Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Cesta správným směrem s křížkem po funuse
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Forman 6.2.2013 10:50Re: Píšete blbiny Astone. Vy radši soudce Berku, že? |
M. Moravcová 6.2.2013 11:33Re: Píšete blbiny Astone. Blbej nebo navedenej? |
J. Forman 6.2.2013 12:02Re: Píšete blbiny Astone. Berka? Ne, jen amnestovanej. |
M. Moravcová 6.2.2013 14:48Re: Píšete blbiny Astone. Tak jsem uhodla, to první. Ale Vy se tím stejně trápit nebudete, tak je zbytečné Vás na to upozorňovat. |
Z. Švrček 6.2.2013 9:34Astone, Astone. P.Štěpánek vám musí ležet v žaludku, jako ostatně mnohým dalším, když používáte takovouhle "protidemagogii". Jasně, že Klaus justici profackoval a ani to v ústavě být nemusí! V tom co P.Štěpánek napsal vidím velice hodně pravdy a celá hysterie kolem amnestie nebyla o amnestii, byl to hon na Klause - včetně reakce těch pitomů starostů a dalších, co sundávali jeho obraz (někteří jej sundali již dávněji před amnestií, jako třeba pan radní ČTÚ Ondřej Malý). Četli jste vůbec někdo to "rozhodnutí o amnestii"? Já se Štěpánkem souhlasím, ostatně o mediích a novinářích si myslím své a neustále znova a znova mne v tom záporném názoru utvrzují. Kampaně kolem amnestie, či volby presidenta nebyly výjimkou. Velice dobře vyjádřili názor na kausu "fotovoltaika" pánové Schuster a Udatný níže v diskusi a zbytečně bych cokoliv dodával. |
J. Forman 6.2.2013 9:36Re: Astone, Astone. Copak, copak? Taky máte slabost pro hospodářskou kriminalitu? |
O. Uživatel 6.2.2013 9:41Uživatel požádal o vymazání |
J. Forman 6.2.2013 9:43Re: Astone, Astone. Copak, copak? Taky máte slabost pro hospodářskou kriminalitu? |
E. Heusinger 6.2.2013 9:22Astone jste demagog svalovat vinu na předraženou EE z FVE je stejné jako spílat Alfredu Nobelovi za světové konflikty, protože vynalezl dynamit. Zelené jsem volil a volit budu. Na "doporučení Pražáků" se na venkově nebere zřetel. |
J. Balcar 6.2.2013 9:32Re: Astone jste demagog Ze všeho nejvíce mě mrzí, že není možno voličům zelených nařídit, aby si kupovali výhradně tu drahou elektřinu z fotovoltaických a větrných elektráren a aby jim žárověnka svítila jen když je dost světla, nebo fouká větřík. |
J. Balcar 6.2.2013 9:33Re: Astone jste demagog Neb dospělý je ten, kdo se dokáže vyrovnat s následky svých rozhodnutí. |
E. Heusinger 6.2.2013 9:35Re: Astone jste demagog Balcare a kdo ty ceny stanovil? Zelení? |
J. Pernica 6.2.2013 9:39Re: Astone jste demagog Už velký problém je, že ty ceny vůbec někdo stanovuje. Stát do toho neměl vůbec co kafrat a vůbec to dotovat. BTW: zkusil jste někdy přebývat v takovém OZE domě např. v prosinci? |
E. Heusinger 6.2.2013 9:51A proč bych měl. Ač volič Zelených jsem zastánce Temelína (to asi nikdy nepochopíte). Vy jste také nepochopil můj příměr s Alfredem Nobelem? |
E. Heusinger 6.2.2013 9:33Re: Astone jste demagog Nic jste nepochopil. |
V. Novák 6.2.2013 9:52Tak vysvětlujte... Tyhle kecy nesnáším od Hajkový a nemíním se učit je snášet od kohokoli. |
E. Heusinger 6.2.2013 9:57Re: Tak vysvětlujte... Vysvětlil jsem ve svém úvodním příspěvku. Pokud jste nepochopil proč jsem zmínil Nobela, tak Vám už nepomůže nic. |
V. Novák 6.2.2013 10:06Ne, to jste nevysvětlil. Zelení z celé Evropy, nejen ti naši, nevynalezli FVE, ba ani neobjevili fotovoltaický jev. Oni "jen" ceolevropsky prosadili nesmyslné podmínky nasazování FVE. U nás Bursík co poraděnko Ambrozka zákon připravoval. Ani nevím, jestli byl ještě v KDU-ČSL, v jeho politických přestupech aby se prase vyznalo. Naproti tomu Alfréd Nobel vynalezl dynamit, ale neprosadil jeho použití v granátech, ani nevyvolal působením v parlamentech válku. Ergo váš příměr je absolutně mimo a neobjasňuje prachnic. |
E. Heusinger 6.2.2013 10:16Re: Ne, to jste nevysvětlil. Tak vysvětlete jak v ČR Zelení prosadili ty nesmyslné podmínky. Měli v parlametu většinu? |
V. Novák 6.2.2013 10:31Prosadili Zelení v celé Evropě, resp. EU. ČR přijala podporu OZE tak, jak ji naplánoval Bursík a to, bohužel, v té nejpitomější německé podobě. Že se toho jak enóno košile chytli různí FVbaroni a úplatní úředníci, je fakt - ale neměli by se čeho chytat, nebýt zelené hovadnosti. K níž se dnešní Zelení nehlásí, podobně jako k prosazení biopaliv nebo zdržování obchvatu Plzně a prosazení tunelu Valíkem. A stejně jako se po letech nebudou hlásit k prosazování dnešních hovadin. |
E. Heusinger 6.2.2013 10:35Re: Prosadili Zelení v celé Evropě, resp. EU. Nobelova vynálezu se jako enóno košile chytily zbrojařské koncerny a válkychtiví politici. Ale neměli by se čeho chytat nebýt Nobelova vynálezu. Už kapírujete? |
J. Fohler 6.2.2013 9:12Pamatuj Za tuto rozkrádačku je odpovědný Fischer,rozmlouvali mu to Topolánek i Paroubek.Proto Fischer touží po funkci,ve které by mohl rozhodovat o veřejných financích,našich daních... |
J. Potměšil 6.2.2013 9:04Proti vůli... Proti vůli ODS, tak to určitě. Kdyby se to nehodilo ČEZu apod., tak by to neprošlo. Prošlo to ne kvůli zelené energii, ale protože na tom šlo vydělat. A bylo by naivní se domnívat, že proti příležitosti nechat vydělat mocné přátelé by ODS šla. Ještě za Fischera s tím šlo něco dělat, neudělal on ani ODS. |
R. John 6.2.2013 8:56Tak prý Havel rozkradl hrad, dočetl jsem se. Ani tužku tam nenechal . To ovšem osvětluje to čmajznutí karandaše rolničkou v Chile , byl to státní zájem , aby bylo na hradě čím psát . Pomocný loutnista a poraděnko Hájek s tou propiskou již napsal tři knihy . |
J. Balcar 6.2.2013 9:05Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... Tohle napsal hradní ceremoniář Ladislav Špaček, který o perech leccos ví. Kdyby v tom byla jen hravost, vtip a nadhled (a asi tak to myslela Česká televize, když záznam odvysílala bez komentáře jako veselou tečku za pořadem 168 hodin), bylo by to v pořádku. Ale je to jako se vším; do posuzování, „o co šlo“, se mísí vztah k Václavu Klausovi, buď respekt (pak je to v pořádku a pero si mohl vzít), nebo despekt (prezident krade pero!). Většina států má pro protokolární účely pera a bloky, které při jednání delegací leží na stole jako servis hostitele. Je to stejné jako hotelová pera na pokojích nebo na tiskových konferencích v saloncích hotelů a restaurací, kde leží na stolech pera a bloky s logem hotelu. Stejně tak i mnohé prezidentské kanceláře poskytují jako službu pro delegace pera a bloky, třeba se státním znakem nebo podpisem prezidenta nebo jen běžná pera bez potisku. Tato pera jsou "spotřební", počítá se s tím, že si je hosté odnášejí, buď z praktických důvodů, nebo jako suvenýr. I po podpisu smluv si vedoucí delegací pera často vyměňují a ukládají do kapes, jako upomínku na slavnostní akt. Jsou to drobnosti, proto se počítá s tím, že si pero odnesou. Není na to žádný předpis, naše Kancelář prezidenta republiky nemá vlastní pera s logem nebo podpisem prezidenta. Bílý dům má osobní pera prezidentů, používají se jako dárky. V kapse nosím peněženku s podpisem prezidenta Bushe. Je pravda, že prezident Klaus si pero bral trochu komicky. V tom je jediná příčina, proč video obíhá celý svět. Jako státník měl pero vzít s výrazem naprosté samozřejmosti a strčit si je okázale do kapsy, pak by nikoho nenapadlo, že něco není v pořádku. Ale ani neobratná etuda s ukládáním pera nemění nic na tom, že pero bylo k dispozici šéfovi delegace při státní návštěvě a že pero si prezident mohl vzít. |
J. Balcar 6.2.2013 9:05Re: Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... Za šokující bych spíš označil vyjádření jakési pracovnice tiskového odboru chilské prezidentské kanceláře. Říct, že pero byl umělecký kus, unikát, a dát najevo, že nebylo určeno pro hosta, tedy že prezident, který byl před pár dny v paláci La Moneda vítán s nejvyššími poctami, je zloděj, znamená koledovat si o padáka. I kdyby dotyčné pero byl vzácný kus, v této chvíli už není možné říci nic jiného než: „Je to umělecké dílo velké hodnoty a nás těší, že tak krásná památka na naši zemi bude zdobit stůl pana prezidenta v daleké Praze“. |
V. Hajková 6.2.2013 9:17Re: Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... Naprostý souhlas p. Balcar! |
V. Hajková 6.2.2013 10:07Re: Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... http://www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero |
J. Forman 6.2.2013 9:32Re: Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... No - asi se v Chile nelže tolik jako u nás. |
J. Stejskal 6.2.2013 9:33Re: Karandáš je tužka, pero je avtarůčka... Také souhlasím. |