26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Co je kontroverzní

V rádiu slečna hlásná vážným tónem četla zprávu o kontroverzní vyhlášce radnice v německém Hardheimu. Tato vyhláška nabádá migranty, aby za nákupy v krámě platili a potřebu vykonávali na záchodě a nikoli za záděmi aut. Dále slečna hlásná oznamovala, že v Německu vyvolala vyhláška pobouření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 11.10.2015 10:24

Re: Zdařilá integrace

fotka z Londýna

V. Kusý 11.10.2015 10:23

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

Vážená? paní! Není snad u nás dost orgánů (sic!)které by si měly ohlídat to, co zde uvádíte? Já jsem několik let vozil kontejnery mezi Rakouskem a Německem a několikrát jsem také vykládal v Praze.Směšné ceny na fakturách, nepokryté a neskrývané uplácení celníků, to byla běžná praxe.Takže pláčete dobře na nesprávném hrobě.Každý dělá jen to, co je mu dovoleno.Ergo, stát je ten, kdo si nedovede, zdráhám se napsat že nechce,ohlídat si co mu náleží a tak se snaží vydolovat peníze z občana.Vše na světě se děje cestou nejmenšího odporu.Pokud negativům neodporujeme, dějí se, jednoduché, není-liž pravda?

E. Mils 11.10.2015 10:16

Re: Neděle je čas na vzdělání. Skutečné a platné. Takže:

Já zase dnes uvařím moravské vrabce, budou se zelím a houskovým knedlíčkem. A zalijeme to plzeňským ležákem. Je to mňamka, doporučuji ! Dzp.

K. Janyška 11.10.2015 10:10

Neděle je čas na vzdělání. Skutečné a platné. Takže:

Všechno ve vesmíru ovládají spontánní řády, jako nástroje Boha k jeho uchopení, to 50 na 50, spíše však, jako jediné možné vyústění neosobní hry spontánních sil, kde se podobnosti v chování věcí potkávají a jsou zdrojem vzájemné přitažlivosti. To ona je pak podstatou právě spontánních řádů všemožné velikosti a síly. Všechny však stojí na stejném principu podobnosti v chování věcí. Tak je to i v lidském světě. Opomeneme-li genetickou evoluci, ta je popsána přírodními vědami, a není pro představu o tom, na jakých principech stojí lidský svět důležitá, podívejme se na její daleko rychlejší dítě, evoluci kulturní. Právě toto vědění je důležité pro lidstvo a jeho další vývoj. Je důležité proto, nebot vývoj kulturní evoluce a vývoj lidského ruzumu nejsou stejně rychlé. To, co se dělá samo je tak složité a nepochopitelné, že se stalo hranicí a mezí lidského rozumu. Lidský rozum je dokonce jeho produktem. Lidé si tak o světě myslí něco jiného, než by si měli myslet. A bohužel i podle toho konají. Jejich činy však neustále narážejí na hranice možného a tyto srážky jsou zdojem lidského neštěstí. Bez vzdělání kompozitivní teorií, která tyhle věci vykládá jste vy tady i jinde jen pápěří poletující  ve větru, který vás unáší sem a tam a mlátí s vámi tu o zem, tu o zeď nevědění. Lidstvo nečekají dobré časy. Samo sebe zabíjí... Dzp.

M. Vondráček 11.10.2015 9:55

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Jsem rád, že jste změnil názor. Ve Vašich předchozích komentářích to vypadalo jinak :-)

Jak se jmenuje úchylka , která jedince nutí poměřovat svůj charakter a ušlechtilost s druhými ?? Že by špatné svědomí ...

D. Švik 11.10.2015 9:52

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Přesně tam, kde se bere v Napoleonovi, Hitlerovi, Stalinovy, Gottwaldovi...jsou to lidé s fašistickou myslí, přesvědčení o své nadřazené pravdě, která se musí druhým vtlouct do hlavy, i kdyby měli u toho pochcípat

K. Janyška 11.10.2015 9:52

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Vy jste německý ksindl... Dzp.

K. Janyška 11.10.2015 9:50

Re: Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

Poslyšte, přetrhdílo, pokud jako právník neznáte zdroj organizačních pravidel lidského světa, tedy spontánní řád lidské interakce, pak ani nevíte skutečně, co je to soukromé právo. Takže o tom vzdělání psssst. To, co máte v hlavě, vzděláním není, jen nástroji pro pohyb ve lživém a destruktivním světě světě tzv. práva veřejného, které žádným právem není, jen pravidly vládnutí. A o těch nadpisech může mluvit právě jen takové přetrhdílo, jakým jste vy. Ostatně stejné, jako kdokoliv tady i jinde... Dzp.

D. Švik 11.10.2015 9:45

Zdařilá integrace

http://orig10.deviantart.net/38e5/f/2014/278/8/4/sharia_4_france_by_the_conquerors-d81r2zp.jpg

P. Hofman 11.10.2015 9:44

Re: Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

Přesně a do písmene jsem si to okamžitě řekl, když jsem to četl !!!

K. Janyška 11.10.2015 9:44

Re: Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

Tam žádný psycholog není, co by tam také dělal. A také filosof ne. Kdo howno ví, ten filosofuje, to je známá věc. Proto já nikdy nefilosofuji, jen relevantně rozvažuji... Dzp.

P. Hofman 11.10.2015 9:43

Re: Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

Karle, zkuste si od něj třeba něco přečíst. S názvy kapitol z Cesty do otroctví si mimo prostředí ODS nevystačíte !!!

K. Janyška 11.10.2015 9:42

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Ano, je. Bohužel, a je to trapné, jsem totiž úplný primitiv. Jen ovládám nejvýše možné, stále aktualizované a doplňované, vědění lidstva. Kompozitivní teorii... Dzp.

P. Hofman 11.10.2015 9:42

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Češi nejsou xenofobní buranská pakáž. Mají ale mezi sebou, bohužel, i Vondráčky !!!

M. Vondráček 11.10.2015 9:41

Re: Žeby na tom něco bylo ? Dzp.

Taky jsem si všiml :-)

J. Jílek 11.10.2015 9:41

Re: Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

ta charakteristika se téměř shoduje s ivk

M. Vondráček 11.10.2015 9:41

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Není nad vlastní zkušenost , že ano ...

M. Vondráček 11.10.2015 9:39

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Bylo by zajímavé vědět , kde se v některých lidech (Hofman, Mařák, Václavíková atd.) bere přesvědčení o tom , že Češi jsou xenofofobní buranská pakáž, která jim , ušlechtilým jedincům dělá po celém světě ostudu a nechápe jejich ušlechtilé myšlenky.

K. Janyška 11.10.2015 9:38

Re: Žeby na tom něco bylo ? Dzp.

Ano, nevážite... Dzp.

P. Hofman 11.10.2015 9:38

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

To víte, to je osud všech nýmandů, že je jich vždycky víc (až moc). To takový Janyška může být jenom jeden !!!

K. Janyška 11.10.2015 9:38

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

A před Hofmany... Dzp.

J. Jílek 11.10.2015 9:37

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

šáhlí lidi neváží slova...

K. Janyška 11.10.2015 9:37

Psychology nebrat, jsou případy pro dobré psychiatry... Dzp.

http://www.novinky.cz/kultura/383070-hitler-byl-muz-v-nemz-nikdo-nebyl-rikal-psycholog-jung.html

J. Jílek 11.10.2015 9:37

Re: Žeby na tom něco bylo ? Dzp.

šáhlí lidi neváží slova

P. Hofman 11.10.2015 9:35

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

V náboženstvích se nevyznám, ale na mírumilovnost jakéhokoliv bych si nevsadil ani zlámanou grešli.

Oni Vietnamci mají úplně jinak strukturovaný společenský život (stejně tak i muslimové), než my, Evropané. Ale podíváte-li se blížeji na ony, u nás jako protiklad k současným imigrantům dávané Ukrajince, tak zjistíte, že ti se našeho kulturního či společenského života nezúčastňují téměř vůbec. Pomineme-li fotbal !!!

P. Hlosta 11.10.2015 9:33

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

Jak kdy a jak v čem. Ovšem pro vás to nemusí být pochopitelné. Uznávám, že máte právo si věřit. Bez té víry ve svou velikost byste nemohl přežívat. Nebudu se vám vyvyšovat, leč ponížit se, to mi jaksi nejde. ;-))

P. Hlosta 11.10.2015 9:30

Re: Hofman, už jste dva... Dzp.

Ten klidně může táhnout do perdele! Aspoň pro mně je to trotl, co se chce jen zviditelnit. Bůh nás ochraňuj před Kohouty a jejich obdivovateli!

P. Hofman 11.10.2015 9:28

Re: Good morning Böhmen und Mähren i Śląsk

Mnoho jiných ví víc, než já. Vy to ale, bohužel pro vás, nejste !!!

P. Hofman 11.10.2015 9:26

Re: Dobré ráno z Jihočeska.

V Praze je velká vietnamská tržnice SAPA. Chodí tam davy Čechů, neb tam nakoupí daleko levněji, než v českých kamenných krámech. A co se týče různé exotické zeleniny, ovoce či koření, výjimečně kvalitní s zajímavá nabídka, kterou jinde nenajdete.

V centrech malých měst prakticky všichni malí čeští obchodníci s potravinami a zeleninou zkrachovali. Vietnamci však ne, ti se pořád drží, a už jen způsob, jak to své ovoce a zeleninu nabízejí, je ostatními subjekty na českém trhu zatím nedostižný.

Vietnamské děti převážně mají velmi dobré výsledky ve škole, čímž je procento dobře vzdělaných Vietnamců čím dál vyšší, z čeho může český stát jenom profitovat.

Ano, přináší i negativní věci. Ale nebýt Čechů (a jiných Evropanů), kterým to nevadí, či to dokonce vítají, tak to dělat nebudou !!!

K. Janyška 11.10.2015 9:26

Hofman, už jste dva... Dzp.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Milan-Kohout-prisel-na-policii-a-snazil-se-zaregistrovat-jako-uprchlik-Nechce-uz-byt-Cechem-je-mu-zde-na-bliti-402883