23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Daň z výfuků

Sněmovna se pokusila odstranit několik pih na šeredné tváři silničního zákona, znetvořeného do nelidské podoby právě jednáním s rekordním počtem aktů poslanecké tvořivosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tomáš 20.6.2007 8:47

Re: Re: samé hlouposti

Je třeba rozlišovat pojmy "nepřiměřená rychlost" a "překročení povolené rychlosti".

V ostrém esíčku může být 50 příliš, ač je tam povoleno 90. Obdobné i opačné příklady jistě najdete hravě sám.

cipísek 20.6.2007 8:40

Re: Parkování na místech pro invalidy.

Ono - na tom místě někdy zaparkujete,aniž byste chtěl.Mně se to stalo jednou na parkovišti obchoďáku,kdy jsem k němu (kolmé stání) přijel z boku,cedule byla z mé strany krytá dodávkou a místo bylo v řadě obyčejných.Sice jsem po částečném najetí okamžitě vypadl,ale kdyby tam byl někdo v uniformě,tak jsem i tak měl smůlu.

bd 20.6.2007 8:39

Re: "Umělce" z řad showbyznysu napálila cestovka ,celebrity jsou vzteky bez sebe aneb "dovolená s Krampolem" :-)))

Mě na tom nejvíc baví ten Uzel, konečně se zařadil.;-D

Jan Hájek 20.6.2007 8:38

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

Ještě drobnost s automatickým měřením rychlosti. Pokud jsem správně zaregistroval, pak nejvyšší (nebo ústavní, to už věru nevím) v Rakousku prohlásil automatické měření rychlosti pomocí mýtných bran za nezákonné. Zajímalo by mne jaké důvody k tomu vedly, ví někdo, kdo sleduje dění u sousedů neco bližšího?

cipísek 20.6.2007 8:36

Dodržování rychlosti v obcích

Tak teď trochu píchnu do vosího hnízda : Jaký je,kolegové řidiči, váš názor  - má řidič v obci raději pořád civět na tachometr (aby nepřekročil rychlost) nebo koukat po vozovce a chodnících, jestli mu náhodou neskáče do cesty nějaký chodec sebevrah nebo se před ním nemotá nadrátovaný cyklista ? Já dělám už hodně let hlavně to druhé a už se mi to i několikrát vyplatilo.Z toho plyne,že by měla být v obci jakási oficiální tolerance rychlosti - státní to obvykle na černo dodržují,obecní většinou ne (podle mých zkušeností).Samostatnou kapitolou je,že u moderních aut s dobře odhlučněným motorem se jinak než přes "budíky" rychlost odhadnout nedá - což sluchem u starých Škodovek nebo Trábošů problém nebyl.

jirka.s. 20.6.2007 8:34

Parkování na místech pro invalidy.

Tento paragraf soudruzi poslanci též zmírnili, z původního odebrání řidičáku na pokutu 5-10 000 Kč. To se jim opravdu povedlo! Dovedete si představit, jak se chová v běžném silničním provozu hova/do, které je schopno zaparkovat na místě pro invalidy?

Kajda 20.6.2007 8:34

Re: Postavit někam za keř trojnožku s foťákem.

Ne. Čuměj ve službě na porno. Vím to, protože mám okna proti služebně a ti blbci si ani neotočí televizi;-P

jarda 20.6.2007 8:33

Re: Re: ranní smíchu,

no ... a také si možná už začínáme uvědomovat, že jsou věci zbytné ... což je asi dobře :-))

Malý Aston 20.6.2007 8:33

Re: Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

Orgán má vždy pravdu.Technické blbosti sem netahejte.Kdo má auto v garáži nemusí se ničeho bát.Takže pravdu má Bursík,jezděte vlakem.:-D

Mislead 20.6.2007 8:32

Re: Re: Re: Re: Na poslance je možné svést

vím, o čem mluvím.........

Malý Aston 20.6.2007 8:30

Re: Sněmovna má hlasovat o důvěře vládě, opozici chybí čtyři hlasy :-(

To s tím pendrekem,není pravda.Soudruh bachař jde na normální operaci s konečníkem.Prostě nemoc z povolání ještě z doby jeho působení ve věznicích,která se působením v poslanecké sněmovně nějak rozjela.Pořád někdo někomu leze někam,kam nemá.:-D

Jan Hájek 20.6.2007 8:28

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

On problém je s automatickými radary. Tam, kde je umístěn obsluhovaný radar, tam je věc obvykle vyřešena na místě, tedy o několik metrů až set metrů dále, podle toho, kdeje radar a kde je jakž takž možné zastavit vozidlo. U automatických radarů, které jsou umístěny na víceproudých silnicích, seká automat jeden snímek za druhým. Zajímalo by mne jak chce správní orgán dokázat, že měření mé rychlosti nebylo ovlivněno tím, že radar změřil cosi, co bylo složeno z rychlosti mé a rychlosti souběžně jedoucího vozidla, přičemž na snímku jsem pouze já. Při rozměrech paraboly radaru mám silné pochybnosti, že vyzařovací diagram pokrývá pouze tu část, kterou snímá kamera. Rád bych, pokud je mezi váženými čtenáři člověk, jemuž je tato problematika bližší nežli mě, aby zde umístil komentář s bližším vysvětlením?

clay 20.6.2007 8:28

Re: Re: Re: Na poslance je možné svést

nevíte, o čem mluvíte. Měla byste si to zkusit, číst ty stohy nezáživného materiálu. Než dočtete jeden, přinesou vám jich pět;-D;-D;-D;-D

Petr Benes 20.6.2007 8:28

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

No to vite, Neff si informace neoveruje ani nad nima nepremysli. Takze kdejakou blbost, co uslysi v televizi nebo v hospode, nam tu pak zopakuje. :-))) To s temi utajenymi body je fakt blbost na prvni pohled. :-)

cipísek 20.6.2007 8:26

Re: ranní smíchu,

Jestli to náhodou nebude tím,že lidi chtějí mít na dovolené klid.

jarda 20.6.2007 8:22

Re: Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

no, pokud mě pozvou až ke konci té roční lhůty, tak se dvakrát omluvím (nejlépe ze zdravotních důvodů) a mají po ftákách :-))

jarda 20.6.2007 8:20

Re: Re: Re: Re: policajti

jestli to nebude tím, že je vždycky zase nějaká "jiná situace" :-))

bd 20.6.2007 8:19

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

S tou aférou přišla MFD a pokud jsem to pochopil, tak problém je v tom, že když Vás pozvou na projednání přestupku, tak můžete náhle zjistit, že tam máte k projednání těch přestupků více než jeden (právě proto, že na to projednání mají až rok). Tedy dohromady za více bodů a může se tak teoreticky stát, že najednou přijdete o řidičák, ačkoli jste do té doby žil v přesvědčení, že jste bodově čistý jak lilie.

cipísek 20.6.2007 8:16

Re: Re: bohužel

Oprava trapného překlepu : Chytit

cipísek 20.6.2007 8:16

Re: bohužel

Možná to bude tím,že v obstarožní Felicii s ojetými pneumatikami motorkáře nedoženeš,zastavovací pásy reznou ve skladech a chytyt ty slušné je přece tak pohodlné....

Ivan Nový 20.6.2007 8:11

ranní smíchu,

slib byl určitě založen na tom, že ta jména budou tahákem pro lidi, které měli bavit. A zřejmě nebyla. Nabídka po které není dostatečná poptávka.

cipísek 20.6.2007 8:10

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

To se snad objevilo v televizi , mám na to stejný názor jako Vy.Pokud je to ovšem pravda, je to svinstvo nejhrubšího zrna.Rozebírat to nebudu,to nechám "moudrým hlavám do pečiva" tady na diskuzi,určitě se zase najde několik "Všeználků" a brouků Pytlíků.

Mislead 20.6.2007 8:10

Re: Re: Re: policajti

on na to někdo vydal zákon?:) S objektivními potížemi je to stejné, jako s imunitou - všichni vědí, že je něco špatně ale nikdo si netroufne proti tomu něco dělat:-/

Mislead 20.6.2007 8:08

Re: To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

media tvrdí, že na projednání mají úřady rok a stejným dechem vykládají, že někteří řidiči neví o přestupcích...takže nejspíš krátké spojení dvou informací nejen u Astona

nesouhlasak 20.6.2007 8:08

Re: Re: Astone máte pravdu

Pane Korensky, vy vo le (prominte mi to duverne, lec dle meho nazoru v souvislosti prave s timto Vasim prispevkem nanejvyse vystizne osloveni). Jak pravite, nemate ridicak, nemate auto, neridite. Pro dobro veci si zkuste poridit alespon to prvni a pak vyrazit treba s pujcenym vozidlem do viru dopravniho ruchu. Po nejake dobe pak budou Vase prispevky alespon castecne relevanti. Dle Vaseho navodu by meli pacienti poucovat lekare, obvineni soudce atd.

Šerlok Homeless 20.6.2007 8:05

To s tím pokoutním udělováním bodů má Aston odkud?

Dosud jsem si myslel, že každý přestupek musí být s přestupníkem PROJEDNÁN má-li být za přestupek úřady uznán. Projednán buď na místě v blokovém řízení, nebo odborem dopravy v přestupkovém řízení.

Pokud by měl přestupek vůči přestupníkovi úkorné řízení bez toho, aby byl přestupek projednán šlo by o porušení Ústavy. I přestupník má procesní práva, může např. žádat, aby postupúřadu byl přezkoumán soudem.

jarda 20.6.2007 8:04

Re: Re: policajti

objektivní potíže - nebylo to zrušeno hned po manšestrovce? ... no, asi jsem to špatně pochopil :-))

Mislead 20.6.2007 8:02

Re: policajti

vymlouvat?:-) Jaké výmluvy? Objektivní potíže přece;-P

Václav 20.6.2007 7:59

Re: samé hlouposti

Prakticky se vším souhlas, ale s tou rychlostí jste nějak ujel. Nepřiměřená rychlost byla i v loňském roce s více než 400 mrtvými na kontě největší zabiják na našich silnicích. Na dalších místech pak byl nesprávný způsob jízdy a nedání přednosti. A v letošním roce je to prozatím stejné.

jarda 20.6.2007 7:43

Re: Re: astone

odebrat body těm, co nemají řidičák by možná šlo přes komplexní čísla ?  :-))