3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Cesta za okraj

Na okraji české politiky Václav Klaus se svým institutem už je, v úporností lepší věci hodnou se dere za okraj. Jeho instituce podpořila vznikající uskupení Alternativa pro Česko. V prohlášení Klausova institutu se praví, že občané postrádají odpovědný, spolehlivý a solidní politický subjekt. Ten vidí ve vznikající Alternativě pro Česko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 11.5.2016 19:14

Re: Já to říkám už cca 20 let!

ČT není Čechů, je EU. Kdo to nevidí, nerozumí věci... Dzp.

J. Kanioková 11.5.2016 19:32

Přesně... :))))))

S. Lazárek 11.5.2016 19:15

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Zatím má Zeman jako hlásnýho troubu Ovčáčka, teď by měl celou telku a ze zákona.

M. Varadinková 11.5.2016 19:20

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Nejde o to, jestli stát potřebuje televizi. Máte pravdu, nepotřebuje. At ji klidně obratem zprivatizuje.

Ale to zlo se jmenuje televize veřejnoprávní. Protože jsme povinni to financovat my všichni de facto soukromé, nikým nevolené pravdoláskařské partičce, která nám za naše peníze lže a škodí a je přitom neodvolatelná.

Menším zlem bude, když si nalijeme čistého vína a budeme vědět, že to je hlásná trouba státu, tedy momentální vlády, kterou ovšem příště můžeme nezvolit.

S. Lazárek 11.5.2016 19:14

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Zase byste znárodňovali? Už s tím dejte pokoj, jednou stačilo.

M. Varadinková 11.5.2016 19:22

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Takže přiznáváte, že je ta televize privátní. Proč mám potom na ni přispívat já?

S. Lazárek 11.5.2016 19:28

Re: Já to říkám už cca 20 let!

To jsem někde napsal? Máte zajímavou zálibu vkládat lidem do úst slova, která nebyla nikdy vyslovena a pak se na nich točíte dokola. Tohle umí jen baby.

Privátní samozřejmě a přispíváte na ní stejně, jako přispíváte na Kajana, Kajínka, Roubala, manžele Svobodovi atd, protože prostě musíte, stejně tak, jako musím já. Pokud má pan president ujímání z toho, že nemůže v televizi říkat slovo bunda, bude muset přijmout stávající pravidla hry. jako demokrat tyto principy jistě bude ctít.

S. Lazárek 11.5.2016 19:28

Re: Já to říkám už cca 20 let!

....samozřejmě není......

M. Varadinková 11.5.2016 19:41

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Napsal jste "znárodňovat" a znárodňovat lze pouze privátní. Nikoliv to, co státu patří tak jako tak, jen si to pro sebe ukradla jedna partička.

Není pravda, že na televizi přispívám stejně jako na vězně. To by platilo právě tehdy, pokud by byla placená ze státního rozpočtu. A po tom právě Zeman volá. Není sebemenší důvod, proč by se kvůli televizi měla vést další extra vyběrčí agenda a pěstoval se mýtus o jakési "veřejnoprávnosti", když o nějaké objektivitě, nestrannosti či vyváženosti nemůže být v případě ČT vůbec řeč.

S. Lazárek 11.5.2016 19:43

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Pak je Zeman prostě blb, který neví co mluví a Vy s ním jen souhlasíte. To bude asi ono, máte pravdu.

M. Varadinková 11.5.2016 19:48

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Já to říkám už dvacet let, dlouho před Zemanem, a vím moc dobře, co mluvím.

Že s tím dnes přišel i Zeman, je chvályhodné.

S. Lazárek 11.5.2016 19:52

Re: Já to říkám už cca 20 let!

A jak to uděláte, vy dva revolucionáři?

J. Franke 11.5.2016 19:52

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Jako by to nebylo jedno. Pokud se koncesionářské poplatky zruší a místo nich se ČT bude platit z rozpočtu, bude se muset někde zvednout danění, aby na to bylo.

Pak ovšem ČT budou platit jen ti, co platí daně a nikoliv ti, co z daní žijí. Paradoxně pak zaplatí vysílání cca 2 mio lidí, kteří tvoří daně a zbytek obyvatel ji bude mít zadarmo. To je správné?

S. Lazárek 11.5.2016 19:57

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Ano, tak je to zřejmě podle paní Varadinkové a Zemana správně, přesně tohle je zestátnění.

M. Berka 11.5.2016 19:57

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Význam "extra" výběrčích položek spočívá především v tom, že se vám zdá, že paltíte málo. Platíte daň ze mzdy, platíte DPH, platíte pojištění, platíte za odpad a tak dále a tak dále... Když to všechno sečtete vypadnou vám oči z důlků, ale každá ta položka sama o sobě je jenom drobnost.

A v tom spočívá právě ta FINTA.... :D :D :D.

K. Janyška 11.5.2016 19:16

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Věřejné právo značí vládní právo. Jsou to pravidla vládnutí. Samotný název už je podvodem... Dzp.

I. Břízová 11.5.2016 19:37

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Jakože, kdyby byla státní, tak se budou v ovládání střídat strany všechny? Když teď ovládá jenom ta TOPka?

S. Lazárek 11.5.2016 19:44

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Pravdoláskaři jsou rafinovaní a schovávají se v podstatě všude. Od ostatních lidí je umí oddělit jen paní Varadinková.

M. Varadinková 11.5.2016 19:45

Re: Já to říkám už cca 20 let!

Bude hlásnou troubou vlády. Dnes této, zítra jiné, kterou si zvolíme. Všichni budou srozuměni s tím, že je hlásnou troubou vlády a podle toho bude každý s těmi informacemi zacházet. Nebude předstírat a lhát, že je nestranná, vyvážená a blablabla, když není (nikdy nebyla).

Nebo ji stát může zprivatizovat.

M. Varadinková 11.5.2016 19:03

Nenávist zdarma není zdarma

.....Lukáš Houdek z HateFree Culture ParlamentnímListům.cz sdělil, že rozpočet čistě jen na HateFree Culture v roce 2015 byl celkem zhruba 9 086 457 korun. Celkový tříletý rozpočet čistě jen pro HateFree Culture je na aktivity 7,63 milionu a na vysílací časy, inzerci (sem spadá i část dalších aktivit projektu, nejen HFC) je 9,88 milionu .Celkem tedy 17,51 milionu.....

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Zvrhlost-Cunarny-Pelikan-Sabatova-Marxova-Dienstbier-Zjistili-jsme-kolik-milionu-vas-stoji-vladni-projekt-HateFree-proti-nenavisti-a-tohle-nam-rekli-Belobradek-Keller-ci-Okamura-435093

M. Berka 11.5.2016 19:15

Re: Nenávist zdarma není zdarma

Tady by mne dost zajímalo, kdo vlastně rozhoduje o tom, který feťák dostane dotaci ze státního rozpočtu. Já slyšel cifru 30 000 000,- Kč. proč to nejde na školky, klokánky nebo domovy důchodců?

J. Kanioková 11.5.2016 19:36

Brr..

Orwelliáda..

M. Starý 11.5.2016 19:00

Moskevské protokoly vs. Lisabonská smlouva

Aston se snad už definitivně zbláznil. Copak u podpisu LS držel někdo Klausovi pistoli u hlavy? Mohl nepodepsat, mohl abdikovat - zvolil podepsat. A teď je mlží a plácá... nakonec nic nového.

D. Polanský 11.5.2016 19:08

Re: Moskevské protokoly vs. Lisabonská smlouva

To by nebyl Klaus. Stačí si vzpomenout, jak stáhnul ocas před železničáři. Teď si hraje na hrdinu.

K. Janyška 11.5.2016 19:13

Re: Moskevské protokoly vs. Lisabonská smlouva

Co kecáte ? Kdyby nepodespal VK, podepsal by jiný. Ale pravda je, že by mu to na hodnotě nejkvalifikovanějšího a nejznámějšího odpůrce EU určitě přidalo. Byl však poslední ze všech a byl prezidentem České republiky, ne soukromého klubu a všichni ho k podpisu smlouvy tlačili, až vy ho před psachitra hnali. Dobytek socialistický zločinný... Dzp.

J. Kanioková 11.5.2016 19:38

Trapný komentář..

M. Berka 11.5.2016 18:53

Diskuze se nějak přiostřuje...

Nemám otázky !!!!

K. Janyška 11.5.2016 18:26

Astone, na okraji vzdělanosti a zdravého rozumu se

pohybujete vy, ostatní, ne Václav Klaus. Ten ví přesně co říká a já, mimostatní, s ním téměř stoprocentně souhlasím. Je to tou kompozitivní teorií, o které všichni víte velký kulový a kterou my dva ovládáme. Já ještě lépe, než on.. Dzp.

R. John 11.5.2016 18:29

Ahój.. Kikčův ocásku...

.... a co svěrače..? ovládáš ještě ? .. :-)

K. Janyška 11.5.2016 18:42

Re: Ahój.. Kikčův ocásku...

Rudý tlustý buzíku, co je vám po tom ? Koukám, rudé hovado, že s nimi máte problémy. Bodejť, při vašem způsobu života. A bacha na AIDS, nějak se vám to tu v poslední době rozáhlo, rudý teplý debile ... Dzp.