14.6.2024 | Svátek má Roland


Diskuse k článku

Blbé tričko, horší nápad

Pokopaný poslanec Jiří Dolejš se stane na pár dní tématem, ke kterému se bude kde kdo vyjadřovat, nevyhnu se ani já. Dalo se čekat, že komunisté budou z případu vytloukat kapitál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
NoName 27.4.2006 10:11

Re: Re: Ale Taraszátarasi.

... jako je placení daní a přispívání do důchodového pojištění. Jste měl hned napsat, o co Vám jde. Já například žádné placení neodmítám, ale rozhodně bych rád věděl, jaké jsou vyhlídky i pro mne. Protože jistě sám uznáte, že Bismarckův model z doby jeden důchodce-6 pracujících je v době dva důchodci-3 pracující neudržitelný. Model "teď plaťte nám důchodcům a vy se pak nějak zařiďte" zase do extáze nepřivádí mne. I přesto se ale zdržím komentářů  o zdegenerovaných důchodcích, kteří odmítají elementární civilizační pravidla, jakými jsou vnímaní reality a více pochopení stavu, kdy jedna-dvě generace mají táhnout starý i nový důchodový systém a platit důchody dvakrát. Jinak, máme doma dva důchodce, a ty důchody zase tak hrozné nejsou ...

Terry 27.4.2006 10:10

sametová revoluce

má jednu chybu:  bohužel ta "sametovost" roku 1989 a následných byla především v SAMETOVÉM PŘÍSTUPU KE KOMUNISTICKÉ STRANĚ (třeba to bylo podmíněno tím, že kandidaturu Havla na prezidenta v roce 1989 "schvaloval" Kreml). A tak bohužel máme v ČR a v parlamentu stranu, která má "hrdě" ve svém názvu Komunistická. Bohužel § 2 zákona č. 198/1993 Sb. ze dne 9. července 1993 o protiprávnosti komunistického režimu a o odporu proti němu sice hovoří o  "režimu založený na komunistické ideologii" jako o zločinném, nelegitimním a zavrženíhodném, ale jen ve vztahu k území a období "v Československu od 25. února 1948 do 17. listopadu 1989". Přitom celá historie komunistického vládnutí (Rusko a SSSR, evropské komunistické státy, Čína, Vietnam, Kambodža, Kuba) ukazuje, že toto označení PLATÍ OBECNĚ. V našem "demokratickém právním státu" se pak uvedený nápis zabij komunistu, posílíš mír na tričku musí chápat jako NEDEMOKRATICKÁ  a PROTIZÁKONNÁ výzva k likvidaci skupiny obyvatel - členů POVOLENÉ "demokratické" ;-D komunistické strany, současně strany parlamentní.

Holt samet byl je a bude drahý. Pro nás pro všechny.

Taraszátaras 27.4.2006 10:10

Re: Re: Re: Ale Taraszátarasi.

Ale ano, naše partaj je zmáčkne tak, že z nich poteče modrá srajda. Spokojen tímto řešením?

Jacques 27.4.2006 10:10

Re: Re: Ale Taraszátarasi.

Dnesni generace mladych cechu byla vychovana zdegenerovanymi bolsevickymi uciteli a posleze prosla 90tymi lety behem kterych lide mylne pojali predstavu ze ta anarchie kterou tu dovolila nastolit ODS ma neco do cineni s demokracii ci svobodou. Na popisovanych jevech neni nejhorsi to ze by lide vedome porusovali zakony ci spolecenske konvence - nejhorsi je to ze lide povazuji ruzne degenerativni praktiky za normu a pokud je nekdo upozorni na nespravnost jejich chovani povazuji to za buzeraci (coz z jejich pohledu chapu). Degenerace spolecnosti propagovana idiotickymi navrhy typu 'danove prazdniny kazde 4 roky', i.e. nezodpovedne chovani, je skutecne desiva.

Béda 27.4.2006 10:09

Re: jeste vyzdvihnu neco odspoda

Jsem první, co se přidá. Navíc by měl Honzík dělat úkoly do školy a ne se flákat za školou na Inetu.

Ivan Nový 27.4.2006 10:08

Jaroušku, dobrý příklad.

Nacisti zapálili Říšký sněm, aby mohlo jeho zapálení shodit na svou opozici :-)))

Taraszátaras 27.4.2006 10:08

Re: Re: Ale Taraszátarasi.

Dávají to různě a často, někdy je ale těžké rozeznat, jestli se jedná o šoustání, Fight club, balet, politickou diskuzi nebo hromadnou výrobu paličkovaných krajek v JZD Rozvoj. Mě už to taky připadá všechno stejný.

Okovaná bota 27.4.2006 10:08

Ano, budoucnost patří veřejným souložím, marihuaně.

NIC není úpadkové. Ani komunismus.

qwerty 27.4.2006 10:07

Re: Re: triko

Ty si ale idiot

Ivan Nový 27.4.2006 10:07

ibne,

stačí nahlédnout na idnes, novinky diskusi ke zprávě pro nevhodný obsah zrušily. To je prostý fakt. A ibne, přiznejte se, nečekal jste takovou reakci, viďte. Já také ne.

Evropan (original) 27.4.2006 10:07

Re: Re: Ale Taraszátarasi.

A nejhorsi, ze Vy s tim nemuzete vubec nic delat ;-P

AeroKarel 27.4.2006 10:06

Pravda, odpovědní činitelé

zvorali řešení situace, kterou zadělal Železný. A že se ojebávali dva podvodníci, s tím souhlasím. Ovšem nebýt Železného leváren, neměli co vorat.

www racek 27.4.2006 10:06

Re: Juro,

ta se bojíš, ivane? ;-)

Jaroušek 27.4.2006 10:06

V předvečer "noci dlouhých nož" aneb Modrá diktatiura vystrkuje růžky?

Tak už to začalo! Banda pravicových primitivů, vydrážděná štvaním hlasatelů antikomunismu typu Štětiny, Hučína, Boka, Bendy, Devátého a jiných mediálních hvězd nejpokleslejšího antikomunismu a protilevičáctví, rozkopala hlavu prvnímu komunistovi! Asi aby  to "komunistické prase" dostalo za vyučenou! Modrá klaka v médiích se potutelně usmívá a pobaveně špičkuje, ti nejubožejší z nohsledů ODS tady na NP dokonce otevřeně jásají v šovinistické hysterii! O tom, že by česká veřejnost vystoupila proti pravičáckým násilníkům s razancí a rozhořčením, běžným v takových případech v civilizované Evropě, si u nás ani nemůžeme nechat zdát. Proč taky, když je hlásnými troubami ODS a jejích služebných médií neustále zastrašována, kam až se ČR vrátí, bude-li se moci Paroubek po volbách opřít o hlasy komunistů. Takže spíše bude následovat klid po pěšině, popř. potlačované úšklebky, jak to tomu Dolejšovi vlastně patří! Ne nadarmo odmítli právě poslanci ODS tento zbabělý útok na svého kolegu odsoudit a dva z nich dokonce hlasovali proti prohlášení, přijatému PS (!) a jejich ideolog Steigerwald v dnešní MFD dokonce útočníky hájí slovy, že "Asi vědí proč" to "komunistické prase" bijí! Vždyt je to jen komunista! Je snad náhoda, že policejní kamery v ulici, kde došlo k přepadení, se zrovna dívaly stranou a útok nezaznamenaly? Inu, první záchvěvy modré tsunami se již ozvaly.

P.S. Kdy začnete s vytloukáním oken a výkladů těch, kteří nevolí ODS, pane Topolánku? Předpokládám, že to začně dříve, než Vámi slibovaná "noc dlouhých nožů" ... :-(

aida 27.4.2006 10:06

Re: Re: I komunisty překvapilo,

Kapříci už připluli?

No a hádejte - můj muž je Ivan- jak s ním dneska naše děcka zachází a co mu říkají. Nejněžnější varinata je "Ivánku, kmaráde, můžeš mluvit?"

A taky jim dost zhrubl slovník.

Béda 27.4.2006 10:06

Re: Bédo,

eTony, si to přečtěte ještě jednou. Stranu rozvracel zevnitř Váš nyní tmavomodrý soudruh Tlustý, ne já. A vystoupit z pionýra taky mohlo znamenat konec dalších škol. Na rozdíl od Honzíka, co honí to antikomunistické tričko dnes, kdy už je to jenom kus utkané bavlny s potiskem. Rv

www racek 27.4.2006 10:05

Re: Re: Pane Dolejš, vaši soudruzi vždycky věděli kam a kdy uhodit.

no, ona by mohla patřit ... ale oni to nějak neobjednali. otázka kdo by přišel. na prvního chodí fakt už jen ti staří komouši.

ale jo, já sjem stará generace a práce si vážím. každé práce, co je k něčemu. a ze všeho nejvíc té strašné nekonečné dřiny našich sedláků.

Jura 27.4.2006 10:04

Re: triko

Zkus si ho vyrobitt sám. Tady je návod: Kup si bílý triko. Tluč půl hodiny hlavou o zeď a neustále si opakuj jaký si primitiv. Poté z rány na hlavě si setři prstíkem krev a tímto prstíkem to napiš na triko.

Okovaná bota 27.4.2006 10:03

http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=vietcong&from=0

Deník SuperSpy uveřejnil dne 22. 2. 2006 na str. 3 pod titulkem "Podivná válka s levicí" v rámci informace o protestu některých osobností veřejného života podtitul Zabij komunistu, posílíš mír!

Jacques 27.4.2006 10:03

Re: Re: I komunisty překvapilo,

Podle zmatecnosti prispevku Ivana Noveho soudim ze tento clovek je schizofrenni silenec na praskach. Jeho (pseudo)argumenty jsou naprosto gumove a na jakoukoli repliky vam napise nic nerikajici slint s kterym proste nelze polemizovat.

Doporucuji ho ignorovat.

ibn 27.4.2006 10:03

jeste vyzdvihnu neco odspoda

Honzikovo:

"Jaroušek je kápo a zakladatel klubu "Nová Komunistická Svině" ,tenhle ubožák je pouhý jeho bodyguard s členskou legitimací 003,je v pořadí až po Bédovi."

I diky panu Honzovi a spol. tu mame komance doposavad, timto na nej uvaluji informacni embargo. Preskakuji a nectu, tudiz neodpovidam. Prida se jeste nekdo?

Taraszátaras 27.4.2006 10:02

Re: Ale Taraszátarasi.

Několik omylů: Mozart nikdy nebyl mimo etablovanou kulturu, sloužil hlavám pomazaným. Morálka, politika, kultura, etika, hospodářství a ideologie tvoří pevně spjatý propletenec, v němž jedno ovlivňuje druhé. Generační problém existuje vždy, nikdy ale v tak vyhraněné podobě, jako dnes, kdy z velké části zdegenerovaní současní mladí odmítají elmentární civilizační pravidla, jako je placení daní a přispívání do důchodového pojištění.

Ivan Nový 27.4.2006 10:02

Juro,

co chcete demonstrovat ???? A proč něco demonstrovat? Abyste zastrašovali veřejnost?

Béda 27.4.2006 10:01

Re: Re: Re: Soudruhu Tarasi, děkuji za poučení.

Racku, on Honzík, kdyby přišlo na lámání chleba a vyjasňování názorů z očí do očí, tak by nejspíš utek', nebo si přizval alespoň pět "kamarádů".

Evropan (original) 27.4.2006 10:01

Re: Re: Pane Dolejš, vaši soudruzi vždycky věděli kam a kdy uhodit.

Ja jsem taky pracujici a s odbory nemam ani nechci mit nic spolecneho, je to taky muj svatek ?  Hele Vy jste nejakej divnej Jura, ten puvodni mi pripadal jinej

www racek 27.4.2006 10:01

Re: I komunisty překvapilo,

no, tohle jim přidá zase jedno či dvě procentíčka ... a nikdy se jich nezbavíme. vlastní blbostí.

Pazúr 27.4.2006 10:01

Re: Re: Jeden citátek:

jo racku, tohle je jedna z mála věcí, ve které s Václavem Klausem taky souhlasím :-)

Jacques 27.4.2006 10:01

Re: Re: ODS chybí smysluplný program a tak musí nahrazovat myšlenky násilím

Ja a moje okoli jsme rovnez prozili za komunisticke totality nasiliu ktere bylo dost desive, i kdyz nne tak priserne jako to co bylo ukazovano ve vcerejsim filmu.

Nicmene je treba si uvedomit souvislosti. Nasili za komunismu bylo pachano vladni stranou a prestoze to zrejme bylo nelegalni tato strana mela v rukou veskerou exekutivni a soudni moc. Nasili bylo v minulosti pachano celou radou instituci a politickych stran/hnuti, vcetne nabozenskych organizaci.

Dnes je v CR demokracie a i ti komuniste maji pravo na normalni existenci a ochranu pred nezakonnym jednanim prestoze jsou skrzeva ideologii s byvalym komunistickym rezimem spojeni. Pokud chcete demokracii neni mozne souhlasit s jakousi eliminaci nekoho kdo se vam nalibi. Pokud se vam neco nelibi, zkuste iniciovat zakon a pokud tento bude v souladu s Ustavou a podpori ho vetsina, nebudou se veci dane v zakone smet nadale delat. Cokoliv jineho je navrat zpet k totalite.

Buvol 27.4.2006 10:00

Re: Násilí je neomluvitelné, ale ruku na srdce

Pochybuji, že závažný problém může být marginální ....

www racek 27.4.2006 10:00

Re: Ale Taraszátarasi.

hmm, souložení v přímém přenosu, hele, kde to dávaj? nás dědky to docela zajímá (tedy, pokud nesouloží zrovna naše generace, to mě už nebaví...)