15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

ČT do dalších šesti let

Volba generálního ředitele veřejnoprávní televize a ředitele tiskové kanceláře proběhla mimo hlavní zájem médií - to proto, že opravdu důležité věci nejsou pro média zajímavé. Už dosavadní průběh ukazoval, že se poměry u nás přece jen kloní k rozumu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 27.4.2017 8:27

Re: tak hlavně

A Bohdalku v rozpuku mladosti.

M. Moravcová 27.4.2017 8:42

Re: tak hlavně

kdyby v rozpuku mladosti, to bylo dobrý, teď ovšem vaří, zahradničí, staví, natírá, dokonce "detektivuje", zkráta Brouk Pytlík v sukni. Je nejen přebohdalkováno.

J. Vobr 27.4.2017 8:50

BOHDALKU ANI TRAVEX NEZNIČÍ !!!

Tu-ááá.

F. Navrátil 27.4.2017 8:22

Plať a mlč!

Vždy by se měla dodržovat zásada: "Kdo platí, ten rozhoduje!" Koncesionáři musí platit, ale nesmějí rozhodovat. Koncesionářské poplatky, to je "vlčí halíř" současnosti. Za feudalismu to byla daň, kterou museli poddaní platit vrchnosti za to, že hubila vlky. Tato daň se musela platit ještě dlouho potom, kdy vlci byli v kraji vyhubeni.

A. Trick 27.4.2017 8:26

Včera jsem zde uvedl příspěvek

jak programový ředitel Fridrich na sociální síti nadává Čechům, že jenom remcají, ale "pohnout prdelí" a někam se odstěhovat za lepším se jim nechce.

Plat od "zaprděných Čechů" jistě bere rád.

S. Petr 27.4.2017 7:59

Aprííl

Teď měl někdo zařvat aprííl. Ale nestalo se tak, on to tedy někdo myslí vážně? Slovo nezávislá ve spojitosti s ČT je opravdu úsměvné. Televize jenž Macrona vychvaluje do nebes a na Le Pen nenašla ani jedinou světlou stránku je prý nezávislá. Opravdu si myslíte že Le Pen je ztělesněním zla? Studio k volbě prezidenta USA, to vám uniklo co se tam dělo? Skladba pozvaných hostů, reakce když vyhrál Trump? To fakt bylo v pořádku? Televize která stále tvrdě prosazuje označení uprchlík, i když všude jinde se hovoří o migrantech. Pokud by měl člověk jako jediný informační kanál ČT, tak by měl pocit, že EU šlape jako hodinky, a za Brexit mohou nevzdělaní vidláci.

PS:dnes jsem slyšel na radiožurnálu názor, že národní státy jsou přežitek. Pokud se nespojíme v jednu velkou EU tak nás ostatní převálcují. Čekal jsem výkřik apríííl, ale nestalo se tak bylo to myšleno naprosto vážně.

J. Jelínek 27.4.2017 8:24

Re: Aprííl

.Proč tolik emocí- uprchlík zůstane uprchlíkem ať si ho nazveme jak chceme., Národní stát JE skutečným přežitkem tak jej chápou nevítači a nesluníčkáři - jako etnicky čisté (vyčištěné) území spravované těmi pravými, roduvěrnými vlastenci. A vůbec, proč se tu ČT díváte, když Vám to nedělá dobře? Já s ní mám také problém, ale největší problém je koncesionářský poplatek, ten mě sere daleko víc, než to, jestli je LePen ztělesněním zla nebo Putinova rozkuřovačka.

M. Prokop 27.4.2017 8:44

Re: Aprííl

Ano, uprchlík zůstane uprchlíkem, ovšem do Evropy proudí hlavně připrchlíci, ekonomičtí migranti. Ku škodě skutečných uprchlíků.

Národní stát je lety prověřený, obvykle funkční útvar, klidně obsahující i více národů. Hlavní je, aby fungoval. Ten nadnárodní, co k němu patříme my, funguje špatně, takže přímo láká k nějakému převálcování.

Když si něco platím, tak chci, aby mi to bylo k užitku, což ČT poměrem cena/výkon nesplňuje.

S. Petr 27.4.2017 8:44

Re: Aprííl

Prosím zjistěte si kdo je uprchlík a kdo migrant. Zjistěte si kdy člověk ztratí status uprchlíka, takto to vypadá, že diskutujete o tématu o kterém nevíte zhola nic. Ztráta národní identity vám nevadí? A protože nevadí vám nesmí vadit i mě? Víte co běžte si své sluníčkářské aktivity zkoušet jinam. Určitě budete mít kvanta stoupenců až jim vysvětlíte že národní zvyky, historie, a vůbec vše co dělá Čecha Čechem je přežitek.

J. Jelínek 27.4.2017 9:06

Re: Aprííl

Uprchlík je ten, kdo odněkud prchá z jakýchkoli důvodů. Co po jméně, růže stokrái zvaná jinak...Nazvěme ho třeba migrantem, emigrantem, nebo i po novotě připrchlíkem, co se změní? O tématu,jak Vy eufemisticky nazýváte tento gigantický průser, vím asi tolik co Vy, čili málo. Proto o tom přeci diskutujeme, nebo se o to aspoň snažíme. Ztráta národní identity mi nevadí, více by mi vadila ztráta identity mravní, odpusťte mi to slovo. Národní zvyk? Co to je? Pomlázka? Chcíplá sousedovic koza? A co se týče historie ta se přece nemůže stát přežitkem, dějepis ano.

S. Petr 27.4.2017 10:25

Re: Aprííl

Co se týká uprchlíků/migrantů, to je to jemné postrčení ČT kdy uprchlík má vzbudit lítost. Jenže ten uprchlík je zločinec který nelegálně překonal hranice několika států. Záměrně ztratil doklady a nahlásil se jako nezletilí, pro mě je to tedy zločinec. Ve vašem jednoduchém světě je jedno zda uprchlík nebo migrant či zločinec. Máte pravdu pomlázka nebo ježíšek je přežitek, sjednotíme to a přijmeme santa klauze. Jediné co mi bude chybět jsou mezinárodní hokejová utkání. Když hrálo Česko vs Německo fandil jsem Česku. Teď až bude hrát Evropa BC1 proti Evropě FN8 nebude to mít ten správný náboj.

M. Valenta 27.4.2017 9:14

Ani láska ani nenávist

nepatří do veřejnoprávního média. Vychvalování paní Le Pen (může být nebezpečná a to že hodně), prezidenta Trumpa (dnes tak zítra zase jinak)a nebo třeba excesů našeho Zemana opravdu nepatří k úkolům veřejnoprávního média. Od toho jsou jiní a je jich dost. A ani jsem si nevšiml, že by tito tři (Vámi a mnou) zmínění politici v ČT nějak zvlášť "trpěli". Ovšem neříkám, že není co vylepšovat.

A co třeba BBC. Taky zrušit?

P. Kučera 27.4.2017 7:55

Výtečně? Sotva dobře.

Výtečně bych ČTV, hospodařící ročně se 7 mld. korun, nehodnotil. Proč? Na Jedničce nekonečné detektivky, jedna za druhou. Na dvojce nekonečné válečné dokumenty, jeden za druhým. ČT 24 : oceán informací, často stejných, jen omílaných z různých úst. ČT sport - nedostatek financí pro už zparchantělý sportovní byznys nás odsuzuje ke sledování naší kopané (fotbal to už fakt není), ale toto není výtka té televizi. ČT D+art? Před den dudlík pro děcka, kterým přečíst pohádku už rodiče nezvládají a pak se diví, že ratolesti vůbec nečtou. Art se snaží ve Filmovém klubu, ale člověk aby chodil spát ve dvě v noci nebo si (jako já) pořídil tu zaznamenávající časovatelnou mašinku.

Ale: jsou tu Reportéři a 168 hodin. Výborný D. Stach s Hydeparkem civilizace. Vynikající besedy moudrých hlav v Pokorného Souvislostech. Je tu občas vynikající seriál, např. právě ukončená dánská Vláda (román o etickém smyslu a metodách evropské demokracie) či Dům z karet (totéž z drsnější Ameriky se sice chytrým, ale zločinným protagonistou). Je tu Objektiv a zprávy o počasí. Určitě bych však vyhodil od dění před kamerou redaktory, kteří neovládají svůj základní výrobní nástroj - českou mluvu, nejvíc neurotik David Borek, polykající půlky slov nebo jen o kousíček lepší Zuzana Tvarůžková či mlaskající meteorolog Žák (a několik dalších).

Takže ano, ale. Moc se do bedny nedívám (jsem fanda rozhlasu), ale poctivě a bez reptání poplatky platím, nepřeji si privatizaci veřejnoprávních médií. Dobrý den.

A. Trick 27.4.2017 8:33

Připomínka k Borkovi

Ten pán se velice rád poslouchá, takže otázku formuluje minutu a vyžaduje desetivteřinovou odpověď aby mohl žvanit dál.

Žák je z rosničkářů na obrazovce nejčastěji. Asi Taťána má pro něho slabost.

P. Hlosta 27.4.2017 7:52

Ovšem, co je nám to platné, že!

Když člověk kouká na televizní stanici soukromou, pak se i smíří s tím, že tam je program druhořadé kvality i že reklama stále přerušuje program. Jednoduše se smíří proto, že je věcí soukromou, jak je program sestavený a i případné zprávy, co se kde děje, bere s rezervou.

Když se ale kouká na veřejnoprávní stanici, požaduje tvrdou objektivitu, bez osobního názorového příklonu pracovníků televize a pokud má jít o komentář k události, pak vyžaduje několika stranný pohled na událost od komentátorů v různém spektru výběru. V zábavné a poučné oblasti pořadů žádá co možná vyšší kvalitu, když ne nejvyšší a pestrost výběru. Toto vše požaduje divák hlavně proto, že jednak mu to není soukromá stanice schopná jistit a jednak proto, že veřejnoprávní televize je placená z veřejných prostředků a proto musí být naprosto nestranná, nemá právo převychovávat lidi v jakémkoliv smyslu a za jejich peníze má poskytovat pouze kvalitu. Vždyť je to počtem zaměstnanců i náklady gigant.

Jenže co nám platno naše požadování, když "majitelé" veřejnoprávního prostoru si stejně udělají co chtějí po svém. Je to skrytá diktatura, která v současnosti slouží především samozvaným aktivistickým skupinám a dobře se to veřejně ví. Na ekonomicky "správné" komentáře slouží především politik Kalousek a je úzce vymezené kdo z politologů bude komentovat zahraniční dění. Ono totiž jde i o prachy za komentáře a tak staří známí musí přece mít jistotu svého příjmu od veřejnoprávní televize. Je to prostě klientelismus, jako ostatně v celé republice! Už jen z důvodu nedůvěry veřejnosti v kvalitní veřejnoprávní informační a zábavně poučný prostor ČT, měl dávno odstoupit generální ředitel s celou svitou a dát možnost zcela novým, co dají jiný tvar a podobu ČT.

L. Němec 27.4.2017 8:08

Re: Ovšem, co je nám to platné, že!

Tak si představte, pane Hlosta, že by jste se stal generálním ředitelem ČT, a první Vaše slova by byla :

"Samozřejmě se budu řídit podle požadování koncesionářů, nebudu nic dělat po svém, podle Hlosty, a veřejně vím, že nedám prostor aktivistickým skupinám a Kalouska se už nikdy na nic nezeptám. Konec klientelismu. Vezmeme si všichni mikrofony a já i se svou suitou budeme chodit denně do ulic a ptát se na všechno lidu."

Hahahahahahahahahaha.

P. Hlosta 27.4.2017 8:16

Re: Ovšem, co je nám to platné, že!

Chápu, že je i řada velmi spokojených s ČT. Pro ně je ona veřejnoprávně udělána a ikdyby bylo s ní nespokojených procentuálně převaha, stejně si bude vedení ČT dělat po svém a zas a zase najde část velmi s ní spokojených, protože zaměřením na úzkou skupinu, co se jí zastane. Prostě je vlastně soukromou a proč ne? Za ty prachy....

B. Rameš 27.4.2017 7:45

Off topic

Jsem se dnes vzbudil v nekřesťanskou hodinu (což by mě jako ateistu asi nemělo překvapit), tak jsem si pustil telku a v ní ukazovali fronty na dotace na kotle. Tři dny na ulici? Prodávání míst? Kde já už to jenom viděl, co mě to připomíná? Aha, dobu mého mládí (jsem ročník 64). To není pěkné...

B. Rameš 27.4.2017 7:47

Re: Off topic

Kurňa, a ještě mně po ránu nejde češtin...

P. Hlosta 27.4.2017 7:56

Re: Off topic

Málo jste mohl vidět! Já jsem roč. 53 a pamatuji fronty na maso trvající od pěti ráno do páté odpoledne, kdy se zavíralo a hodně lidí nedostalo maso ani koupit. Maso chodilo ve čtvrtek a zbytek týdne byl jen čumnaháky. ;-))

T. Kohout 27.4.2017 7:44

ok

Člověk je fakticky udiven, když čas od času čte rozumný článek. Je jich jak šafránu.

P. Jansky 27.4.2017 7:38

s dvorakem se do lepsich casu nepodivame

dvorak není změna.. dvorak je pokračující upadek.. vzpomenme na casy kdy byl druhy program programem náročného divaka.. dnes je to kanal pro pitomce kterym staci ke stesti agent 007 a stary western..

P. Rajman 27.4.2017 7:37

Kauza pana Tomia

Je v primární rovině úsměvná. Z pohledu výroku soudu, který svůj úsudek povýšil nad literu zákona a její výklad je však žalostná a jasně ukazuje, že soudy nerozhodují podle zákona, ale (prakticky soustavně od roku 1945) podle společenské nálady, resp. podle "politického barometru".

I. Polák 27.4.2017 7:35

Alespoň jedna pochvala zpravodajství ČT

Včera večer, bez komentáře, de facto v "ilustračních záběrech" zazněla jedna věta z Bruselu, kterou doporučuji si dobře zapamatovat. Volně interpretováno takto: Pane Orbán, vy si stěžujete, že se EU chová jako Sovětský svaz - to není pravda. Kdyby byla, jsou teď naše tanky v Londýně!

J. Kombercová 27.4.2017 8:45

Re: Alespoň jedna pochvala zpravodajství ČT

Ano, tentokrát čt vybrala pravé perly, padající z úst europoslanců. Také jsem se zasmála. I když... jestli to není spíš k pláči.

P. Rajman 27.4.2017 7:23

Rumburak chystá návrat na Kavčí hory.

Ale pan Takáč a jeho dva parťáci z "politického" si s ním jistě hravě poradí (i bez kouzelného prstenu).

J. Vobr 27.4.2017 7:16

K ÚVODNÍKU MÁM ASI TULIK

Šo to melesz Šoroš ???!!!

______________________________________________

Tu-ááá.

P. Maleček 27.4.2017 7:12

Uff

Tak nás čeká dalších 6 let tvrdého multikulti, genders, LGBT a čertví jakého ještě probruselského masírování, to kořeněno obviňování těch kdo nestojí v bruselské lati z populismu, rasismu, fašounství a dalších odpudivností hrozících rozvrátit skvělou EU demokracii.

Díky Dvořáku a slavná televizní rado.

J. Nový 27.4.2017 7:05

Takže

Takže ČT zůstane nadále jednostranná a neobjektivní.

Kromě toho je stále ve vedení bývalý komunista, což je v ČR i 27 let po revoluci zcela běžné. To jsme to dopracovali. I na tom jsi se podepsal, Havle.

D. Polanský 27.4.2017 7:04

Přemýšlím, kdy jsem naposled sledovat

celé televizní noviny na ČT1 nebo jinde. Panečku, to je již let. Fragmentálně občas, když se něco děje, ale to je spíš z důvodu zájmu o interpretaci dané události na ČT1. Vzpomínám na Majdan, to bylo něco, to jsem si toho televizního paskvilu užíval, hodní Ukrajinci, zlí Rusové, ale ani prezidentské volby v USA nebyly k zahození. Také se člověk pobavil. Zlý Trump, hodná Clintonová. Věřím, že opět ČT1 zaperlí. Nakonec je za to platíme.