8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: Kritika islámu je trestná

Několik evropských vlád dalo svým občanům jasně najevo, že kritika evropské migrační politiky a migrantů je pod hrozbou trestu zakázána a může vést k zatčení, stíhání a dokonce i k odsouzení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.4.2019 16:00

No jo, papír snese všechno.

Ale v praxi si islám v EU nikdo eliminovat netroufne a na islám uplatnit Vámi citovaný článek taky ne. To by museli zavřít půlku mešit, ne-li všechny, protože je tam šířeno učení odporující bezpečnosti, pořádku, mravnosti a ohrožující práva a svobody druhých - a nezřídka i životy druhých.

M. Prokop 24.4.2019 17:47

Re:

Ano. To šíření už je svým způsobem čin a tedy postižitelný. Je zas jen naše chyba, že se tak neděje.

J. Jurax 24.4.2019 22:59

Re:

Ano.

A zase dokola - posvátná kráva náboženských svobod atd., právní stát a důkazní nouze a výtečně placení advokáti ruku v ruce s blbými sluníčkovými aktivisty, co to dělají grátis, co postižení takových činů zabraňují.

M. Prokop 24.4.2019 15:05

Re:

S vyznáním nic nenaděláte.

S činy už ano.

J. Jurax 24.4.2019 16:02

Z činy obmyslně

J. Jurax 24.4.2019 16:13

Z činy obmyslně zaštítěnými náboženstvím, zde islámem, uděláte taky kulové.

Neboť svoboda vyznání, podle níž musí být ve školách extra strava, pravoverné dívky nesmějí tělocvičit a musí být zababušeny do šátku imrvére furt, vánoční strom uráží a musí být odstraněn, dtto kříž (viz předposraný Lidl a jeho reklama), muslimka si nesmí vzít nemuslima a tak dál a podobně, po troškách, stálým tlakem. Když je zamuslimeno nad kritickou úroveň.

P. Grigar 24.4.2019 16:48

Re:

..ještě máme tedy trochu čas, kritickou hranicí, po níž stoupá agresivita pravpvěrných, je 7-10% zastoupení v populaci. Například ve Francii se údajně blíží 12%. Mařák nám poví..

M. Prokop 24.4.2019 17:46

Re:

Nemusí.

To jsou všechno projevy předposranosti nebo bláznivosti zdejších lidí.

To nám fakt nezavedli "kozomrdi".

J. Jurax 24.4.2019 22:55

Re:

Nezavedli, dotlačili, apelujíce na zaručené náboženské svobody a lidská práva, demokracii, práva menšin a co já vím co ještě.

A ano, jsou to všechno projevy předposranosti nebo blbosti domorodých Evropanů v zemích nadkriticky zamuslimených a ovšem taky eurotlaku a politické korektnosti.

J. Anděl 24.4.2019 11:52

Re:

Nejsem zastánce trestání za nenávistné a xenofobní příspěvky, považuju je za chybu. Potud s váma jedu na jedné vlně.

Nicméně jsem přesvědčen, že věcná kritika není problém a sám jsem se jí mnohokráte dopustil. Například když zpochybňuji, za by správný muslim měl lpět na šátku na hlavě či trestat urážku Proroka, když jediné, co mu má být svaté a posvátné, je Bůh sám. Tedy pak žádné hmotné atributy. I prorok Mohamed je pořád člověk a nesmí být uctíván (nesmějí se mu stavět sochy, malovat obrazy, těm se klanět atp.).

Zákaz islámu je ekvivalent zákazu nenávistných a xenofobních příspěvků. Odmítám ho ze stejného důvodu, proč odmítám zákaz nenávistných a xenofobních příspěvků. Obojí omezuje mou svobodu slova, a to i coby nemuslima, až občas kritika islámu.

J. Jurax 24.4.2019 11:55

Jojo, ale nacismus zakázaný máme. Soudíte, že to omezuje Vaši svobodu slova?

J. Anděl 24.4.2019 12:08

Re:

V nějaké míře ano a já bych se nacistou jistojistě nestal, i kdyby zakázaný nebyl. A možná bych někdy rozvinul svou úvahu, co bylo na nacismu atraktivní a proč měl takový úspěch, což se mi dneska nechce, protože je to na hraně. Protože já bych to nenapsal jako odbornou analýzu, kde bych se mohl opírat o historické prameny, nýbrž jako nějakou subjektivní dojmologii, kde bych mohl být obviněn z propagace.

A na druhé straně jsou šikovní a opatrní neonácci, kteří si se zákonem hlavu nelámou.

I. Širůček 24.4.2019 12:59

Re:

A víte, že mi to někdy ani nepřipadá, jako by byl nacismus zakázaný?

J. Jurax 24.4.2019 15:48

Ale docela jo - za tričko s Hitlerem Vás zavřou, za tričko se Stalinem kupodivu ne ...

J. Anděl 24.4.2019 12:05

Re:

S ohledem na islámskou kritiku zbožštění Ježíše (svatá trojice je problém) je mi podezřelé už samotné vyznání víry (resp. jeho druhá polovina) - není Boha kromě Boha a Mohamed je jeho prorok.

Podobné je to pro mě s modlitbou směrem k Mekce (žádné místo na Zemi není svatější, než jiné).

Namátkou, jedna další kritika islámu, podle mě žádnému zákonu neodporující:

http://www.reformace.cz/teologie/bible-islam-3

J. Jurax 24.4.2019 12:17

No jo, ono muslimské interpretaci zákona by to odporovat mohlo. Nakonec nevěřící pes porovnávající islám, víru jedině pravou, s jakýmsi modloslužebnictvím, se již tím porovnáváním dopouští hrubé urážky islámu!

A jakákoliv kritika islámu je vždy a všude nepřípustná - a to nejen podle islámu, ale i podle praxe EUropských, politicky korektně předposraných soudů.

J. Anděl 24.4.2019 12:27

Re:

V SA bych takovýhle příspěvek samozřejmě nenapsal. Pro evropské soudy je to ale snad ještě v pořádku.

I když nevím, ono v Čechách je zatím taková oáza (či bublina?) - neumím posoudit, zda bych si troufl toto napsat, kdybych žil třeba posledních deset let namátkou někde v Norsku.

Přičemž "nevím" u mě opravdu znamená nevím - nepodsouvám, že bych si netroufl.

M. Prokop 24.4.2019 15:06

Re:

Souhlas

P. Sinclair 24.4.2019 12:08

Re:

Jojo, nějakej Stalin to viděl podobně: Není člověk, není problém.

J. Jurax 24.4.2019 12:24

No jo, nicméně odmyslíme-li si osobu autora výroku, tak pragmaticky vzato je tento výrok sice nikoli absolutně, leč v nesčetném množství případů pravdivý.

M. Moravcová 24.4.2019 10:36

Dobrý článek,

díky.

Kdo dal právo politikům západního světa měnit své státy v muslimské a vydávat tak své občany nebezpeční islámu.

J. Kavalír 24.4.2019 10:40

Re: Dobrý článek,

Jejich voliči - bohužel.

P. Lenc 24.4.2019 10:49

Re: Dobrý článek,

Přesné pane Kavalíre, bohužel.

M. Krátký 24.4.2019 10:07

Ne všichni Arabové jsou teroristi

ale všichni teroristi jsou Arabové - jak řekl před 22 lety náš moudrý Miloš Zeman - tak vocogou ??? Jdu si číst diskusi - hezký den

H. Lukešová 24.4.2019 10:40

Re: Ne všichni Arabové jsou teroristi

Dovolím si Váš výrok jenom malinko poopravit. Ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim, jak jsme mohli vidět v atentátech na Srílance...

Protože ne všichni muslimové jsou Arabové a ne každý Arab je muslim...Jsou i křesťanští Arabové, i když jich není moc...

Byli i židovští Arabové, jenže ty Mohamed povraždil v 7. století...jakési Kurajšovce...

J. Lepka 24.4.2019 10:50

Re: Ne všichni Arabové jsou teroristi

Ovšem "moudrý" Miloš si to, jako obvykle, upravil k obrazu svému a Ovčáček tak navíc k "vlevo dole" hledá, že všichni muslimové jsou Arabové.

J. Jurax 24.4.2019 11:44

No a semtam - zřídka - se vyskytne i terorista protimuslimský a tedy nemuslimský jako reakce na terorismus muslimský.

Tedy pokud nepočítáme vraždění mezi sunnity a šíity.

M. Prokop 24.4.2019 11:53

Re:

IRA, RAF, Rudé brigády, začínají se projevovat zelenáči ...

J. Jurax 24.4.2019 12:02

První tři jsou už minulost celkem dávná, přeživší teroristy z RAF teď pouštějí z kriminálu pro přestárlost ...

A zelení zatím bomby nekladou ...

I když, pravda, noví bojovníci vstát mohou ...

P. Grigar 24.4.2019 11:10

Re: Ne všichni Arabové jsou teroristi

.. až si počtete, napište odkaz na předmětné tvrzení Miloše Zemana.

Děkuji.