18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Boj o Semína

Tato záležitost potřebuje opravdu velmi mohutné zvětšovací sklo, abychom ji mohli zaznamenat. Avšak na druhou stranu, v politice není malých záležitostí, jako na divadle není malých rolí. Šéf sociální demokracie Jan Hamáček neváhal označit „kauzu Semín“ za otázku setrvání nebo nesetrvání jeho strany v koalici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 18.6.2019 9:00

Jo. To je ale na každém rodiči zvlášť. To systém (církev, institut ten či onen) nezajistí. Mohou se leda klidit z cesty a to z vlastní přirozenosti neudělají.

J. Schořík 18.6.2019 9:00

Re: Federace židovských obcí:

Ano. Tohle je právě to co považuji za vrcholně urážlivé. To jak ostatní tady považujete za svoje slepičky a dokonce to narovinu říkáte :).

P. Vandas 18.6.2019 9:00

Re: Federace židovských obcí:

On už bude vědět. :-):-):-)

J. Schořík 18.6.2019 8:58

Re: Semín a jeho názory

Šviku nedělejte že jste to stihl nějak pročíst :).

R. Brzák 18.6.2019 8:58

Re: Federace židovských obcí:

VY si tu pravicovost představujete levicově - samozřejmě že sypat někam nějaké peníze není nic pravicového - a tudíž s tím nesouhlasím.

P. Vandas 18.6.2019 8:58

Re: Federace židovských obcí:

Sypat zrní je mé hobby. Kdo jednou choval drůbež, ví kolik radostného kvokání se ozve na dvorku po rozhození byť jedné hrstky. :-):-):-)

S. Lazárek 18.6.2019 8:58

Re: Semín a jeho názory

V týhle postvědecký době, jak jinde trefně píše náš špičkový klimatolog Kremlík, je to ideální kandidát....:-)

D. Švik 18.6.2019 8:57

Re: Semín a jeho názory

Ano, jen místo havlisti bych použil havloidi a celá ta filosofie smrdí spíš neofašismem, než neomarxismem...ale ano jinak to sedí.

R. Brzák 18.6.2019 8:57

Re: Není to kouzelné,

už jsem Vám snad odpověděl výše - Semína jsem si několikrát poslechl a je to pro mne popleta. Ale to jsou pro mne i mnozí uznávání "mediální borci".

J. Anděl 18.6.2019 8:57

Představil jsem si trestání za označení někoho třeba na Facebooku za extrémistu. Moc se ta představa neliší od trestání za jinou formu banální nekorektnosti, neboli důsledku svobody projevu.

Už teď je poučné sledovat třeba kličkování streamerů mezi nástrahami a pastmi webových administrátorů.

J. Jelínek 18.6.2019 8:57

Re:

Možná obehraný, možná neobehraný. Tak to prozraďte, ať si mohu také dát a nedělejte votočenýho.

D. Švik 18.6.2019 8:56

Re: Aby TO nezapadlo...

Ledovce přestaly tát, protože jsme dramaticky zametli se sodovkovým plynem... :-)

J. Schořík 18.6.2019 8:56

Re: Federace židovských obcí:

Zatímco Vy pravičási byste uvítali nekontrolu :). Velmi chytré a účinné do běčeho sypat veřejné peníze ale nijak to nehlídat.

J. Schořík 18.6.2019 8:55

Re: Federace židovských obcí:

Jak?

R. Brzák 18.6.2019 8:55

Re: Federace židovských obcí:

Semína nebráním - níže o něm říkám svůj názor. Ale polemizuji s některými pohledy na problematiku. Především mi jde o onu vzývanou nestrannost - která je dle mého názoru sice nedosažitelná, ale nemusí být zcela pošlapávána. A tomu brání mnohotvářnost takových kontrolních orgánů. Jistě chápete, jak tu mnohotvářnost uvažuji...

Samozřejmě, když už musíme nějakou ČTK a její kontrolní orgán vůbec platit...jenže to je úlitba Vám, socialistům všeho druhu, kteří se obáváte, že bez moci nad druhými lidmi (včetně moci nad médii) Vám dobře nebude...

J. Schořík 18.6.2019 8:54

Re: Federace židovských obcí:

To je jasné pane Vandasi. Semín je to na tom zhruba stejně jako Vy, akorát on všechno myslí smrtelně vážně a Vy sypete zrní..

P. Vandas 18.6.2019 8:54

Re: Federace židovských obcí:

Částečně. :-):-):-)

J. Schořík 18.6.2019 8:54

Semín a jeho názory

Havlisti. Pravdoláska. Bilderberg. Neomarxisti..

http://www.protiproud.cz/autor/michal-semin.htm

P. Vandas 18.6.2019 8:53

Re: Federace židovských obcí:

Já o SA, jako pachateli, uvažuji také vážně. To se nesmí? :-):-):-)

J. Anděl 18.6.2019 8:52

Máš pravdu, zapomněl jsem :-)

D. Švik 18.6.2019 8:51

Re:

To už je tak obehraný joke, že už jej používá jen blb, který nemá kreativitu vymyslet něco nového :-)

R. Brzák 18.6.2019 8:51

Re: Aby TO nezapadlo...

K Vaší poslední větě - to je ale dosažitelné jen a pouze díky stabilní rodinné "indoktrinaci"... Stát oproti tomu indoktrinuje vždy - a lze jen pracovat na tom, aby to byl stát co nejmenší (ve své moci nad občany), protože jinak se snaží více a více bránit či "napravovat" onen vliv rodinný...

J. Schořík 18.6.2019 8:50

Re: Není to kouzelné,

Semín jen nesdílí nějaké mainstreamové názory? A víte o kom a o čem píšete?

J. Anděl 18.6.2019 8:50

Re: Federace židovských obcí:

Já si taky myslím, že by to ráda ustála. Ale upřímně funkční diskuzi s náboženským fundamentalistou si moc nedovedu představit. Ale kdo ví, třeba by mě pan Semín v osobním kontaktu překvapil.

Aby to nevyznělo špatně: v osobním kontaktu jsem vyšel i s velice přesvědčenými jedinci. Jen ty diskuze byly vyčerpávající a nakonec zbytečné, byť chvíli zajímavá zkušenost.

D. Švik 18.6.2019 8:50

Re: Aby TO nezapadlo...

Ano, děti jsou masírovány již od první třídy. To je má osobní zkušenost ze základní školy, dcera chodí do druhé a už ji vymývají hlavu neskutečným hnojem. Vedu válku s místní havloidní, multikulturalistickou ředitelkou a zatím vedu.

J. Schořík 18.6.2019 8:49

Re: Federace židovských obcí:

A to vyřeší Semín v ČTK?

L. Zach 18.6.2019 8:48

Zřejmě kvalitní matroš.

Kde berete?

;-)

J. Schořík 18.6.2019 8:48

Re: Federace židovských obcí:

Myslíte týpka který zcela vážně tvrdí že na dvojčata zaútočila SA nebo Izrael? ̈Který otevřeně píš o machinacích Bilderbergu a spiknutí pravdolásky?

Semín je v podstatě inspirace Varadinkové..

Fíha..

R. Brzák 18.6.2019 8:48

Re: Není to kouzelné,

Pan Zach se dopouští podpásové argumentace. Právě nestrannost se nedá dosáhnout tím, že do ní nepřijmeme někoho, kdo nesdílí nějaké mainstreamové názory.

A Váš názor?

E. Derat 18.6.2019 8:47

Re: Pokud někdo v demokratické tajné volbě

Poslanci mají hlasovat podle svého vědomí a svědomí.