1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Co je podstatné

Zatím se bavíme o nesmyslech a Reportéři bez hranic řeší světaborný problém, že při oslavách Zemanova vítězství novinář natáčející ožralého zemanistu dostal pár facek. Holt, když budete na veselce fotit strejdu, jak blije, nakopou vás, toto tajemství by měl někdo Reportérům bez hranic prozradit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 31.1.2018 17:16

Re: Masaryk a internet

:-) No jasně. Kdyby byl Internet dostatečně rozvinutý za komunistické totality, byl by buď úplně zakázaný, a nebo by k němu mělo přístup jenom Ministerstvo vnitra a ÚV KSČ.

Když si vzpomenu, jak jsme na sídlišti stáli dlouhou frontu u veřejné telefonní budky, abychom si mohli zavolat, jímá mě hrůza...

L. Kolman 31.1.2018 17:07

Stejně bych rád věděl,

jestli kavárenští umí i něco jiného, než kydat hnůj. Mohl ten Drahoš vyhrát, určitě by to oslovilo jejich romantická srdce a my tady mohli číst samé literární oslavné perly. Když mrknu do předvolebních tiskovin, všude samý pan Drahoš. Pan profesor v nemocnici, pan profesor na hokeji, pan profesor to, pan profesor ono. A terazky, ked som neni majorom, už pan profesor skoro nikoho nezajímá. A tak se znovu naládovaly ho*nomety a už to zase jede na plné pecky.

A. Trick 31.1.2018 17:13

Re: Stejně bych rád věděl,

Ano, to vše bylo tak krásné, tak povznášející. A pak nastala katastrofa, které se od začátku kampaně všichni loutkovodiči tak obávali. Pan profesor promluvil ....

Ť. Mráček 31.1.2018 17:23

Re: Stejně bych rád věděl,

To říká bolševik Allan Rudé Tričko? Od nepaměti platí, že nic neurazí bolševika víc, než slyšet pravdu a rovný chlap na pražském Hradě. I Gottwald tvrdil, že komunisté jsou lidé zvláštního ražení.

A. Trick 31.1.2018 17:32

Re: Stejně bych rád věděl,

O koze a voze.Rozumíte psanému textu? To Vám nedocvaklo, že v pondělí byl Drahoš považován z vítěze a když v úterý a ve čtvrtek promluvil, tak se vítězství rozplynulo.

"Ad hominem" diskutují bolševici, takže se tak můžete onálepkovat.

V. Čermák 31.1.2018 17:37

Re: Stejně bych rád věděl,

No snažíte se dobře, ale co jste tím vlastně chtěl říci?

Ť. Mráček 31.1.2018 17:14

Re: Stejně bych rád věděl,

Vulgarizaci politiky v bonmotech, svévoli a redukci zahraničněpolitického rozhledu v anekdotách, to je to, po čem "pražská kavárna prahne?

L. Kolman 31.1.2018 17:21

Re: Stejně bych rád věděl,

Já ani nevím, po čem vlastně ta pražská kavárna prahne, když se vždycky tak angažuje. Jestli si to představuje tak, že na Hradě musí sedět nějaký sepisovatel absurdních dramat, který z Hradu nevystrčí paty mezi lidi a jen rozdává humanitární moudra. Nejspíš tak nějak, protože od té doby každé prezidentské volby kavárenští vyšilují.

K. Berka 31.1.2018 17:22

Re: Stejně bych rád věděl,

Tady si přečtěte něco o "Pražské kavárně" + diskuze.

https://www.vidlakovykydy.cz/

Ť. Mráček 31.1.2018 17:28

Re: Stejně bych rád věděl,

Mne zase pobavil citát na FB: "Diskutovat s voličem Miloše Zemana je jako hrát šachy s holubem. Rozhází všechny figurky, vys_re se na šachovnici a pak se po ní prochází jako král."

J. Tolman 31.1.2018 17:39

Re: Stejně bych rád věděl,

Výstižné.

V. Čermák 31.1.2018 17:40

Re: Stejně bych rád věděl,

Vypadá to, že profesor měl samé noblesní voliče, něco jako jste vy, ale bylo jich bohužel Málo...

Ť. Mráček 31.1.2018 17:57

Re: Stejně bych rád věděl,

Já je nepočítal, ale určitě nevěřili, že Zeman je všemocný Bůh.

L. Kolman 31.1.2018 17:36

Re: Stejně bych rád věděl,

Stručně řečeno: Kávarenští jsou sorta "lepších" lidí, která se chová tak, jako kdyby demokracie byla smrtelně ohrožena vždy, když právě jejich názor nemá většinu.

Ť. Mráček 31.1.2018 17:50

Re: Stejně bych rád věděl,

Jaroušku, netvrdím, že zrovna ta letošní volba byla "osudová", ale dost se k tomu přibližovala. Nastudujte si politickou situaci ve druhé republice přelom r.1938 - 39.

P. Bolec 31.1.2018 18:01

Re: Stejně bych rád věděl,

No, je tady ještě pár zoufalců, co to ještě nezaregistrovali !

M. Martinovská 31.1.2018 16:50

Neuvěřitelný Klepetko...

J. Venc: "Pan Schořík to tu ze zjevných důvodů opustil".

p. Klepetko reaguje: "A jaký byl důvod?"

Náhodou jsem nakoukla, když se pan Schořík loučil, napsal "můj skalp připište panu Klepetkovi". Pane Klepetko, vždyť jste na to reagoval! A tady - kousek níž v diskuzi, najednou nevíte...? Skutečně neuvěřitelné. Pravda, byla půlnoc, moc lidí už v diskuzi nebylo...

J. Fialová 31.1.2018 16:56

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Pan Schořík před pár dny psal, že se bude stěhovat buď na Slovensko, nebo do USA. Tak to nejspíš nemá čas na diskutování.

M. Martinovská 31.1.2018 16:59

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Jasně, ale že by na Slovensku nebyl internet?

Ť. Mráček 31.1.2018 17:02

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

To spíš má pocit, že po Zemanově zvolení zvítězí politika nahánění strachu.

L. Kolman 31.1.2018 17:11

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

To jako že teď bude náš nestranný a nezávislý tisk a všichni mediální mágové nahánět lidi ve službách Zemana?

J. Fialová 31.1.2018 17:03

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

O tom věru nepochybuji. Ale při stěhování jsou důležitější starosti... Nějakou dobu trvá než čék všechno zabalí...

M. Martinovská 31.1.2018 17:05

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

No tak se koukněte, pan Klepetko sem dal odkaz. Já to nechci přeceňovat, teřba byl z toho tady unavený celkově, předtím tu psal dost vášnivě, ale rozhodně je nemožné, aby pan Klepetko neznal důvod jeho odchodu, o to mi šlo.

V. Klepetko 31.1.2018 17:21

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Důvod jeho odchodu neznám. Stalo se to v tom okamžiku našeho rozhovoru, když jdem byl personálně označen jiným diskutujícím za "bezcharakterní špínu" - stalo se to, vážená paní, ve Vaší přítomnosti a Vy jste usoudila že ta slova řekl pan Schořík, a nijak jste neprotestovala.

Ja chápu že to vše bylo pod tlakem zoufalství z volební porážky, na nikoho se nezlobím, ale každý se může podívat sám, jak jsem reagoval a zda jsem jsem jakkoliv mohl přispět ke "Schoříkovu odchodu".

K dokreslení celé situace doporučuji vlákno "Můj závěr z diskuze" na

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180126_112732_p_cirkus_nef&strana=2

Tam jsme s panem Schoříkem celý večer v poklidu diskutovali. Právě proto jsem se nyní zeptal pana Vence na motivy "odchodu", nepochopil jsem vůbec, co ho tsk "dožralo" a rád bych jej na Psu viděl zpět!

M. Martinovská 31.1.2018 17:24

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Jo, to už nevím, myslíte pana Balzáma, který vás taky nevydejchal? Fakt tedy jste dost nesnesitelný, ale zřejmě si myslíte, že "okecáte" úplně všecko... no nic, zas někdy...

V. Klepetko 31.1.2018 17:34

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Myslíte si že je to normální, označovat se zde slovy

"bezcharakterní špína"?

Naštvaný jsem mohl být tak leda já. Ale pana Balzáma si příliš vážím na to, abych mu neodpustil výkřik zoufalství a bolesti po prohrané bitvě.

Vy jste to ale sledovala - a slušnost jste nebránila. A to oni tu, která prohrála volby, ani tu v diskuzi. A nyní se ani nestydíte k tomu vracet! Je to jako podrazit slepci nohy na přechodu... No, to jsem možná trochu přehnal :-))))) Ale přemýšlejte o tom.

M. Varadinková 31.1.2018 17:49

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Balzáma si není proč vážit. Jeho první vstup sem si dobře pamatuju, protože mi sprostě a bezdůvodně vynadal za to, že se nedržím tématu úvodníku. Tehdy šlo o střelbu v Uh.Brodě, která se zde v předchozích dnech probírala, a já jsem k tomu jen dodala novou informaci, naprosto neutrálně, do nikoho jsem se nenavážela. A Balzám po mně vyjel, že proč to sem dávám, když úvodník je o něčem jiném. Byl sprostý a hulvátský až tak, že dokonce i Lazárek projevil obavu, že za to bude vybanován.

Od té doby už se Balzám mnohokrát opájel tím, jaký on je slušňák (narozdíl od jiných), ale omluvit se za ten svůj bezdůvodný sprostý atak, to ho nikdy ani nenapadlo, i když jsem mu to v takových jeho sebechvalných chvílích několikrát připomínala.

M. Varadinková 31.1.2018 17:07

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

Musí si přece nastudovat tamní zákony. A k tomu ještě lotyšské. Chudáček:-) Nemá čas se vykecávat na webu.

Krom toho, není to poprvé, co si dal od Psa pauzu, dokonce kdysi vykládal, že si vymaže heslo, aby ho to nelákalo, a pak se stejně znovu přihlásil pod jiným nickem.

Takže neosočujte pana Kleppetka, jednoho z nejsolidnějších zdejších diskutérů.

M. Varadinková 31.1.2018 16:58

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

A to byl důvod? Chachacha:-))) Ano, Schořík jako diskutér na Klepetka nemá. To za prvé. A za druhé ho podezřívám, že mu tady hoří koudel u zadku (míněno v Česku).

J. Kombercová 31.1.2018 17:17

Re: Neuvěřitelný Klepetko...

No sláva, to by bylo, aby na nějakou tu konspiračku nebylo.