14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Billboardy budou

Jsme billboardová země, zrovna tak jako země kasín a bordelů. Své billboardy si uhájíme – v tomto duchu se nesla rozprava v Senátu kolem návrhu omezit velikost plochy reklamních plakátů určených k předvolební kampani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 4.3.2016 14:09

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Tyčinky snad zapalujou buddhisti a hinduisti...

Jestli při porážce, to fakt nevím.

Právě že mi připadá, že to maso, co prodávají v halál prodejnách je krvavější než to nehalál od obyčejného řezníka - a to mi je divný. Já si tam kupuju hlavně jogurt a různý koření nebo luštěniny. i když ty už jsou i normálně ve větších marketech.

O. Uživatel 4.3.2016 13:42

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 4.3.2016 13:43

Uživatel požádal o vymazání
J. Kombercová 4.3.2016 13:51

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Zatím strach nepociťuji, protože nemám proč se strachovat. A doufám, že ani ten strach nebudu muset nikdy mít. Že ani ten pepřák nebudu muset nikdy koupit pro eventuální obranu, natož tasser, jako už mnohé německé ženy.

Pokud bych tedy musela projevovat dokonce hysterii a paniku, abych ukojila něčí sny, tak to zž bych raději nebyla.

O. Uživatel 4.3.2016 14:01

Uživatel požádal o vymazání
R. Brzák 4.3.2016 13:43

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Především se obávám o ně. Protože my jsme ta nejúspěšnější banda lidí, co přežila. Tudíž někde v genech máme schopnost se vypořádat s jakýmkoliv ohrožením našich zájmů. A to, že v reakci na náš strach z cizích příchozích se naše reakce nebude v konečném důsledku líbit ani nám, je mi jasné.

Svůj strach se učím pozorovat celý život. Důvody jsou osobní - jen krátce, za všemi svými selháními nacházím nějaký svůj tehdejší nerozpoznaný strach. Dnes považuji svůj strach za dobrý nástroj, jenž mi přináší informaci o potenciálním riziku. Ale pokud jej nerozpoznám a nepřijmu jej jako svůj nástroj, jeden z mnoha, pak mne ovládne a bude nade mnou pánem.

Nemám vůbec strach z toho, jak odlišní jsou to lidé. Protože nejsou odlišní v základech svého lidství. Jejich indoktrinace Islámem, tak, jako já jsem indoktrinován křesťanskou kulturou, je z tohoto hlediska druhořadá. Ostatně, jak Křesťanství, tak Islám, jen podporují či potlačují přirozené jevy v lidském životě. A těmi nejzákladnějšími jevy, na které jsem schopen přijít v pozorování svého života, sebe sama a na stejném základě i svých bližních , jsou strach a láska. Jako dva základní principy a protiklady.

I. Mertl 4.3.2016 13:52

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Inu, trochu jiná kultura, vaří jiné, navoněné kafe, věří ve stejného Boha jako my (věřili-li bychom), ale jakoby hlasitěji (muezin), jsou čistotnější, přátelštější a pohostinnější. Znám je z koleje, tehdy jich u nás bylo hodně, neb jsme chtěli ze Sýrie a Iráku udělat rovněž lido-demo, což se, vida, v Sýrii Assádům později skoro povedlo. S jedním jsem dokonce 3 měsíce bydlel, pak ho povolali do Moskvy, druhý byl dlouholetým spolubydlícím a kamarádem mého nejbližšího přítele ze školy. Ale to byl muslim typu běžného českého křesťana, nebyl Arab, ale Berber z Alžíru, tak vzdělaného a politicky maslícího Čecha aby pohledal. Taky jedl cokoliv včetně vepře a pil jako duha. Nebáli jsme se muslimů - nebylo proč. Ani na dovolených. Kdoví, proč jsme teď tomu strachu propadli. Inu propaganda! Jsou mezi nimi slušní lidé (většina) i lumpové jako mezi námi.

P. Hofman 4.3.2016 13:55

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Tak pod to se mohu podepsat.

J. Kombercová 4.3.2016 14:01

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Tak to mi tedy ještě vysvětlete, jak je možné, že tihle milí, vstřícní, tolerantní lidé se mezi sebou vraždí už několik let, jeden proti druhému, spolčují se různě jedni s druhým proti dalším s ob časným přeskupením sympatií od jedné party k jiné, chovají se hůř než zvěř... a pak tedy proč, když ti, kterým se válčit nechce, nesou s sebou do Evropy to, před čím utíkají.

A jednotlivce mi nevypisujte, pokud jsou v množině, jsou totéž.

I. Mertl 4.3.2016 14:10

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Jo, takoví už jsou lidé, paní Kombercová. Nejhustší krveprolití lidstva, obě světové války, které stálo i s přislušenstvím (řízené hladomory, gulagy, koncentráky a hromadné popravy) jen v Evropě za necelých 30 let zhruba 70 miliónů obětí, provedly křesťanské národy, katolící, evangelíci a pravoslavní - bez oněch ohavných muslimů. Lidé jsou prostě horší než zvěř, jak pravíte, protože na to mají mozek a techniku.

J. Kombercová 4.3.2016 14:13

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

Správně jste připomněl. Ale my jsme přece jen o kus dál, právě pro to prožité. Proč zažívat znovu?

J. Anděl 4.3.2016 14:06

Re: Pro pány Vandase i Brzáka zároveň

To je právě ono, rozdílů je mnoho, někdo jen vaří jiný kafe, někdo je věřící fundamentál, někdo vepře jí, někdo nejí, někdo je slušný člověk, někdo lump, někdo něco mezi a ne vždycky se to dá poznat na první pohled.

J. Ráž 4.3.2016 13:22

Co je z právního hlediska Klinika

Ta tzv. "Klinika nemá právní subjektivitu a nikdo nemá odvahu, jako fyxzickepa osoba, ji oficiálně provozovat. Tudíž nemůže být smluvní stranou jakékoliv smlouvy.

Potvrzuje to, že se jedná o skupinu lidí, kteří naprosto opovrhují právním systémem, odmítají dodržovat normy občanského spolužití a nikdo nepad jejich jednáním nemá kontrolu. Už z těchto hledisek je represe nutná.

P.S. Jask by se kulturní fronta, levicoví intelektuálové a " pražská kavárna" stavěli ke komunitnímu centru, které by mělo ve své knihovně Mein Kampf? Asi by nepořádali ne jeho podporu manifestace a nezastával se jich ČT. Podle mne je se jedná o stejný druh literatury, jeko je Komunistický manifest a spisy Lenina a Stalina, jenž byly vyfoceny jako součást knihovny komunitního centra Klinika, které tak vehementně výše jmenování podporují!

O. Uživatel 4.3.2016 13:29

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 4.3.2016 13:33

Re: Co je z právního hlediska Klinika

Mein Kampf má podle mě ve své knihovně nejeden intelektuál, ba možná i nějaký ten protifašistický bojovník.

První část jako oukej k zamyšlení, ale ta druhá mi nepřipadá moc věcná. V knihovně ať si mají, co chtějí, to je jejich věc, ne?

P. Lepew 4.3.2016 13:37

Re: Co je z právního hlediska Klinika

Výpujčitelem pro smlouvu byla jedna aktivistka - fyzická osoba. Nevím jestli by chtěla i nadále, ale vzhledem k její komunikaci vůči UZSVM je to pravděpodobné.

Jinak jim výpujčka skončila a UZSVM jim nejspíš ani neměl výpujčovat k provozování něčeho co v daném objektu a stavu v objektu provozovat nelze.

Vyklidit, případně i za asistence PČR.

P. Hofman 4.3.2016 13:15

Naše vlast

...potřebuje víc takových sportovkyň:

http://www.tourl.de/t6f

R. Veselý 4.3.2016 13:15

Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

Ale jistě znáte to o tom volání do lesa .... takže prosím, nesuďte, když nejste v obraze. Ty urážky někdo snadno flákne, a pak se třeba cítí uražen, když se mu vrátí i s nějakou tou prémií :-) Jestlipak jste si všiml, že jsem nikdy nepoužil urážku směrem k těm, kteří mě slovně nenapadají? Tak propříště už žádné "Šmarjá proč?", tohle si snad zapamatujete :-)

O. Uživatel 4.3.2016 13:17

Uživatel požádal o vymazání
R. Veselý 4.3.2016 13:52

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

Ty jdi do prdele, vítací vrátnej za$ranej, že jsi idiot tu už ví víc lidí, ale napíšu to obvykle jen já.

O. Uživatel 4.3.2016 13:56

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 4.3.2016 13:35

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

Beru, ale jen částečně. Si to můžete vyříkat v jednom vlákně, kde to každému dojde. Ale nechť. Propříště uvidím, co se mi bude chtít psát.

R. Veselý 4.3.2016 13:50

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

OK, pište si co libo, máte pocit, že Vás nějak omezuji? Zato Vy mně nepřikazujte, kde si co mám vyříkávat. Dík.

J. Anděl 4.3.2016 13:58

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

Ve svém příspěvku se vás ptám, co vás k tomu vede. Považujete otázku za příkaz? Vy jste nesmírně hádavá osoba.

R. Veselý 4.3.2016 14:16

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

plesk ! .... a nálepka je tady.

J. Anděl 4.3.2016 14:29

Re: Jinřichu, Vy jste opravdu anděl :-)

Omlouvám se, že jsem se vás dotkl.

J. Mráz 4.3.2016 13:15

Už jsou známi kandidáti na příští

Nobelovu cenu míru. Jsou jen dva kandidáti - Savčenková a Assange. Větší šance přisuzují američtí odborníci Assangemu.

R. Brzák 4.3.2016 13:08

ad pan Balzám - "...rovnost před zákonem je základem ...

...naší civilizace. Jeden občan, jedno právo, jedna povinnost...."

Rovnost před zákonem jsem ale neuvažoval - právě proto, že ji mnoho lidí zkouší ohýbat. Ve zbytku Vašeho příspěvku nacházím daleko více společného, než rozporného. Zřejmě si tedy jen nerozumíme.

Samozřejmě, že je to především rodičovské prostředí, které nás formuje. Vidíme na svých rodičích, co je v naší kultuře přijatelné a co nepřekročitelné. To je otisk kultury, souhlasím. Ale zároveň je zde základní proces osamostatňování, který je vlastní všem kulturám - protože nesamostatný jedinec prostě nedokáže dál předat jakoukoliv kulturu. A pokud v rámci poskytování pomoci někomu kladu překážku v procesu osamostatňování se jedince od závislého na pomoci rodičů (či sociálních služeb) k nezávislému, za sebe odpovědnému a dobře ve své okolní kultuře integrovanému jedinci, pak mu nepomáhám, nýbrž mu škodím. A to je i případ snah ochraňovat uprchlíky před potenciálním odporem původního obyvatelstva...

R. Brzák 4.3.2016 13:05

ad pan Anděl - "pan Brzák má na výzvy o strachu živnost"

Vy byste, pane Anděli, mohl rozeznat ten rozdíl. Je-li Bůh křesťanů ochoten obětovat vlastního syna, aby tak odčinil naše hříchy - znamená to absolutní odpuštění, které je dáno absolutní láskou - božskou, které člověk není a ani nemůže být schopen. Ba dokonce by se tak snažil být sám bohem...

Tento prvek v Islámu chybí. Zůstává Bůh/Alláh, bytost nekonečně mocná, schopná čehokoliv a jejíž činy se ani nemohou posuzovat jako dobré či zlé. Bytost, která trestá, ať už ve starém zákoně, nebo slovy proroka Mohameda. Nabízí vedení - pokud je člověk schopen se v jejích slovech, předkládaných proroky, dokáže dosti zorientovat, aby nakonec nepáchal hříchy proti Alláhu byť i nevědomky. A za podvolení se vedení nabízí ráj. Ale za odchylku od vedení hrozí trestem - za odchylku, kterou před vševidoucím Alláhem nelze skrýt, trest, kterému se před všemocných Alláhem nedá uniknout...to je použití strachu, které si vynucuje fatalistické odevzdání.

Bůh křesťanů oproti tomu nabízí svobodu - jdi člověče, miluj svůj život, sebe a své bližní a protože jsi nedokonalý člověk, budeš páchat chyby, které Ti odpouštím, protože Tě miluji, já, všemohoucí Bůh. To je láska.

H. Balzám 4.3.2016 13:08

Re: ad pan Anděl - "pan Brzák má na výzvy o strachu živnost"

Co je to za oběť, když věděl, že jeho syn vstane z mrtvých? :-)