1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Až naprší a uschne

Už jsme si zvykli, že Věci veřejné jsou, podobně jako lidovci (ne)blahé paměti, strana nevypočitatelná. Jejich politici slíbí jedno, vzápětí prohlásí druhé, pak se dlouho handrkují a dělají velkoústá prohlášení a nakonec se vrátí k tomu, co odmítali. Pravda, takhle jedná občas každá strana, jen u VV jako by tomu bylo častěji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Fritscher 6.1.2012 10:22

Re: Trocha ekonom. optimismu před víkendem:

lednem :o))

A. Fritscher 6.1.2012 10:21

Re: Trocha ekonom. optimismu před víkendem:

Něco na tom bude protože naše firma makal až do posledního předvánočního dechu naplno a s druhým únorem navázala ve stejném duchu.................bývaly jiné zvyklosti z počátkem nového roku :o))

J. Anděl 6.1.2012 10:20

Re: Zachvátí-li tě, zahyneš!

A nebo nějaké obchodníky s dušemi lidí, pokud vezmete holubici jako symbol duše (nebo taky Ducha svatého, to není totéž).

O. Kadlec 6.1.2012 10:20

Re: Co to vůbec je ta církev?

Ne, s historií taky ne, se školním dějepisem.

A. Fritscher 6.1.2012 10:20

Re: Dnes ráno na ČT24 jako host "lidovkář" Kamberský

A jak vysvětlíte třeba smlouvy o výkupu ekoenergie, či jiné smlouvy a teď nemluvím o bankách..........................tam jsou ceny daleko za morálkou obchodu a cen obvyklých na trhu v místě a čase................znamená to že pro bankovní sektor platí jiné zvyklosti a smlouvy než pro nebankovní :o(

O. Uživatel 6.1.2012 10:19

Uživatel požádal o vymazání
A. Fritscher 6.1.2012 10:17

Re: Pane Lenc a pani Hajková, k článku chci celou zem a 5% navíc :o)

To je sice pravda, ale v tom případě se bavíme tak jak v podstatě psal i ten článek o kolotoči "úroků".....................protože jistiny jsou buď zcela fiktivní v případě banky, a nebo musí být z peněz klientů. A další věc je, že tento systém je plně funkční pouze v případě, "morálního" obchodování s úvěry.

Tedy že každý dlužník beze zbytku splatí své pohledávky...............ale co v případě bankrotů kdy se nenávratně ztrácí nejen úroky ale i jistiny ! :o(

J. Anděl 6.1.2012 10:17

Re: Co to vůbec je ta církev?

Primárním cílem církve není manipulace s masami věřících, nýbrž pomoc věřícím dosáhnout milosti, žít spokojené životy s čistým svědomím a oddanosti Bohu, toto ve společenství stejně smýšlejících lidí.

O. Uživatel 6.1.2012 10:16

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 6.1.2012 10:14

Uživatel požádal o vymazání
A. Fritscher 6.1.2012 10:11

Re: Prominte p. Fritscher

:o)

M. Berka 6.1.2012 10:11

Re: Co to vůbec je ta církev?

Omyl. Církev je sofistikovaná organizace jejímž cílem je manipulace s masami věřících. Lidé ve struktuře této organizace vůbec ve skutečnosti věřícími být nemusejí. Církev v podstatě vykládá, co "Bůh" chce a co nechce a co by lidé měli dělat, jak se chovat atd.

O. Uživatel 6.1.2012 10:10

Uživatel požádal o vymazání
V. Hajková 6.1.2012 10:09

Prominte p. Fritscher

ale  v  současné  chvíli  mne  víc  zajímá  tenis.

F. Doušek 6.1.2012 10:09

Re: Dnes ráno na ČT24 jako host "lidovkář" Kamberský

P.S.  Možná myslel za každý jednotlivý počítač, ale takto to neuvedl.

O. Uživatel 6.1.2012 10:08

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 6.1.2012 10:08

Re: Co to vůbec je ta církev?

A ještě jinými slovy bych si dovolil parafrázovat pana Hofmana: to, že jsou katolíci (aj.), ještě neznamená, že jsou to pitomci ;-)

F. Doušek 6.1.2012 10:08

Dnes ráno na ČT24 jako host "lidovkář" Kamberský

zaujal tvrzením, že zahraniční banky vyvádějí finanční prostředky svých dcer z ČR domů. Jako příklad uvedl ČSOB, která domů stahuje za servis počítačů v českých pobočkách měsíčně 4000.-Kč, což dle něj dělá ročně 1 miliardu korun.

I zjevně  překvapený redaktor si nechal tuto zvěst zopakovat.

Tímto jen navazuji na včerejší zde probírané téma.

J. Anděl 6.1.2012 10:06

Re: Co to vůbec je ta církev?

Obávám se, že tohle je alespoň trochu demagogie. Řeč jednak není o procentech z prodeje drog nebo automobilů, druhak je to řeč o organizaci, která vlastnila nějaký majetek, nikoliv o těch lidech. Co myslíte, sedí doma (např.) katolíci a sní o tom, že až konečně v restituci dostane církev majetek zpátky, že budou všichni jezdit v bourácích, budou moci přestat chodit do zaměstnání a po zbytek života jen budou chodit po planetě a nechají si od porobených ateistů líbat prsteny?

J. Anděl 6.1.2012 10:03

Re: Bar u Helgy :o)

Pěkný příběh, pane Fritschere :)

Z. Rychlý 6.1.2012 10:02

Re: Bar u Helgy :o)

Docela trefné přirovnání !

Mohl jste ještě rozvinout tezi o tom, jak nezaměstnaní alkoholici demonstrují s hesly, že oni nic nezavinili - to přece ti hajzlíci bankéři!

A. Fritscher 6.1.2012 10:02

Re: Pane Lenc a pani Hajková, k článku chci celou zem a 5% navíc :o)

Možná máte pravdu možná ne..................... já nepotřebuji hledat nepřátele, oni si mne najdou sami.................a nejsem tupec abych nepochopil peněžní systém a výhodu či nevýhodu půjček a úroků ve vztahu k "pokroku" a časovém horizontu....................akorát že mi to připomíná princip peněžní hry LETADLO, který taky bezvadně funguje ale až do okamžiku naplnění kabiny pro cestující...............podobnost je náhodná a nebo je to "hra" vycházející přímo z bankovního systému :o))

F. Doušek 6.1.2012 9:58

K církevním restitucím je zajímavý blog na idnes:

http://jiricumpelik.blog.idnes.cz/c/239623/Cirkevni-restituce-jsou-miliardovym-tunelem-a-podvodem.html

Nehodnotím, nakolik má autor pravdu.

A. Fritscher 6.1.2012 9:58

Re: Zachvátí-li tě, zahyneš!

No v tom případě by mne zajímal "opravdový" význam slova PENĚZOMĚNEC, a nebo co měl ježíš proti "zahraničnímu" obchodu :o))

J. Fleiszner 6.1.2012 9:57

Co to vůbec je ta církev?

Myslel jsem si, že církev je spolek věřících lidí, kteří se svým jednáním i myšlením ztotožňují s hodnotami Ježíše Krista. Dohadoval by se ten Ježíš o majetek a prachy jako naše církve?

P. Lenc 6.1.2012 9:57

Re: Pane Lenc a pani Hajková, k článku chci celou zem a 5% navíc :o)

Pane Fritschere,je to váš názor,můj ne.Banky se zakládají proto,aby vydělávaly.A to v jakémkoliv systému,kupodivu i v tom socialistickém.A je jenom na mé osobě,jestli si půjčím od banky na vyšší nebo nižší úrok a jestli mám na splácení.To stejné platí i pro státy.Buď budu šetřit a věc si pořídím v jistém časovém skluzu za své bez úroku a nebo rychle a s úrokem.Toť vše.A ovládnutí světa bankami je zrovna taková legenda jako ovládaní světa zednáři a úskočnými Židy.Pokud chcete najít nepřítele,tak to jsou perfektní terče.Ale to již záleží pouze na vás.

P. Vandas 6.1.2012 9:57

Re: Zachvátí-li tě, zahyneš!

 Záleží totiž na překladu. V Bibli Kralické jsou to kupci i penězoměnci.:

Matouš. kapitola 21, verš12. " I všel Ježíš do chrámu Božího, a vymítal všechny prodávající a kupující v chrámě, a stoly penězoměnců a prodávajících holubice převracel."

Nyní po přečtení onoho verše přemýšlím, zda oněmi prodávajícími holubice neměl nakonec na mysli, profesionální pacifisty? :-):-):-)

K. Berka 6.1.2012 9:54

Re: Zachvátí-li tě, zahyneš!

Film je fikce, ten citát jsem četl v bibli, vlastním památečnou Biblí Kralickou.

A. Fritscher 6.1.2012 9:49

Re: Díky, pane Fritschere za zaslaný článek.

Dobré ráno pane Vandasi, to všechno je pravda a nic proti tomu nemám, ale každé kyvadlo vychylované na jednu stranu, se zase musí vrátit, a vrací se o to rychleji, o co pomaleji a hůře se před dosažením bodu "zlomu" tlačilo.................některé vesmírné principy platí všude jak vždycky tvrdil janyška :o))

P. Vandas 6.1.2012 9:46

Díky, pane Fritschere za zaslaný článek.

 Níže jsem si přečetl poznámku pana Lence a mám podobný názor na věc samu. Ano připusťme, že peníze v oběhu kryty nejsou, natož zlatem, avšak i tak fungují, jako dobrý zúčtovací systém v onom původně barterovém výměnném systému. Přiznám se, že i kdyby svět došel k názoru, že tento složitý bankovní systém je zcela chybný, tak nemám žádnou zásadní představu, jakým jiným, lepším systémem jej nahradit. Ať už můžeme kritizovat bankovní systém, jak chceme, tak je též nutno uznat, že onen pozvihl naší civilizaci po stránce materiálního bohatství, délky života i rozsahu nabytých svobod, do výše nikdy dříve nedosažených.