Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Demokracie a manipulace
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
eze 13.9.2008 12:39Demokracie a manipulace I když s Astonem je vetšinou nutno souhlasit, myslím, že prokazovat dnešní pokleslou morálku oblibou šessettrojky je poněkud přehnané. Ta obliba spíše vyplývá z toho, že valná většina dnešních lidí ani nezná jiné československé luxusní auto, kterým se lid vozil prostřednictvím svých představitelů. Na svou dobu nebyla šestsetrojka z hlediska techniky i designu špatná, vzpomente si jen na obdiv, který získala na zimní olympiádě v Cortině d´Ampezzo. Ovšem Ledwinkova Tatra 87 ve své době vynikala mnohem více, jenže to většina dnešních lidí nebyla na světě, takže o tom mnoho neví. To však nebyla ta zbuchtovatělá Tatra 87b, která se jako ilustrace objevuje v některých mediích. |
![]() |
čulibrk 13.9.2008 12:48Re: Demokracie a manipulace Já si pamatuju TATRAPLÁN....tím jsem i jako kluk jel a na vše čuměl.A hltal jsem cestopisy Hanzelky+Zikmunda,kteří TATRAPLÁNEM jezdili po světě.Určitě to byla větší "bomba" než T603,to už byl soumrak kouzelníků |
![]() |
PetrH 13.9.2008 12:56Re: Re: Demokracie a manipulace A to je právě chyba! Už jsem to tady psal, Tatraplán byla Tatra 600, to byla taková Tatra 87 lite. |
![]() |
Dneu 13.9.2008 12:57Re: Re: Demokracie a manipulace Tady je to dneska samej znalec...Z+H jeli na první cestu Tatrou 87, ještě s předválečnou karoserií s vystouplými světlomety. Tatraplán - T600, je něco jiného. T603 byla logickým, výrobně levnějším pokračováním T87. Výroba repliky T-603 je proto jednodušší a ekonomičtější. Možná se ještě v Kopřivnici najdou původní přípravky. T603-2 mám a rád s ní vvyjedu... Dá se s ní jezdit za 10l/100... |
![]() |
Rudolf 13.9.2008 13:09Re: Re: Demokracie a manipulace Jo to se rikalo:"Uc se vole, budes panem, budes jezdit Tatraplanem. " To byly casy. |
![]() |
I-Worm 13.9.2008 13:31Re: Re: Re: Demokracie a manipulace byla to ovšem klamavá reklama, přes učení cesta ke kariéře nevedla... |
![]() |
pamětník 13.9.2008 13:34Re: Re: Demokracie a manipulace TATRAPLÁNEM a (H + Z)? To snad byla Tatra 8 "osmička", ne? |
![]() |
Petr H 13.9.2008 12:32A přiznám se, že jsem nikdy žádnýho papaláše v Tatře snad ani nikdy neviděl,u nás v Malé Moskvě jezdili bolševici zásadně v černé Volze.:-)Plebs v Moskviči a kdo sehnal žigulika musel mít dlouhý prsty.:-) |
![]() |
haha 13.9.2008 12:29Komunisticky propagandista a tunelar si stezuje, ze je po krk v bolsevizmu A ma poravdu, bolsevicke moresy jsou na Psu i v autorovi pevne zakorenene. Spiny se nezbavis kdyz ji prestrikas namodro, spina se musi vymest! |
![]() |
AndyO 13.9.2008 12:27ten problém asi bude v něčem jiném než stesku po bolševicích, i když ani ten nepodceňuji, ale ten se projevuje určitě jinak než :" Budu hlasovat pro 603, protože se v ní vozil můj milovaný Antonín Novotný". Bereme politiku moc vážně, díváme se na každou blbost očima voliče, ne prostě jen člověka. Teď jsem se dočetla, že v Lewes na jihu Anglie si zavedli vlastní měnu, aby posílili místní obchod a "bojovali proti ekonomické krizi". Je to zajímavé a Anglii to nerozhádalo až do posledního taxikáře. Stát se to tady, tak Aston napíše zuřivý článek o tom, jak se v Počáplech rozhodli zničit EU, jak se Čechům budou všichni smát, jak zůstaneme v té pomalejší izolované části světa, ble ble ble...Paroubek vyvolá hlasování o nedůvěře vládě, protože to bude podle něj důkaz toho, že Topolánek není schopen uhlídat zemi ( a poslat do Počápel vojska a la Medvěděv) atd. Měli bychom se asi všichni zklidnit:)) |
![]() |
čulibrk 13.9.2008 12:37Re: ten problém asi bude v něčem jiném než stesku po bolševicích,
|
![]() |
Puck 13.9.2008 13:00Re: ten problém asi bude v něčem jiném než stesku po bolševicích, A co DPH ? Kolik % si stanovili ? Museli bychom přebudovat celý daňový systém a to směřujeme k co největšímu podílu daní nepřímých. |
![]() |
AndyO 13.9.2008 13:01Re: Re: ten problém asi bude v něčem jiném než stesku po bolševicích,
|
![]() |
čulibrk 13.9.2008 13:25Re: Re: Re: ten problém asi bude v něčem jiném než stesku po bolševicích, Sakra,ale kam?? Já pádím do Počápel a vy škrk do žita...teda Lewes? |
![]() |
smira 13.9.2008 12:22603 = komunisti? Mě se víc líbí T 603 a to že se v něm vozili komunisti je mi k jedno, už jen kvůli tomu, že jsem se narodil tři roky před revolucí Na druhou stranu k mercedesům, ve kterých jezdili náckové mám docela odpor. V tom bych já jezdit nechtěl, ale 603 je snad něco jinýho.. |
![]() |
ibn 13.9.2008 12:26Re: 603 = komunisti? neni nahodou 603 kopii nejake "ameriky" z padesatych let? Tusim, ze u stare Volhy tomu tak bylo. |
![]() |
ibn 13.9.2008 12:31Re: Re: 603 = komunisti? je to na wiki: modelem stal Ford Crestline |
![]() |
PetrH 13.9.2008 12:32Re: Re: 603 = komunisti? Není. Už jsem to tu psal. Je pokračováním unikátní vývojové řady Tatry již ze 30. let. Naopak Volkswagen brouk byl plagiát této řady. |
![]() |
ibn 13.9.2008 12:38Re: Re: Re: 603 = komunisti? tak to je dobre...diky |
![]() |
čulibrk 13.9.2008 12:42Re: Re: Re: 603 = komunisti? Štelunk,to by měl vědět každý......a bez nápovědy |
![]() |
ibn 13.9.2008 12:47Re: Re: Re: Re: 603 = komunisti? proc kazdy? |
![]() |
čulibrk 13.9.2008 12:53Re: Re: Re: Re: Re: 603 = komunisti? Hlavně CERMAK pane kolego......CERMAK. P.S.Já to myslel jinak,že MY=v Česku jsme nepotřebovali kopírovat Forda a Hilmana atd.My nejsme Asie. |
![]() |
ibn 13.9.2008 13:00Re: Re: Re: Re: Re: Re: 603 = komunisti? To by mohla byt treti a rozhodujici otazka: Znamena pro Cechy vice plnocech-strosta anebo polocech-prezident? |
![]() |
milkom 13.9.2008 12:35Re: Re: 603 = komunisti? Tatra je český designový originál, tak jako francouzský Citoen, nebo německý NSU. Design Volhy byl kopií amerického vozu... |
![]() |
PetrH 13.9.2008 12:49Re: Re: Re: 603 = komunisti? Koncepce Citroenu DS naopak vychází právě z té Tatry. Mám pocit, že komunisti se chtěli kdysi s Francouzi o to soudit, ale nějak neměli prachy. |
![]() |
eze 13.9.2008 13:02Re: Re: Re: Re: 603 = komunisti? Citroen DS neměl s Tatrou vůbec nic společného, máte asi na mysli Citroen 2CV, který měl také vzduchem chlazený motor, ale vpředu. Ten se však začal vyrábět už před válkou, kdy Gottwald ještě tloukl do pultíku v parlamentu a na nějakou žalobu na André Citroena neměl ani pomyšlení. |
![]() |
PetrH 13.9.2008 13:26Re: Re: Re: Re: Re: 603 = komunisti? Pardon, měl jsem na mysli pouze proudnicovou karoserii, která opravdu tatrovky připomíná. Samozřejmě motor i jeho umístění bylo něco úplně jiného, jak ví každý, kdo viděl jezdit přední půlku Citroenu ve Fantomasovi. |
![]() |
Jakub S. 13.9.2008 13:01Re: Re: 603 = komunisti? Naopak! |
![]() |
eze 13.9.2008 12:52Re: 603 = komunisti? I když mám raději BMW, tak si s mercedeskou nespojuji nácky, protože jsem tato auta znal už před nimi, ale spojuji si s ní tu pěknou kočku Mercedes Jelínkovou, podle které auta firmy Daimler byla nazvána. |
![]() |
smira 16.9.2008 12:43Re: Re: 603 = komunisti? To je hezký názor! Měl jsem to na mysli takhle: Ten jeden konkrétní typ mercedesu ( i když je to hezký auto), ve kterým jezdili nacistický špičky v průvodech, na přehlídky, atd. bych vlastnit nechtěl. Mám ho spojený s tím, jak v něm hajlující náckové stojí a projíždí okolo davů.. Zatímco 603 spojenou s nějakou takovou negativní představou nemám. Asi proto že se z něj dalo tak max. mávat z okna... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=D4gZ7z-0xj1z9Re&p=RNmmHv72%7ctAf26YbDzB%7ccjHz2OibBz%7c1mkFVS2ybHkBKnqK_S%7ccb9ZD8WfB%7cSNhjIZG7Vw&x=vjJ0vK)