2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Čekání na skandál

Žijeme v poklidném mezidobí mezi skandály minulými a těmi, které přijdou. Dominik Feri, hvězda té série minulých, se dal ostříhat a odletěl, patrně do Itálie. Zdá se, že se dovede chovat inteligentně. Ve sněmovně se chystají využít všeobecného pohoršení k inicializaci nového zákona, který by jinak definoval znásilnění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 8.6.2021 11:40

Stačily dlouhý vlasy a džíny. Pan Černý měl určitě tesilky.

M. Ilsner 8.6.2021 11:46

a dederonku

P. Han 8.6.2021 11:48

A šlajfku na gumičku.

P. Černý 8.6.2021 12:42

To, pánové popisujete svazácký kroj?

Jo, to pro mě byl jeden z prvních zřetelných úspěchů revolučního listopadu. To, že se konečně upustilo od povinných krojovanych průvodů. Jenom abychom to tu záhy neměli zase.

P. Černý 8.6.2021 12:34

Já jsem si tedy ty staré zlaté bolševiky nějak důkladně neprohlížel. Nemám na to tu správnou orientaci. Ale co když byli potetovaní i ti bolševici? Bolševickými symboly samozřejmě. Viděl jsem to v jednom ruském filmu. Zvláštností ruského lovu se to tuším jmenovalo. Šlo o nějakého excentrického ruského generála. V tom filmu vypadal ten generál sympaticky a přátelsky. To rozhodně žádný lump nebyl.

D. Mach 8.6.2021 11:37

Pokud si Bělorusové stahují z oblohy každého potetovaného, který se tam ocitne, je zákaz lítání přes Bělorusko rozhodně na místě. A o hoaxu s fotografiemi je snad zbytečné psát. Traktorista Lukašenka jich už nechal vyrobit tolik, že se to nedá pamatovat.

J. Anděl 8.6.2021 10:35

Tak pan Babiš na svém Twitteru napsal tento text:

"Čapí hnízdo. 14 let stará věc. Účelově objednané stíhání, aby mě odstranili z politiky. Protože jsem s nimi nechtěl krást. Vytáhnou to vždy před volbami. Kdo? Ta parta, co tady od revoluce spolu tak skvěle funguje a nikdy pro vás nic neudělala."

Což jako - okej. Beru. Proč ne.

Tak se zase budeme po volbách rozčilovat, že ti, které označuje za "tu partu, co tady od revoluce spolu tak skvěle funguje a nikdy pro vás nic neudělala", s ním nechtějí do koalice.

Šašek jeden počmáranej.

:-)

P. Jirkovský 8.6.2021 10:38

A to chcete, aby vás měli lidi rádi.

J. Anděl 8.6.2021 10:52

Už ne tak moc :)

P. Jirkovský 8.6.2021 10:53

:-)

A. Javůrek 8.6.2021 10:43

to vyšetřování ČH brzdili především Burešovic právníci. Takže to co napsal je chucpe. A o ČH se mluví dlouhodobě, takže i to, že se to vytáhne vždy před volbami je lež. No, a nebo to bude tím že u nás jsou nějaké volby takřka každoročně

A není to žádný "pan", je to agent STB tunelář Bureš

J. Drobný 8.6.2021 10:56

V zásadě to vidíte špatně, Javůrek. Natahoval to Nevťa, když obvinil několik lidí, kteří s tím neměli nic společného, až to musel SZ Šaroch zredukovat. Pak to natáhl NSZ, když si vymyslel nesmyslné vztahové analýzy, další rok a půl navíc.

Kdybyste měl jen přibližně potuchy o tom, co je to subjektivní stránka skutkové podstaty tr.č. podvodu, tak byste vy a vám podobní experti na trestní právo hloupě neplkali!:-/

M. Ilsner 8.6.2021 11:07

Dlouholetý externí poradce na ministerstvu spravedlnosti a poradce NSZ Drobný, přeci musí vědět jak to v justici chodí, tomu není třeba nic vysvětlovat, ten má hned jasno!

J. Drobný 8.6.2021 12:17

Tak mi zkus něco o té subjektivní stránce skutkové podstaty trestného činu dotačního podvodu něco povědět, abych věděl jak jsi na tom, čínský slávisto!;-D

D. Mach 8.6.2021 11:40

V zásadě to vidíte špatně, Drobek. Ale to je proto, že ideologie u vás vítězí nad rozumem. Nevtípil už to na státní zastupitelství dávno podal. Šaroch neměl odvahu s tím jít k soudu. Proč asi?

P. Spáčil 8.6.2021 12:02

Protože není soudruh prokurátor a nevyslyšel jekot lepšolidí.

J. Drobný 8.6.2021 12:26

To nemá s ideologií a rozumem nic společného, to je o výkladu práva, v tomto případě trestního. Jestli je pro vás 14 dní dávno, pak souhlasím, že to ten matla podal už dávno. Pro jistotu ale za sebou zabouchl dveře, aby v případě potřeby mohl zmizet. Jít s něčím k soudu, není o odvaze, ale o důkazním stavu v žalované věci. Vzhledem k tomu, že mediální hyeny žádný komentář ke vztahové analýze nepřinesly je více než jisté, že nic nebylo nalezeno, jinak jsou toho plné noviny!

O důkazech vám tu píšu neustále, ovšem pro prostoduché nevzdělané jedince vašeho ražení je to zbytečné, protože ti mají dávno jasno a nějaké důkazy je vůbec, ale vůbec nezajímají!:-(

D. Mach 8.6.2021 13:29

Dávnem myslím stíhání, které Šaroch zrušil začátkem roku 2018. Porozumí tomu prostoduchý jedinec vašeho ražení?

J. Drobný 8.6.2021 14:30

Jestli prostoduchý jedninec to netuším, ale já mám zcela jasno! Ale zkuste si někde zjistit, kolik NPO policejních orgánů, zejména u závažné hospodářské kriminality skončí u soudu odsuzujícím rozsudkem! A možná se budete divit, jak je to procento nízké. Obdobně můžete argumentovat třeba tím, že Šlachta při akci na úřadu vlády zajistil zlato, peníze na účtech a kdo ví co ještě, no a skončilo to na nezdaněných kabelkách! Ministryně Benešová tomu říká justiční mafie!:-)

J. Anděl 8.6.2021 10:58

Mě tam víc fascinuje to "protože jsem s nimi nechtěl krást". Jak se situuje do role Jánošíka.

Ale tady jsem chtěl hlavně vypíchnout to, co mi vadilo v posledním volebním období - ty občasné zcela seriózně míněné výtky, že s ním ODS nechtěla do koalice a jak tím ODS uškodila reálné pravicové politice.

Což mně upřímně řečeno přišlo v podstatě jako pokračování toho odporu k ODS jako k těm, co tu od revoluce tak skvěle fungují a nikdy pro vás nic neudělali. A teď zase pro vás nic neudělali, protože odmítli jít do koalice s Babišem.

To ale přece nejde. Přece někdo (Babiš) nemůže jít do koalice s někým, o kom je přesvědčen, že tu od revoluce kradl a nic pro lidi nedělal. To by přece vůbec nemělo připadat v úvahu. Ani pro něj, ani pro jeho voliče. Přece.

P. Jirkovský 8.6.2021 11:06

Ale špatnej nápad to není, to musíte uznat. Napsat "protože jsem s nimi nechtěl krást" je tak mnohoznačný, třeba to může znamenat "byli za mnou, ale já jsem odmítl". Nebo taky "já jsem nechtěl krást s nimi", protože jsem vybíravej a hned tak s někým nekradu. Nebo taky "já jsem s nimi nechtěl (ale musel, jinak by na mě nic nezbylo) krást". A tak dál. Já už jsem mu napůl vodpustil, musel absolvovat hroznej duševní boj než se rozhod, že do toho půjde sám.

J. Anděl 8.6.2021 11:25

Babiš má své formulace vymyšlený dobře.

Vyčítat ODS, že zase selhali tím, že s ním nešli do koalice, je ovšem intelektuální majstrštyk.

No nic, po aktuálních volbách budeme řešit nové intelektuální výzvy.

P. Spáčil 8.6.2021 11:09

Řtaky může vzniknout situace, že pětikolka jestliže bude chtít vládnout, tak si bude vybirat Andrej, SPD, komouši.

J. Anděl 8.6.2021 11:19

Ano, může, a možná po těchto volbách nastane.

Jak jsem psal, reagoval jsem zpětně na výtky po volbách minulých.

A taky jsem zvědavý, jak budou konzistentní s tím, co říkali.

M. Varadinková 8.6.2021 11:23

Vy mudrujete tak hloupě, jakobyste právě spadl z višně.

Do koalice se jde s tou stranou, kterou voliči poslali do parlamentu. Žádná strana "andělů" ani Andělů zde není a nikdy nebude. Všechny jsou nějak umazané, všechny na sebe kydaly v různých obdobích špínu a jindy zase šly spolu do koalice.

Pokud ale někdo zbaběle odmítne přijmout vládní odpovědnost, i když tu možnost má, tak své voliče podvedl. Nevolíme je přece kvůli prázdnému žvanění a planému moralizování a natřásání si peříček před TV kamerou, ale proto, aby realizovali svůj program.

Babiš to pochopil, ODS nikoliv.

J. Anděl 8.6.2021 11:26

Ano, výtka směřovala mimo jiné na vás. A ne, nečekal jsem, že uznáte nestoudnost svého pohledu na věc.

M. Varadinková 8.6.2021 11:28

Nestoudný jste Vy!

J. Anděl 8.6.2021 11:35

Rád bych byl víc, občas mě stud zbytečně omezuje.

Nicméně můj charakter nemá žádný vztah k intelektuální hodnotě vašeho a obdobných hodnocení povolebního postoje ODS tváří v tvář Babišovu tvrzení o neustálém kradení od revoluce a neudělání ničeho pro voliče.

J. Franke 8.6.2021 11:51

Mám to jako Ty... Nestoudné by bylo jít navzdory předvolebním slibům s Babišem do koalice. Nic ovšem hnutí ANO nebránilo, aby se premiérem stal někdo jiný. Babiš byl ta brzda, ne ANO!!!

M. Moravcová 8.6.2021 12:03

Pane Franke, ale voliči nevolí proto, aby si někdo blýskal morální štít, ale aby se něco pohnulo kupředu. Ekonomika, výstavba, infrastruktura, zdravotnictví, školství, důchody. Stárneme a nemůžeme pořád čekat, že t,o co si přejeme, to bude až se tam dostanou ti nejčistší. Takoví totiž neexistují a nikdy existovat nebudou. A přešlapovat na místě a záplatovat není opravdu program.