2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Definitivní konec jednoho nesmyslu

Projekt předpokládal investici 610 miliard korun na stavbu, předpokládající tunely pro lodě, výtahy pro lodě a mosty pro lodě a to mělo být hotovo v roce 2045. Tak aspoň tvrdí studie o třech tisících stranách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Marcín 10.2.2023 13:29

Třeba se pan Jirkovský vyjádřil metaforicky, jako to prý zhusta činí náš nynější premiér.

J. Drobný 10.2.2023 13:14

Ignorujte toho kašpárka, on si myslí jak je vtipný. Od rána nic chytřejšího nedokázal vymyslet. Asi přijel pozdě do Loun a chleba už mu vyprodali.:-)

V. Mokrý 10.2.2023 12:57

Nakonec budou rádi " hrabat špendlíčkem " a platit bude EU.

J. Venc 10.2.2023 13:00

Kdo a proč přesně by měl hrabat zbytečnej kanál špendlíčkem, Kotas.

Nestalo se ti něco nepěknýho?

:-)

P. Brich 10.2.2023 13:02

EUhnije dává peníze jen na tabulku, že finančně podpořila EU. Ostatní si musí zaplatit příjemce "financí" ze svého.

P. Jirkovský 10.2.2023 13:06

Kotas, ty až napíšeš něco, co dává alespoň trochu smysl, tak se vožeru, až mně slezou nehty. Slibuju!

P. Brich 10.2.2023 13:13

Vy jste ještě nevystřízlivěl, Jirkovský!!

J. Drobný 10.2.2023 12:59

Hlavní problém tkví v tom, že tento projekt navrhl nerudný samolibý mstivý stařec. A to nemůžeme připustit! Raději se dál budeme rýpat v hlíně a stavět pomalu a jistě pražský okruh a zbývající dálniční úseky. Více kamionů na naše silnice, to je náš cíl - Green deal!:-)

D. Mach 10.2.2023 13:01

Drobku, jeďte se podívat k Labi, ať vidíte, kolik naložených nákladních lodí tam pluje. A vezměte si s sebou něco na zabití nudy.

V. Mokrý 10.2.2023 13:05

NO JO NO,

uhlí do Chvaletic se po železnici, kamionama zajisté vyplatí a ekologie jásá nadšením, co !

P. Jirkovský 10.2.2023 13:09

Od roku 1996 se do Chvaletic vozí uhlí po železnici, protože je to jistější a levnější.

J. Drobný 10.2.2023 13:09

Opět ses projevil jako trdlo! U Labe bydlím 50 let, vím kolik lodí se po Labi plavilo dřív a také vím kolik lodí a šífáků skončilo v Německu, Holandsku a Belgii a působí tam dodnes. Nyní se tu plaví hlavně německé výletní lodě (tzv. žrací zájezdy).

S plavbou na Labi je problém hlavně kvůli nízké vodní hladině a stejně jako u kanálu DOL odpor ekologů a různých jiných živlů proti stavbě jezů.

Jistou naději vzbudil ministr Kupka když konstatoval, že stavbou jezů by se celoročně Labe splavnilo a mohl by se po něm vozit LNG z terminálů v Hamburku. Tož uvidíme. ;-)

D. Mach 10.2.2023 13:12

Takže sám vidíte, že DOL by byl k ničemu. Možná i na prd.

J. Drobný 10.2.2023 13:25

To tedy nevidím, protože ani ty nevíš co bude nebo nebude za 10-20-50 let a jestli ten kanál bude nebo nebude k ničemu. Ale jedno vím určitě, k ničemu jsou takoví kecalové jako ty. :-)

M. Varadinková 10.2.2023 13:14

Tam, kde se dálnice teprve projektuje nebo staví, taky nejezdí žádná auta. Takže zavrhnete stavbu dálnic a silnici všude tam, kde zatím nic nejezdí? Geniální, přímo maší nápad!

V. Zadák 10.2.2023 13:27

Demagogu Mááchu, chybí jez v Děčíně.

V. Mokrý 10.2.2023 13:03

Navržen a připravován byl už dávno před tím, než ho prezident M. Zeman, začal podporovat !

M. Varadinková 10.2.2023 13:33

Je to myšlenka Jana Antonína Bati, kterou na řece Moravě i zčásti realizoval (Baťův kanál).

P. Molík 10.2.2023 12:46

Bohužel Zeman coby prezident i přes svoji nadprůměrnou inteligenci podléhal a posléze fakticky podlehl svodům své vlastní důležitosti a pochopitelně podlehl i megalomanských náladám a falešnému vědomí o své dokonalosti. Zejména koncem svého druhého volebního období prezident Zeman už jen paběrkoval. Právě druhé druhé volební období Zeman zdravotně nezvládl z titulu ochabnutí své vůle, prohrál šarvátky se svojí leností a zejména výrazně byl oslaben mentálně. Zeman již podruhé neměl kandidovat na prezidenta, omlouvá ho jedině ta skutečnost, že svým předvolebním angažmá znemožnil vstup na Hrad totálně neschopnému Drahošovi. Megalomanské projekty, které si někdo s infantilní zarputilostí vydupává, aby nasytil potřeby svého abnormálně zbytnělého ega, by neměly být podporovány, protože u nich jednoznačně převažuje škůdcovský potenciál.

D. Mach 10.2.2023 12:47

Opilec a exkomunista Zeman neměl kandidovat ani poprvé. Omezili bychom na minimum poklonkování Russku a Číně.

J. Černý 10.2.2023 12:49

Nyní přichází vegetarián a jogurtář a gardový exkomunista Pavel. Prostě změna.

D. Mach 10.2.2023 12:51

Lepší než estébák, když si člověk má vybrat z toho, co zbylo. Zajímavé, že exkomunista Zeman vám deset let nevadil.

J. Černý 10.2.2023 12:54

Těžko mohl být estébák, když nebyl jejich členem. To je stejné jako tvrdit, že Mach je ss-mann.

Ale Pavel byl předseda ZO KSČ, kolik takových rozvědčíků bylo ?:-)

D. Mach 10.2.2023 12:58

Těžko mohl být rozvědčíkem v KSČ, když dostudoval v roce 1991. Kolik takových bylo? :-P

V. Mokrý 10.2.2023 13:00

No jó, " demokrati " rovědčíky nemaj, že !

D. Mach 10.2.2023 13:02

Nemaj KSČ, vocas!

P. Vandas 10.2.2023 13:00

Kdy vlastně vystoupil generál Pavel z té KSČ? Zeptal se jej vůbec někdo? :-):-):-)

D. Mach 10.2.2023 13:03

A co prozradil agent Bureš?

J. Drobný 10.2.2023 13:02

Taková urputná obhajoba komunisty, to se cení! A to se tu celou dobu tvářil jako antikomunista. Teď už víme že maskovaný!;-D

D. Mach 10.2.2023 13:05

A to myslíte vaši obranu exkomunisty Zemana, exkomunisty Babiše nebo obou?