27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

EVROPA: Politizace internetu

V březnu Evropská komise - nevolený výkonný orgán Evropské unie - informovala společnosti vlastnící sociální média o nutnosti odstranění nezákonného online teroristického obsahu během jedné hodiny - nebo budou čelit riziku, že tuto oblast vyřeší legislativně sama EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 30.10.2018 21:06

No jo,

jak to tak čtu, tak díky aktivitám euroblbečků z brusele si tady na Psu budeme moci diskutovat tak leda o pěstění petržele - pokud v tom dohližitelé neshledají něco nenávistného nebo tak. Vím já, jestli není petržel něčeho nepřípustného symbol?

Chtělo by to konzultaci s odborníky na fake news, zneužívání dětí, lidská práva, islám, gender a v neposlední řadě s feministkami.

No co, byl jsem před internetem a sociálními sítěmi, budu i po nich ... :-)

Ale těm hňupům z brusele tohle vymýšlejícím přeju, aby jim mráz roztrhnul perdel naštorc ...

K. Janyška 30.10.2018 21:31

Re: No jo,

Jako Rusákům v SSSR... Dzp.

R. Brzák 30.10.2018 21:39

Re: No jo,

Já se toho nebojím. Protože ve skutečnosti lze kohokoliv a cokoliv kritizovat s láskou - a dokonce je povinností mojí, pokud miluji bližního svého, mu jasně a kriticky vyslovit, v čem dělá chybu - je to v jeho nejbytostnějším zájmu! Já takhle uvažovat dokáži (téměř ke všem lidem).

Je to celkem jednoduché - stačí si uvědomit svůj strach - a ten se projevuje tím, že mám potřebu někoho nikoliv kritizovat, ale hanět. Vulgárně a osobně urážet. Jakmile se mi to stane - vím, že mne má strach v drápech. Prozkoumám ho - zaregistruji informaci, kterou nese (to je důležité funkce strachu, informovat mne) a pak mohu s láskou a zcela nekompromisně sdělit, co je podstatou našeho sporu.

J. Schwarz 31.10.2018 20:33

Re: No jo,

Ve středověku dokázala církev svatá s láskou člověka dokonce i upálit! Dokážete si představitta duševní muka mravně vyspělého věřícího, když musel poslat na hranici svého bližního? Ovšem v zájmu záchrany jeho nesmrtelné duše - tedy něčeho neskonale cennějšího než časově omezený život - to bylo nutné. Takový kacíř nedokázal pochopit, že se pro něho inkviziční soudce vlastně obětoval a sám se odsoudil k prožití nekonečně větších vnitřních muk než mu hrozilo během těch pár minut ztrávených na hranici. Jak vidno, stačí vyjít z ideologického nesmyslu a pak už je možné páchat sebevětší zvěrstva "z lásky". A nejen komunisti na to mají patent.

K. Janyška 30.10.2018 20:40

Internet je pouhá kvalitnější a rychlejší pošta !

Musí tam platit stejná pravidla jako u ní... Dzp.

J. Kanioková 30.10.2018 18:51

Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

že na vymýšlení největších kráčovin jsou borci v OSN. Šéf OSN říká, že migrace v Evropě je nezastavitelná, tvrdí, že politici by měli ignorovat voliče - https://sux.cz/aa0a ... "Musíme Evropany přesvědčit, že migrace je nevyhnutelná a že jsou to právě multietnické společnosti, které jsou multikulturní a multi-náboženské, kdo vytváří bohatství [...] nemyslím si, že by to vzhledem k veřejnému mínění bylo snadné.“ řekl politickým činitelům v Evropě, že "migrace není problém, ale řešení" a řekl, že politici by měli voliče ignorovat! (blb)

"Největší péče k Paktu OSN pro přistěhovalectví!" - https://www.krone.at/1798692

A Rakousko? Již koncem září se redakce v kanceláři kancléře zeptala, jak federál. vláda souhlasí se smlouvou. Hned se ukázalo, že Rakousko má zvláštní význam jak pro Kurze, tak pro Stracheho.

Příklad by měl být vzat od USA. To, že cíle smlouvy jsou "neslučitelné se svrchovaností Spojených států", se říká, "platí pro všechny dotčené státy," zdůrazňují čtenáři. "Takže i pro nás."

Komentáře - 1. Pokud naše vláda podepíše tento pakt, měli bychom je okamžitě zatknout za velezradu. Vzhledem k tomu, že Spolkový úřad pro ochranu ústavy zjevně úplně zapomněl, co naši úředníci tajně a tiše... 2. Ať migrační pakt OSN není na summitu ve dnech 10. a 11. prosince v Marrákeši podepsán. Spojené státy a Maďarsko argumentují podobně a oba státy již oznámily, že tento Pakt OSN nepodepíší.

J. Kopis 30.10.2018 20:13

Re: Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

PÁTÁ KOLONA!!!

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ceskobratrska-cirkev-podporila-prijeti-istanbulske-umluvy/r~9358aa82dc7011e8a9cf0cc47ab5f122/

J. Jurax 30.10.2018 21:09

Re: Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

Ehm - jednak se musí vymezit proti konkurenci, tedy katolíkům, kteří vyjma jednoho potróblého pátera smlouvu kritizují, jednak - kolik je českobratrských církevníků?

P. Grigar 30.10.2018 15:25

Je pouze otázkou času...

.. kdy se ozve nějaký slušný Němec a bude požadovat odstranění památníků holocaustu, protože on s tím neměl nic společného a zveřejňování drastických záběrů z koncentráků nebo masových poprav může být považováno za čin srovnatelný s tím, za který byla postihována Marine LePen.

Z. Čábelka 30.10.2018 17:47

Re: Je pouze otázkou času...

Ano, to se již i děje. Viz palestinský muftí při páření s Adolfem a adoraci holokaustu.

A. Alda 30.10.2018 12:01

Princip subsidiarity podle EU

Když nebudete vydávat zákony a vyhlášky s obsahem, jaký si přejeme, budeme je s platností a účinností pro vaše území vydávat sami.

J. Jurax 30.10.2018 21:14

Re: Princip subsidiarity podle EU

Ano.

V EU jsou si všichni soudruzi rovni, ale někteří jsou si rovnější.

A podřízené gubernie je potřeba volat k pořádku a umravnit. Holoubkům se svobody internetu zachtělo, svoloč jakási ...

EU si rozvracet nedáme! S EU na věčné časy a ani o chvilku dýl!

J. Uzel 30.10.2018 11:58

Jak typické pro EU:

když se něco nedaří, tak se to prostě nařídí a "v tu chvíli se rozklene duha lásky a porozumění nad celičkým světem..."!

O. Roldán 30.10.2018 11:01

Tohle není začátek konce, nýbrž

O. Roldán 30.10.2018 11:14

Re: Tohle není začátek konce, nýbrž

konec je již na dohled. Je děsivé, že stačí, aby si dotyčný myslel, že ví, co je pro společnost nejlepší, aby ztratil veškeré zábrany. Zas a znova vidíme pokusy nastolit ideální společnost, i kdyby to znamenalo, že celou společnost pohřbíte.

O. Zuckerová 30.10.2018 10:16

Vidím, že se blíží návrat

doby samizdatové. Bude to sice pomalejší, ale chytejte někoho při předávání papírů..!!

P. Grigar 30.10.2018 15:30

Re: Vidím, že se blíží návrat

.. no abyste se nespletla, v dnešní době vás čapnou už při nákupu většího množství papíru, ještě než stačíte zaplatit u pokladny. Rozhlédněte se v papírnictví, přinejmenším v jednom stropním světle uvidíte jedno rybí oko...

J. Hejna 30.10.2018 9:56

Jednoduché řešení

Ať slavná Komise vydá mnohojazykový seznam slov, která smějí být použita.

To už se dá ohlídat jednoduše.

P. Grigar 30.10.2018 9:50

Pokud tedy veřejně prohlásím, že nenávidím..

.. křenovou omáčku, bez toho abych kohokoli podněcoval k témuž či dokonce navrhoval, prosazoval nebo organizoval její zničení či alespoň její omezení, nemohu být postihován. Fuj, to se mi ulevilo...

J. Jurax 30.10.2018 21:52

Re: Pokud tedy veřejně prohlásím, že nenávidím..

Přistupujete k problému křenové omáčky špatně.

Nejprve musíte založit neziskovku, vydojit od státu dotace a ty vrazit do masivní a agresivní kampaně proti křenu obecně a křenové omáčce speciálně.

Křen je přirozeně rozšířen v mírném pásu Eurasie, nikoliv v Africe. Už tím je protičernošský a rasistický. Dále hlasitě tvrďte, že černoši křen nesnášejí a mají po něm průjem (není to sice pravda, ale budete-li to tvrdit často a hlasitě, pravdou se to stane, neboť dost hňupů to bude v dobré víře šířit), je tedy křen projevem arogantní nadvlády bílého muže a je tedy rasistický tuplem. Dále tvrďte, že křen nechutná ženám, kdežto muži si na něm pochutnávají zejména k ovaru, takže je sexistický; je též afrodiziakem a vyjadřuje tak brutální nadvládu muže nad ženou. Tím máte pokryty antirasistické aktivisty, gender bojovnice a feministky. Když ještě dodáte, že chutná neonacistům a pravicovým extrémistům, kdežto homosexuálové si jej oškliví, pokryjete antifa a LGBT aktivisty.

Nalezne se dostatek bojovníků proti rasismu a pravicovému extrémismu, lidskoprávních a gender aktivistů i feministek, jež se toho chopí a budou to hlasitě šířit dál - blbí jsou na to dost. Vznikne kampaň za zákaz křene, politikové budou v TV popírat, že jej kdy vzali do úst, ve škole se bude vtloukat dětem do hlavy, že požívat křen je znamením barbarského úpadku, restaurantům, v nichž si odváží křen podávat budou vytlučena okna, uvědomělí zelináři jej přestanou nabízet a aktivisté budou polévat křenové plantáže ředěnou kyselinou sírovou. Pak se toho chopí EU, obstará si dobrozdání různých kapacit, sociologických i lékařských, a křen v EU prostě zakáže.

A tak do deseti let to máte doma. Křenovovou si Vás už nikdo nedovolí urazit, protože pokuta by ho zruinovala a aktivisté z Antify by mu rozbili hubu jako pravicovému extrémistovi. Koneckonců jestliže tato omáčka nechutná Vám, nemá co chutnat komukoliv jinému - jde o v EU osvědčený princip (rtuťové teploměry, žárovky, "hate" názory na netu a takové podobné)

M. Prokop 30.10.2018 9:44

Měla by slavná Komise angažovat Sládka

dokud ještě žije. Ten má profesionální zkušenosti.

No a my starší si oživíme schopnost čtení mezi řádky a občas můžeme i mladším poradit.

M. Valenta 30.10.2018 9:17

Paní je právnička

a tak si jistě bude vědět rady, např. s výhružnými e-maily toho nejodpornějšího obsahu, směrované na její rodinu.

P. Zinga 30.10.2018 9:29

Re: Paní je právnička

No, Vy byste asi právníkem být nemohl: nepochopil jste, že míněna je zveřejněná nenávist. Popravdě, kdo bude určovat hranici mezi vyslovením nenávisti a podněcováním k činům? Nikdo, postačí nenávist. Všichni se budeme milovat.

J. Vintr 30.10.2018 9:31

Re: Paní je právnička

Jestli máte problém s výhružnými emaily, tak existuje snadná pomoc. Nečíst je. A podobné je to se vším, co se vám na internetu nelíbí. Pokud nejste jako ta paní, která si stěžovala policajtům, že ji pohoršují nudisté na protějším břehu rybníka. Na námitku policistů, že na toho půl kilometru nemůže nic vidět, odpověděla, že dalekohledem ano.

M. Prokop 30.10.2018 9:46

Re: Paní je právnička

Klasická argumentace používaná při nějakém omezení svobody. Komunisti taky argumentovali kolaboranty, keťasy, lichváři, agenty a opatření dopadla na obyčejné lidi.

J. Hejna 30.10.2018 9:58

Re: Paní je právnička

Škoda, pane Valento, že se nedá s jistotou určit, co jste vlastně mínil.

M. Valenta 30.10.2018 10:10

Re: Paní je právnička

Mínil jsem to pane Hejno, že ani na internetu by nemělo být dovoleno vše.

R. Brzák 30.10.2018 10:21

Re: Paní je právnička

Však také není - na internetu není možné někoho zabít, ba ani slovem okrást. Je sice možné zničit někomu pověst - ale každý má právo za svou pověst bojovat prostřednictvím soudu. Nelze ale bránit svobodě slova, které by potenciálně mohlo někoho poškodit na pověsti. Svoboda slova je základní hodnotou, pro kterou je nutné bojovat za každou cenu - protože je základem svobody jako takové.

J. Vintr 30.10.2018 10:36

Re: Paní je právnička

Forman o to natočil film. Jestliže lze oficálně pod jakoukoliv záminkou bránit svobodě slova, zákonitě to dřív nebo později zabije svobodu jako takovou.

M. Valenta 30.10.2018 11:36

Re: Paní je právnička

Momentálně se Vám to hodí, a někdy v budoucnu třeba ne.