26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Až do hořkého konce

Je ovšem otázka, zda konec bude tak hořký, jak hořce vypadá a jak to všechno dopadne. Jde o angažmá ČSSD ve vládě Andreje Babiše. V neděli se k tomu v televizi vyjádřil místopředseda strany Roman Onderka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Holíček 17.6.2019 19:41

Re: Na Hradě straší duch Tondy Nobotného,

Rajmane, Zeman se chová jako buran, dacan a ubožák. Nestačí to říct jednou za čas? Je potřeba s tím pořád vopruzovat?

Pak se to stává kontraproduktivní. To znamená, že to neposiluje averzi vůči objektu, nýbrž vyvolává nechuť vůči vopruzujícímu subjektu. :-))

P. Boublíková 17.6.2019 17:00

Pane Schoříku,

ještě k té vaší slepé a srandovní víře v odborníky: po promoci jsem pracovala 8 let ve výzkumu, z toho 6 let v Akademii věd. Mým šéfem byl naprosto skvělý pán, pokladádaný dlouhá léta za vynikajícího odborníka (ještě nedávno dostal mimořádné ocenění Česká hlava), ale měl jednu špatnou vlastnost: pokusy musely vyjít tak, jak si to předem naplánoval. Co na tom, že vyšly 1 x "špatně" a jednou "dobře", prostě jsme se 10 x spletli a publikoval se ten správný výsledek :-)

A to byla prosím experimentální věda, žádné modelování (obávám se, že namodelovat si může každý co chce, aby se dostal co nejblíže "vědeckému konsensu" :-) ).

Máte opravdu velké iluze o odbornících :-)

No, byla jsem z vědy dost otrávená, takže po mateřské už jsem se k ní nevrátila.

Někomu zblbnou hlavu politici, někomu odborníci, to už je život :-)

P. Boublíková 17.6.2019 17:01

Re: Pane Schoříku,

Oprava: 10 x "špatně"

P. Jirkovský 17.6.2019 17:04

Re: Pane Schoříku,

Koukám, že počítání do desítky vám furt moc nejde ..... No, vždycky je co zlepšovat.

P. Boublíková 17.6.2019 17:05

Re: Pane Schoříku,

Zapomněla jsem napsat nulu. Snad to přežijete.

P. Jirkovský 17.6.2019 17:07

Re: Pane Schoříku,

Ale jo, přežiju, i když rána to teda byla .... :-)

V. Čermák 17.6.2019 17:03

Re: Pane Schoříku,

Ajajaj, on nemá rád chytré ženské.....

P. Boublíková 17.6.2019 17:07

Re: Pane Schoříku,

Jsem jen blbá učitelka, psal pan Schořík :-)

S. Lazárek 17.6.2019 17:15

Re: Pane Schoříku,

Tak pokud si myslíte, že je to všude stejné a máte takový názor na vědu jao celek, pak můžete zrelativizovat opravdu všechno, klidně i výzkum prof. Holého.

P. Boublíková 17.6.2019 17:24

Re: Pane Schoříku,

Zase vedle. Něco jiného je výzkum s výstupy do praxe - pokud by prof. Holý "ohýbal" svoje výsledky, léky by nefungovaly :-)

Ale jinak je různé přizpůsobování výsledků častější, než si myslíte. Zvlášť v dnešní době, kdy vědci musí obhájit granty.

No a ohledně toho CO2 důkazy prostě nejsou... čili hypotéza může být správná, ale nemusí.

Ani ten odkaz, co sem opakovaně dává paní Václavíková, nic neznamená: NASA testovala několik hypotéz, kromě antropogenního vlivu všechny vyvrátila, ta jediná zůstala jako možná - ale důkaz tam žádný není.

Někomu to takto stačí, někomu ne :-)

S. Lazárek 17.6.2019 17:54

Re: Pane Schoříku,

Vy jste akademik, Vy to musíte vědět líp než já. Už ale třeba i taková Elisabeth Holmes ví, jaké to je ohýbat výstupy do praxe. To se děje i v komerčních strukturách.

Pokud bych měl hodit na mysku vah to, co mají kolem sebe k dispozici hoši z NASA a Vy v Brně, myslím, za sebe mám jasno, myslím, že jste vedle, jak ta jedle.

To víte, já jsem zase jen blbej laborant, co už s tím.

S. Lazárek 17.6.2019 17:55

Re: Pane Schoříku,

misku....:-)

J. Anděl 17.6.2019 19:21

Re: Pane Schoříku,

Jde o to, kdo je srovnávací skupina :)

P. Vandas 17.6.2019 16:50

Dělat z nějaké fanatické Grety osobnost je hloupost.

Natož ji dávat za vzor mým dětem. :-):-):-)

E. Derat 17.6.2019 16:56

Re: Dělat z nějaké fanatické Grety osobnost je hloupost.

Souhlasím, já k ní cítím lítost. Ona musela být neštastné dítě, při její nemoci a zjevu si s ní určitě všich dělali srandu, různě jí šikanovali, nikdo s ní nechtěl kamarádit, natož chodit. Děti umějí být kruté, známe to všichni ze ZDŠ, a jak čtu tak dnes, vzhledem k moderním technologiím je to daleko častější a brutálnější. A tak si našla něco na čem se mohla zviditelnit, taková náhražka běžného života mladých lidí.

V. Čermák 17.6.2019 17:01

Re: Dělat z nějaké fanatické Grety osobnost je hloupost.

Ona za to nemůže. Už se ví, Kdo je ten její Loutkovodič?

S. Lazárek 17.6.2019 17:15

Re: Dělat z nějaké fanatické Grety osobnost je hloupost.

Všechny struny vedou k Sorosovi.

M. Varadinková 17.6.2019 16:31

Je neuvěřitelné

kolika lidem vůbec nevadí, že jejich dětem je jako vzor a cesta k úspěchu a slávě prezentováno záškoláctví a fanatismus.

Nám rodiče vždycky vštěpovali, že je důležité chodit řádně do školy a dobře se učit. I když pak třeba museli doma uvádět na pravou míru všechny ty komunistické indoktrinace, nikdy nepodporovali chození za školu.

Dnes všelicí Schoříci tleskají nejen té indoktrinaci, která je ještě intenzivnější, než byla ta komunistická, ale dokonce jim nevadí ani to, že záškoláctví je glorifikováno jako vzor pro jejich děti. A to zdaleka nejen v té Mateřídoušce.

J. Schořík 17.6.2019 16:34

Re: Je neuvěřitelné

To jak Vás rodiče vychovali tady vidíme každý den :). Děkuji nechci. A já v tom žádnou indoktrinaci nevidím, prostě je tam článek o tom co dokázala šestnáctiletá holka. A dokázala vážně velkou věc.

Je zcela jedno jestli s ní souhlasím nebo ne, před tím co se jí povedlo klobouk dolů. A ne záškoláctví není hrdelní zločin a nemyslím že by ho někdo propagoval.

A to stačí. Abych nebyl zase za hlupáka. Jedna reakce snad není tak jasné přiznání se pane Brzáku?

V. Čermák 17.6.2019 16:39

Re: Je neuvěřitelné

Na paní Varadínkovou nemáte, logicky ani argumentačně, světoobčane, rád se povyšující....

J. Schořík 17.6.2019 16:40

Re: Je neuvěřitelné

Vaše hodnocení mne skutečně velmi bolí Čermáku :). Ještě něco přidejte.

V. Čermák 17.6.2019 16:42

Re: Je neuvěřitelné

No je to blbý, když je ženská chytřejší....

J. Schořík 17.6.2019 16:45

Re: Je neuvěřitelné

Ano. Chápu že to znáte dobře. A stejně dobře i u chlapů, dětí, dokonce mentálně retardovaných. Ale nezoufejte. Blahoslaveni chudí v duchu, neboť i jejich je království nebeské..

V. Čermák 17.6.2019 16:59

Re: Je neuvěřitelné

No jo, k věci Nic, v šišce Hic..

P. Jirkovský 17.6.2019 17:06

Re: Je neuvěřitelné

Hele, vono to i rýmuje, skvělý!

M. Němec 17.6.2019 17:19

Re: Je neuvěřitelné

Čermák, co je těžší ?

Dvě kila peří nebo kilo železa ?

Ale nekoukat se na wiki, šizuňku !!!

Máš na to čas do zejtra.

M. Varadinková 17.6.2019 16:44

Re: Je neuvěřitelné

Ano, vidíme názorně, jak moji rodiče vychovali mně a jak Vaši rodiče (k Vaší smůle) vychovali Vás. Nebo spíš nevychovali, vychovalo Vás sídliště, jak jste tady nedávno sám napsal. A kámoši z Antify, co na tom byli podobně jako Vy. Je to vidět v každém Vašem projevu.

Indoktrinaci nevnímáte a ani vnímat nemůžete, když jste jí sám podlehl. Zřejmě jste v mládí taky chodil často za školu, takže teď nejste dost vybaven na to, abyste jí sám dokázal odolávat.

J. Schořík 17.6.2019 16:48

Re: Je neuvěřitelné

Sídliště nevychovalo a kamarádi taky nevychovali. Standardní varadinkovská manipulace (tohle je pro Vás typické a po mém soudu skutečně nemocné).

A o žádnou indoktrinaci nejde :). Ale je fakt, že s tím co máte asi toho rodiče moc dokázat nemohli. Třeba se i snažili.

P. Jirkovský 17.6.2019 16:58

Re: Je neuvěřitelné

Vidíte? Vy všichni? Za koho tu máváte tím transparentem?

M. Varadinková 17.6.2019 17:43

Re: Je neuvěřitelné

Schořík napsal vidíme, já jsem napsala taky vidíme. Jestli Vy nevidíte, tak si zajděte k očnímu.