Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Čekáme na mráz
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Matuška 29.12.2016 14:51Re: Zaplať pánbůh, že nejsme v eurozóně, ŽE... A v roce 1953 dokonce i ta komunistická - vždy s lidem... |
M. Prokop 29.12.2016 15:19Re: Zaplať pánbůh, že nejsme v eurozóně, ŽE... To bylo něco ještě horšího. |
V. Kolman 29.12.2016 15:32Re: Zaplať pánbůh, že nejsme v eurozóně, ŽE... President Antonín Zápotocký(?) den před měnovou reformou prohlásil v "čeksloveslenském hlozrase"-cituji: "Naše měna je pevná jako nikdy předtím a veškeré fámy o měnové reformě jsou neopodstatněné." konec citátu. Tenkrát (byl jsem malý kluk) jsem poprvé s úžasem zjistil, že i president může bezostyšně lhát a od těch dob politikům (až na vzácné výjimky) nevěřím. |
A. Trick 29.12.2016 15:27Re: Zaplať pánbůh, že nejsme v eurozóně, ŽE... Chudáci bankéři, oni za nic nemohou. |
I. Semrád 29.12.2016 13:53Začíná to na "č" a končí na "k" ...a má to pět písmen. Za to jsi se označil. Souhlas, Jardo ;-) |
J. Matuška 29.12.2016 14:29Re: Začíná to na "č" a končí na "k" Ivoši, stále nemohu pochopit, že právě ty lezeš po horách... |
I. Semrád 29.12.2016 14:51Re: Začíná to na "č" a končí na "k" Ten tvůj čilík, či co, mi nevadí, aby sis nemyslel. |
I. Mertl 29.12.2016 13:39A pořád se neví, co se přihodilo I tady pár na slovo vzatých odborníků přemyšluje. Můj starý známý dělal 50 let u letecké inspekce a do SSSR i Ruska často lítal jako vyšetřovatel. Na ruská letadla nedal dopustit, ale "jen ta údržba, div že jim to občas vůbec drží pohromadě". A pak jsem si vzpomněl na svoji vojnu a vše je jasné. ALe: všimli jste si, odborníci, toho prádelního hrnce, co v něm přenášeli ve staré utěrce tu tajemnou skřínku? Taky vysvětlení - v hrnci vařili samohonku a nestarali se o let! |
K. Němec 29.12.2016 14:02Re: A pořád se neví, co se přihodilo Černá skříňka se přenáší ve vodě, pokud byla ve vodě nalezena. Z vody se vyndavá až v laboratoři. |
I. Mertl 29.12.2016 14:27Re: A pořád se neví, co se přihodilo A další odborník; a taková to byla krásná hypotéza! No díky! Tak holt bude mít pravdu ten soused s údržbou. |
J. Vobr 29.12.2016 14:39MERTL ODBORNÍK JE !!! Má toho kámoše !!! A jednou si vedle něj přisedla v autobuse z letiště letuška !!! :-))) :-))) |
P. Vandas 29.12.2016 13:24V každém případě normální let má po 70s pikovat oblohu... .. a ne se ploužit při hladině moře ve výšce 250 m nedostatečnou rychlostí 350km/h. V tom byl ten prvotní problém. A když osádka zazmatkuje a místo podvozku zatáhne klapky, tak je neštěstí hotovo. |
A. Trick 29.12.2016 13:28Re: V každém případě normální let má po 70s pikovat oblohu... Záleží na stroji. V Amsterodamu jsem viděl startovat A380. Nic pomalejšího jsem ještě neviděl. Přesto zmizel v oblacích. |
P. Vandas 29.12.2016 13:33Re: V každém případě normální let má po 70s pikovat oblohu... To je relativní dojem pozorovatele, ale výška 250m je hodnota měřitelná a neobvyklá. |
M. Prokop 29.12.2016 14:48Re: V každém případě normální let má po 70s pikovat oblohu... 350km/h není nedostatečná rychlost, pokud letadlo "nepřetáhnou". |
P. Vandas 29.12.2016 13:17Je s podivem, že Nějaký Duarte na Filipinách vyhazuje... ... úředníky z vrtulníku a OSN i Amnesty International to nechává v naprostém klidu stejně, jako upalování lidí od IS? Asi mají spoustu jiné zajímavé práce. :-):-):-) |
O. Uživatel 29.12.2016 13:22Uživatel požádal o vymazání |
K. Janyška 29.12.2016 13:06Jejich soudruzi všech barev, zejména rudočených, spontánní řád lidského světa je jeho samovolně vzniklá řídící struktura, vyvolaná nekoordinovanou lidskou aktivitou, ne lidskými záměry v tomto směru. Na to lidé nikdy neměli, nemají a mít nebudou, neboť všechno čím vládnou a co existuje je produktem této struktury, neosobně utvářené civilizací divochů obchodem. Další a nekonečný vývoj bude vždy složitější, než lidská mysl, neboť ona je odezvou na nově vzniklou složitost. EU je tedy nápadem právě opačným, nadutým, domýšlivým, hlupáckým a zločinným. Neboť národní státy, které vznikly evoluční cestou jako ochrana národů a které jsou jedinými možnými správci zemského povrchu a největšími prvky spontánního řádu lidského světa, jsou napadány příkazy ze zločineckého centra, a je úplně jedno z koho složeného, čímž je jim znemožněno se adaptovat na spontánní řád Evropy a světa svými vlastními, tedy co možná nejefektivnějšími, adaptačními prostředky a zásobami. Záleží totiž na důvodu vzniku řídícího centra. A ten je jasný, ovládnout z mocenského středu Evropu. Je německý, o tom nemůže být žádných pochyb. Protože nic takového není pro spontánní řád přijatelné čeká nás v roce 2017, tedy 100 roků od zrůdné rudé revoluce, revoluce další. Vypadá to ovšem zatím zase na rudou... Dzp. |
V. Karda 29.12.2016 12:32Mráz z Ruska. Volá Čech známému do Moskvy.Co děláš ? Ale sedím v křesle a piju čaj. Čech-tady píšou v novinách že je u vás mínus čtyřicet. Rus -to si asi vymýšlí tady je jen mínus patnást. A po chvíli, jo ták to myslí asi venku. |
V. Novák 29.12.2016 12:53Re: Mráz z Ruska. Zmýlil jste se - jde o Kyjev... |
J. Kombercová 29.12.2016 13:03Re: Mráz z Ruska. Tak ještě že ne o Kyjov. |
V. Novák 29.12.2016 13:26Re: Mráz z Ruska. Kyjov snad ne - díky Nord Streamu a OPALu snad ne. |
P. Vandas 29.12.2016 12:29Tož zdravím z Dobříše. Tak TU 154 prý letělo jenom 70s a to ve výšce 250m rychlostí 360-370km/h. Z toho usuzuji, že letadlo bylo přetížené a potom i chyba druhého pilota, který nezasunul podvozek a místo toho zasunul klapky vedla ke katastrofě, která by se jinak ve větší výšce dala napravit. |
P. Novák 29.12.2016 12:47Re: Tož zdravím z Dobříše. Už jsem četl tři verze o klapkách: 1. předčasně zatažené 2. nešly zatáhnout 3. nepracovaly synchronně Podle toho, co jsem kdy vyčetl a vyslechl o podobných katastrofách, je varianta 3 obvykle fatální. |
P. Vandas 29.12.2016 12:52Re: Tož zdravím z Dobříše. Především by měl zatáhnout dříve podvozek a teprve potom klapky. Jediná informace je snímek, trosky křídla, kde klapky jsou v poloze zataženo. Nevíme však nic o druhém křídle. Nicméně alarmující je informace, že 70s po startu byl letoun ve výšce pouhých 250m a z hlasového záznamu z kabiny se dá dovodit, že druhý pilot to vůbec v té chvíli nevěděl. |
F. Doušek 29.12.2016 13:13Re: Tož zdravím z Dobříše. No, já mívám při staru taky zavřený oči a otevřenou pusu kvůli tlaku. |
M. Prokop 29.12.2016 14:50Re: Tož zdravím z Dobříše. Fatální v tom, že letadlo jde na bok, ne čumákem hore. |
K. Němec 29.12.2016 13:02Re: Tož zdravím z Dobříše. Stále si myslím, že přetížení by museli být už z prvního letiště. To nehraje. |
P. Vandas 29.12.2016 13:04Re: Tož zdravím z Dobříše. Třeba odlétali přetíženi už z Moskvy a proto natankovali málo paliva, které chtěli doplnit v Adleru. A tam natankovali do plných. |
P. Lepew 29.12.2016 13:08Re: Tož zdravím z Dobříše. Nono. že by ti piloti byli šílení- už od Moskvy citím že mám velkou zátěž a tak si nechám natankovat plno? S emi nezdá.. |