4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Chtěli jste Kosovo? Máte Jižní Osetii!

Přesto, že zcela nepochybně budeme číst a slyšet o posledních událostech na Kavkaze spousty komentářů typu „Rusové vpadli do Gruzie“, neměli bychom přehlédnout zcela zjevnou podobnost mezi nedávnou situací a nedávnými událostmi v Kosovu a srovnávat je se současnou situací v Jižní Osetii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
grr 11.8.2008 13:55

Džugašvili, rodák z Gori

by měl ze Saakašviliho radost. Ostatně Gruzínci dodnes svého Stalina oslavují jako velkého vůdce. Pomatenej národ.

www racek 11.8.2008 13:57

Re: Džugašvili, rodák z Gori

kdyby jen gruzínci ... tohle maj s rusy společné. ostatně, stalinův otec byl osetinec, berija abcházan.

grr 11.8.2008 14:02

Re: Re: Džugašvili, rodák z Gori

No.....malýho džugašvilíka fotr prý mlátil a pak byl sám zabit při rvačce v hospodě. To jsou nezvladatelný temperamenty a bušisko to moc dobře ví. Teď akorát toho blba zesměšnil před celým světem, nahnat ho do války a pak mu nechat nafackovat puťkou. Hoši se zřejmě nuděj....

Kladrfonc 11.8.2008 13:55

Ten sysel

se taky se*e do všeho. Ale nejlíp se cítí v podnájmu za levný peníz:-D

Walter 11.8.2008 13:55

Souhlas

Je to jasné a logické. Kdo to nechce slyšet, tak se sám obelhává falešnými představami spravedlnosti z jedné strany a peklem strany druhé. Ale chce to jen dívat se okolo sebe, číst více zdrojů a podívat se na dějiny. Nevzdělanost je pohodlná a vede k unáhleným nesprávným závěrům.

Ivan Nový 11.8.2008 14:08

Waltře,

co bychom měli dělat proto, aby se sem Rusové nedostali nikdy zpět? Jaké konkrétní kroky navrhujete?

Fanda 11.8.2008 13:54

Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

Jste pro urychlené přijetí eura v ČR?

Ano - 26%

Ne - 74%

Celkem hlasovalo 11567 čtenářů

www racek 11.8.2008 13:58

Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

hmm, já viděl opačné ankety , taky stejný poměr, ale obráceně ...

Real 11.8.2008 14:04

Re: Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

Ukaž zvracku,to by mě docela zajímalo ;-D;-D;-D

http://www.novinky.cz/

www racek 11.8.2008 14:45

Re: Re: Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

až se budeš chovat slušně, pytlíčku, možná že ti odpovím.:-D

jarda 11.8.2008 14:08

Re: Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

ono j eto celko jedno ... ale je zajímavé, že už i "podnikatelům" dochází, že v případě otálení zůstanou "na ocet" :-((   ... opět se ukazuje, že politické kroky této vlády jsou v rozporu s hospodářskými zájmy voličů ODS :-(((

Real 11.8.2008 14:10

Re: Re: Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

Ty seš blbej jak daleko vidíš to nechtěj voliči socbolševiků ;-D

jarda 11.8.2008 14:16

Re: Re: Re: Re: Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

aha ... Klaus, Topolánek, Bendl ... to ale mají zase v té ODS až moc velkou demokracii - volit opozici :-)))

Miloš 11.8.2008 13:53

Komu vyhovět , -komu ne ???

Mladá Fronto DNES : Dnes Gruzie, koho dáme Rusům zítra.

Do toho mě Fronto nepleť, já nikomu nikoho nedávám. Již Osetii dal Gruzii Stalin a tenkrát se nesměl nikdo ozvat, sic by ho popravili. Dnes se ozývají a chtějí k Rusku.  V Kosovu chtěli odtržení, dostali ho. Jestli je nějaké spravedlnost, tak by se mělo měřit všem stejně.To vědí třeba Španělé a proto Kosovo neuznali, neboť pak my měli dát samostatnost Baskům. Kdo rozhoduje o tom , které požadavky menšin se mají vyřídit a které ne ??

rfef 11.8.2008 13:54

Re: Komu vyhovět , -komu ne ???

přece ropné zájmy USA

westík 11.8.2008 13:57

Re: Re: Komu vyhovět , -komu ne ???

a Ruska .

www racek 11.8.2008 13:55

Re: Komu vyhovět , -komu ne ???

někdo to přece rozhoduje ...

Marat 11.8.2008 13:52

Malí dotaz S.Křečku.

Stanislave Křečku,jak dlouho patří Kavkaz k Rusku? Tedy nejen Abchazie a Osetie,ale i Gruzie?

Staly se tyto země dobrovolně části Ruska?

loula 11.8.2008 13:54

Re: Malí dotaz S.Křečku.

Ano, tato otázka se vyslovit sluší, stejně jako otázka, jak dlouho patří Osetie ke Gruzii.

huhu 11.8.2008 13:55

Re: Malí dotaz S.Křečku.

marate, ty si raději zavzpomínej jak ti tvoji bojovali za WWI na Kavkaze.

Rusové byli za kavkazských válek křesťanskými národy vítány jako osvoboditelé od muslimů a dodnes třeba Arméni, ale i Osetinci (kteří do Ruska utíkají do bezpečí) je považují za ochránce.

Marat 11.8.2008 14:18

Re: Re: Malí dotaz S.Křečku.

Huhu jsi ocas! ! Oni také exIstovali za II.světové války i dvě Ruské dobrovolnické divize SS.To že ČešI nepostavIli žádnou divizí SS,tak to není českou zásluhou,ale jen zásluhou samotného Hitlera.Ale i tak v divizích SS bojovalo dosti českých dobrovolníku,což vlastenečrí historici a nejen historici zamlčují.

Víš Huhu,tady jde o to,zda do toho Ruska utíkají opravdu Osetínci,jestli to nejsou Rusové kteří  tam nalezli za Stalina.Ono nejen v Osetií,ale v jiných územích a nejen na Kavkaze  je spousta Rusu a ty když je potřeba,tak zapřou že jsou Rusové.Tak co tedy Huhu máš proti tomu,že i Hitler vzal pod svou ochranu Sudetské Němce a nakonec i ty kteří byli roztroušení po celích Čechách a Moravě?

Víš Huhu,já nejsem ani proněmcký ani tak protičeský jak si někteří zaslepení vlastenci a vlaternčíci myslí.Mě je národnost vedlejší.Já jen tvrdím ,že češi nejsou lepší a že dokáží být dalko horší,jak třebas ti Germáni.Chápeš chlapče.

Bivoj 11.8.2008 15:03

Re: Re: Re: Malí dotaz S.Křečku.

Kdyby se kolo dějin obrátilo, tak by nacisté z Čechů mohli vytvořit celý armádní sbor, který by vynikl chrabrostí v trestných výpravách proti ruskému obyvatelstvu. Takoví jsme my hrdinové (sviňáci/.

www racek 11.8.2008 13:56

Re: Malí dotaz S.Křečku.

no, marate, poslední gruzíský car někdy 18 století ... kníže bagration, jejich potomek, už bojoval u slavkova za rusko ...

Marat 11.8.2008 14:22

Re: Re: Malí dotaz S.Křečku.

Ale jistě racku.On také vevoda Fridlatskáný (Valštejn) bojoval po Bitvě na Bílé Hoře za Habsburskou monarchií a zíslal hodnost nejvyšího velitele armády Rakouska.Co je na tom?

www racek 11.8.2008 14:58

Re: Re: Re: Malí dotaz S.Křečku.

no jenom to, že u slavkova byl bagration už rus. mimochodem, měl krásnou ženu, za kterou mu chodil metternich ... měl s ní i dítě  :-D

Water 11.8.2008 13:57

Re: Malí dotaz S.Křečku.

Je to poněkud demagogické, nezdá se Vám.

Karel 11.8.2008 13:59

ěši se mohli přetrhnout, aby se DOBROVOLNĚ stali součástí Grossdeutsches Reich...

Karel 11.8.2008 13:52

Pokračováním Topolánkovsko-Schwarzenbergské zahraniční politiky nyní bude důraz na samostatnost Jižní Osetie,

což ruské bombardéry a tanky rády umožní.  Takže naše vláda - analogicky podporující Kosovany, sudestké Němce - musí podpořit Rusy.

Mám s tím určité vnitřní problémy, ale pravdu, ale opravdu,  měl Klaus (a Zahradil), když říkal, že Kosovo je nebezpečný precedens..

AndyO 11.8.2008 14:01

Re: Pokračováním Topolánkovsko-Schwarzenbergské zahraniční politiky nyní bude důraz na samostatnost Jižní Osetie,

Precedens přicházející 17 let poté. ;-D

Naše vláda nemusí podporovat nikoho. Zatím jsem si nevšimla, že by nějak podporovala sudetské Němce- kde jste k tomu přišel? Poslední kdo jim lezl do zadnice byl Paroubek s omluvami sudetským socanům.

wiedo 11.8.2008 13:50

Rusové nastolují spravedlnost!

Jo, jo Rusové nastolují právo a spravedlnost, chrání utištěné národy a prosazují dělnicko-rolnické vlády. Vděčně na spásné ruské tanky vzpomínají Češi, Maďaři, Litevci, Lotyši, Estonci, Rumuni, Finové, Afghánci, dederóni v 53, Čečenci a nyní i Gruzíni. Ať jim vládne car, Lenin, Stalin, Brežněv, Jelcin či Putin, stále jsou ohrožením pro svobodu i holý život všech svých sousedů. Měli bychom si uvědomit, že Rusko je pro svobodný svět nepřítelem.