Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
61 litrů měsíčně? Ne!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. Doušek 6.6.2016 12:22Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Já to neviděl, jen čtu reakce. Jedna z prvních byla, že Bílá bude požadovat od Novy finanční satisfakci, protože není tlustá. |
H. Balzám 6.6.2016 12:30Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní To je ale pravda. Tlustej jsem já, Bílá je dvakrát větší, tam už se to slovem "tlustá" nedá pokrýt :-) |
M. Berka 6.6.2016 13:58Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Není Tlustá, ale je Bílá a to se v multikulti nepromíjí.... |
J. Kombercová 6.6.2016 12:26Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Hele.. máte pravdu a nic než pravdu... ale přistihla jsem se při autocenzuře, fakt nekecám... a čekala jsem, kdo se ozve, tedy kdo všechno se ozve. Jinak, zasmála jsem se, protože štíhlá, vysoká paní Chýlková coby širší než delší paní Věra Bílá byla boží. |
H. Balzám 6.6.2016 12:32Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Já byl od malička hubatej, co na srdci, to na jazyku :-) Autocenzura je asi dobrá věc, ale já s tím nějak neumím pracovat! :-) |
J. Kombercová 6.6.2016 12:33Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Jsem starší... :) |
H. Balzám 6.6.2016 12:37Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní To já už taky :-) I já jako malej cvrček jsem s tím měl za komára problémy, ne že ne, ale nějak se nikomu nepodařilo to ve mně zlomit. Ani ve škole, ani třeba na vojně, prostě já jsem toho názoru, že když je něco špatně, je třeba to říct, i kdyby mě to stálo princeznu a půl království :-) |
S. Donát 6.6.2016 13:48Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní Mám to podobně. Jen bych rád připodotknul, že někdy je člověk za vola, neb si třeba jen myslí, že je něco špatně, řekne to a dostane se mu v lepším případě jen výsměchu... |
H. Balzám 6.6.2016 14:00Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní To riziko jsem ochoten podstoupit, on je člověk kolikrát za vola i ve chvíli, kdy má pravdu, ale co by to bylo za život, jen tupě stát v davu jako ovečka? :-) |
I. Břízová 6.6.2016 12:23Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní A Věra Bílá žádá peněžní odškodnění, protože jí udělali moc tlustou. |
J. Kombercová 6.6.2016 12:28Re: Na Koháka se prý sesypaly lidskoprávní :)) Možná, píšu možná, v těla, ale ty laloky se prostě nedaj! :) |
A. Richtr 6.6.2016 12:24Copak Kohak, ten ma z pulky romskou vybavu, ale hlavne ty lidskopravni organizace jdou proti lidskym pravum. Protoze kdo pracuje, vychovava max dve deti, vezme si sacko ikdyby pravoval rukama, ma doma a pred barakem uklizeno a v hospode nedela bordel je rasista, protoze staci malo a uz mate vecer drz.ku v televizi, ze jste rekli o panu Dezo P. ze dela bordel a vsechny lidskonacisticke organizace spolu s ct Vas pribiji na zed.... |
H. Balzám 6.6.2016 12:38Re: Hlavní je se předem neposrat. |
A. Richtr 6.6.2016 12:49Predem? Copak to snad jde? Mate s tim nejake zkusenosti? Osobni zkusenosti z pradelny? |
H. Balzám 6.6.2016 12:54Re: Ano, zkušenosti mám, když vidím předem posraného člověka, poznám to. |
A. Richtr 6.6.2016 13:06Fakt jo? A kdyz vidite gaye tak poznate ze je gay nebo kdyz vidite auto tak dokazete poznat ze to je auto a urcite se chcete pochlubit tim ze poznate maso od zeleniny, ze. No jste proste dobrej. Bravooo... |
A. Richtr 6.6.2016 12:42Diagnoza Jak pozname, ze uz zijeme v totalite a ne svobodne spolecnosti? 1. Vytraci se politicky humor. Byli by dnes pruchodni GUMACI? 2. Stat se snazi vyzname omezit legalne drzene zbrane? 3. Stat uprednostnuje urcitou skupinu obyvatel na ukor vetsiny? 4. Propaganda je mediich? Pouzivaji se privlastky ne jen stroha fakta? Obcan je staven do pozice, ze nevi co je pro nej dobre? --5. Mit jiny nazor je trestne! Vznikaji politicke procesy. Cenzura funguje ve spolupraci s tajnymi slozkami. POKUD plati bod 1 az 4 zijete v politickem bloku s totalitnimi zpusoby. POKUD plati bod 5 jedna se o totalitu z ktere demokracie uz nikdy nebude. |
S. Donát 6.6.2016 13:52Re: Diagnoza No 1, 3 a 4 pozoruji. Bod číslo 2 a 5 nikoliv. U nás nikdo naštěstí zbraně zakazovat nechce a pořád ještě je možné mít jiný názor. Většinou :) |
A. Richtr 6.6.2016 12:43Jak pozname, ze uz zijeme v totalite a ne svobodne spolecnosti? 1. Vytraci se politicky humor. Byli by dnes pruchodni GUMACI? 2. Stat se snazi vyzname omezit legalne drzene zbrane? 3. Stat uprednostnuje urcitou skupinu obyvatel na ukor vetsiny? 4. Propaganda je mediich? Pouzivaji se privlastky ne jen stroha fakta? Obcan je staven do pozice, ze nevi co je pro nej dobre? --5. Mit jiny nazor je trestne! Vznikaji politicke procesy. Cen.zu.ra funguje ve spolupraci s tajnymi slozkami. POKUD plati bod 1 az 4 zijete v politickem bloku s totalitnimi zpusoby. POKUD plati bod 5 jedna se o totalitu z ktere demokracie uz nikdy nebude. |
R. John 6.6.2016 11:56Zdar... Aston má nějak neurovnané myšlenky.... ... to asi ta voda ze studně. Masaryk by samozřejmě neměl problém s lustrákem, jak píše Aston, neb propadl hrdlu za velezradu... a co jinak sokolíci a slovutná dobro volecká obrano národa... hlídáte mě ?... nebo zase strážní službu vykonáváte halabala .... i vy kujóni ... :-) |
J. Vobr 6.6.2016 12:00KONEČNĚ TO TADY NĚKDO ODHÁČKOVAL !!! ... ale že jsi jim pěkně natrh ́ prdel, tajný opate !!! :-))) :-))) |
R. John 6.6.2016 12:09Nazdááár.... .... představ si... že někteří ... i zde na Psu... si myslí, že když si otevřeli paštiku v konzervě, tak že jsou konzervativci a hrdě se k tomu hlásí .... :-) |
J. Vobr 6.6.2016 12:13Zdááár !!! Těch konzervativních paštikářů tu je a to very fest !!! :-))) |
F. Doušek 6.6.2016 12:35Re: Zdááár !!! A co my, kteří žereme paštiku ve stříbrným pozlátku? |
H. Balzám 6.6.2016 12:39Re: Zdááár !!! Málokdo si to uvědomuje, ale tady u nás jsou největší konzervativci komouši, tedy volači po starých časech :-) |
V. Klepetko 6.6.2016 11:53Ta myšlenka není úplně hloupá, je o čem diskutovat.Ale... Státem zaručený minimální příjem by se musel vztahovat i na občany ze všech ostatních zemí EU, a také i na azylanty s přiznaným statusem uprchlíka! Plyne to bezprostředně z ecropského práva a z Ženevské Úmluvy o právním postavení uprchlíků... Chtěl by Aston odhlasovat těch 61 tisíc s vědomím, že tím vytváří obrovský magnet pro masovou imigraci do ČR? A pokud by něco takového vzniklo na úrovni EU - nebyl by to defenitivní argument pro stovky miliónů našich dosud váhajících potenciálních budoucích afroevropských spoluobčanů? :-))) |
R. Veselý 6.6.2016 12:55Ta myšlenka není úplně hloupá, je o čem diskutovat.Ale... Těmi afroevropskými spoluobčany myslíte černochy? |
V. Klepetko 6.6.2016 13:26Re: Ta myšlenka není úplně hloupá, je o čem diskutovat.Ale... ...to je jen nový politicky-korektní lingvistický nesmysl, https://en.wikipedia.org/wiki/Afro_European něco jako "osoby s africkým pozadím" :-) |
J. Kanioková 6.6.2016 11:32Na referendování ve všech oblastech opravdu nejsme ještě připraveni, vyspěli, s tím souhlas. Ale ta idea švýc. referenda JE blbost! A u nás by jistě vyhrálo Ano a byla by to katastrofa.. |
J. Vobr 6.6.2016 11:36ČEŠI PŮJDOU DO INKLUZE !!! Přípravka v mateřince nestačí !!! :-))) |