27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Babiš bude prosit Zemana

Viceprezident Jiří Ovčáček sdělil občanstvu, že pan prezident přijme ve čtvrtek předsedu vlády Andreje Babiše na jeho žádost. Ve viceprezidentově sdělení nebylo určeno, zda bude Babišovi dovoleno přijet autem, nebo zda se má dostavit pěšky anebo dokonce se přišourat po kolenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 9.7.2019 18:12

Re: žalobci si zpracují vlastní analýzu ...

No oni ji prý mají už dokonce zpracovanou. Teda ta rychlost mě překvapila, jindy se né a né hnout z místa....

J. Venc 9.7.2019 19:03

Re: žalobci si zpracují vlastní analýzu ...

Přes 2 roky. Rychlost nic moc, neb mohlo býti už jasno. Většinový mysliteli.

:-)

J. Blahová 9.7.2019 19:05

Re: žalobci si zpracují vlastní analýzu ...

Kde nic není ani státní žalobce nebere. Nezveřejní ji, kdyby něco našli už by unikla do médií. :-)))

S. Lazárek 9.7.2019 17:25

Díky z odkaz paní Boublíková

právě jsem to dočetl a.....zase nám všichni lžou.

P. Jirkovský 9.7.2019 17:28

Re: Díky z odkaz paní Boublíková

A co na to houby? Těm můžete předčítat furt a furt nerostou, poněvadž je sucho. Teda alespoň tady.

S. Lazárek 9.7.2019 17:31

Re: Díky z odkaz paní Boublíková

I lesníci falšujou data. Tady to taky sfalšovali dokonale, les je suchej na troud, našel jsem dvě růžovky, ale z piety jsem je tam nechal.

J. Venc 9.7.2019 17:33

Re: Díky z odkaz paní Boublíková

Lžou i v tom, že neprší. Prevíti.

:-)

M. Jandáková 9.7.2019 17:33

Re: Díky z odkaz paní Boublíková

Houby jsem našla úplně usušené! )

D. Mach 9.7.2019 17:22

Národ opitý koblihami!

Byly doby, kdy členové vlády Miloše Zemana byli obviněni z krádeže a z politiky odešli (dokonce do vězení). Byli politici, kteří odkláněli soukromé peníze, aby je o ně nepřipravila manželka při rozvodu, a z politiky odešli. Byl tady premiér, kterého vodila za ocas jeho sekretářka. A z politiky odešel. Dokonce blaké paměti pan Kalvoda odešel z politiky jen proto, že užíval titul JUDr. a ne ten, který měl ve skutečnosti, tedy Mgr. To byla naše demokracie mladá a učila se. Teď už máme demokracii zralou, takže nám může vládnout zloděj a estébák a podporovat ho může člověk, kteří se vyjadřuje vulgárněji než pověstný dlaždič. A ekonomika je ve stavu, kdy si vláda neustále půjčuje na svůj provoz. Neslýchané a hloupé. A to všechno kvůli několika koblihám!

R. Brzák 9.7.2019 17:29

Re: Národ opitý koblihami!

Až na poslední tři věty souhlas. Lidé totiž Ababiše (či Zemana) mnohdy nevolí jen (či vůbec) kvůli koblihám. Takové zjednodušování je naopak obsaženo v přístupu k veřejnosti, který vybuzuje u mnohých potřebu zvolit "elitám" natruc třeba zrovna Zemana...je to sice nerozumné, ale pochopitelné. Chcete-li, aby Vaši sousedé nevolili potměšilé starce, nebo dokonce evidentní darebáky Ababiše, začněte se svými sousedy komunikovat tak, aby Vaše argumenty mohli přijímat - a nekoblihujte!

V. Čermák 9.7.2019 17:41

Re: Národ opitý koblihami!

Opětovně prezentovaný Menšinový názor. To, že někoho označíte zlodějem, stbákem, či dokonce dlaždičem a jejich většinové voliče za kobliháře, nezmění nic na věci, že vy a vaše Menšina jste Prohráli. Opakované fňukání vám Menšinovým voličům, i když považujete sami seba za pokrokářskou elitu, nic nepomůže. Zkrátka se smiřte s tím, že Nebude po vašem, i kdyby jste se uřvali. Toš, tak, pane Machu. Musíte se zkrátka víc snažit, zejména u řádných voleb. Mimochodem argumentovat Kalvodou, který sice z politiky odešel, ale teď pomáhá Šťávovi dojit ČR, hm, opravdu nevím, nevím....

P. Jirkovský 9.7.2019 17:49

Re: Národ opitý koblihami!

Áááá soudruh Většinovej Volič se probral. A čárkama nešetří, asi bude nějakej rozvrkočenej.

V. Čermák 9.7.2019 17:52

Re: Národ opitý koblihami!

Ále klid, soudruhu kulaku, cvakněte si trochu jalovcové z vlastního jalovce a bude dobře...

P. Jirkovský 9.7.2019 17:56

Re: Národ opitý koblihami!

Teda to jsou reakce, ty by se měly tesat do kamene a pak s těma šutrama mlátit kobliháře po palicích.

M. Prokop 9.7.2019 17:59

Re: Národ opitý koblihami!

"Toš" asi vzpomíná, jak měl většinu Gottwald. :-P

V. Čermák 9.7.2019 18:08

Re: Národ opitý koblihami!

Proboha, vy jste zapomněl. Vy jste zapomněl, jakou většinu měl Hitler. Honem si sypte popel na hlavu, nebo v Pržské lumpenkárně máte utrum...

M. Prokop 9.7.2019 18:14

Re: Národ opitý koblihami!

Vypadávají vám písmenka (myšlenky ne, těch jste prost).

Mimo to, nezapomněl. Většinu, tedy přes 50%, neměl Bureš, Hitler ani Gottwald. Jen ten Gottwald k ní byl nejblíže, holt "toš" zde mají tradici.

D. Mach 9.7.2019 18:36

Re: Národ opitý koblihami!

Vaše opakované komunistické argumenty, že jednou za čtyři roky můžeme volit, a pak máme držet hubu, to tady čtu opakovaně. Nepsal jste v minulosti do Rudého práva? Tam také opakovali po goebbelsovsku své lži, protože chtěli dokázat, že to je pravda. Neuspěli.

Babiš je zloděj. Kromě toho, že podvodem získal Agrofert tak minimálně ukradl dotaci na Čapí hnízdo. To, že ji vrátil, dokazuje podvod, ale neomlouvá ho to.

To, že Zeman mluví vulgárně chcete popírat? A jak to chcete dokázat. Vždyť celý národ ty vulgarity slyšel.

ÁNO volilo 30% voličů. Je pro vás 30% většina? Co se takhle vrátit na základní školu. Univerzitu třetího věku bych vám při vaší znalosti matematiky a psaní velkých písmen nedoporučoval.

M. Jandáková 9.7.2019 17:00

ÚS

Souhlas Ústavního soudu, se segregací potenciálních hostů soukromého hotelu, na základě jejich politického přesvědčení, je průkopnickým činem v oblasti soukromé svobody diskriminovat - vzdor lidským právům diskriminovaných. Je to jakási obhajoba starého zvyku "hlídat si své území/zem" jen "pro své vlastní". ÚS rozhodl v neprospěch Listiny lidských práv a svobod, jež je součástí Ústavy!!! Tímto rozhodnutím přihlásil se ústavní soud ke ztrátě iniciály. Jeho název se již neodvozuje od slova "Ústava", ale od slova "ústav" (ústav sobě).

M. Jandáková 9.7.2019 17:02

Re: ÚS

Neříkám, že mi to vadí. Avšak od ÚS již NAPROSTO NEOČEKÁVÁM HÁJENÍ PLATNÉ ÚSTAVY!

M. Prokop 9.7.2019 17:05

Re: ÚS

To bude podle okolností ...

M. Jandáková 9.7.2019 17:09

Re: ÚS

Nikoliv. Neb účel nepatří do okruhu "okolností". )

M. Prokop 9.7.2019 17:11

Re: ÚS

Uvidíme.

P. Jirkovský 9.7.2019 17:27

Re: ÚS

Híml, to je silný vyjádření, dokonce versálama! A přitom jste vedel, jak ta jedle. Ten počin (já neříkám, že ho naprosto schvaluju) toho hoteliéra byl naprosto konformní s postojem státu k anexi Krymu. Stíhat ho za to by znamenalo bejt v rozporu se standardním přístupem civilizovanýho státu k anexi cizího území.

R. Brzák 9.7.2019 18:04

Re: ÚS

Není překvapivé, že socialista si v tomto případě jako úhelný kámen vybere poplatnost státnímu postoji ke Krymu. Přitom jediné ospravedlnění postoje hoteliéra je respekt k osobnímu vlastnictví - prostě, do svého domu si pozvu a uhostím toho, koho chci, za podmínek, které já chci. Odmítnutý host zas má právo jít o dům dál a neutrácet u mně svoje peníze...

M. Prokop 9.7.2019 18:17

Re: ÚS

To bych bral, ale to by ÚS zaručeně neprolezlo. Viz třeba kuřácké hospody.

M. Jandáková 9.7.2019 18:18

Re: ÚS

Jenomže celá EVROPA prosazuje úplně jinou EVROPSKOU HODNOTU: lidské právo nebýt v Evropě diskriminován za svoje přesvědčení, ať jsem občanem kterékoliv země světa.

R. Brzák 9.7.2019 18:27

Re: ÚS

skutečně to Evropa prosazuje? Anebo jen o tom hovoří a prosazuje to, co je pro ni zrovna účelově nejbližší?

"Lidské právo", to je dnes již vyprázdněný (protože příliš zneužívaný) pojem. Podstatná je jen svoboda - a od ní neoddělitelná odpovědnost. Ta umožní hoteliérovi neubytovat někoho, kdo zase má svobodu vykřikovat slova o čemkoliv - a třetí osoba, která se cítí být nějakými slovy dotčena, má možnost se snažit prosadit u soudu, že došlo ke škodě. "Diskriminace" jako pojem je již jen bič na někoho, kdo má svobodu "na svém" si dělat co chce. Pokud ji nemá, není země svobodná.

M. Jandáková 9.7.2019 18:39

Re: ÚS

Myslím, že nemůžeme směšovat debatu o tom, jaká pravidla svobody by se nám líbila s debatou o tom, o jaké platné zákony se (ne)opírá rozhodnutí našeho ÚS.

P. Jirkovský 9.7.2019 18:46

Re: ÚS

Že jste to nepochopil není nic divnýho. Zkuste si to ještě jednou přečíst (ne to rozhodnutí, to by bylo asi moc, jen to, co jsem napsal).