20.10.2018 | Svátek má Vendelín



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


CZEXIT: Otázka pro referendum



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 75, poslední: 16.2.2018 14:29, přehled diskusí

Viktor Orban:
Autor: M. Mikulec Datum: 15.2.2018 16:28

Formuloval otázku do referenda: Souhlasíte,aby Evropská unie umístila na našem území neznáme osoby bez souhlasu a vědomi Maďarského parlamentu?

Tohle bychom si také mohli vyzkoušet a zvládli bychom to. Aspoň se ukáže, kde je zdroj euroskepticismu.

Skutečně je lépe být po CZexitu poněkud chudší než dnes,:
Autor: L. David Datum: 14.2.2018 22:21

avšak mit svobodu k rozhodování o vlastní zemi!

V současné době především o tom, zda nám budou do ČR násilně vnuceni migranti, z nichž nemalá část představuje satanské hrdlořezy a teroristy.

Re: Skutečně je lépe být po CZexitu poněkud chudší než dnes,:
Autor: M. Mikulec Datum: 15.2.2018 16:31

Souhlasím s Vámi: když to takhle bude pokračovat, parlament bude úplně nanic, protože těch bruselských zákonu a nařízení je víc než uneséme. Vládne Brusel, potažmo bundestag, ze?

Re: Skutečně je lépe být po CZexitu poněkud chudší než dnes,:
Autor: Š. Apolen Datum: 15.2.2018 23:49

Nesnažte se strašit, Mikulče ! To můžete pouze někde na zřícenině hradu.

Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 14.2.2018 19:24

tedy tučně vytištěná otázka v závěru.

Nebo možná spíš pěkně vyčůraná... Takový fíkový list.

Referendum řekne "ano", vláda s výsledkem půjde do Bruselu, Merkelová řekne "ne" a jsme v... bruseli. Ovšem vláda je z obliga, ona přece splnila vůli lidu. Že by to tak dopadlo, je zcela jasné; a je naopak nemyslitelné, že by tandem GER-FRA jen tak zahodil část moci nad zbytkem Evropy.

Referendum nemůže být o tom, že má vláda iniciovat nějakou debatu s vrchností. To může vláda i bez referenda.

A nepochybuji, že pan autor to moc dobře ví.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: J. Jurax Datum: 14.2.2018 22:06

Souhlas.

Současná EU se nejeví být v blízkém časovém horizontu rozumně reformovatelná. Z EU sice prýští hovadiny, ale ne tak velké, aby se požadavky na reformy ozvaly natolik hlasitě, že by jim musely naslouchat a na jejich základě v pudu sebezáchovy svých koryt konat představitelé jednotlivých států i bruselská věrchuška. Prostě ještě není tak zle.

Ale pokud se migrační krize bude jako dosud "řešit" po bruselsku, to jest nijak, a pokud bude tlak na ustavení Čtvrté říše, v jejíž zárodek se lisabonskou smlouvou EU změnila, stále stoupat, bude hůř.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 14.2.2018 22:10

Anebo společnost přejde v měkkou totalitu - elektronická kontrola, rozbití rodin, kriminalizace jiných názorů nebo prostě znemožnění vyjádření jiného mínění, než je oficiální.

Bohužel se to nedá vyloučit.

Na druhou stranu se systém vinou neefektivnosti časem zhroutí.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: J. Jurax Datum: 14.2.2018 22:37

Systém vinou neefektivnosti a taky zamuslimení časem zhroutí. To ano, ale u nás to trvalo 40 let, v našem velkém vzoru SSSR 80 let. Ovšem svým potomkům tohle opravdu nepřeju.

Ostatně - na elektronické kontrole se pracuje, rozbíjení rodin už dávno začalo a úspěšně pokračuje a jiné názory jsou zatím jen místy (Německo) a soft kriminalizovány už teď. Vyjádření jiného mínění než oficiálně je leckde dehonestováno a zatím jaksi soft znemožňováno taky už teď.

A to soft může přejít do hard verze nečekaně rychle. Stačí nějaký "vítězný bruselský únor" a bude to raz dva.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 15.2.2018 13:23

No ano, ten trend už začal, právě o tom mluvím.

"Rozbití buržoazní rodiny" je ostatně jedním z Marxových cílů.

Systém, který oba popisujeme, by byl vlastně horší, než reálný socialismus, protože komunisti aspoň nechali rodiny na pokoji. Byla to pakárna, ale národy přežily.

Vítězný únor vůbec není nutný. Stačí metoda vařené žáby... bohužel.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 15.2.2018 13:25

Mimochodem - proto taky to strašení Putinem (který nemá sílu ani na to, aby obsadil Ukrajinu). Pod záminkou vnějšího nebezpečí se utahují šrouby.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: Š. Apolen Datum: 16.2.2018 0:00

Putin nemá sílu obsadit Ukrajinu jen díky podpoře států, které jsou společně v NATO, kam by chtěla Ukrajina také vstoupit, jako ostatní postvaršavskoslmuvní a post sovětské státy.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.2.2018 14:29

Jistě že Ukrajina není ve vzduchoprázdnu. Ale když Putin nemá sílu ani na obsazení Ukrajiny s početnou ruskou menšinou a s vládou poněkud problematické výkonnosti, jak by mohl ohrožovat mnohem silnější NATO?

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: Š. Apolen Datum: 15.2.2018 23:53

Kde zase berete vrchnost Portwyne ?! EU je demokratické společenství demokratických států ! To Vám se asi stýská po vrchnosti, která tu byla.

Re: Otázka je zcela nesmyslná,:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.2.2018 14:29

Ještě tu o Karkulce, tu mám radši :o)

Vystoupit.EU to chci, ale otázku... to neumím formulovat:
Autor: J. Kanioková Datum: 14.2.2018 19:05

VYSTOUPIT.EU - Začátek února 2018 přinesl doslova paniku kolem tématu czexit. Všechna významná a mnohá nevýznamná média měla potřebu publikovat něco proti myšlence vystoupení České republiky z EU. Někde to byl osobní komentář redaktora, jinde rádoby odborný článek.

http://www.vystoupit.eu/otravene-darky/

Re: Vystoupit.EU to chci...:
Autor: P. Portwyn Datum: 14.2.2018 19:26

No... víte, jak to bylo za komančů. Když se psalo, že něco nesmí nastat, bylo téměř jisté, že to je reálná možnost.

A pokud se o něčem psalo, že to neexistuje, tak bylo naprosto jasné, že to právě tak je :o)

Re: Vystoupit.EU to chci...:
Autor: Š. Apolen Datum: 16.2.2018 0:03

Jenže to bylo za komančů, Portwyne ! Za nich bylo všechno naopak !

Re: Vystoupit.EU to chci...:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.2.2018 14:27

Ano, ano. Nic, co bylo za komančů, se dnes ani zítra nemůže stát :o)

"Strach z migrantů":
Autor: J. Pleva Datum: 14.2.2018 18:58

"Strach z migrantů je prostě větší než strach z nezaměstnanosti"... Přirozeně, protože katastrofální následky masivního přílivu muslimských migrantů jsou známé, a jisté jako 1+1=2, kdežto s nezaměstnaností a jinými negativními následky odchodu z EU to není tak jisté, může to být daleko přijatelnější.

Raději bídu než Švédsko?:
Autor: P. Zinga Datum: 14.2.2018 16:51

Švédská vláda kapituluje před muslimskými gangy. nejvyšším ochráncem švédského kulturního dědictví je muslim, který-dle vlastních slov-nepřečetl jedinou knihu o archeologii a historii kultury.

https://www.tichyseinblick.de/daili-es-sentials/schweden-nogo-areas-gangs/

Re: Raději bídu než Švédsko?:
Autor: J. Jurax Datum: 14.2.2018 22:09

Sice nepřečetl, ale správně smýšlí a je muslim. To kvalifikaci v některých poněkud zavánějících režimech plně nahradí.

Koneckonců kdo je dnes u nás starší padesáti let, pamatuje a možná to zažil na vlastní kůži.

Ekonomové varují!:
Autor: P. Zinga Datum: 14.2.2018 14:42

Čuměli do koule?

Re: Ekonomové varují!:
Autor: J. Jurax Datum: 14.2.2018 22:10

Ne, na koule. Vlastní.

:
Autor: J. Novák Datum: 14.2.2018 13:35

Článek je napsán ideologicky prounijně s překrucováním v něm uvedených pravd, polopravd a lží. S čím ale souhlasím je vypovězení lisabonské smlouvy. To by bylo poslední varování před opuštěním EU.

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: A. Alda Datum: 14.2.2018 11:19

Z EU musíme urychleně vystoupit, nebo budeme jako národ i jako stát zničeni.

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: M. Valenta Datum: 14.2.2018 13:29

Na Brusel, generále.

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: J. Jurax Datum: 14.2.2018 22:11

Proč ne?

Ale začít by se mělo doma.

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: V. Kain Datum: 14.2.2018 15:43

Referendum nebudeTo je jisté.Naši politici udělají vše co jim nařídí Brusel i když se to snaží všemožně maskovat.Omezení zbraní už schválili a to bylo předtím keců.Nyní jde o další podtrh.Vláda schálila fiskalní pakt o euru.Nic bych za to nedal,že se této zničující politické měny brzo dočkáme.A zase slyšíme samé kecy euro ne.

Princip přehlasování - důležité upřesnění:
Autor: D. Ondrejkovič Datum: 14.2.2018 10:52

Je nutné vždy poctivě uvádět, že tzv. "princip přehlasování" se týká POUZE ministerské rady - což je druhořadý orgán ad hoc odborných ministrů, který řeší nějakou konkrétní technikálii plynoucí ze summuitu EU či z Evropské rady (kde jsou členy jen hlavy výkonné moci jednotlivých států) a kde samozřejmě žádné přehlasování nepřipadá v úvahu, protože tam je podmínkou 100% koncensus. A navíc - ani v té ministerské radě nejde o přehlasování prosto většinou, ale o kvalifikovanou většinu, což je mnohem více, než 50%.

:
Autor: J. Novák Datum: 14.2.2018 13:42

To co píšete není pravda. Unie si schvalovací proces řídí tak, jak to Německu a Francii vyhovuje. Jedním z nejvididitelnějších příkladů je právě hlasování ohledně přerozdělování imigrantů a připravovaného upgradu liabonské smlouvy, která by jinak neměla šanci projít.