1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Advokátní kanceláře se budou činit

"V tomto týdnu dávám pokyn svým spolupracovníkům a také advokátním kancelářím, s kterými spolupracujeme, aby dopracovali trestní oznámení na tyto dva muže," uvedl Paroubek. "Tito dva muži" jsou dva sociální demokraté vyloučení ze strany, kteří hlasovali ve prospěch aktuální vládní koalice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sch.glosátor 2.5.2007 10:57

Vždyť je to jen takový folklór, vykřikovat do světa kdo co všechno hodlá.

Tradiční hra na  zastrašování a na zvyšování pocitu vlastní důležitosti. I zmínění oněch nejmenovaných advokátních kanceláří je rozvinutím rčení "Dám to svým advokátům". Dá rozum, že každý kdo se nepovažuje za nýmanda, se nespokojí s jedním advokátem. Dnes  ani s jedinou kanceláří. Aby je nakonec nepotřeboval sám, hranice mezi trestním oznámením a křivým ovbiněním je leckdy hodně tenká. Že by na tohle potřeboval ony kanceláře ? Když na to ČSSD má, proč ne.  Zatím.

AeroKarel 2.5.2007 10:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Asi jsem tu jen zřídka, ono také není divu, ale mne ještě Bzuk ničím podobným nepohoršil. Sama o sobě ta poznámka je IMHO celkem reálná.

Takže mne udivily spíš reakce, tedy alespoň některá, od jiných rozum neočekávám, resonují příliš.

AndyO 2.5.2007 10:56

Re: Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

nechceš zase umřít, blbe ? Už to tady dlouho nebylo.

AeroKarel 2.5.2007 10:55

Re: Re: Putin v Moskvě sundal Klausovi kalhoty

Řekl bych, že to srovnání je dost symptomatické. Podobně jako to Putinovo s Pershingy. Zřejmě spoléhá, že už nikdo nepamatuje, proč Pershingy do Evropy přišly. A Kikina zase nedovede rozlišit okupaci a spojenectví.

NoName 2.5.2007 10:54

Re: Re: Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

AeroKarle, máte potřebu psát sem každý den, jaký jste borec, kolik bab přetáhnete, kolik platíte na daních a jak velké sele jste sežral včera ?

Tak vidíte. A pak z toho nemějte legraci ;-D

Resonabilis 2.5.2007 10:54

Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

NoName, od letenské krůty taková pochvala. Nezpychněte. Když to řekne trollí královna, je to navždy vytesáno do kamene.

Uherské Hradiště 2.5.2007 10:53

Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Tezko rict co se stalo z NoNamea, fakt je ale ten ze ty jsi naprosty trotl od sameho pocatku navzdory tvym obcasnym oscilacim smerem k relativne rozumnemu uvazovani (podiv nad nesmyslnym pohybem kamionu potazmo zbozi) ci k naprostemu silenstvi (pribijeni oponentu na vrata ci urinaci do umyvadla).

Dzp. Vsp.

AeroKarel 2.5.2007 10:51

Re: ve 4 letech jsi vzal svůj život do vlastních rukou? :-)

No, klidně se mohl domnívat, že to co bere do rukou je život. Nechte ho, to nemá cenu krmit trolla.

AeroKarel 2.5.2007 10:49

Re: Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Není to celkem obvyklé, že aktivnější lidé jsou více vidět a více se angažují?

Ty dva miliony komoušů se neztratily. Bohužel.

dr Turnovský 2.5.2007 10:47

Re: Re: Re: Re: Re: Advokáti

no jo...normálka....to je fakt.

AeroKarel 2.5.2007 10:46

Re: Re: Re: Re: Advokáti

Těžko říci, nejspíš jsou novináři přehlceni Čunkem a Paroubkovým blábolem o škodlivosti koaliční vlády a zapomínají na něj. Jak dlouho dokáže nepohodlnou causu odkládat soud je také dostatečně prověřeno.

Takže normální průběh.

AndyO 2.5.2007 10:45

Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

i já musím říci, NoName, že pokud jste skutečně ten NoName, co sem už dlouho píše a s kterým i přese všechny rozpory v pohledu na politiku byla řeč, tak vám zjevně fakt, že vaši preferenti nevládnou, vlezla na mozek a stal se z vás další ČumiloResonabilis, tedy naprostý trotl.,

AeroKarel 2.5.2007 10:43

Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Zakázat ideologii podle někoho může být sice správné, ale naprosto prd platné.

Stydět se netřeba, snad jenom, kdybyste do té strany vstoupil.

dr Turnovský 2.5.2007 10:42

Re: Re: Re: Advokáti

co se sním vůbec stalo?...zmizel?

AeroKarel 2.5.2007 10:40

Re: Re: Advokáti

Po Altnerových zkušenostech nic divného.

NoName 2.5.2007 10:40

Re: Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

V době revoluce jsem měl 19, ale pamatuju,že z největších řiťzolezců a svazáckých i komunistických funkcionářů se přes noc stali největši revolucionáři a komunistobijci. Dnes je republika plná zasloužilých odbojářů, sabotérů a lidí, kteŕí trpěli jak kráva. Jenom mi není jasné, kam se ztratili ty 2 miliony komunistů...  I když, jak čtu nektěré radïkální příspěvky, jsou tady pořád mezi námi ...

Arab. 2.5.2007 10:39

Re: Re: Paroubek

Komunista Anežko je stále komunista,viď?

dr Turnovský 2.5.2007 10:38

Re: Advokáti

jediný rozdíl asi bude v tom, že budou chtít všechno zaplatit předem :-)))

Arab. 2.5.2007 10:37

Re: Re: Paroubek

Pardon přehlédl jsem poslední větu,souhlas.

Anežka 2.5.2007 10:37

Re: Paroubek

Vypadá to, že jste  antikomunista či neonacista a že jste se asi  honil na 1, máje s anarchistama na Petříně. V duté hlavě vám stále ještě rezonuje KGB, StB komouši a Paroubek.

Arab. 2.5.2007 10:36

Re: Paroubek

Proč jako.

trouba 2.5.2007 10:36

Re: experti

no mimochodem, nechapu, proc podali oznameni na svobodu kdy pod tou smlouvou je podepsanej zeman...

Uherské Hradiště 2.5.2007 10:34

Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

Elle est bonne celle-la!

Bzuk 2.5.2007 10:33

Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

a v tom případě ty jsi hluboce podprůměrný Čech a typicky závidící ....

Uherské Hradiště 2.5.2007 10:32

Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Velmi spravne soudruhu bzukopitscho. Souhlasim s tebou 100%. Timto tedy jednou provzdy zakazuji komunistickou a nacistickou ideologii a poveruji te implementovanim tohoto zakazu v praxi. Okamzite si porid stroj na cteni myslenek a neustale monitoruj co se deje v kebulich populace, vcetne kebuli takovych dementu jako je clayopitscha a tve dementni malickost. Po zjisteni provineni mas plne opravneni spolu s pochAndou pribit provinicle na nejblizsi vrata.

Tve soustani, lkani o odmitnuti v KSC, stejne jako "nabidky" tvemu fotrovi o emigraci si zastrc do p*dele. Styd se za co chces a me s tim neobtezuj

Bzuk 2.5.2007 10:32

Re: Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

ty jsi ale fakt debil. Dokonce snad asi nejsi NoName, takovou kravinu by nenapsal ...

Bzuk 2.5.2007 10:31

ve 4 letech jsi vzal svůj život do vlastních rukou? :-)

Pavel41 2.5.2007 10:30

Re: Re: Putin v Moskvě sundal Klausovi kalhoty

No vida...R^

NoName 2.5.2007 10:29

Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Ano, jsi typický průměrný Čech. Mohl do strany, ale nechtěl. Díky tomu měl spoustu problémů, ale zdárně je překonal. Je hezký, šuká 143 krát ročně a i tím drží ČR na špici. Platí daně jak kráva, ale nechlubí se tím (kromě webu). I když není komouš, sociální cítění má.

Akorát mi tam chybí poznámka o tom, že si do výrobní linky občas hodil šroub a tím sabotoval komunistické hospodářství ...;-D

Resonabilis 2.5.2007 10:27

Re: Zakázat komunistickou a nacistickou ideologii je naprosto správná věc

Nestyďte se, za vlastní blbost nemůžete. Jinak pěkné, Hezký hloupý penis.;-)