1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Definitivní konec jednoho nesmyslu

Projekt předpokládal investici 610 miliard korun na stavbu, předpokládající tunely pro lodě, výtahy pro lodě a mosty pro lodě a to mělo být hotovo v roce 2045. Tak aspoň tvrdí studie o třech tisících stranách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Meišner 10.2.2023 8:40

Aston se nikdy nezapře---když ne Babiš, tak Zeman. ale nebojte děcka--Babiš bude, doufám nejpozději zítra. R^

L. Novák 10.2.2023 8:40

Co to melete? Řeč je o debilních nápadech, které jdou za vámi a vaším guru Zemanem! Za totality byste si je jako komouši možná prosadili, v demokracii máte utrum! Jako by těch blbostí (viz Green Deal a "uhlíková neutralita") nebylo až nad hlavu!

Navíc na takové fantasmagorie nejsou ani peníze. Rv!!

J. Majzlík 10.2.2023 8:39

R^

R. Langer 10.2.2023 8:39

Nic jiného tam prakticky z historického hlediska k obdivu není.

https://www.invia.cz/blog/17-mist-v-dubaji-ktera-nesmite-minout/

V. Mokrý 10.2.2023 8:39

Pro novodobé svazáky/5kolku -

nepodstatné.

!

S. Lazárek 10.2.2023 8:38

No vidíš a kde je ten tunel? Aha??

S. Lazárek 10.2.2023 8:38

Vláda lidu? Už zase? Nestrašte člověče.

V. Mokrý 10.2.2023 8:38

Jo, to bylo kolem r.1968.

J. Rejzek 10.2.2023 8:37

Když už nic nebudujeme(přehrady, přivaděče pitné vody, nemocnice, atd.), tak alespoň dejme šanci budoucí úspěšnější generaci. Přijde doba, kdy bude doprava po vodě , ale také železnici nejlevnější. Nyní vše převálcovaly kamiony, ale to vše se může rychle změnit. Ponechat ochranné pásmo pro kanál nic nestojí.

V. Mokrý 10.2.2023 8:37

Kolik taková loď nahradila kamionů a při jakých emisích, no !

F. Doušek 10.2.2023 8:37

Hitler chtěl budovat dálnici z Drážďan na východ, po jižním svahu Ještědského hřebene s odbočkou do Liberce a dále v trase dnešní silnice 35, která dodnes není dálnicí. Možná by i na ten váš tunel došlo.

S. Lazárek 10.2.2023 8:36

Pokud si vzpomínám dobře, jeden čas se halucinovalo i o železničním tunelu až do Chorvatska.

R. Langer 10.2.2023 8:36

No, Národní fronta už má našlápnuto. ;-)

P. Čech 10.2.2023 8:35

To je prašť jako uhoď. Nejlepší je, když stát řídí občané pomocí svých, přímo volených zástupců. Přitom se tito občané nesmí zbavovat své přímé zodpovědnosti při řízení státu. Zde mám na mysli kvalitní zákon o obecném referendu či jiné všeobčanské hlasování, jejichž výsledky musí být obecně závazné. Třeba a nebo lépe stejně tak, jako to funguje velice efektivně již přes 200 let ve Švýcarsku.

V. Novak 10.2.2023 8:35

Zelení Khmérové jsou dalším z důvodů. Ovšem bez presstitutů by byli malincí k nerozpoznatelnosti.

S. Lazárek 10.2.2023 8:35

Fakt se do Dubaje jezdí obdivovat jejich mrakodrapy? Aha.

F. Doušek 10.2.2023 8:34

Počátkem týdne se v TV objevili dva odpůrci stavby kousku D3, a stavba opět ...

V. Novak 10.2.2023 8:34

Zeman vstoupil do KSČ na Dubčekovu výzvu, kdy mu mladí komunisté měli pomoci proti starokomunistům. A Starokomunisté vyhodili Dubčeka i Zemana, čímž z něj udělali občana třetí kategorie.

Kdy a proč vstupoval tehdy ještě negenerál Pavel do KSČ, bylo probráno dostatečně. Tedy jak pro koho, že Machchu?...

V. Mokrý 10.2.2023 8:34

To spíš chybí tunel pod Červenohorským sedlem.

V. Kuhaj 10.2.2023 8:33

Definitivní konec jednoho nesmyslu, říkáte. Jo, vypadá to tak. Odchází "muž minulosti", jak Zemana nazval Rakušan. Přichází někdo opravdu jiný. Na Babiše už se líčí, aby si v příštích volbách neškrtl, taky to má být muž minulosti. Ono se to podaří. Je to takový celoevropský trend, ta vláda idealistických amatérů, kteří svou neschopnost nahrazují drsným slovníkem vůči těm, kdo jejich ideje nesdílejí, a jak na běžícím pásu ruší to, co tady udělali nebo udělat chtěli. Aby po nich nic nezbylo, takové svérázné obrazoborectví dneška. Nebo jako palestinská snaha přepisovat historii ničením starobylých připomínek židovství.

Možná to tak má být. Jako to říkal ve filmu Zítra vstanu a opařím se čajem Bláha Kostkovi, když se mu brácha udusil rohlíkem. Poplácal ho po rameni, a řekl: no, chlapče, teď už vás nikdo z průšvihů tahat nebude! Takže chlapci, vymeťte železným koštětem zbytky nesmyslů a nesmyslných lidí, kteří vám doposud bránili v cestě k zářným zítřkům, svažte nás zákony ať držíme hubu a moc vám to nenarušujeme. Ale pak si za ty průšvihy taky vezměte odpovědnost. Protože z těch už vás nikdo nevytáhne.

L. Frydryšek 10.2.2023 8:33

Zeman snil o kanálu D-O-L, jenže Zeman neměl mimo snění a chtění vybudovat kanál D-O-L moc tento sen realizovat v tom má rozhodné slovo vláda a ač vybudování "jednoho nesmyslu" se nedostalo ani od jedné vlády za prezidentování Zemana povel k realizaci, tak konečnou tečku za "jedním nesmyslem" udělala Fialova vláda a plány nechť jsou dány do rukou historiků a ti vědí, jak s nimi naložit.:-)

V. Mokrý 10.2.2023 8:32

A jak už jsem psal -

teoretikové + ti, co najdou vše, v regálech márketů.

!

F. Doušek 10.2.2023 8:32

A Adof Hitler chtěl tunel pod Ještědem.

Taky to nestihl a nikdo další nepokračoval.

P. Čech 10.2.2023 8:31

V historii, kdy u nás byly postaveny ty hrady a zámky a jiné historické pamětihodnosti u nás rozhodně nevládly politické strany. Ony totiž v těch dobách neexistovaly. Od dob, kdy se objevily a nakonec získaly i moc nad lidmi, to jde od desíti k pěti. Já jsem jen zvědavý, jak dlouho to ještě bude trvat než se lidé jha politických stran zbaví.

J. Urban 10.2.2023 8:31

zaplat Buh

F. Navrátil 10.2.2023 8:30

Děkuji vám za originální nápad. Dosud jsem netušil, že hustá a nevyužitá síť železnic a silnic je vodohospodářské dílo sloužící k zadržování vody v krajině. Hold se člověk stále učí. Snad to není nějaká dezinformace, abyste z toho tvrzení nemel opletačky s fialovými cenzory.

V. Mokrý 10.2.2023 8:30

Za pomoci zelených !

S. Lazárek 10.2.2023 8:30

Za sebe si myslím že je furt lepší když naší zemi řídí strany a ne Strana.

R. Toman 10.2.2023 8:30

Velké stavby chtějí svůj čas. Tunel pod La Manche chtěl už Napoleon I Bonaparte. I i u nás v Praze to trvalo desítky let než byl postaven Nuselský most. A ten byl proti tomu prkotina, dtto metro. No, nijak mi ten kanál DOL netrápí.

J. Drobný 10.2.2023 8:29

Ekonomický propadáku, nesmíš za vším vidět je prachy, co se nevyplatí je špatně! Ten kanál tu mohl sloužit stovky let pro další generace, stejně tak jako třeba rybníky Jakuba Krčína.