16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

46 odposlechů a jeden podraz

Jako pokračování války policajtů vypadá sdělení ministra vnitra Langra, že inspekce jeho ministerstva odposlouchávala ve věci Kubiceho zprávy i advokáty a děti a že těch odposlechů bylo celkem šestačtyřicet. I kdyby odposlouchávala Pannu Marii a kačera Donalda, nic by to neměnilo na faktu, že zaprvé a za á:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A 30.3.2007 23:07

Ach jo...

Po přečtení podstatné části příspěvků jsem dospěl k názoru, že tenhle národ má mnohem lepší vládu než by si zasloužil.

AeroKarel 30.3.2007 23:15

Re: Ach jo...

Nebuďte pesimista, já bych tak odhadl, že zákonitě odpovídá vláda národu a obráceně.

Melein 30.3.2007 23:17

Re: Ach jo...

Nemáte to číst:-D Pak by vám alespoň zbyl ten hezký pohled na naši skvělou vládu:-/ Zrádce Kalousek, zelený Bursík, nemožný Čunek a jediný Topolánek mi přijde s tím prostředníčkem normální (taková hovada, která se usalašila ve sněmovně, si nic jiného nezaslouží!). Bursík do háje;-€

PetrH 30.3.2007 23:20

Re: Ach jo...

Já si myslel za komančů, že by si zasloužili jinej národ... no už je to za náma a furt jsou tady... ale doufám, že se na ně už nebudou brát takové ohledy.;-D

Melein 30.3.2007 23:27

Re: Re: Ach jo...

Teď se přiznám, že jsem asi mimo mísu. Kdo si zasluží jiný národ?8-o

PetrH 30.3.2007 23:43

Re: Re: Re: Ach jo...

Ále, to se říkávalo za totáče... že každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží, a pokud tomu tak není, tak buď národ potřebuje jinou vládu, nebo vláda jiný národ.;-D

PetrH 30.3.2007 23:45

Re: Re: Re: Re: Ach jo...

No a vláda se tenkrát vyměnit nedala, že...

brouk 30.3.2007 23:48

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo...

Jak to ze nedala? My na tom pracovali "Na Ruzku" leta! Akorat jsme to nedotahli do konce;-)

Melein 30.3.2007 23:52

Re: Re: Re: Re: Ach jo...

Jo, ono se toho nakecalo a skutek utek:-/ Dneska máme vládu asi jakou si zasloužíme a jakou jsme volili:-( Mnozí dali hlas Bursíkovi a ejhe máme zde pomatence, kteří nám budou diktovat čím máme svítit (asi loučí), čím topit (asi dřevem?), opět voda studená na mytí a ať ás ani nenapadne použít mýdla! Bože, kde se taková zelená hovada rodí?

brouk 30.3.2007 23:59

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo...

Jo!!! Nakonec zakazou lubrikacni kremy , a zkazi veskerou srandu! :-)

.........dobrou ;-o)

Petr B. 30.3.2007 23:47

Re: Ach jo...

Téměř každý den tu máme v souvislosti s touto vládou nějaký skandál...dnes se přetřásají nacistické výroky vůdce Topolánka. I paní Bobošíková, údajně sympatizující s ODS viz "Bobovize" napsala kvůli tomu ostrý komentář.

Yaroukh 30.3.2007 22:25

dokázal by Aston odpovědět

Pokus Aston skutečně věří tomu, že ta zpráva de facto ODS vyhrála volby, pak bych od něj rád slyšel odpověď na otázku:

Kdy byla vhodná doba k předání zprávy?

Třeba rok před volbami? Nebo rok po nich? Prostě v době, kdy by si s nimi ČSSD utřela zadek a Kubice by dost možná do půl roku spáchal ve vazbě sebevraždu?

loula 30.3.2007 22:36

Re: dokázal by Aston odpovědět

Nikdy, to, co bylo v té zprávě publikováno, byly vyšetřovací verze bez dalšího rozpracování. Kubiceho zpráva se měla dále - na urovni policie - rozpracovávat, vyhodit z ní všechny věci, které se nepotvrdí ( např. tu Paroubkovu pedofilii, zavraždění Mrázka Kočkou) a s věcmi, ktzeré se potvrdí, vyrukovat rovnou jako s obviněním a předat doklady soudu, padni komu padni. Takhle totiž vypadá práce policie.

PetrH 30.3.2007 22:39

Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Jo, mezitím mohl spáchat sebevraždu kudlou do zad, voni všichni, kdo o tom něco věděli, byli takhle duševně labilní...

loula 30.3.2007 22:46

Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

To, co jste právě napsal, by byl zločin, podstatně horší, než nějaký odposlech, defraudace nebo korupce. To by byla demontáž demokracie, zločinné spolčení s cílem zlikvidovat volené orgány atd atd. Proboha, proč se Langer, Kubice a spol, zabývají takovou prkotinou jako nějaká korupce, když to, co jste právě napsal, je zločin řádově horší.

AeroKarel 30.3.2007 22:50

Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Říká vám něco jméno Janíček?

loula 30.3.2007 22:58

Re: Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Samozřejmě, v jeho "sebevraždu" nevěřím ani za mák. A opravdu chci, aby se tato kauza dotáhla do konce, aby se okolnosti jeho smrti vyšetřily. Do té doby mohu pouze konbstatovat, že podle mého přesvědčení byl Janíček zavražděn. Kým, to opravdu nevím.

AeroKarel 30.3.2007 23:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Ani já to nevím. Myšlenka, že věděl moc, se jen tak nabízí. A dost chápu Kubiceho, že ho mohly napadnout určité alegorie. Dotažení do konce bych si moc přál, ale naděje je malá. Změnit radikálně policii během krátké doby není možné, i kdyby nakrásně Langer chtěl. Což také jisté není.

PetrH 30.3.2007 23:17

Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Protože je to navzájem provázané. Korupce, defraudace, vraždy, kočkomafie, Srba s Citronem, různé igelitky, pět na stole v českých jako tuzér, různí Berkové a jiní... docela věřím, že zveřejnění prodloužilo několika lidem život a jiným zkrátilo příjmy. Tohle jestli Langer rozmotá, tak je pro mě na úrovni Schwarzeneggera kombinovaného s komisařem Catanim. Jenže on s tím nejspíš nehne, i kdyby stokrát chtěl. Tohle se budovalo déle než těch 8 let, ale za těch 8 let to pořádně zakořenilo a vyhnalo plody.

AeroKarel 30.3.2007 23:22

Re: Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Tak nějak, také jsem skeptický. Kolos jako policie nejde změnit během pár měsíců. A u Langera nepochybuji o schopnostech, ale nejsem si jist chutí a snahou.

AeroKarel 30.3.2007 22:49

Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Ano, tak by měla ta práce vypadat. Kdyby tam nevrazila inspekce, nezabavila PC a nevzbudila asi dost reálný dojem, že to vyšetření někomu vadí. Inspekce ministra vnitra. Komu asi to vyšetřování mohlo vadit?

JC 30.3.2007 23:11

Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Ano, takhle vypadá práce policie, ale v NORMÁLNÍM státě. O tuzemských metodách a postupech byste se asi dověděl víc od p. Janíčka. Žel ten už nepromluví.

Petr B. 30.3.2007 22:47

Re: dokázal by Aston odpovědět

Kubice byl celou dobu na vnitru člověkem blízkým ODS. Zveřejnění poplašné zprávy očerňující 3 dny před volbami jednoho z favoritů voleb by bylo ve všech civilizovaných zemích považováno za maření voleb a volební podvod (měli jsme už tu podobný Bartončíkův případ v roce 1990, který byl ale spíše pokládán za "nešikovnost" představitelů OF). ODS ani volebním podvodem nezískala většinu v parlamentě, vlády dosáhla až dalším pochybným způsobem (Pohanka...podplacení, vyhrožování???) Podle mého názoru i kdyby v parlamentě prošly z ekonomického hlediska naprosto nesmyslné ultraliberální reformy, poškozující většinu obyvatelstva, občané mají právo na neposlušnost a odpor. Vládu nemá jakoukoliv legitimitu. 

AeroKarel 30.3.2007 22:56

Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Možná, takže se domníváte že ve funkci přežil díky Grossovu přehlédnutí? Přežil jeho ministrování dost klidně, nenásledoval Macháčka ani jiné.

Nevíte-li co je "ultraliberalismus", nedělejte ze sebe raději hlupáka. Docela rád bych nějaké ultraliberální reformy viděl. Zatím je nikdo neměl ani ve volebním programu. A přitom by všem, vyjma nemakačenků a zbytečných úředníků, prospěly. Že by zrovna to byl důvod vašeho odporu?

loula 30.3.2007 23:02

Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Reformy jsou nezbytné, a jsem rád, že ODS k nim sahá. Pouze mě mrzí, a to opravdu velice, že při tom také lže. Hovoří se o 15% rovné dani, ano, jsem pro rovnou dan, ale neříká se, že jde o dan z jiného základu, takže ve skutečnosti jde o dan 23,14%. Když nic jiného, alespon by měli být upřímní.

AeroKarel 30.3.2007 23:12

Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Určitě ano, jsou však v těžké pozici. Musí budit dojem, že snižují daně. Zároveň nemohou moc snižovat výdaje. V současné konstelaci parlamentu a koaliční vlády takřka nadlidský úkol, navíc dělaný prostřednictvím člena jiné strany. Ale Vámi uváděné procento je nejisté, záleží na odečitatelných polžkách, a ty z nich ještě nevylezly. Zvýšení daní bych se moc nebál, to by neustáli. Že snížení nebude rapidní bylo jasné po první zprávě o složení PS. Holt nevýhoda našeho volebního systému.

JC 30.3.2007 23:39

Re: Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Víte co je na tom nejstrašnější? Že reformou budou postiženi výhradně plátci daní. Ale ti, kteří  na daních v životě nezaplatili ani korunu, ti si budou dál chodit na sociálku s batohem na peníze. Loni o tom byl hezký pořad v TV. Hnědoslovenka se s 5 dětmi nacpala k již početné rodině do Ostravy a do týdne dostala od sociálky 28 tis.. Všem posluchačům radostně oznámila, že tuto částku bude dostávat každý měsíc. A prý i byt dostane (samozřejmě zadarmo), aby jich nemuselo být v bytě 30.

Joj, to sa to bude žiť, oni páni v českej vláde vedia, že rómovia potrebujú veľa peňazí. Robiť, a načo? Toľko peňazí by som predsa nezarobila. Šak do Česka dojdú aj všetký z našej dediny.

Petr B. 30.3.2007 23:43

Re: Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

Ale pro takové, jako jste vy, nebudou žádné reformy dostačně "liberální"? Vaše demagogie je už dostatečně známá po 17 letech, nenamáhejte se.

"A přitom by všem, vyjma nemakačenků a zbytečných úředníků, prospěly". To je téměř bolševická rétorika, ale tentonkráte "zprava". Že vy byste byl jeden z těch nemakačenků, kteří si nakradli během divoké privatizace a nyní chtějí, aby za ně zaplatili dluhy ti ostatní? Proč takoví, jako vy, se vždy báli přiznání o původu majetku atd.

Melein 30.3.2007 23:05

Re: dokázal by Aston odpovědět

Víte, dnes je tahle zpráva jak zjevení z jiného světa, z růných důvodů. 1) Tuhle pitomost jsme už četli, 2)tahle pitomost už byla vytěžena, 3) nic na této zprávě nemění ječení jakéhosi občana Paroubka o údajné pedofilii, 4)o vymyšlených odposlouchávaných čísel víme také už delší dobu. Tak sakra o co jde? Ta zpráva je zpráva! To, že unikla na veřejnost:-/. Co s tím? Policie sama o sobě  je asi důvěryhodná jak Špejbl a Hurvínek (nic pitomějšího mne nenapadá!) Pokud policie bude vyšetřovat sama sebe, tak jsme opravdu v Kocourkově!;-€

PetrH 30.3.2007 23:31

Re: Re: dokázal by Aston odpovědět

No však. Takže si na rozdíl od našich rudých bratrů myslím, že začít s odhalováním těch odposlechů je dobrá věc. Odněkud to vyšlo a oni řeknou odkud. A mezitím rutinně pokračovat ve vyšetřování tam, kde přestal Kubice. Nakonec se dostaneme i k tomu, kdo to vynesl. Pak se můžeme rozhodnout, jestli je to na zavření nebo spíš vyznamenání.