30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Černý čtvrtek? Teprve bude

Minulý čtvrtek se do naší historie zapíše patrně jako dosud nevídaný výtrysk politologických úvah, rozhořčených článků a udivených televizních komentářů - prezident republiky si dovolil odmítnout vládu navrženou premiérem! Že měl Václav Klaus, stejně jako Václav Havel, výhrady k jednotlivým ministrům, jsme už zažili, ale záporné stanovisko k vládě jako takové, to tu ještě nebylo. Co vlastně Klaus provedl, že se na něj sesypala kritika takřka ze všech stran?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
promirul 26.12.2006 11:01

Re: ŘECKO PROTI ANTIKOMUNISMU V ČR

strč si ty své Halo noviny kamsi a řecké demonstrace také,tady jsi v ČR a tak ubohá propaganda je tady jen k smíchu.My víme velmi dobře co jsou bolševici za lotry.

mirek56 26.12.2006 11:16

Re: Re: ŘECKO PROTI ANTIKOMUNISMU V ČR ... Pro nick - promirul:

1 - část: ...

               AKTIVNĚ  PROTI  ANTIKOMUNISMUVe dnech 25-26. listopadu 2006 uspořádala Komunistická strany Čech a Moravy v Praze již 7. mezinárodní konferenci na téma „Komunisté a další demokratické síly za lidská práva a demokracii v Evropě a ve světě – aktivně proti antikomunismu“. Zúčastnilo se jí 42 stran, představujících široké spektrum levicových sil ze zemí Evropy, Asie, Afriky a Latinské Ameriky. Vzhledem k tomu, že je pro současné „demokratické“ sdělovací prostředky (zvláště pro ty, které si všichni platíme) normální takovéto reprezentativní celosvětové shromáždění ignorovat a naši veřejnost s ním seznámit, činím to také tímto způsobem na aDF. Konference se zúčastnily:  /1/  Komunistická strana Rakouska.  /2/  Strana komunistů Běloruska.  /3/  Belgická strana práce.  /4/  Dělnická komunistická strana Bosny a Hercegovin.  /5/  Komunistická strana Británie.  /6/  Komunistická strana Čech a Moravy.  /7/  Strana demokratického socialismu v ČR.  /8/  Komunistická strana Velké Británie (M-L)  /9/  Komunistická strana Číny.  /10/  Socialistická dělnická strana Chorvatska.  /11/  Komunistická strana Kuby.  /12/  Pokroková strana pracujících Kypru.  /13/  Dánská komunistická strana.  /14/  Komunistická strana Dánska.  /15/  Francouzská komunistická strana.  /16/  Levicová strana PDS.  /17/  Německá komunistická strana.  /18/  Komunistická strana Řecka.  /19/  Komunistická strana Indie (Marxistická).  /20/  Tudeh.  /21/  Strana italských komunistů.  /22/  Strana komunistické obnovy Itálie  //   /23/  Komunistická

mirek56 26.12.2006 11:18

Re: Re: Re: ŘECKO PROTI ANTIKOMUNISMU V ČR ... Pro nick - promirul:

2 - ukončení: ...

//   /23/  Komunistická strana Izraele.  /24/  Japonská komunistická strana.  /25/  Socialistická strana Lotyšska.  /26/  Komunistická strana Makedonie.  /27/  Nová komunistická strana Nizozemska.  /28/  Portugalská komunistická strana.  /29/  Socialistická aliance Rumunska.  /30/  Komunistická strana Ruské federace.  /31/ Nová komunistická strana Jugoslávie.  /32/  Komunistická strana Slovenska.  /33/  Komunistická strana národů Španělska.  /34/  Komunistická strana Katalánska.  /35/  Súdánská komunistická strana.  /36/  Komunistická strana marxisticko-leninská ® Švédsko.  /37/  Socialistická strana arabské obrody.  /38/  Komunistická strana Sýrie.  /39/  Syrská komunistická strana.  /40/  Komunistická strana Turecka.  /41/  Komunistická strana Ukrajiny.  /42/  Komunistická strana Vietnamu.  ()  Už téměř dvacet let čelíme pokusu o zpětný chod moderních dějin, nemající obdoby od porážky hitlerovského  FAŠISMU.  Cílem je likvidovat vše, co svévolí kapitálu postavily do cesty dělnické a ostatní demokratické hnutí, státní suverenita, národní, kulturní a mnohde i náboženská integrita, moderní lidská práva i právo mezinárodní. Kapitalistická globalizace ožebračuje miliardy lidí.  ANTIKOMUNISMUS  rozbíjí poslední iluze, že je na straně demokracie. Je pro ni stále vážnější  HROZBOU.  Delegáti jednomyslně přijali i dvě samostatné rezoluce – proti neoprávněnému rozpuštění Komunistického svazu mládeže ČR a proti snaze odtrhnout Kosovo a Metochii od Srbska v rozporu s mezinárodním právem. (Zdroj – Haló noviny, 30.11.2006.)

mirek56 26.12.2006 10:51

1 - KLAUS JE DEMOKRAT

Co je to vlastně  DEMOKRACIE,  Platná Ústava ČR v úvodních paragrafech hovoří o tom, že Česká republika je  DEMOKRATICKÝ  PRÁVÍ  STÁT.  LID  JE  ZDROJEM  VEŠKERÉ  MOCI  a vykonává ji prostřednictvím státní moci  ZÁKONODÁRNÉ,  VÝKONNÉ  A  SOUDNÍ.  Rovněž je zdůrazněno, že  STÁTNÍ  MOC  SLOUŽÍ  VŠEM  OBČANŮM.  Z uvedeného je jasné, že  ZDROJEM  VEŠKERÉ  STÁTNÍ  MOCI  JE  LID,  VŠICHNI  OBČANÉ.  Zdrojem a nositelem státní moci  NENÍ  JEDA  STRANA,  i když ve volbách získala nejvíce hlasů. Navíc u nás, v poslední době, při nízké účasti ve volbách, nemá žádná „vítězná strana“ ani čtvrtinu hlasů  VŠECH  OPRÁVNĚNÝCH  VOLICŮ.  Proto je logické, že orgány státní moci by se měly vytvářet v souladu s přáním občanů vyjádřeným ve volbách. A nutně se musí vycházet i z více než poloviny občanů, kteří se voleb nezúčastnili. To znamená, že zhruba polovina (i více) představitelů státních vrcholových orgánů (například vlády) by měla být vytvořena z osobností, které nejsou v žádné parlamentní straně. Takto však podstatu  DEMOKRACIE   vnímá na naší politické scéně pouze KSČM,  která ihned po volbách do Poslanecké sněmovny přišla s návrhem na vytvoření  VLÁDY  NÁRODNÍ  SHODY.  Nemělo by vůbec jít o nějakou „úřednickou“ vládu, ale o vládu vytvořenou v poměrném zastoupení  VŠECH  politických stran, které jsou v Poslanecké sněmovně, a z osobností, které nejsou v uvedených stranách (zastupujících vlastně  NEVOLÍCÍ  VĚTŠINU.  //    To se však nelíbí

tatina 26.12.2006 11:09

Re: 1 - KLAUS JE DEMOKRAT

Copak Vás už vykopli z Halóó novin?Takhle přesně psali stbáci a demagogové v letech padesátých.Asi jste si nevšiml,že je 21 století a komunisti nějak v háji.;-O

mirek56 26.12.2006 10:49

2 - KLAUS JE DEMOKRAT

//    To se však nelíbí Václavu Klausovi a Mirku Topolánkovi. Těžko porozumět názorovému „poskakování“ Jiřího Paroubka. Ten jednou chce spolupracovat s KSČM, a jednou „nikdy“ (podle bohumínského usnesení).  KOMICKÉ  JE,  když strany, které samy sebe vyhlašují za  DEMOKRATICKÉ,  NEUZNÁVAJÍ  KSČM  za demokratickou stranu. Co tedy považují za demokracii?? KLAUS  vlastně neignoruje pouze Poslaneckou sněmovnu,  ALE  LID  JAKO  TAKOVÝ.  Nedodržel ústavní postup vytvoření vlády a uvažovat a prosazovat předčasné volby před  TŘETÍM  POKUSEM  o sestavení vlády je již  VRCHOL  AROGANTNÍHO  PŘÍSTUPU  k tomu, o čem se Ústavě hovoří jako o  PRÁVNÍM  STÁTU.  Závěr si udělá každý svobodně sám při příštích volbách do Parlamentu.

Kajan 26.12.2006 10:52

Re: 2 - KLAUS JE DEMOKRAT

KSČM není demokratickou stranou, protože je založena na anticivilizačním základě !  Tedy kolektivistickém !!! Tedy velmi nebezpečném a hloupém ! Dzp.

promirul 26.12.2006 11:02

Re: Re: 2 - KLAUS JE DEMOKRAT

mýlíš se oni jsou civilizovaní ,ale zločinci.

www racek 26.12.2006 11:06

Re: Re: Re: 2 - KLAUS JE DEMOKRAT

tihle? víte, oni jsou už jen směšní. :-D:-D

AeroKarel 26.12.2006 11:51

Re: Re: Re: Re: 2 - KLAUS JE DEMOKRAT

No, blokuje-li někdo hezkých pár let jakékoliv rozumné řešení ve sněmovně, moc směšné to není.

JC 26.12.2006 10:39

Čeho se lze nadát od matky Kuchtové?

Lze předpokládat, že nařídí povinnou výuku němčiny, ale zato jaderná energetika bude tabu. Třeba se dočkáme i toho, že se bude přednášet jen tajně. S tím, že noví inženýři budou promováni pěkně tajně, někde v bytě (jako bývali vysvěcováni faráři za komunistů). A školní výlety? Jedině s transparenty do Temelína:-(((

Kajan 26.12.2006 10:46

Re: Čeho se lze nadát od matky Kuchtové?

Ano, Zelení jsou protilidskou politickou aktivitou !!! Dzp.

www racek 26.12.2006 11:08

Re: Re: Čeho se lze nadát od matky Kuchtové?

ani bych neřekl, protilidskou, myslí to s náma dobře. ;-P jenomže tihle to myslí dobře jen se sebou ... za rakouské peníze. to nejsou zelení. s těmi žádná pravice do vlády nemůže.

I-Worm 26.12.2006 11:27

Re: Čeho se lze nadát od matky Kuchtové?

jenom jestli dokáže rakouská lobby konkurovat ministerskému platu a dalším prebendám...

JC 26.12.2006 11:39

Re: Re: Čeho se lze nadát od matky Kuchtové?

Proč zrovna konkurence? Stačí přece příspěveček na přilepšenou:-(

frantiseksadra 26.12.2006 10:38

Topolovo chování na hradě.....

Jsem nesmírně rád, že si i modré straky všimly hulváckého a naprosto nevhodného chování Topola na hradě.....Známý jezdíval s Topolem na lyže a už před pěti lety říkal, že je to buran a je fakt, že se za tu dobu nezměnil...

Kajan 26.12.2006 10:48

Re: Topolovo chování na hradě.....

Ano, Topolánek je  jen obyčejný inženýr. Václav Klaus je třída. To je rozdíl !!! Dzp.

Ladislav N. 26.12.2006 10:52

Re: Václav Klaus je třída....

Klaus byl "třída" začátkem 90. let. Dnes už se zdá být (místy) trapnou figurkou. Lepší už to nebude...

Mrchožrout 26.12.2006 10:28

Jezusmankote modráskové, co se to děje?

Velký Klausišvili si dovolil odmítnout Topola, kterej je rovnej jako jeho nohy?No a co?Poprve za to prézovi tleskam, protože se rozhodl dodržet slovo a kopnul Topola do jeho gulí, aby se znova zalíbil svým milcům komunistům.Bez nich to totiž pravda na druhou prezidentůru nedotáhne.Teď sem zvědavej, za jak dlouho se vám ÓDéEs rozpadne.Možná by pomohl nějaký plamenný projev ožralého byvšího komouše, že Klaus visí jednou nohou ve třmeni a držkou ryje v blátě...

Kajan 26.12.2006 10:38

Re: Jezusmankote modráskové, co se to děje?

Mrchožroute, ten Váš příspěvek je zřejmě ještě pozůstatek Vašeho vánočního obžerství, že jo !  Takovou zmatlaninu může dát dohromnady jen přežraný člověk, kterému se ze žrádla motá v hlavě svět ! Dzp.

Malý Aston 26.12.2006 10:44

Pravicový volič nepotřebuje ideologii Lenina!

Já jako pravicový volič,nepotřebuji ani Leninovo učení ani Stalinovo,ani Gottwaldovo ani Paroubkovo a Filipovo.Já si vystačím s tím,co jsem za komančů prožil a jsem blažeností bez sebe,že již tady nevládnou.Takže pokud některá pravicová strana,dnes například ODS se spojuje s pidistranami typu KDU a Zelenými a ti vydírají a vydírají.Navrhují bývalé šlechtice,kteří se ještě nenaučili pořádně česky do ministerských křesel,nadávám.To není schopen žádný socan nebo komouš.U nich pořád platí to Leninovo heslo o demokratickém centralismu.Když se někdo nahoře p-o-s-e-r-e,musí i ti dole,jinak hrozí vyloučení ze strany.Já považuji počet křesel pro KDU a Zelené,včetně jmen za podraz od těchto stran.Takovou vládu nemůže podpořit žádný normální občan a ne tak naši připosranci v poslanecké sněmovně.Takže podraz na ODS a další krůček ke třetí volbě pod vedením Paroubka a Bursíka a Čunka+ tolerance našich komoušů. ODS to pohnojila,spojila se s těmi,kteří prodají svá křesla komukoliv i komoušům a ještě se budou tvářit státotvorně. Klaus měl pravdu ale nic nemůže dělat,jen tén póvl naší politické dočasné reprezentace jmenovat.:-D

mig 26.12.2006 10:48

Re: Pravicový volič nepotřebuje ideologii Lenina!

Malý Astone, klid.... zcela bez emocí beru tuto vládu jako jeden z dalších NUTNÝCH kroků vedoucích k předčasným volbám,.

Kajan 26.12.2006 10:50

Re: Re: Pravicový volič nepotřebuje ideologii Lenina!

Migu, kdyb  to byla pravda, byli bychom na jedné lodí. Já však znám svě"papnhajmské" !!! Na rozdíl od Vás ! Dzp.

Malý Aston 26.12.2006 10:57

Re: Re: Pravicový volič nepotřebuje ideologii Lenina!

Víte dobře,že rád a hodně přeháním.Já jen obdivuji některé zde přítomné,že hájí jen ten svůj politický názor jako by šlo o život. Když se mi něco nelíbí na pravici,píši proti pravici,když se mi něco nelíbí na levici,píši proti levici.Nejsem placen ani od těch ani od těch druhých.Takže když se mi něco nelíbí kritizuji a by to mělo grády,přeháním.Namám rád komouše a proto se jim většinou věnuji,nemám rád ty kdo se o ně opírají a to socany.To je pravda,ale současně se mi nelíbí ani složení vlády s KDU a Zelenými. To naše přání aby jsme byli vypuštěni k novým volbám ať dopadnou jak dopadnou,zůstává pořád a pořád mým přáním.

promirul 26.12.2006 10:57

Re: Pravicový volič nepotřebuje ideologii Lenina!

Malý Astone,bohužel říkáš pravdivá slova,děkuji,že je tady říkáš jako jeden z mála slušných replik.

promirul 26.12.2006 10:53

Re: Jezusmankote modráskové, co se to děje?

idiote

brouk 26.12.2006 10:15

Povida takhle "mama"

...."tatko,co budem delat na Stepana...?" ;-)......ale holka musim nas Psa,....je jeste spousta lidi ,kteri o me nic netusi a tak jim musim napsat co si myslim o nich, Paroubkovi, Topolankovi , ale hlavne o Klausovi, a kdy jindy kdyz ne na Stepana! ;-)))

Esmerald 26.12.2006 10:02

JAGU !

"........ale záporné stanovisko k vládě jako takové, to tu ještě nebylo. Co vlastně Klaus provedl, že se na něj sesypala kritika takřka ze všech stran?

V podstatě nic, jen odmítl stát se panáčkem kývajícím na každé Topolánkovo gesto,.....". Toto je Vaše citace.

Jsem jedním z těch, kteří volají : " IMPEACHMENT !!!! " a nehodlá být kategorizován jako " bohapustý kecal ". "Watch your language, mister..." se napomíná v kulturním světě ! Píšete-li úvodníky pro veřejnost, neměl by jste zapomínat na svou vlastní etiketu jazyka a vyjadřování. Především. Že " ....prezident přece netvrdil, že vládu nejmenuje nikdy " ? Ale jedná tak. Lidé v těchto funkcích jsou souzeni dle svého jednání , nikoliv dle pozdního prohlášení nějakého "mluvčího". Prezident musí dostat přes prsty. Představte si například, že tento stejný prezident, byl, jest a zůstává nepřítelem této země v integraci do E.U. přes vůli voličů. Tehdy dostal " přes prsty " poprve, být totiž " po jeho ", neměli bychom dnes nejen ani ty jistoty, ochraňující tuto zemi před pučem bolševických rudooranžových diktátorů a pokud prezident sám vytváří svými postoji manévrovací čas a podhoubí pro takovéto akce, pak jde o VELEZRADU !!Voliči chtějí a požadují řešení SVOBODNÝMI I KDYŽ PŘEDČASNÝMI VOLBAMI téměř z 80 %, které prezident blokuje, ignoruje a vytváří takto podmínky pro vydírání, politický podvod a korupci. Pokládám tedy i jeho jakkoliv dementované soukromé snahy a tanečky ohledně JEHO znovuzvolení do funkce za korupční. Pokud nesouhlasí s názory občanů, měl by naopak a především svými ČINY tyto dohady jednoznačně zvrátit, jelikož musí vědět, že slovo politika není ničím jiným než omáčkou z vody, bez chuti a barvy .

Kajan 26.12.2006 10:08

Re: JAGU !

Esmeralde, to jste "přeťáp" !  Václav Klaus požaduje legitimně po politických stranách dohodu na čemkoliv, ale takovou, která zajistí jasné řešení, včetně například dohody o předčasných volbách !!! Nic víc, nic méně !!! Dzp.

AeroKarel 26.12.2006 11:48

Re: Re: JAGU !

S tou legitimitou je to trochu nejisté. Ale zkusit to může. Tlačí tím dost zřetelně k velké koalici. Také tam míříte?