Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Cena, nebo omyl
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
E. Heusinger 13.10.2012 11:25který Pospíšilovi hlas ve Varech nehodil ????? |
![]() |
P. Hofman 13.10.2012 11:33Re: Tak jak to tipujete? Kolik zůstane oranžových krajů a kolik jich přímo zrudne? Ony ty vládní strany přestaly krást? Kurňa, tak to jsem zase něco zaspal. |
![]() |
P. Vandas 13.10.2012 11:41Re: Tak jak to tipujete? Kolik zůstane oranžových krajů a kolik jich přímo zrudne? Nedáváte holt pozor. To se jednomu vymstí, jako strkání sirek zpět do krabičky. |
![]() |
P. Hofman 13.10.2012 12:08Re: Tak jak to tipujete? Kolik zůstane oranžových krajů a kolik jich přímo zrudne? No, hlavně, aby to nemělo vliv na funkci. |
![]() |
V. Vlach 13.10.2012 11:41Re: Tak jak to tipujete? Kolik zůstane oranžových krajů a kolik jich přímo zrudne? Všechny vládní i opoziční strany jsou nevolitelné. Už pro jejich provázání s ekonomikou. To je největší průser roku - každý rok. Musí se zavést trestní zodpovědnost, zakázat imunitu,lobismus a další vymrdávky Systému, které ti, kterým se to nelíbí šmahem odsuzují jako bolševismus a naopak - důsledek černobílého vidění světa. Člověk je buď lump nebo není - tady stranickost je ubohou výmluvou. |
![]() |
V. Hajková 13.10.2012 11:14Je vypovídající jaká diskuze vznikla na muj příspěvek z 10.27! Doslova plácání o suchém z nosu! Nenašel se nikdo, kdo by argumenty napadl projev N. Farage. Nenašel se nikdo, kdo by řekl, že je nedemokratické , aby o tak vážných věcech- jako je změna statusu EU - měla rozhodovat referenda v jednotlivých 27 zemích EU! To, že to neřekl BARROSO- je pochopitelné- je si příliš dobře vědom, že by ten souhlas nedostal! |
![]() |
P. Vandas 13.10.2012 11:18Re: Je vypovídající Farrage je skvělý. Vždy si jej rád poslechnu. Jeho řeč je brilantní a to dokáži ocenit. Jsem rád, že takoví poslanci EU existují, je to sůl bez které by krmě EU byla nejedlá. :-) |
![]() |
S. Lazárek 13.10.2012 11:20Re: Je vypovídající Mě zase zaujal Váš údaj o tom, že 90% Slováků chtělo rozpad Československa, požádal jsem Vás o to, jestli byste uvedla, odkud jste čerpala a taky jsem se nedočkal odpovědi. |
![]() |
M. Ilsner 13.10.2012 11:33Re: Je vypovídající Myslíte, že lže? Ja ano ! |
![]() |
J. Dvořák 13.10.2012 10:37Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Praha nositel řádu rudé hvězdy,Gotwaldov,nositel řádu rudého praporu,ČKD Sokolovo,nositel řádu práce,EU,nositel ceny míru ?Víte co ?Vytřete si se vším díru,banány nebudou jinak vohnutý a vokurky porostou i bez instrukcí evropské unie,a za chvíli nařízení EU aby se toaletní papír než se spláchne používal pouze z obou stran jinak dotace nebude ! |
![]() |
J. Slanina 13.10.2012 10:47Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! S tím toaletním papírem ale nemáte pravdu. Naopak, bude se muset používat pouze ten třívrstvý neb v Bruselu musí mít na každé hovno dvě kopie. |
![]() |
F. Doušek 13.10.2012 10:57Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Bruselu by měl stačit originál. |
![]() |
P. Čech 13.10.2012 11:01Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Podíváme-li se na historii existence homo sapiens na celé zeměkouli, zjistíme, že každý administrativní moloch požíral a požírá sám sebe, hroutí se do vlastního nitra, jako hvězda, měnící se v bílého trpaslíka.A tak časem zůstave z EU pouze obrazně řečeno zapouzdřený Brusel a život půjde dál navzdory přáním bruselských úředníků a jejich ovčanů. |
![]() |
J. Jurax 13.10.2012 11:15Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! No, ona se ta EU hroutí spíš do černé díry - ovšem socialistické ... nebo taky do pr ,,. pardon, do brusele ... |
![]() |
S. Lazárek 13.10.2012 11:27Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Myslíte si tedy, že pan president udělal tehdy chybu, když nás tam osobně přihlásil s tím, že pro ČR jiné cesty, než členství v EU není? |
![]() |
P. Boublíková 13.10.2012 11:39Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Klaus udělal to, co bude Fischer dělat v jednom kuse (jak avizoval předem) - nechal se okolnostmi dotlačit něčemu, s čím sám nesouhlasil. Nebylo to osobně, to opravdu ne:-) |
![]() |
P. Čech 13.10.2012 13:04Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! EU, do které jsme vstupovali demokratickou cestou (na základě výsledku referenda) byla zcela jiná než dnes. Prezident udělal obrovskou chybu, když podepsal Lisabonskou smlouvu. Tady totiž začaly problémy.. Že nebylo jiné cesty? Ale bylo, ovšem občané si to nepřáli. Jiná cesta je vždy. |
![]() |
J. Jurax 13.10.2012 16:56Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Pan Čech Vám již odpověděl - EU, do něhož jsme vstoupili, bylo rozumnější - nebo se aspoň zdálo být rozumnější - než ten paskvil po Lisabonu ... a chybou prezidenta bylo, že to podepsal. Na druhé straně kdyby se zachoval podle zdravého rozumu, tak by ho místní i zahraniční eurohujeři ukamenovali. |
![]() |
P. Vandas 13.10.2012 11:05Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Když už mluvíte o té normě, na zahnuté banány, zdalipak tušíte, proč byla tato veselá norma EU přijata? Věc má totiž svou historii i racionální jádro. Jistě víte, že většina banánů dovážených do EU pochází ze střední Ameriky a tam, jak též známo, dominuje United Fruit, firma USA, která pěstuje banány odrůd, s plody rovnými, tyčovitými, velikými, dobré chuti, snadné skladovatelnosti a láce. V některých zemích (Francouzská Guayana), v oblastech a na ostrovech- bývalých francouzských kolonií se pěstují banány odrůd s menšími plody, též dobré chuti, zahnuté do půlměsíčku, avšak poněkud dražší. Podle dohody WTO nelze bránit dovozu do EU podle teritoriálního původu zboží, nicméně lze z důvodů jiných, kvalitativních. No, a onou nalezenou kvalitou, odlišnou od banánů United Fruits, je právě ta zahnutost. Tím bylo dosaženo účelu. " Cuba si, Yankee no!" :-):-):-) |
![]() |
J. Jurax 13.10.2012 11:18Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! I na těch banánech se tedy ukazuje, co je ta europolitika za žumpu ... a že v EU jsou si všichni soudruzi rovni, avšak někteří - zde ti francouzští - jsou si rovnější. |
![]() |
P. Vandas 13.10.2012 11:23Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Jistěže Francouzi jsou iniciátory, avšak nelze přehlédnout, že bez podpory i jiných zemí EU se stejným problémem, by to neprosadili. Stejné, zahnuté banány jsou i na Surinamu(Holandsko), Španělských ostrovech, i Britských a Portugalských bývalých koloniálních územích. Tož to je problém, který EU musí respektovat. |
![]() |
J. Jurax 13.10.2012 16:52Re: Zdá se mi že se nějak pokračuje ke světlým zítřkům ! Takže přes politiku ke kšeftu ... ono koneckonců žárovky, rtuťové teploměry, biopaliva a vůbec OZE - o globálně teplém blbnutí a CO2 nemluvě - jsou eurojevy z téhož soudku. A stejně pyramidálně blbé - zejména ve způsobu, jímž jsou díky EU nasazovány. Zase ale na druhé straně nové německé uhelky, jimiž hodlají zešílevší germáni nahradit jádro (OZE je chiméra) budou produkovat CO2 nevytvářející skleníkový efekt - neboť nezaznamenáno v tomto punktu pištění globálně teplých - hle, jak politika dělá další kšeft ... |
![]() |
V. Hajková 13.10.2012 10:27http://radek-velicka.cz/?p=1230#more-1230 Vždy, když jsem dala odkaz na projev N. Farage- reakce zdejších eurohujeru byly jen výsměch - urážky bez jediného solidního proti argumentu ! Já nechci rozpad EU - ale právě tak nechci EU- kterou připravuje p. Barroso se svou 27 členou komisí! Tento postup je podle vás všech skutečně demokratický? Stačí se podívat - na politické složení těchto lidí! Slyšeli jste v poslední době - po projevu Barrosa o nutnusti bankovní unie a federativním uspořádání EU - S JEDNOU VLÁDOU A JEDNOU ARMÁDOU- že by tento politik jen slovem zmínil , že o těchto změnách budou muset rozhodnout lidé v 27 státech referendem- tak, jak se dělo při jejich vstupech?? Toto nepadlo ani náhodou! Pokládáte za normální aby o osudu 1/2 miliardy lidí rozhodl nějaký sbor 27 lidí v čele s Barrosem- já tedy ne a v každém slovu dávám za pravdu p. N. Farage. |
![]() |
O. Uživatel 13.10.2012 10:31Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
V. Hajková 13.10.2012 10:34Re: http://radek-velicka.cz/?p=1230#more-1230 Svatá prosto. Pište si co chcete- ale já na něco tak neskutečného reagovat nebudu! |
![]() |
O. Uživatel 13.10.2012 10:35Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
V. Hajková 13.10.2012 10:37Re: http://radek-velicka.cz/?p=1230#more-1230 Čím jsem vás urazila?? |
![]() |
O. Uživatel 13.10.2012 10:40Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
V. Hajková 13.10.2012 10:45Re: http://radek-velicka.cz/?p=1230#more-1230 Vy už to píšete o těch urážkách - jaksi automaticky- že? Třeba Vaši naivitu . |
![]() |
J. Valhová 13.10.2012 10:47Re: http://radek-velicka.cz/?p=1230#more-1230 On asi pan Čepek četl "svatá prostato " ! |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Pa14o_JXIDy_Tz3&p=7vRIiWRV%7cNrlMZC5m_N%7c5Di_Mu-5k_%7cWRGgu8VF5ieNqSMdz8%7c55qyPeE9k%7c8v2Djy4fDS&x=jBuV6E)