16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Chodí pešek okolo

Není to pešek, je to hrozba předčasných voleb a o víkendu ji použil Andrej Babiš. V nedělním politickém striptýzu na TV Prima si na to téma zanaříkali Milan Chovanec za ČSSD a Jiří Pospíšil za TOP 09 s tím, že jde ze strany Babiše o taktický krok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tolman 5.2.2018 11:29

Všichni nekradou

Andrej Babiš vstoupil do politiky se sloganem, že všichni podnikatelé kradou. Podle zvýšené aktivity finanční správy to vypadá tak, že měl na mysli zejména malé firmy a živnostníky, kam cílí největší záběr státní represe. Agrofert tyto problémy nezná. Za posledních šest let holding navštívila jediná daňová kontrola, a to ještě vynucená v souvislosti s šetřením korunových dluhopisů.

A. Trick 5.2.2018 11:34

Re: Všichni nekradou

Ani "Vidlemont" za ministra dopravy Řebíčka (ODS). Pan ministr si to dokázal "ošetřit".

A. Trick 5.2.2018 12:16

Překlad

"Vidlemont" = Viamont. Řebíčková firma, které se za doby svého ministrování papírově "vzdal". Viamont za jeho ministrování velmi zbohatnul na železničních, silničních a jiných stavebních zakázkách financovaných státem. Po dalších volbách se Řebíček Viamontu opět ujmul. Asi před třemi lety tu firmu Řebíček Viamont prodal firmě Strabag Rail.

A vy furt o Babišovi.

M. Vondráček 5.2.2018 12:24

Re: Překlad

Kradl Novák, Babiš může taky ?? Zajímavá logika ...

A. Trick 5.2.2018 12:32

Re: Překlad

Jste popleta. Proti Řebíčkovým miliardám kradl Babiš v milionech. Koho přísně potrestáme?

P. Harabaska 5.2.2018 12:47

Re: Překlad

Čili kradl-li Pepík, máme zapomenout na to, že Vašek kradl taky? Zajímavá logika ... Túdle, núdle. To by se někomu hodilo. Ať zavřou všechny, kdo to zasluhuje. Furt se tady říkalo Padni-komu-padni!

V. Pavelka 5.2.2018 23:07

Re: Překlad

TV Seznam , pokračování dehonestace Babiše . Slonková, Kubík, břídilsky klikatá upoutávka ,doklad jak z ničeho obvinit někoho .Sestříhané účelové šoty , nedůstojné

P. Harabaska 6.2.2018 12:49

Re: Překlad

Opkuji, ať zavřou každého, kdo je vinen bez ohledu na barvu košile. ČT = Žumpa I, Seznam TV = Žumpa II.

M. Varadinková 5.2.2018 11:37

Re: Všichni nekradou

To "podnikatelé" jste si tam ovšem vsunul Vy sám, fejkaři. Babiš tím "všichni" myslel především politiky a úředníky. Ne snad, že bych s tím jeho "všichni" souhlasila, ale nesouhlasím ani s Vaším fejkováním.

P. Hlosta 5.2.2018 11:39

Re: Všichni nekradou

Vsunout slovíčko není problém ;-)))

M. Prokop 5.2.2018 11:44

Re: Všichni nekradou

Politiky jako je on, úředníci jako Janeček?

M. Varadinková 5.2.2018 11:56

Re: Všichni nekradou

Sebe určitě nemyslel, sebe za politika přece nepovažoval (ani nevím, jestli dnes už považuje:-)))), a pokud jde o úředníka Janečka, tak nevím, kterého myslíte.

M. Pesat 5.2.2018 11:25

reakce na P.Hlosta

"Je to sice celosvětový jev, leč u nás potuplovaný dřívějším socialismem a lidskou zkušeností jak se dělá špína na lidi."

Tak drive bych s vami souhlasil, dnes vim ze to se socialismem nema zadnou souvislost. Kdyz se podivatae do USA, kde do poslednich prezidentskych voleb vzdy platilo, ze se uznava vysledek svobodnych demokratickych voleb a vitez ma 100 dni tzv. hajeni. A konfrontujete to s hysterickou protitrumpovskou stvavou kampani, kdy mu nedali ani vterinu hajeni. Tak to jsem definitivne pozbyl duveru v tzv. demokraticky zapad a jeho tzv. hodnoty. Kdyz k tomu pripocitate zahranicni politiku USA/NATO/zapadu za poslednich cca 25 let, tak vse jde down the water :-( .

Cest :-(

R. Brzák 5.2.2018 11:34

Re: reakce na P.Hlosta

To, co popisujete, není krizí demokracie, ale krize svobody a odpovědnosti. Protože demokracie je pouze metoda. Když ji používá svobodný a odpovědný člověk, tak je schopen přijmout i to, že jeho idea ve volbách neuspěla. Ovšem člověk, který je závislý (na státu, přičemž závislost je nejen fyzická, ale i psychická), se proti výsledku, který se mu nelíbí, bouří. A nelíbí se mu proto, že má strach, co s ním bude, co bude s jeho světem, když bude (do dalších voleb) vládnout ten někdo protivný...Svobodný člověk samozřejmě také není nadšen, když mu má vládnout takový, řekněme Babiš. Ale ví, že jeho štěstí závisí více na něm samotném - není závislé na státu. A proto svobodný a odpovědný člověk (což je vždy pravičák) snáze přijme demokratické rozhodnutí většiny, svých sousedů.

To, co dnes děje, je jen symptomem, jak velká část společnosti i těch nejsvobodnějších zemí je levicová, socialistická, na státu závislá...

P. Hlosta 5.2.2018 11:43

Re: reakce na P.Hlosta

Perfektní! Toto bych přijal i jako svou odpověď, jen lituji, že já nejsem její autor. ;-)

M. Prokop 5.2.2018 11:54

Ano, ale ....

"Svobodný člověk samozřejmě také není nadšen, když mu má vládnout takový, řekněme Babiš. Ale ví, že jeho štěstí závisí více na něm samotném - není závislé na státu. "

Pokud na něj ovšem "naši" nekleknou. :-P

R. Brzák 5.2.2018 12:06

Re: Ano, ale ....

jestliže je stav společnosti takový, že umožňuje "našincům zakleknutí", je odpovědné (a svobodnému člověku náležející) se na takovou eventualitu připravit. I pro takové situace lze mít připravenu strategii nebo taktiku. Ovšemže tak připravený člověk asi vůbec není - ale to znamená, že není žádný odpovědný a svobodný člověk zde...

I. Mertl 5.2.2018 10:50

Vina a trest

ĆSSD, která mi neleží na srdci, pyká za tyto činy: 1. vytažení Babišova projektu na ovládnutí státu ANO na vládní výsluní; 2. neodmítnutí vládní spolupráce s Babišem při prvním vynoření problému s Čapím hnízdem (pozdě ale přece); 3. způsob provedení "rozvodu" s následným zmizením Sobotky (jakoby viníka pro veřejnost). Dnešní situace je nevyhnutelným důsledkem těch chyb, které lišák Babiš beze zbytku využil. A stále využívá. A kdokoli tam s Babišem vleze, bude sežrán stejně jako ČSSD. Určitou, malou, nadějí jsou předčasné volby, které však pravděpodobně vyhrají Babišovy miliardy, zvláště když jistá část národa Andreje bere za Mesiáše a vymítače Ďábla.

J. Vobr 5.2.2018 10:59

SOUDRUH SKÁLA VULGO MERTL ANALYZUJE

Dobře zeštudovaný !!!

:-)))

V. Hájková 5.2.2018 11:12

Re: SOUDRUH SKÁLA VULGO MERTL ANALYZUJE

Proč píšete - tyto ubohé slinty o p. Mertlovi !

P. Hlosta 5.2.2018 11:00

Re: Vina a trest

A v čem vězí tedy ta síla Babiše, že všecky sežere?

Myslíte že by bylo lepší Babiše dostat do pozice, jako u komunistů, kdy se řeklo, že s komunisty se nemluví a pak za nimi lezli všichni potajmu škemrat o podporu? Já si také myslím, že kauza Čapí hnízdo byla účelově politicky vytáhnutá, akorát časově to špatně odhadli.

Máte pocit, že se cosi kladně změní, když konečně toho Babiše třeba i zavřou?

R. Brzák 5.2.2018 11:04

Re: Vina a trest

pochopitelně mediální a finanční moc, doplněná o populistické přerozdělení peněz daňových poplatníků tam, kde velký vožď ucítí voličský potenciál...

V. Novák 5.2.2018 13:38

Re: Vina a trest

Jak se projevuje ta mediální moc? Nevšiml jsem si, že by MfD nebo lidovky nějak plédovaly za nevydání Babiše a Faltýnka, za ukonžení kauzy s Čapím hnízdem, že by ji rozmazávaly méně než jiné deníky. Nebo že by podporovaly ANO.

Tak v čem ta moc spočívá?

R. Brzák 5.2.2018 11:06

Re: Vina a trest

že by se něco v zastupitelské demokracii mohlo změnit pozitivně, je trošku naivní. Ale lze zabránit pokračující oligarchyzaci - koncentraci moci v rukou jednoho člověka. A to je jeden ze základů demokracie a svobody.

J. Vobr 5.2.2018 11:06

PROF.FIALA JE DRUHÝ VÍTĚZ !!!

To je nutno respektovat !!! Předsedu PS by si zasloužil !!!

:-)))

M. Berka 5.2.2018 11:15

Re: Vina a trest

Babišova moc stojí na tom, že národ prohlédl nekalé praktiky předchozích let. Především to, že kdo byl u moci bezostyšně kradl... Kmotři a tak. Takže na "čisté" pohnůtky přestal věřit a politiku vidí jako mafiánský boj o koryta... V tomto ohledu vidí změnu vlády a polických stran pouze jako výměnu jedné mafie za mafii jinou...

A o tom to je...

R. Brzák 5.2.2018 11:24

Re: Vina a trest

tož pokud národ prohlédl, je tristní, že zároveň přehlédl kmotrovskou podstatu toho borca, co mu nastavuje to divadelní kukátko, co se jím dívá...

M. Berka 5.2.2018 11:27

Re: Vina a trest

Viz předposlední věta...

M. Prokop 5.2.2018 11:28

Re: Vina a trest

Tak pravda, Bureš sice bezostyčně kradl, ale jen s pomocí těch u moci. Teď už to má snazší.

R. Brzák 5.2.2018 11:02

Re: Vina a trest

dnes mimořádně plný souhlas!

Jen jsem opatrný optimista - stran předčasných voleb. Ovšem můj optimismus vychází z předpokladu, že se v předčasných volbách "chytí za nos" strany "pravicové" (těžko je zde pohledat) a vytvoří vůči ANO (vůči Babišově mediální, politické a finanční moci) volební spojenectví - vytvoří jeden subjekt na základě nejzákladnější myšlence - pravicové - to je svobodě a odpovědnosti. Pokud toho nebudou TOPka, ODSka, Lidovci a Svobodní (plus cca desítka ministran včetně Realistů) schopni, skutečně si je Babuiš namaže na chleba...