29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Co je role státu

Malá zmínka v projevu prezidenta Zemana rozdmychala v hasnoucích kamnech veřejných událostí diskusi: jak je to s vnitroministerským dozorováním internetu. Prezident Zeman totiž zmínil ministerstvo vnitra, které se podle něho stává novodobým Koniášem svou snahou bojovat proti nesmyslům šířeným po internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 27.12.2016 14:27

Re: Nejpodstatnější z Vánočního poselství

Mně nejvíc na projevu vadil "posez" a "padnoucí" sako. Že to nebylo úmyslným výsledkem pracovníků natáčecího štábu těžko uvěřit... /Havloidi jsou doslova všude :-))/

M. Varadinková 27.12.2016 14:39

Re: Nejpodstatnější z Vánočního poselství

Taky si myslím, že od TV, která to natáčela, to byla schválnost, ale podle mne zaspal i Ovčáček či nějaký náhradník Forejta. Prostě někdo z hradního týmu měl víc dbát na to, jak bude prezident při projevu vypadat z pohledu kamery a upravit ho. Možná by stačilo rozepnout sako a srovnat kravatu. Nebo ho posadit za pracovní stůl, aby byla vidět jen horní část těla, a ne k takovému nízkému stolečku.

A. Trick 27.12.2016 13:58

O Werichovi se traduje,

že vždy když zdvihl telefon, ohlásil se "Dobrý den, pane ministře vnitra".

Možná, že se to bude opět používat.

M. Prokop 27.12.2016 14:01

Re: O Werichovi se traduje,

Aktuálně ovšem ne "pane ministře vnitra", ale "příteli soudruhu ministře vnitra".

J. Matuška 27.12.2016 14:06

Re: O Werichovi se traduje,

Anebo, dobrý den pane Jando...

M. Varadinková 27.12.2016 13:55

Pornoherec Janda je Putinův agent!

...Jakub Janda ze think - tanku Evropské hodnoty je nejúspěšnějším agentem Moskvy v Česku. Vždyť kdokoliv si přečte něco z jeho poznámek a komentářů, zcela podvědomě, jen prostým smyslem pro fair play, začne fandit Putinovi. V tom mu sebelepší krytí nepomůže a nepomůže, výsledky hovoří jasně....

http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=139151&menu=0

M. Prokop 27.12.2016 14:02

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Stejně je to zajímavý mechanismus: Je-li Janda (euro)blb, jakožto že je, proč fandit Putinovi?

A. Trick 27.12.2016 14:06

To jste opravdu nepochopil?

Víte vůbec čím se ten euroblb nejčastěji zabývá?

M. Prokop 27.12.2016 14:08

Re: To jste opravdu nepochopil?

Ne, dodržuji duševní hygienu.

A. Trick 27.12.2016 14:14

Re: To jste opravdu nepochopil?

Nevíte. Jako obvykle nevíte. Ale "vyjádřit se MUSÍTE".

P. Smutný 27.12.2016 14:15

Re: To jste opravdu nepochopil?

Kdyby jenom vyjádřit.

M. Prokop 27.12.2016 14:30

Re: To jste opravdu nepochopil?

Nemusím, chci. Vy taky nemusíte.

M. Varadinková 27.12.2016 14:07

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Jeho hlavní náplní je přece boj proti "ruské propagandě". Poskočte si, stojíte si na vedení.

M. Prokop 27.12.2016 14:10

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

To vaše vedení má nějaké divné serpentiny. Blbost Jandy nedělá Putina snesitelným.

A. Trick 27.12.2016 14:17

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Prokope, to jste si nevšiml, že evropsko-hodotářskou protiruskou propagandu bere vážně stále menší počet libí?

Ale o Vás a Vaší ideologické zaťatosti naprosto nepochybuji. Tipuji Vás na posledního mohykána.

M. Prokop 27.12.2016 14:41

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Jo, blbec nepochybuje, blbec ví.

A. Trick 27.12.2016 14:43

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Trefa!!! Vy vskutku nikdy nepochybujete.

M. Prokop 27.12.2016 14:50

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Přesněji řečeno, pochybnosti jsou pro vaši první signální příliš subtilní.

M. Varadinková 27.12.2016 14:23

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Takže po lopatě: Co ve Vás vyvolávaly komunistické žvásty o "štvavých západních vysílačkách"? Antipatii k těm "štvavým" vysílačkám? Nebo spíš sympatii a chuť si je poslechnout?

J. Anděl 27.12.2016 14:29

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

To dává trochu smysl.

Jenomže kdyby už tehdy byly žvásty na obou stranách... A teď nemám na mysli nějaká ruská média, ta pro jazykovou bariéru nesleduji, mám na mysli taková ta nejhustší česká nemainstreamová média.

Já vlastně ani nevím (ano, říká se to, možná pro to jsou důkazy), jestli jsou "proruská". Ale stačí mi to číst chvíli a vidím, že jsou debilní.

Mám na mysli třeba aero net a tak.

M. Prokop 27.12.2016 14:43

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Jo, zajímavé je třeba spojení propagace Ruska a strachy z chemtrails.

J. Anděl 27.12.2016 14:52

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

No, to jste uvedl dobrý příklad, protože mně stačí narazit na chemtrails a už mě to odradí dost na to, že si ani nevšimnu té propagace Ruska.

Chemtrails a podobná témata na mě působí jako kult, je to v zásadě "náboženská" záležitost. Propadnout tomu je podle mě podobné, jako dát se k nějaké sektě.

Hlavní důvod neprospěšnosti je ten, že to není nijak dokazatelné, jednotlivec nemá jak si daná tvrzení ověřit, nijak. V takovém případě zbývá jen srovnání se "zdravým rozumem" a posouzení, k čemu by mi víra v dané učení byla prospěšná (nějakou víru mohu subjektivně vyhodnotit jako prospěšnou).

M. Varadinková 27.12.2016 15:02

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Už tehdy BYLY žvásty na obou stranách (to ovšem mnohdy zjišťuju až teď, když vidím nějaký americký dokument, kritický vůči tehdejším americkým postupům). Ale já jsem tehdy měla sklon věřit spíš těm "štvavým vysílačkám" než té komunistické propagandě, protože ta byla tak hloupá a profláknutá, že se jí věřit prostě nedalo. A dnes mi připadá, že ta dnešní protiruská propaganda je snad ještě hloupější a profláknutější.

Aeronet já nesleduju, ten ať si dělá, co chce. Dělá-li to debilně a nevěrohodně, dobře mu tak.

Ale třeba Českou televizi si povinně platím a vidím, že právě ona lže a dělá propagandu. Debilní propagandu, které součástí je i onen Janda a jeho "Evropské hodnoty".

J. Anděl 27.12.2016 15:05

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Jo, s tím souhlas.

Ale tak sama píšete, že ani Janda vás nedonutí číst Aeronet.

Takže se vlastně, myslím, shodujeme.

P.S.: původně jsem to tak chtěl napsat, že už tehdy byly nejspíš nějaké žvásty na obou stranách, ale ode mě by šlo jen o odhad. Byl jsem příliš mladý a žádný (ani jeden) z těch žvástů jsem neslyšel (neviděl, nečetl).

M. Varadinková 27.12.2016 15:22

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Janda mne sice nedonutí číst Aeronet, ale Česká televize mne svou průhlednou propagandou nutí hledat si informace na webu. Ne na Aeronetu, ale třeba na Parlamentních listech, které přebírají informace z mnoha různých (a častěji západních, než ruských) zdrojů. Přinášejí pohledy často protichůdné, ale různorodé, nikoliv jednostranné jako Česká televize. Já už si to nějak přeberu, nepotřebuju, aby to Česká televize či dokonce ministerstvo vnitra přebíralo za mne (jako to dělávali svého času komouši).

Když například srovnám to, jak referovaly o americké prezidentské kampani Parlamentní listy a Česká televize (plus celý mainstream, který jen plival na Trumpa), tak Parlamentní listy to u mne jednoznačně vyhrávají.

J. Anděl 27.12.2016 15:36

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

To ano. A pokud taková televize zveřejní něčí seznam proruských webů, chápu, že to vyvolá sarkastický úšklebek.

Akorát neexistuje jednoduchá rovnice, ve které co říká ČT je lež a co říká nemainstream je pravda.

Tím, že zpravodajství ČT nesleduji, jsem byl té propagandy v souvislosti s volbami Trumpa (a u jiných příležitostí) ušetřen. Vyhovuje mi čtení různých zdrojů, které si sám vyhodnotím jako slušné, nebo alespoň přijatelné.

Domnívám se, že oficiální (mainstreamové) kanály budou vždy "korektní" a tak či onak prorežimní. Za podstatu svobody považuji to, že existují i jiné zdroje. Ne to, že ty oficiální jsou stoprocentně propagandy prosté. V propagandy prosté mainstreamové médium nejsem z principu schopen uvěřit. Kdyby se mi takové jevilo, podezíral bych ho z obzvlášť rafinované propagandy, kterou nejsem schopen rozklíčovat.

Proč? Podstatou a zároveň nástrojem máji (z budhismu) je klam. A každé ideologii, systému, náboženství atd. jde jen a pouze o zachování své existence, rozšíření svého vlivu a množství následovníků. Žádné ideologii a žádnému systému nejde o lidi. Toho jsou schopni jen lidé jako takoví, nikoliv systémy. Ergo mediální kanál každého takového systému bude nutně naplňovat ty potřeby (zachování existence, rozšíření vlivu, získání stoupenců).

M. Varadinková 27.12.2016 15:56

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Nic není propagandyprosté. Každý názor je svým způsobem propagandou, každý propaguje to, čemu sám věří (nebo za co ho někdo platí). Jde jen o to, zda jsou v nějakém médiu připuštěny jen názory jednostranné, nebo tam probíhá střet různých protichůdných názorů. Zda jsou zmíněna všechna relevantní fakta, nebo se nasvítí jen ta, která se zrovna do propagandy hodí, a jiná se zamlčí.

A taky jde o to, zda se nějaké médium samo deklaruje jako stranící někomu (třeba i vládě nebo svému majiteli), nebo zda samo o sobě hlasitě prohlašuje, jak je nestranné, objektivní, vyvážené, tzv. veřejnoprávní. Takové médium (Česká televize) totiž lže dvojnásob. Nejen, že dělá debilní a jednostrannou propagandu, ale ještě to vydává za nestranné a objektivní zpravodajství.

P. Harabaska 27.12.2016 18:12

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Co byste od ČT za těch mizerných 7 miliard korun, co dostanou od majitelů televizorů z televizní daně, ještě nechtěla.

J. Matuška 27.12.2016 14:30

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Stručně a výstižně -gr8!

M. Prokop 27.12.2016 14:42

Re: Pornoherec Janda je Putinův agent!

Já je poslouchal i bez komunistických žvástů, ty jsem naopak neposlouchal.

I na Putina si dělám názor bez nějakého Jandy či Varadinkové.