28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Definitivní konec jednoho nesmyslu

Projekt předpokládal investici 610 miliard korun na stavbu, předpokládající tunely pro lodě, výtahy pro lodě a mosty pro lodě a to mělo být hotovo v roce 2045. Tak aspoň tvrdí studie o třech tisících stranách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novak 10.2.2023 8:29

Zvláště když je nepravděpodobné, že by ten oponent oponoval...

V. Mokrý 10.2.2023 8:29

A tak si tu žijem a to 33let po " sametu ".

!

V. Novak 10.2.2023 8:29

Jeden z důvodů, proč nelze za třicet let propojit 25 km dálnice do Rakouska jsou novináři, kteří každou stavbu předem zkritizují a její autory prohlásí za "kridioty" - neznáte jednoho takového, Astone?

Pokud si nevzpomínáte, tak heslo je "tunel Mrázovka"...

J. Urban 10.2.2023 8:28

tak

J. Hejna 10.2.2023 8:28

Nejlepší argument je zneuctění oponenta, že, pane Neffe.

P. Spáčil 10.2.2023 8:28

Tak nemusíš se k tomu Nováku přiznávat.

P. Čech 10.2.2023 8:27

"Žiju ve státě, který není schopen dokončit....."???

Ano, žijeme ve státě, který není schopen dokončit téměř nic. A nejen to. Ten stát nedovede téměř nic smysluplného ani žačít, natož dokončit. Všechno je to ovšem důsledek. Důsledek jediné příčiny. Konkrétně té, že u nás řídí stát a veškerou jeho činnost politické strany. Strany, které na to nemají odborníky, ale ani chuť, i když to docela umně skrývají pod záplavou keců a všelijakých signálů, které neustále vysílají. Těží z toho jen neumětelové všeho druhu, zde mám na mysli politiky těchto stran, které byly "zvoleny" ve volbách podle zásad poměrného zastoupení jako zástupci svých stran a rozhodně ne občanů. A tady je příčina všeho, co stát není schopen dokončit, ale ani začít řešit.

J. Urban 10.2.2023 8:27

ac se mne osobne to splavneni libi, souhlasim s Vami, ekonomicky jen dira na velky prachy

L. Beneš 10.2.2023 8:27

Dnes je počet odborných náměstků předpisem omezen. Počet politických náměstků omezen není. Takže trafik pro kámoše je k mání dost.

J. Drobný 10.2.2023 8:27

Tak dnes autor svým úvodníkem demonstroval aktuální stav českého myšlení a uvažování. Malomyslní, zaprddění a závistiví čecháčci přece nedopustí megalomanské nápady nemocného starce!

Kdyby v historii podobným způsobem uvažovali naši předci, co bychom tu dnes měli. Byly by tu hrady a zámky, vodní díla a jiné historické pamětihodnosti. Proč k nám rádo jezdívalo tolik cizích turistů.

Za 33 let dohadování a politického hašteření jsme dokázali vše co nám patřilo prodat, to co ještě zbylo se teď chystá dorazit pětikolka.

Na cizí turisty, kteří k nám jezdili obdivovat historii na dálku pliveme a příjmy z turismu nemáme čím nahradit. Místo toho jezdíme do Dubaje obdivovat ty jejich megalomanské projekty. Čína dokázala postavit železnici do Tibebu v nadmořské výšce 5 000 metrů, Rusové za tři roky postavili 19 km dlouhý kerčský most. A co hrdí Češi - za tři roky postavili lávku pro pěší přes Vltavu! ;-D

J. Urban 10.2.2023 8:25

Pry ma preprava po tomto kanalu navic klesajici tendenci. A neni mi ani znamo, ze by se nejak vyuzival k rekreacni ci turisticke plavbe.

L. Beneš 10.2.2023 8:25

Prodloužení splavnosti Vltavy do ČB je stejně nesmyslné jako čertovsky drahé. Tak vysoká investice, aby pár kocábek s výletníky mohlo zakotvit poblíž centra města. Pro hospodářství, průmysl investice naprosto zbytečná. Opět vyhazování peněz.

V. Pavelka 10.2.2023 8:23

Za zbraně pro Ukrajinu , by bylo možno ušetřit , jsou to vyhozené , spálené peníze ![>-][UA] už dopředu !

D. Mach 10.2.2023 8:23

Tato vláda už komunistická není, to byla ta minulá. Nevšiml jste si? A také bývalý prezident byl exkomunista. To vás ale jako "zásadového antikomunistu" bůhví proč nevzrušovalo.

O. Vorálek 10.2.2023 8:21

Ne přímo podvod, ale taková Rychecká vochcávačka to nazvěme.

L. Beneš 10.2.2023 8:20

Pobýval jsem v kempu na břehu kanálu Rýn-Mohan-Dunaj. Určitě po něm plula jedna loď za den až dva.

V. Mokrý 10.2.2023 8:19

!!

R^

J. Fridrich 10.2.2023 8:19

A vám pomohli ? Nevypadá to...

D. Mach 10.2.2023 8:18

Král Karel IV. přemýšlel o kanálu Vltava - Dunaj. O několik století později tam postavili alespoň železnici. Říše římská za Karla IV. nezasahovala na území dnešního Slovenska.

J. Fridrich 10.2.2023 8:18

Jste veselá kopa. Náš rozpočet a kapacity stavařů nejsou nafukovací.

V. Mokrý 10.2.2023 8:17

No a po " sametu " ještě Čuba/Slušovice + ostravské fabriky.

L. Beneš 10.2.2023 8:17

Na tom stála politika KSČ ve vztahu vůči obyvatelstvu, když v obchodech nebyl k mání nejen toaletní papír, ale třeba ani mucholapky a spousta dalších věcí: Lidem je třeba vysvětlovat! Stejně bezradná a stejně neschopná vláda, tehdy komunistická, dnes těšící se na komunistickou hlavu státu.

J. Urban 10.2.2023 8:17

U kanalu DOL (mimochodem, mluvi se o nem nejmene 50 let, co pamatuju - mozna i dele, coz nepamatuju, bo jsem tu nebyl) bylo, je a bude mozne se poucit u obdobneho dila kanal Mohan - Dunaj. Velkolepe dilo, snad srovnatelne treba i s Panamskym pruplavem. Jenze ekonomicky propadak.

J. Fridrich 10.2.2023 8:16

Sorry, nemám čas vám připomínat ty všechny útoky na Andreje Babiše za posledních cca 7 roků, a jejich vystupňování před každými volbami, včetně "zajímavého", náhodného soudního projednávání těsně před volbami... Byla by to ztráta mého času, tedy jen obecně - všichni. Média a politici Pětikolky, agresivně útočí na ANO.

L. Polehla 10.2.2023 8:16

Babiš to dostal legálně, SPOLU volebním podvodem.

V. Mokrý 10.2.2023 8:16

Tak jest

!

D. Mach 10.2.2023 8:16

Vy jste tam nesmyslně přifařila Ohře, já ne.

L. Frydryšek 10.2.2023 8:15

Definitivní konec jednoho nesmyslu, který měl být realizován za krále Karla IV, kdy by náklady na stavbu měly být pokryty formou roboty, byl odsunut na neurčito úmrtím krále Karla IV. Ani vpád Osmanské říše až na Moravu stavbě nepřál. Po několika neúspěšných projektech se toho chytili bratři Baťové, ale ani těm se plán dokončit nepovedl. Nehnul s budováním kanálu

D-O-L ani protokol z roku 1938 Německo- Československý. A nebyli vyslyšeni ani politikové, M. Zeman, A. Duda, R. Fico, R. Komoriwski, D. Truks, J. Buzek.

Definitivní škrt v budování jednoho nesmyslu D-O-L po několika stoletích udělala vláda P. Fialy.

V. Mokrý 10.2.2023 8:15

JO,

to si dovolil hodně !

V. Pavelka 10.2.2023 8:14

Na prodloužené vltavské části do Budějovic , peníze jsou ,důvody taky !? Ale hlavně to nebyl nápad zloducha Zemana ? Ubohost s jakou se vyrovnávají falešní demokrati se vším čeho se dotkl Zeman, je patologická ! žádná oponentůra , jen Buranství které čouhá prakticky ze všeho co vypadne s tak zvané Pravice ![>-]