16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Chovanec si šolichá Zemana

Po volbách se může stát cokoli a nikdo si nemůže být jistý ničím. To dobře ví ministr vnitra Milan Chovanec. Ten v tom umí chodit, tento účastník Lánského puče, který včas zařadil zpátečku a zasunul se do řady a v posledku se snažil na sebe upozornit bojovými pokřiky, u nás naposledy slýchanými v kině, když dávali Vinnetoua.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 2.10.2017 11:47

Re: Volby v SRN vnesli zmatek do ČR

Ale voliči jo.

O. Uživatel 2.10.2017 11:39

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 2.10.2017 9:12

RYS UŽ JEDE NA VYSOCE KAKAOVOU ČEKULÁDU

:-)))

:-)))

F. Šimek 2.10.2017 10:26

Re: RYS UŽ JEDE NA VYSOCE KAKAOVOU ČEKULÁDU

nejen pravou kakaovou ČEKULÁDU, ale taky "pravej" TUZEMÁK"- Z BOŽKOVA-MARSHALA-DRAKA a dalších super "výrobků" ! Může se z nich maximálně posrat, nebo poblejt.....!!!

R. Neveselý 2.10.2017 10:31

Re: RYS UŽ JEDE NA VYSOCE KAKAOVOU ČEKULÁDU

Obojí, Franto. Obojí :-))

O. Uživatel 2.10.2017 10:35

Uživatel požádal o vymazání
R. Neveselý 2.10.2017 10:39

Re: :))))

Věnuj se řízení vrátnice, Desperáte :-))

F. Šimek 2.10.2017 10:46

Re: :))))

ponocnej neřídí vrátnici. Jen poslouchá rozkaz velitelky vrátnice....přines-podrž-dojdi-na nic nešahej- pádluj proti proudu z budějc až do Rožumberka. Jestli na to máš (asi sotva), tak kooonečně založ rodinu, abys věděl, že se dítě rodí za DEVĚT měsíců....UF !!!

O. Uživatel 2.10.2017 10:48

Uživatel požádal o vymazání
F. Šimek 2.10.2017 10:59

Re: :))))

na rozdíl od tebe-"ponocnej" sem byl ny vojně. Dokonce radista. Vím, co je to šifrák, ale nikdá sme takovej šifrák neřešili...!!! Je vidět, že ten tvůj soudruh měl pravdu, když říkal : učit se učit se !!! Kdo to byl.....KALOUSEK ???

O. Uživatel 2.10.2017 11:02

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 2.10.2017 10:47

Uživatel požádal o vymazání
F. Šimek 2.10.2017 10:40

Re: :))))

ponocnej-už umíš počítat do DEVÍTI ?

O. Uživatel 2.10.2017 10:46

Uživatel požádal o vymazání
A. Alda 2.10.2017 9:05

Chovance beru vážně a docela si ho i vážím.

Škoda, že kandiduje za ČSSD, a tak ho nemohu volit. Rád bych mu svůj hlas dále, ale té jeho partaji ne, protože v ní výrazně převažují lidé, s kterými bych nechtěl mít nic společného.

Fakt mne mrzí, že je Chovanec v ČSSD.

M. Prokop 2.10.2017 9:08

Re: Chovance beru vážně a docela si ho i vážím.

A to mně zase ne. Podobní křiváci do ČSSD pasují co příslovečný Jandák na hrnec.

M. Moravcová 2.10.2017 9:23

Re: Chovance beru vážně a docela si ho i vážím.

Podrazácký a vyčuraný Chovanec se mi vůbec nelíbí. Ve své funkci dělá to, za co je placený + stranické a mezistranické tanečky. Jako člověk fuj.

M. Varadinková 2.10.2017 10:37

Re: Chovance beru vážně a docela si ho i vážím.

Souhlas.

M. Berka 2.10.2017 8:57

Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

U národů předpokládáme právo na sebeurčení. Ale mohou se třeba Pražáci odtrhnout??? U vstupu do mezinárodního svazku např. EU předpokládáme referendum. Musí existovat i možnost vystoupit - asi také referendum. Při vstupu vás ten zbytek musí také chtít...

Problémy budou při národnostní promíchání - menšina většina, není moc jasné, jak toto řešit. Tedy podle mne. Ale rozhodně není řešení poslat na vlastní obyvatele armádu. 2,6 milionu separatistů v Katalánsku??? DIvné. A mám obavu, že "import migrantů v EU" tento problém ještě zhorší... Možná je to cílem???

A. Trick 2.10.2017 9:02

Nárok na sebeurčení

je velmi vhodný ve státech našich protivníků (Rusko). Nárok na sebeurčení ve státech "bratrských" (Španělsko) je popřením demokratických principů.

O. Uživatel 2.10.2017 10:33

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 2.10.2017 11:19

Re: Nárok na sebeurčení

Každý kdo není zatížen ideologickými předsudky, ekonomisto.

M. Prokop 2.10.2017 9:11

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Klademe, předpokládáme, .. - vy, a kdo ještě?

I. Břízová 2.10.2017 9:24

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Tedy, nemohu říct, že bych s panem A.Trickem ve všem souhlasila, ale tohle se mu náhodou docela povedlo.:-))

M. Prokop 2.10.2017 9:51

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Reakce byla na pana Berku.

Co se Tricka týče, tam jenom tiše závidím, jak to má ve složitých záležitostech jednoduché. :-P

A. Trick 2.10.2017 11:07

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Co je na tom složitého Prokope?

M. Prokop 2.10.2017 11:22

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Pro vás zřejmě vše.

A. Trick 2.10.2017 13:28

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Pokud používáte klapky, nic pro Vás složitého být nemůže.

J. Anděl 2.10.2017 9:33

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Každý to vnímá trochu jinak. Pro mě je "právo" pro národ už tak trochu metafyzika. Dovedu rozumět v jisté míře právům jednotlivce. Ale národa? To neumím pojmout.

Stejně tak, či právě proto, jsem právu na sebeurčení u národů nikdy tak úplně nerozuměl. Ale máte pravdu, říká se to tak často, až to člověk má tendenci považovat za neoddiskutovatelný fakt. Dokonce si myslím, pokud si dobře pamatuju, že jsem tomu zamlada taky věřil :-)

M. Prokop 2.10.2017 9:53

Re: Klademe otázky, které nemají jedno řešení...

Ono je to prakticky právně nedefinovatelné a nebohý profesor Wilson vůbec netušil, co otevírá, když s tím přišel.

Na druhé straně, v konkrétních případech většinou člověk alespoň tuší, co by bylo správné, nebo alespoň nejméně špatné.