6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Babiš nadále v čele ANO

Žádné překvapení se nekonalo, protože kdyby Babiše nezvolili znovu do čela ANO, byl by to převrat nevídaný. Sněmování Babišova hnutí nebylo zajímavé, pozornost zaslouží jen projev samotného předsedy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 18.2.2019 19:50

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Pane Venc , u mě je všecko jak v hrobě. Jestli teda nemyslíte jakéhosi K.Němce.

Já už jsem komplet v ilegalitě, ale ready.

Jak řikal Láďa Smoljak v Koljovi : " Já už se na tu ilegální činnost strašně těšim."

Jaký je Kennwort ?

M. Varadinková 18.2.2019 19:43

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

Umíte vůbec číst?

...Základní úroková sazba, od níž se odvíjí úročení KOMERČNÍCH úvěrů...

Jde totiž především o podnikové úvěry, protože spotřebitelské úvěry mívají obvykle pevnou (ale za to o dost vyšší) sazbu.

Žádná banka Vám nedá úvěr pod repo sazbou (tedy s nulovou či zápornou marží pro sebe). Když budete moc dobrý klient, dostanete úvěr někde do jednoho procenta nad repo sazbu, tedy v současné době cca 2,75%. (před tím zvyšováním to bylo třeba kolem 1%, čili jde o zvýšení na téměř trojnásobek). Ale je to pohyblivý úrok, to znamená každé další zvýšení repo sazby ČNB Vám ho dál zvýší.

Nejlepší spotřebitelské úvěry jsou ale ještě o dost výš nad tím.

J. Václavíková 18.2.2019 19:43

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Hele, nestraš, tohle snad zkřížit nejde :-)

J. Václavíková 18.2.2019 19:42

Tak tohle je precizně formulováno:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400731713830653&set=a.204211223482704&type=3&theater

J. Venc 18.2.2019 19:41

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Předběhl jste oprávněně, neb jste zmíněn jako první. Odpouštím.

Jen bych se obával reakce pana Němce s twwitteršpionem -ellnerem, neb ti dva jsou tuze citliví na vyvolávání diskutujících. A ještě nahoru!

:-)

J. Schořík 18.2.2019 19:40

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Jojo. Ta by se hodila k nám. Akorát musí říkat ty pravdy tak nějak lidověji. A pak ji dáme dohromady s Foldynou.. To bude BOMBA..

J. Schořík 18.2.2019 19:39

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Co by Vám to udělalo pane Janyško? Nechat Vobra taky mít někdy jeho den.. Dřív mohl slavit alespoň když napsal něco trefného Vandas, teď jen pusto a prázdno. Chudák malej..

J. Venc 18.2.2019 19:38

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Lžete, expertko. Nenapsal jsem ani nenaznačil, že vyšší mzdy nehrají žádnou roli, natož že zisk jest vždy takový, jaký si podnikatel naplánuje. Rozporoval jsem pouze Vaše absurdní tvrzení, že vyšší mzdové náklady automaticky znamenají nižší daňové odvody právnických osob.

:-)

J. Václavíková 18.2.2019 19:38

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Tahle perla by dnes stála na stupních vítězů spolu s tím geniálním výrokem Novákové.

J. Schořík 18.2.2019 19:38

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

To už jsem provedli. Teď na to nejspíš pomalu umřeme.. Co takhle někdo jiný..

J. Václavíková 18.2.2019 19:37

Re: II. NÁZOR: NÁSILÍ NA MAJDANU NENÍ POKOJNÝ PROTEST.

Běžte už s to rusáckou propagandou do pihele!!!!!

J. Schořík 18.2.2019 19:36

Re: Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Levná kvalifikovaná pracovní síála je nesporně výhoda pro podnikatele, jestli umožňuje jejich vyšší zisk se nedá bez dalších parametrů říct, není to jediný rozhodující faktor.

Nicméně Vaše myšlenka, že navyšování mezd je hlavním důvvodem nižšího výběru daně z příjmu právnických osob je úplně jiná liga :).

Prostě vezmete komplexní věc a vyřešíte ji jak tříleté dítě :). SPD..

J. Matuška 18.2.2019 19:35

II. NÁZOR: NÁSILÍ NA MAJDANU NENÍ POKOJNÝ PROTEST.

AKCE VYVOLÁVÁ REAKCI.

Již několik měsíců sužují ukrajinskou metropoli Kyjev nepokoje. Násilí eskaluje, bohužel, z většiny médií vše vyznívá, jako kdyby vlk snědl Karkulku. Tím vlkem je policie a Karkulkou demonstranti. Je tomu tak? Vídáme čísla zraněných demonstrantů, počty mrtvých. O policii zmínky jen minimální... Česká televize a další naše média se předhání v podání informace, aby každý demonstrant vyzněl jako největší chudák a trpitel a ten zlý polda (z BERKUTu například) jako ten vrah. Podívejme se na věc tak, jak jí mohou vidět zasahující policisté v Kyjevě.

http://www.policejninoviny.cz/nazor-nasili-na-majdanu-neni-pokojny-protest-akce-vyvolava-reakci-.html

M. Němec 18.2.2019 19:34

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Já sem 100% pro.

Narafičit pastičku, aby do ní ješitnej Vobřík slítnul a pak se zasmějem.

Těžký to nebude.

Všechno inkognito a telepaticky.

J. Matuška 18.2.2019 19:33

I. UKRAJINA ODMÍTLA ASOCIAČNÍ DOHODU, ABY ZÍSKALA OD EU VÍCE

Rozhodnutí Kyjeva zastavit jednání o přidružení k Evropské unii je taktickou záležitostí, která sleduje výhradně ekonomické zájmy, řekl v pátek v ukrajinském parlamentu premiér Mykola Azarov. Jeho vláda ve čtvrtek oznámila, že zastavuje přípravy podpisu asociační dohody s Bruselem. Podle eurokomisaře Štefana Füleho ale má Ukrajina dveře do EU otevřené.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/320067-ukrajina-odmitla-asociacni-dohodu-aby-ziskala-od-eu-vice.html

J. Václavíková 18.2.2019 19:33

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

Taky se někdy můžete obětovat pro dobro státu, ne?

M. Varadinková 18.2.2019 19:32

Otázka pro "experty" Schoříka a Vence

Proč vlastně německé firmy stavěly ty montovny u nás? Proč je stěhují do Číny? Vždyť si přece podle vás si mohly stejný, stále rostoucí zisk "naplánovat" i v Německu. Nebo že by ne? Že by nižší úroveň mezd na zdejším trhu přece jen měla na ten jejich zisk nějaký vliv?

Vy se tady do krve hádáte, že vyšší či nižší mzdové náklady nehrají žádnou roli. Zisk je podle Vás vždycky takový, jaký si podnikatel naplánuje.

Takže jak to je?:-)))))

S. Lazárek 18.2.2019 19:31

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Já na něj seru, ať se vycáká, když mu to dělá dobře....:-)

M. Němec 18.2.2019 19:31

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Pani Vobrová byla vzbuzena a musí ještě upejct dort.

A pan Vobr jí sděluje : "Konečně jsem to těm přechytralejm varanům z NP natřel. A anglicky, dušinko."

K. Janyška 18.2.2019 19:31

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Socane, zase socanujete ? Dzp.

J. Schořík 18.2.2019 19:30

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

Petříček není politik, proto se Vám nepolitickým tak líbí. Mám ho rád jako člověka, ale ten nám neudělá žádný body - je skvělý pro naše nevoliče, takovej Sobotka 2..

K. Janyška 18.2.2019 19:30

Re: CO JE TO VLÁDA A ČÍM BY MĚLA BÝT ?

Ano, jsem sám, tak ano... Dzp.

J. Václavíková 18.2.2019 19:30

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

Jo, to bude ono! A nestátní, tedy soukromá.

K. Janyška 18.2.2019 19:29

Re: SPONTÁNNÍ ŘÁD JE JEDINOU MOŽNOSTÍ EXISTENCE JSOUCNA.

Nejhustším a nejpřesnějším spontánním řádem je spontánní situace na Zemi. Až to vypadá, že se nacházíme v nejuspořádanější části vesmíru, jakoby se spontánní řád vesmíru šířil od nás. Samozřejmě, ne naší zásluhou a ne kvůli nám. Je to naopak, proto jsme, neboť je tu nejsrovnaněji.

Co však z toho vyplývá pro lidskou situaci ? Nic menšího, než že lidská aktivita, ne záměry, plodí totéž co jakýkoliv jiný pohyb ve vesmíru, tedy spontánní řád, v tomto případě spontánní řád lidského světa. Ten spočívá v tom, že obchodem individualizovaní aktivní lidé jsou řízeni podobnými pravidly, které se v reji spontánního evolučního vývoje vyvinuly, jako odezva na jejich interakci.

Tento stav je nezdemontovatelný a lidmi neřiditelný. Jak by mohl být, vždyť jsme tohoto superprocesu plodem a produkty, ne autory. A to včetně naší schopnosti myslet a tvořit. Je možné, to pro nábožensky založené, že spontánní řád je nástrojem Božím, ale nic takového věda zatím ani nenaznačuje, takže jen v poměru 50 na 50.

Podrobnosti o aplikaci tohoto vědění na lidskou situaci popisuje kompozitivní teorie, tedy vědecký a jen vědecký, výklad lidského světa, jemuž vévodí ten od A.F.Hayeka, nositele Nobelovy ceny za ekonomii... Dzp.

K. Janyška 18.2.2019 19:29

SPONTÁNNÍ ŘÁD JE JEDINOU MOŽNOSTÍ EXISTENCE JSOUCNA.

Samovolně v čase a v prostoru vzniklá řídící struktura objektů a subjektů vesmíru, tedy věcí, zvířat, rostlin a lidí, nazvaná spontánní řád je neosobním fenoménem, přítomném na každém jeho místě. Vzniká prostřednictvím podobností v alespoň charakteristikách pravidel chování, kterými se její budoucí prvky řídí a podobnostmi v jejich chování k všemožným silám vesmíru, včetně například fyzikálních, chemických a na zemi i biologických. I ony zvláštními spontánními řády jsou.

Je to tedy jediná možnost existence všeho, co vidíme a jsme schopni vnímat, včetně nás samotných a našich myslí, které jsou spontánními řády vůbec nejsložitějšími. Jsou to spontánní řády informací, prostřednictvím kterých myslíme a adaptujeme se právě na spontánní řád světa a lidského světa. Organismy nejsou ničím jiným, než také jen druhem spontánních řádů, v tomto případě spontánně řízených DNA, která však je produktem spontánního evolučního procesu v čase a v prostoru také.

Všechno tedy do sebe samovolně zapadá a adaptuje se a co ne a dostane se do dosahu, pak to také udělá. Samovolně a jen podle toho jaké adaptační možnosti v dané situaci jsou. Spontánní řád se upřesňuje a rozšiřuje a zahušťuje tímto způsobem a vykazuje tak sebepořádací, seberegulační a sebezáchovné vlastnosti.

J. Schořík 18.2.2019 19:29

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Se budem střídat. Dohodneme se ještě s pár lidma a necháme ho jednou za tejden něco tkhle vyhrát. Ať má taky nějakou radost v tom životě..

K. Janyška 18.2.2019 19:28

Re: CO JE TO VLÁDA A ČÍM BY MĚLA BÝT ?

C-Arnošte takto. Máš to nahoře... Dzp.

J. Schořík 18.2.2019 19:28

Re: CO JE TO VLÁDA A ČÍM BY MĚLA BÝT ?

To je zbytečná skromnost pane Janyško. Já bych se toho nebál. Klidně se mimo jediného znalce kompositivní teorie ozančujte i géniem.. Je to celkem jedno, myslím.

J. Václavíková 18.2.2019 19:27

Re: Skuteční euroskeptikové jsou u Vás

Od vás je tam snad jediný volitelný politik, a to Petříček. I když ta Maláčová dělá prostě socdem politiku, to se jí musí nechat, v tomhle ranku je dobrá.

S. Lazárek 18.2.2019 19:27

Re: LAZÁREK DNES NEPŘÍJDE - CATCH AS CATCH CAN

Hele, on měl fakt pravdu, ale že z toho bude mít vopíčák až takovou radost, to jsem nečekal....:-)