29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Co je kontroverzní

V rádiu slečna hlásná vážným tónem četla zprávu o kontroverzní vyhlášce radnice v německém Hardheimu. Tato vyhláška nabádá migranty, aby za nákupy v krámě platili a potřebu vykonávali na záchodě a nikoli za záděmi aut. Dále slečna hlásná oznamovala, že v Německu vyvolala vyhláška pobouření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mráz 10.10.2015 21:41

Re: Ještě k prof. Zimbardovi

Aha, tak toto absolvoval Prokop. Kdoví kolik dostal těch elektrošoků. Asi jich bylo hodně a omylem mu tam několikrát pustili i vysoké napětí. To si dělám srandu, Prokop byl určitě tím vedoucím experimentu.

H. Balzám 10.10.2015 21:40

Re: Ještě k prof. Zimbardovi

Je to už stará věc, četl jsem o tom poprvé někdy před patnácti lety. Někdy se musím dokopat k tomu, abych tu knížku našel a zjistil, kdo a kde to prováděl, pak teprve budu za chytrého :-)

M. Franková 10.10.2015 21:39

Re: Ještě k prof. Zimbardovi

Viděla jsem to, vím, o čem píšete, reakce "vysílatelů" el. šoků byly deprimující.

H. Balzám 10.10.2015 21:38

Re: Pane Prokope

Má pravdu :-) Já vám dám příklad jednoho svého výborného kamaráda, který byl v dětství bohužel velmi šikanován a tak v dospělosti má trvalou a neochvějnou touhu pomáhat všem, kdož jsou dle jeho mínění šikanováni. Většinou se shodneme, ale přál bych vám vidět ty hysteráky, když s ním náhodou nesouhlasím. A není to žádný hlupák a ovečka, je vysoce inteligentní.

M. Prokop 10.10.2015 21:38

Re: Ještě k prof. Zimbardovi

Jo, nedávno to bylo myslím v Lidovkách.

M. Prokop 10.10.2015 21:37

Re: Pane Prokope

Když já se těch, kteří to mají jako pohodlný a nenáročný způsob (spíš nezpůsob) obživy moc nebojím. Ty lze uplatit, utahat, zastrašit, právě pro to jejich pohodlí s nimi lze nalézt nějakou tu únikovou cestu. Jistě, není to podle Foglara a zásadové, ale většinou to funguje.

Já se bojím těch fanatiků (fanatiček) a obávám se, že nebohá pí Michaláková narazila právě na takové. Jsou, není jich zase až tak málo a pokud si vezmou do hlavy něco šíleného, je neštěstí hotovo.

J. Tolman 10.10.2015 21:36

Re: Rusové asi to válčení neumí

Rusové to válčení určitě umí, jenom už dnes nemají takovou sílu a ani těch mužiků už tolik nemají. Opravdu by toho měli co nejrychleji nechat. Ale oni nenechají a taky na to dojedou.

J. Mráz 10.10.2015 21:36

Re: Kde je mu konec....

Johne, začínáte mi silně připomínat totálně zblbnutého Slátaninu. Ta jeho blbost bude asi nakažlivá. Naštěstí je přenosná jen na zdejší banderovce.

H. Balzám 10.10.2015 21:34

Ještě k prof. Zimbardovi

Existuje ještě jeden experiment, bohužel z hlavy nevím, kdo ho prováděl a hledat v knihovně nemůžu, ten je ještě výživnější. V jedné místnosti seděl zdánlivě účastník projektu, ve skutečnosti figurant. Ten měl odpovídat na vědomostní kvíz. V druhé místnosti seděl člověk, který měl před sebou ten kvíz a zařízení, kterým figurantovi mohl za špatnou odpověď uštědřit (samozřejmě falešný) elektrošok. Zařízení mělo potenciometr, aby bylo možné sílu šoku stupňovat. Figurant samozřejmě při obdržení šoku náležitě reagoval bolestivým křikem. Už si nepamatuju přesně výsledky, ale myslím, že z deseti lidí dokázal odmítnout jenom jeden, ostatním stačilo k postupnému zvýšení proudu až k hranici "smrtelné" pouhé naléhání vedoucího experimentu, že už se jednou na tom provedení dohodli, podepsali to a že je to vlastně jejich povinnost. Někteří to brali důsledně jako běžný pracovní úkol, někteří se při smažení figuranta hystericky smáli.

R. John 10.10.2015 21:34

Nějakej Láňa, co sem chodil....

... tak ten hrál za Rudou hvězdu...nejen fotbal, celej život... škoda , že jste ho nepoznal, to bylo panečku eso.. v odborářským rukávu...

J. Mráz 10.10.2015 21:30

Když se dívám na ten fotbal v televizi,

tak to tutově vidím na tom mistrovství minimálně na semifinále. Moc lepších mančaftů v Evropě v současné době není. Možná Faerské ostrovy když tam zrovna nemrzne, pak ještě San Marino a Malta.

M. Franková 10.10.2015 21:29

Pane Prokope

Nemáte pravdu!!!!

Jistý si taky nejsem, ale občas narazím na konkrétní případ, kde přemíra snahy o dobro (hlavně pro jiné) končí průserem.

A takového přesvědčeného dobrosera (dobroserku) neuplatíte, neukecáte, dobru se prostě bránit nesmí. Ať to stojí, co to stojí. To je fanatismus.

Není to fanatismus. Ani náhodou. je to velmi pohodlný a nenáročný způsob obživy!! Ve stylu - ručičky nebojte se - pracovat nebudete!!!

J. Fialová 10.10.2015 21:27

Re: ?

Myslíte, pane Prokope, že by áž tak nevěděla ani jestli mohla nebo nemohla nahlédnout... kvok kvok... to snad ne :(

J. Mráz 10.10.2015 21:27

Re: Kultura nebo degenerace

Tak čí je to vina, na to vám přesně odpoví pánové Prokop a Rys. Ten první vám poinformuje, že nikdo jiný než Putin, ten druhý, že samozřejmě vrahové z volstrýtu.

M. Prokop 10.10.2015 21:26

Tyhle dvě by nám to vyřešily raz dva:

http://brno.idnes.cz/rozhovor-lucie-jarkovska-adela-souralova-fgq-/brno-zpravy.aspx?c=A151008_160810_brno-zpravy_tr

:-P

M. Franková 10.10.2015 21:26

Re: Kultura nebo degenerace

opr. alibismus

M. Franková 10.10.2015 21:25

Re: Kultura nebo degenerace

To je alinismus mužů, svézt svůj levopoztoj na ženy.-))Mladíkům to sakra"!!! vyhovuje!!

M. Prokop 10.10.2015 21:24

Re: Rusové asi to válčení neumí

Nebo taky kecáte, jako vždy.

M. Prokop 10.10.2015 21:24

Re: Zná zde někdo historii Zimbardova experimentu?

Ano.

O. Uživatel 10.10.2015 21:24

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 10.10.2015 21:24

Re: ?

Nomen omen, no coment.-))

J. Mráz 10.10.2015 21:22

Rusové asi to válčení neumí

Nečtu nic jiného, než že by toho měli co nejrychleji nechat, páč dělají jen škody a užitek z toho není žádný. Rakety že ohrožují letadla, bomby umírněné a civilisty, nechtěně by se prý mohla trefit i nějaká nemocnice nebo škola atd. Jak to ti Američani dělali, že od nich nic takového nehrozilo? Možná to házeli jen do míst, kde nikdo nebyl, proto netrefili ani žádného islamistu.

M. Prokop 10.10.2015 21:22

Re: ?

Marksová Engelsová je hodně pochybný zdroj. Doteď nedělala nic.

R. John 10.10.2015 21:22

Já mám také vycházky...

... mohl jsem dnes na kulébr.... mám hodnou ženu... :-)) Tak se vyléčete, žebra bolí jako čert, měl jsem je naražená dvakrát, jednou z fotbalu a jednou z kola, když jsem s sebou praštil... je to jak říkáte, dýchat se člověk neodváží... jen hrdinové od Stalingradu,udělají hluboký nádech a výdech... :-)

M. Prokop 10.10.2015 21:20

"který se halasně prohlašuje za lepšího,"

V tom to je.

Skutečně lepší bývají skromní a taktní.

H. Balzám 10.10.2015 21:20

Re: Kultura nebo degenerace

No, z těch chlapů to ovšem často dělají ženy, každý z nás nemá takovou morální integritu, aby se smířil s tím, že zpocenej smrdí :-)

M. Prokop 10.10.2015 21:19

Re: Zná zde někdo historii Zimbardova experimentu?

Jistý si taky nejsem, ale občas narazím na konkrétní případ, kde přemíra snahy o dobro (hlavně pro jiné) končí průserem.

A takového přesvědčeného dobrosera (dobroserku) neuplatíte, neukecáte, dobru se prostě bránit nesmí. Ať to stojí, co to stojí. To je fanatismus.

H. Balzám 10.10.2015 21:18

Re: ?

Je pikantní, že zde na NP má jednoznačně nejchatrnější právní povědomí člověk, který se halasně prohlašuje za lepšího, protože má právnické vzdělání :-) (než mi tady začne někdo vysvětlovat, že to není pravda, odkazuji se na jednu starší diskusi, kdy tady někoho, myslím paní Frankovou, školil jak vlčáka a pak ji odbyl slovy, že na to, aby tu danou věc pochopila, je málo vzdělána)

J. Fialová 10.10.2015 21:17

Re: ?

Ministryně Michaela Marksová: "Ať si o té kauze osobně myslím cokoliv, nevidím důvod, proč zbavit paní Michalákovou rodičovských práv. S tou adopcí nám slibovali, že to nepřichází v úvahu a je to až nejkrajnější možnost. Naprosto tomu jejich rozhodnutí nerozumím. ... Pan Michalák jako tatínek kluků odmítl pomoc českého státu a nedovolil nám, abychom nahlíželi do spisu." (dnešní denik.cz)

M. Prokop 10.10.2015 21:16

Re: Kultura nebo degenerace

On bude Bárta asi mít pravdu, že každá civilizace se časem vyčerpá a zanikne.