaly mužské atributy. Kam bychom došli? To už by si taky každý úchylák mohl myslet že je jeho věc jak se obléká. vypadá a s kým spí!

J. Schořík 23.5.2019 16:50

Re: Nová německá ústava.

Třeba ti teplí to taky nemohli dělat bez nebezpečí trestního postihu až do roku 1961! A první zmínky o této tradici a tomto přístupu jsou už ze 16tého století. Co už je tradičnejší?

J. Fialová 23.5.2019 16:04

Re: Nová německá ústava.

Viz třeba věru zajímavé video z Afghánistánu: Dámy, zacvičíme si, ráz, dva, tři!

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cvicme-v-burce-aneb-zeny-musi-cvicit-zahalene-muzum-se-to-i-tak-nelibi-72236

L. Dočekal 23.5.2019 16:37

Re: Nová německá ústava.

Bohužel,taky tři tchyně

J. Schořík 23.5.2019 16:38

Re: Nová německá ústava.

Rozvod probíhá tak, že třikrát řeknete "zapuzuji tě".. To se dá.

J. Lepka 23.5.2019 15:15

Nezavrhoval bych, Astone historickou kontinuitu

některých výroků z Bible :

Podle ovoce jejich, poznáte je!

Že vy nechápete nebo nechcete pochopit vztah tohoto výroku k majiteli serveru na kterém publikujete, je to sice jen váš problém, ale soudržnost komunistů ve všech převlecích maskujících jejich vládychtivost se týká nás všech, proto demonstrace, jež mají naznačit Andrešovi, že tohle je už přes čáru.

V. Pokorný 23.5.2019 15:14

Je jen dobře

že ten leták SPD lidem zaslalo. To si může pan Neff brát třeba rukavičky do hnoje. Nějak je na SPD nabroušený, ale nevyvrátí ani jeden fakt, který je v tom letáku. Fuj.

H. Omar 23.5.2019 15:16

Re: Je jen dobře

Ano, vám a dalším náckum ne...

M. Prokop 23.5.2019 15:01

Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

toho potlačování svobody. Tuhle jich pár je: https://www.reflex.cz/clanek/komentare/95388/marek-stonis-pospinit-udat-vyloucit-moderni-doba-preje-pokrivenym-lidskym-povaham.html

P. Boublíková 23.5.2019 15:42

Re: Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

VKjr byl vyloučen z ods (d uprostřed znamená demokratická :-) ) a přišel o nějaké funkce v PS skrze nedostatečnou politickou korektnost. Předpokládám, že ti co se zajímali o konkrétní případy, jsou totožní s nositeli názoru, že VKjr byl potrestán po zásluze :-)

J. Schořík 23.5.2019 15:51

Re: Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

Kopal do vlastní strany a hrál si vlastní body bez ohledu na jeho team.. To, že to bylo o nekorektnosti je jen taková národovecká verze.. To všechno ti neomarxisti, asi i v ODS :).

P. Boublíková 23.5.2019 15:54

Re: Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

No já si to pamatuju jinak.

J. Schořík 23.5.2019 15:57

Re: Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

To je pochopitelné.

J. Venc 23.5.2019 16:53

Re: Někdo (někteří) se tu včera zajímali o konkrétní případy

Nebyl potrestán, pouze zbaven trápení - osvobozen.

Být programovým disidentem ve vlastní straně nedělá dobře nikomu.

:-)

V. Podracký 23.5.2019 14:47

Já myslím, že opoziční strany

považují za méně nákladné vyzvat svoje stoupence na náměstí před volbami než drahé bildboardy. Ale je to trochu zavádějící. Kdyby je vyzvali na námět volby, tak nikdo nepřijde. Nenávist je účinnější Potom tam promluví pěkně k volbám.

F. Doušek 23.5.2019 14:50

Re: Já myslím, že opoziční strany

A co jim budou říkat příští úterý?

J. Venc 23.5.2019 14:53

Re: Já myslím, že opoziční strany

Bude před dalšími volbami, přece.

:-)

A. Trick 23.5.2019 14:53

Re: Já myslím, že opoziční strany

Budou fňukat, že volby zase nedopadly jak dopadnout měly.

F. Šimek 23.5.2019 14:56

Re: Já myslím, že opoziční strany

přesně tak ! Budou zase máániifestovat !!!

H. Omar 23.5.2019 15:15

Re: Já myslím, že opoziční strany

Vy dva si počkáte na ROH.:)))