21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Číňané to spustili

Dlouho to vypadalo jako sci-fi a teď je to realita. Číňané naostro testují systém sledování svých občanů, pokud to tak lze nazvat. Lidé jsou bodováni, kdo je v mínusu, nesmí si koupit letenku nebo jízdenku na vlak. Už to pocítilo třiadvacet milionů letuchtivých a pět a půl milionu vlakuchtivých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 4.3.2019 16:47

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

A kdo Vám píská lajny pane Brzáku? Páč jestli jste tu na dohled nad fauly diskutérů sám, tak to abyste se upískal.

J. Schořík 4.3.2019 16:47

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Byl jsem porpvé dvě hoďky na kole a nemůžu sedět :). Sice 18 C ale takovej pekelnej vítr, že to nebyla žádné velká pohoda. Kdybych neměl i s kolem cca. 150 kg, asi bych párkrát kvůli bočnímu větru spadl. I takhle to se mnou pěkně házelo.

R. Brzák 4.3.2019 16:46

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Vzhledem k tomu, že jsem jen člověk, ani já nemohu si dělat nárok, že jsem pravičák. Ale paní VAradinková má častěji než mnozí zde některé názory, které vycházejí z pravicového náhledu - ovšem, dle mého soudu, špatně si vykládá mnoho reálií a tak nakonec nemohu souhlasit. A,bohužel, postupem času sedí v zákopu, občas sice vyhlédne, ale pak stačí, aby zahlédla třeba Vaši přilbu a zajede zpět...

J. Václavíková 4.3.2019 16:46

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Četla jsem. Dobře jsi okamurovce školil.

J. Svoboda 4.3.2019 16:46

Re: Čaputová

Řeč není o Gottovi. Psát o někom jiném dovede každej pitoma vašeho kalibru :o)

Pěkný den.

S. Lazárek 4.3.2019 16:45

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Jasně že je, kdyby mohla, tak by Hnízdilovi za jeho kecy pěkně po demokraticku zakroutila krkem.

J. Venc 4.3.2019 16:45

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Tak mám koukám štěstí, že jste mne alespoň nevrazil do titulku, hm.

V čem jsem "argumentačně fauloval" jste mi beztak nevysvětlil, tak snad abychom to nechali být. Nové vlákno, nový souboj.

:-)

M. Varadinková 4.3.2019 16:44

Re: Svoboda slova a přepisování historie na Ukrajině

Já píšu o tom, co si pamatuju. Vy pamatujete Chruščova?

Myslím, že ta "glasnosť" za Gorbačova a jisté uvolnění režimu za Chruščova (oproti Stalinovi) se vůbec srovnávat nedají. Po letech, kdy se jen lhalo a zatloukalo, sem najednou začalo přicházet z ruských zdrojů něco, co se svou kritikou událostí ze Stalinovy éry podobalo spíš tomu, co jsem do té doby znala jen z Hlasu Ameriky. Našim komunistům to ale pod nos moc nešlo, takže to nepřebírala hlavní média jako Rudé právo či Mladá fronta, o televizi nemluvě. Ale existoval tehdy časopis Výběr (ze zahraničního tisku) a tam se to začalo objevovat. Proto jsem si ho tehdy začala kupovat.

K. Janyška 4.3.2019 16:43

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Ano, je to možné, Babiš se o to umí postarat. Například vývozem synka na okupovaný Krym. Na vyjadřování juniora jsem já, ani jeho matka, neviděli nic nenormálního. Ona ho totiž nenapomenula, ani se ho nesnažila zastavit. Dodnes ho Česká policie nebyla schopna byslechnout přesto, že o to žádal... Dzp.

J. Schořík 4.3.2019 16:42

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Já fotbalem opovrhuji jako celkem! :).

To je ještě horší, ne?

J. Venc 4.3.2019 16:42

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Fakt?

:-)

R. Brzák 4.3.2019 16:41

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

a ještě - paní VAradinková, se kterou nesouhlasím v drtivé většině jejích tezí, má můj respekt, podobně jako Vy. Proto jsem i jí zkoušel vícekrát vytknout fauly, podobně jako panu Čapkovi, Vencovi či Vám. Ovšem bylo to marné - je příliš hluboko v zákopu. Začínám se obávat, že nakonec tady zůstanu stát na poli a všude kolem bude síť zákopů, jen s trčícími přilbami diskutérů, kteří se budou vesele bavit mezi sebou ve svém zákopu, ale na ty v tom druhém zákopu budou jen házet granáty. Což o to, zábava to možná bude - ale ne diskuze.

J. Slavíček 4.3.2019 16:41

Re: Astone, je tě toho zapotřebí?

Pane Lepko, obávám se,že jsem mluvil o něčem jiném. Americký prezident to už ,na rozdíl od Vás, něžně přiznal.Vám to bude ještě chvíli trvat. Čínské technologie bohužel jak kvalitou tak cenou USA předstihly.

J. Venc 4.3.2019 16:41

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Faulisto! Eště řekněte, že snad fandíte Slávii a skončili jsme nadobro!

:-)

J. Schořík 4.3.2019 16:39

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

To jsem pochopil. V téhle definici pravice se asi budete zásadně lišit od zbytku místních "pravičáků". proto také pane Brzáku doporučuji probrat s nimi - ideálně nejpravicovější pravičačkou - voličkou SPD - Varadinkovou :).

S. Lazárek 4.3.2019 16:38

Re: Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Jo, docela poučný čtení.

R. Brzák 4.3.2019 16:37

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

S Vámi diskutuji rád, přestože v poslední době i Vy sklouzáváte k válčení (znakem jsou diskuzní fauly). Doufám, že jsem napsal dostatečně jasně - pravice neexistuje. Je to jen ideál, ke kterému se můžeme (a pokud chceme důsledně směřovat ke štěstí musíme) vztahovat ve svých jednotlivých volbách. Pravicový stát existovat nemůže - protože v okamžiku, kdy ustavíme moc nad druhými, tato začne korumpovat obě strany mocenského vztahu a generovat levicová řešení.

J. Venc 4.3.2019 16:35

Re: Kdo byl na Prodigy

Trenažér a prej sport. Taková urážka.

A máte recht, zpěvák fakt ne - pravdoláskařská média lžou, zase.

:-)

J. Schořík 4.3.2019 16:34

Dnes mne paní Varadinková opět překvapila..

Ta žena je skutečně přesvědčena, že u nás v ČR j emožné zbavit někohoho svéprávnosti tak, že se na tom dohodne jakýsi MUDr. Hnízdil s partou dalších.. Neskutečné..

Kdyby to nebylo tak smutné, tak bych se asi hodně smál.

R. Brzák 4.3.2019 16:34

Re: Povrchí, děcka,

To ale znamená zrušení státu - což je anarchokapitalismus.

Vybudovat stát, který bude opřen pouze o soudce, bude znamenat moc v rukou soudců. A ti budou mocí zkorumpováni - tomu se nedá vyhnout, jsou to lidé. Volený/vybíraný senát, který zmiňujete, bude opět jen místem moci, na kterém budou jedni závislí jakožto držitelé moci a druzí jakožto ti co budou na moc spoléhat. I jich se budou týkat všechny lidské přirozené danosti.

J. Schořík 4.3.2019 16:33

Re: pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

Anarchokapitalistická pravice v akci. Jediný pravicový sttá je neexistující stát :). Nechme to být, proberte to raději s Varadinkovou pane Brzáku, bez argumentačních faulů.

J. Venc 4.3.2019 16:33

Re: Červená kníhovna separatistická

Vymazat a nahradit animovanou, uvědomělejší verzí. By nekazila pokrokové nadšení ruské mládeže.

:-)

K. Berka 4.3.2019 16:30

Re: Čaputová

A Karel Gott je komunistický zpěvák a Svěrák st. byl v partaji a střežil šťastný spánek našich dětí, když sloužil na hranici!

R. Brzák 4.3.2019 16:29

pro pana Schoříka - ...pro skutečnou pravicovost musíte...

...přece musíte porazit

ty levičáky. Třeba Pinochet nebo Salazar, že jo? Nebo to bylo taky levicové? Zkuste přejít od vysokých myšlenek ke špinavé praxi."

To Vaše "přece" je důkazem Vašeho nepochopení. Kdo buduje moc nad druhými lidmi, nebo se snaží mocí druhé lidi potlačit (porazit), jako Pinochet či třeba nějaký revolucionář apod., se zpronevěřuje základnímu principu pravice - svobodě a odpovědnosti jedince. Jistě tedy není pravicový (tvrdím, že pravičák neexistuje). Pravicovou praxí je tedy jen a pouze budování osobní připravenosti na vše, co v životě je a co přináší. Mezi to patří i budování osobních vztahů založených na důvěře a lásce, nikoliv budování jakékoliv mocenské organizace. Samozřejmě, toto by znamenalo pravděpodobné zničení pravičáka v prvním konfliktu s již vybudovanou mocí (dobře to rozebírá i anarchokapitalismus v části o obraně země).

Pavičák může nanejvýš dočasně, pod vlivem okamžitého ohrožení, uzavřít spojenectví s dalšími pravičáky (na vyšší úrovni například spojenectví v NATO) a ve prospěch vyřešení konkrétního potenciálu ohrožení si zvolit nad sebou vůdce (tedy ustanovit organizaci). Ovšem to je potenciál rizika, že se tato dočasně vzniklá mocenská struktura stane trvalou - protože moc tak vzniklá začne korumpovat svého držitele i své zdroje - tedy jednotlivce, kteří si zvyknou (až se stanou závislými) na to, že je zde někdo/něco, co přebírá nějakou odpovědnost z jeho života (a nutně s tím i umenšuje svobodu). Takže ideální pravicová špinavá praxe (špinavá, protože poskvrněná nemožností dodržet základní princip) je přístup případový - "nastane problém, zvolí se moc, nalezne a uskuteční se řešení, moc se zruší."

Opakuji, ani anarchokapitalista, ani pravičák, nechce a nemůže chtít revoluci ani útočné násilí ani trvalou moc nad kýmkoliv. Proto také v dnešní realitě neexistuje. jen může být inspirací - ne k tomu, aby sebevražedně se někdo stal zničitelným individualistou, ale aby pod zorným úhlem svého ideálu umenšoval stát.

J. Schořík 4.3.2019 16:27

Re: Kdo byl na Prodigy

Prej zpěvák. Taková urážka..

J. Svoboda 4.3.2019 16:27

Re: Čaputová

36 rokou trestný sudca - po česky komunistický prokurátor ...

Pěkný den.

J. Schořík 4.3.2019 16:25

Re: Totalitní společnost budoucnosti.

Vy rpostě vůbec nemáte ponětí o čem mluvíte. ČR je právní stít vážená SPD. Není žádná cesta jak někoho zbyvit svéprávnosti bez toho, v podstě bez toho aby s tím sám souhlasil. Jestli měl někdo jiný většinu v obou konorách parlamentu a byl ochoten zajít až k žalobě pro neschopnost vykonávat faunkci z důvodu psychické choroby je věc jiná.

J. Havelka 4.3.2019 16:23

Re: Čaputová

Je to špatný, nad Tatrú budú hromy biť a Ficovi sa podebere riť.

K. Janyška 4.3.2019 16:21

Re: Ty články o Číně

Čína je jeden velký komunististický hnus... Dzp.

K. Janyška 4.3.2019 16:21

Re: Povrchí, děcka,

Ano, proto musíme opustit demokracii, tedy zločineckou vládu většin, aniž by si to lidé uvědomovali nebo dokonce to chtěli, že to tak je a musíme přejít k vládě skutečného vládce lidského světa, soukromého práva. To tvoří nejdůležitější součást našich myslí a řídí každého z nás 24 hodin denně. Až na pár procent nenapravitelných zločinců, kteří jsou většinou ve vězení nebo lidí mentálně postižených... Dzp.