17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

ANO pro Babiše a Zemana

Voličská sestava ANO a Miloše Zemana není totožná, nicméně je si hodně podobná. Tak aspoň o tom vypovídají sondáže veřejného mínění. S dělením na levici a pravici to asi nemá mnoho společného. Pro mě srozumitelně mi to vyjádřil jeden čtenář Neviditelného psa. Napsal mi, že bude vždycky volit jak Babiše, tak Zemana, protože jsou to borci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 23.1.2018 9:52

Re: Koukám,

Koukám že morální gigant Němec stále drží svou vysokou úroveň v hodnocení jiných..

K. Němec 23.1.2018 9:51

Koukám,

že nervozita v táboře profesora Drahoše stoupá do závratných výšin. To je z toho blížícího se duelu? Nebojte, to nebude tak strašné. On pan Drahoš má nějakou inteligenci, takže tak velký propadák to nebude.

A i když v nějaké dílčí věci poleví a nebo škobrtne, tak vy to dokážete obrátit v jeho ctnost. Věřte si cákryš trochu.

:-)

J. Schořík 23.1.2018 9:51

Re: pane Schoříku

Dublin už byl zase obnoven. Mělo by to znovu platit. Rozhodně nemusíme přezkoumávat žádost nikoho kdo přišel z bezpečné země..

J. Fialová 23.1.2018 9:50

Re: pane Schoříku

Ještě je otázkou, kde do letadla nastoupil. Jestli to nebylo v také bezpečné zemi.

J. Schořík 23.1.2018 9:50

Re: pane Schoříku

Pan Prokop to už napsal za mne. Jde o Váš argument že nás osídlí přes řadatele o azyl. Jedině že by ve velkém přilétali letadlem, jinak nejsme příslušní..

V. Hájková 23.1.2018 9:50

Re: pane Schoříku

hysterie- demagogie a ubohost ! Jak příznačné, když píšete že p. Drahoš řekl, že těch 2500 běžencu by naše zem zvládla

ALE UŽ - neřeknete, co bylo řečeno dál!! Že by ale tito lidé aby dostali ochranu našeho státu museli být prověřeni!

Ano hysterko BOUBLÍKOVÁ- tato zem by to zvládla, tak jako zvládla za války v bývalé JUGOSLÁVII zvládnou cca 40 tisíc převážně muslimských běžencu - kteří se pak z 95% po skončení války vraceli domu!

J. Schořík 23.1.2018 9:49

Re: pane Schoříku

Ano, přesně tak jsem to myslel. Dublin znovu platí, jsem příslušní k vyřizování žádostí jen těch co cse sem dostanou letecky a pak těch co požádají po skončení jiného víza (zpravilda UKR).. Byla to reakce na tvrzení že chce Drahoš dosídlovat přes žadatele o azyl..

P. Boublíková 23.1.2018 9:45

Re: Proč volit

No toho se nedržím vůbec a naopak jdu po Drahošovi jako kur po flusu :-):-)

I. Schlägel 23.1.2018 9:45

Re: Zemanovy lži.

To je jasné, pokud ovšem zjistíte, že svou profesi neumí, už se k němu nevracíte. Já se k panu Drahošovi nevracím, já to s ním hodlám zkusit na základě toho, co o něm zatím vím. Zemana zkoušet nepotřebuji, protože náběh na vidle je velice pravděpodobný a stokrát stačilo. Co Zeman a jeho družina umějí, je známé. Jde pouze o to, zda to někomu vadí či nikoliv. Mě to vadí. Bambergem počínaje a úprkem velmistra Veleby ze studia konče.

P. Boublíková 23.1.2018 9:44

Re: pane Schoříku

Myslím, že nejsme v rozporu.

M. Prokop 23.1.2018 9:43

Re: Proč volit

Ano, toho se držte.

M. Prokop 23.1.2018 9:42

Re: pane Schoříku

Jestli ono to nebude tím, že kdo přiletí letadlem a požádá o asyl, ocitne se v první bezpečné zemi, která má jeho žádost projednat.

Pokud sem vleze ilegálně od sousedů, je ilegální migrant, který nárok na projednání nemá a správně by do té země měl být vrácen. Neděje-li se to, zakazuje-li nám přemoudrá EU strčit takové 3i připrchlíky do detence, je to chyba, s kterou nehnul Zeman a nehne ani Drahoš.

Přerozdělování připrchlíků mimo tento režim odmítla naše vláda a doufám, že tak budou činit i další naše vlády.

P. Boublíková 23.1.2018 9:40

Re: Proč volit

Lepší je nevidět, neslyšet, nic nevědět, mít hotový názor jednou provždy :-)

A už úplně je zakázáno sledovat nepřítele za účelem jeho zneškodnění (byť by to měl být jen hlas pro druhou stranu) :-):-)

P. Boublíková 23.1.2018 9:36

Re: pane Schoříku

Pokud nebudou kvóty (proti kterým je i Drahoš), tak budeme stejně jako doteď poskytovat řízení těm co přistanou na našich letištích a požádají. Nevidím v tom žádnou podporu radikálů.. konec citace pana Schoříka.

Ono i to Drahošovo odmítání kvót je diskutabilní, protože jednorázovou kvótu 2600 kusů původně neodmítal (mohu dohledat). A hlavně jde o to, existuje nelegální migrace bez ohledu na kvóty. A že islámští radikálové zde měli a v budoucnu mohou mít zázemí (viz včerejší idnes), což je nová informace.

P. Hlosta 23.1.2018 9:35

Re: První tři "Češi" už obvinění z terorismu

Jde o ideologii, která je získala na svou stranu. Musí být zakázaná u nás, stejně jako je zakázaná ideologie nacismu. Komunistickou z toho nevyjímám.

M. Šejna 23.1.2018 9:35

Pravda láska umí zpívat

Cituji Lidovky: "Ach synku, synku, doma-li jsi, nese se sborově pražskou Lucernou. Místní kinosál se právě na dálku spojil se zlínským Městským divadlem. V něm Marie Rottrová za houslového doprovodu zpívá slova známé lidové písně. Záhy se k ní připojují stovky příznivců Jiřího Drahoše včetně samotného prezidentského kandidáta či jeho ženy Evy. Jsou jedním hlasem. A to i přesto, že každý obývá jinou část republiky."

Po přečtení této zprávy, která je hned vedle zprávy, že Zeman má podivné financování kampaně a že v televizním rozhovoru furt jen lhal, jsem se dojetím málem rozplakal stejně, jako Drahošovi zpívající obdivovatelé. Tak teď už víme, že Drahoš s manželkou umějí zpívat. Ještě je potřeba vyčkat, jak dokáže Drahoš reagovat v přímé konfrontaci se Zemanem. Zatím jen předváděl vítěžná gesta před svými stoupenci, se kterými si zazpíval dojemnou písničku.

J. Vobr 23.1.2018 9:35

SCHOŘÍK UŽ ZASE FANTAZÍRUJE

O tom nebudiž pochyb !!!

M. Moravcová 23.1.2018 9:34

Re: Zeman je pořád lepší

na moje řeči tak někdo dá. Nikoho nepřesvědčuji. Neshazuji Drahoše, je to pro mě velká neznámá, PR loutkovodičů, předepsané projevy. Prostořeká manželka - to je to jediné, co je spontánní. A o některých těch loutkovodičích něco vím.

M. Prokop 23.1.2018 9:31

Re: Proč volit

"Na chvíli jsem přepnul z Barrandova" - to samo už je dostatečné vysvědčení.

P. Marcín 23.1.2018 9:30

Re: Proč volit

Herec musí umět zahrát i upřímnost. A pan Vetchý je jeden z našich nejlepších herců, což píši bez ironie. Pana Drahoše ať si klidně volí. Já se rozhodnu dle svého uvážení.

M. Prokop 23.1.2018 9:30

Ano, Zeman má spoustu chyb,

mimo jiné je EUroHujer, EUrofederalista a stoupenec přijetí EUra.

Ve srovnání s tím jsou jeho drobné hříšky typu mstivost, chorobná lhavost či podrazáctví jen mušičky.

P. Boublíková 23.1.2018 9:29

pane Schoříku

Níže jste psal o tom, že imigranti do čr přilétají letadly. Takový žblebt snad nemůžete myslet vážně. Schnegenské hranice jsou děravé jak cedník, naopak letiště jsou jedinou hranicí, která je pod kontrolou.

V roce 2015 se na naše území dostalo ilegálně cca 8.500 osob, v roce 2016 to bylo více než 5.000.

http://www.policie.cz/clanek/nelegalni-migrace-v-cr-za-rok-2016.aspx

Kam na ty svoje ptákoviny chodíte? :-)

F. Doušek 23.1.2018 9:28

Re: První tři "Češi" už obvinění z terorismu

Připomněl bych, alespoň tak píší, že ti stíhaní se narodili zde. O to je to horší.

M. Moravcová 23.1.2018 9:28

Re: Proč volit

opsáno z TW: Na chvíli jsem přepnul z Barrandova na TVseznam kde byl pan Drahoš. V každé 3. větě napadl Zemana. To bylo asi tak všechno, co jsem se od něho dozvěděl.

P. Hlosta 23.1.2018 9:21

Re: Proč volit

Máte někde odkaz v šuplíku na Drahošovo vyjádření se, že islám je mírumilovné náboženství a on jej uznává za plnohodnotné u nás vedle křesťanského?

Asi jeho vyjádření se v tomto smyslu v šuplíku nemáte, že.

F. Navrátil 23.1.2018 9:21

Re: První tři "Češi" už obvinění z terorismu

Tato dnešní zpráva je ťafkou za ucho všem chytrolínům, kteří melou o tom, že se vytváří ovzduší strachu a nenávisti kvůli 12 islámským nelegálům, které Česká republika zatím přijala v rámci kvót. Nejsou schopni si uvědomit, že v České republice je na 20 tisíc islámských imigrantů a mezi nimi nezjištěný počet džihádistů. Obavy jsou, jak se ukazuje oprávněné a akce vítačů, jako Výzva akademiků, jsou nebezpečným hazardem.

R. Sorge 23.1.2018 9:20

Re: První tři "Češi" už obvinění z terorismu

Souhlas, velmi dobrý příspěvek.

E. Erat 23.1.2018 9:20

Re: Zemanovy lži.

No, nevím na základě čeho hodnotíte pana Drahoše jako člověka, ale budiž. Já o něm nic moc nevím, takto bych mohl zvolit kohokoliv minimálně z 50 % obyvatel ČR. Slušný, pracovitý, manželku ani děti nebije, nechlastá nad míru, nekouří, není promiskuitní apod. S tou hospodou to trochu kulhá, ve většině hospod vás aspoň v Praze chtějí vzít na hůl, musíte si dávat pozor jak v oblíbené hospůdce, natož v neznáme. A dobrý lékař, zámečník, umělec atd. nemusí být, a často ani není nějáký příkladný charkter. Stačí když umí dobře svou profesi, za to ho platím, nikoliv za charakter.

V. Hájková 23.1.2018 9:18

Re: První tři "Češi" už obvinění z terorismu

Hysterie- a LŽI jsou vašim denním chlebem a s tím se nic nenadělá :-)))) Váš předposlední odstavec- je slovo od slova JEDNA OBROVSKÁ LEŽ!

V. Klepetko 23.1.2018 9:17

Re: Želé 2, falešný "chlap" s falešnými brýlemi,

Myslel tím právě ten nápor migrantů, rekl doslova:

"Když lidé slyší každý den: bojte se, řítí se na nás to nebo ono, hrozí islamismus, hrozí islamizace Evropy, hrozí migrace, euro bude katastrofa,... pokud politici, a patří k nim i současný prezident, lidi takto systematicky straší, tak není divu, že to v lidech budí obavy. Já bych se snažil lidem říkat, my to zvládneme".

Narozdíl od Vás je nepovažuji za "příživníky" - jsou to především OBĚTI převaděčských mafií a "vítačů" (kteří je svou propagandou vyprovokovali k smrtelně nebezpečné cestě do kulturně vzdáleného neznáma)!

Jeden Drahoš je mnohem nebezpečnější než milión zbídačených migrantů - protože k nám láká další desítky miliónů - ZVLÁDNEME TO - říká!